Hier dwarrelde wat wit spul rond wat ook wel sneeuw genoemd word maar dit verdween op miraculeuze wijze zodra het contact maakte met de grond waarvervolgens verdacht veel natte drassige plekken ontstonden.
Inmiddels is de lucht weer stralend blauw met een paar gezellige witte wolkjes :mrgreen:
Oh wat leuk! Sneeuw… vind het alleen jammer dat hetaltijd met kou gepaard gaat. Ben meer een zonnemens.
Poeh, je klnikt idd kundig!! En wat vervelend dat je een conflict had, wel fijndat je het nu kwijt bent!!!
Leuk zeg Patricia, kleren kopen…Ja ik kom voorlopg een eind, ben alleen benieuwd of het me lukt in brazilië straks wat te kopen, want voor begrippen daar ben ik erg groot…
Marije, en nu gewoon een vaste cyclus hoor!!!
Groetjes
Nou, het gaat hier aardig door. Dit is mijn uitzicht nu:
Nee geen foto’s maken… BLAZEN!!! :mrgreen: :mrgreen:
Gaat best hard inderdaad !!! :shock:
Heerlijk Patricia, ik wou dat het hier zo sneeuwde
Haha, ja ik ben ook meer een zon/zomer mens hoor, maar een paar dagen sneeuw vind ik altijd wel gezellig.
Poeh, aangezien jouw pendel het juist had met de maand waarin ik zwanger werd, ben ik nu extra benieuwd naar het geslacht
Kan echt niet meer wachten om het te weten. Mijn gevoel zegt wel een meisje, maar dat komt denk ik ook omdat ik al zo groei… en het is 1 van de bakerpraatjes dat je bij een meisje meer zou groeien… Oh, ik ben zo nieuwsgierig ! :think: :mrgreen:
Wat denken jullie??
Nou, de straten zijn hier inmiddels echt helemaal wit en ik hoor de ambulances alweer aanrijden… :?
Ik moet nu ook even de deur uit, ik kom nog wel even langs voor ik naar werk ga.
:-*
@patricia26 wrote:
. en het is 1 van de bakerpraatjes dat je bij een meisje meer zou groeien… Oh, ik ben zo nieuwsgierig ! :think: :mrgreen:
Niet van alle bakerpraatjes uitgaan hoor lieverd. Ik begon pas te groeien dat ik zwangerschapsverlof had en dat was met 36 weken, daarvoor had ik 'zwaar getafeld' en toch heb ik een meid gekregen :inlove:
ff een snel berichtje van mij!
Vanavond kom ik weer op iedereen reageren.
Patricia, jij woont inderdaad vlakbij mijn werk. Wij hadden hetzelfde uitzicht. Dikke vlokken hè.
Wat een verschil, zondag loop je zonder jas op het strand, en dinsdag fiets je door de regen!
Ja Joos, ik denk dat jouw werk hemelsbreed 100 m bij mij vandaan is
Ik heb net dik een uur gedaan over een stukje rijden waar ik normaal ongeveer 20 minuten over doe… Het is best glad op sommige stukken maar het is vooral een vieze natte bende geworden. Ik ga nu gauw naar werk, ik kom vanvond nog wel even spieken.
Enne Charissa…? Heb jij al getest???
Hoi meiden, even vluchtig gelezen volgens mij weinig nieuws.
Ben even thuis , maar moet zo weer werken :-*
@patricia26 wrote:
hahahaha nee, ga ik ook niet doen ook…Zou zonde zijn van mijn test :mrgreen:
@Charissa wrote:
@patricia26 wrote:
wij zijn geduldig hoor :liar: :liar: :liar: :liar: :liar: :liar: :liar: :liar: :liar: :liar: :liar: :liar: :liar: :liar:
:mrgreen:
@Bellenblaasje wrote:
@Charissa wrote:@patricia26 wrote:
wij zijn geduldig hoor :liar: :liar: :liar: :liar: :liar: :liar: :liar: :liar: :liar: :liar: :liar: :liar: :liar: :liar:
:mrgreen:
Jaja

Hoi meiden,
Even een snelle reactie. De kleine man is onder de douche geweest en ligt lekker in z’n bedje. Heb net alles bijgelezen maar ben eigenlijk te moe om te reageren :oops:
Was er gisteren pas laat weer uit m’n werk en vandaag nog weer vergadering na het werk dus ben een beetje zat. :?
Hier trouwens geen sneeuw gezien vandaag. Niet op m’n werk en niet thuis. Leuk om dan even die plaatjes van jou te zien Patricia.
Mirretje en Chrisje, mooie buikjes hoor!!! Wil ik ook. Echt wel heel super leuk!!
Charissa, je gaat er vanuit dat je niet zwanger bent hè. Dat wist ik al hoor, maar wat zou het dan gaaf zijn als het toch… :dance: Nee hoor, zal er dan maar net als jij niet vanuit gaan, maar je weet het nooit. :mrgreen:
Marije, wat ontzettend leuk jou hier weer vaker gezien te hebben. Gezellig meid!
Poeh, hopelijk gaat jou computer het vanaf nu gewoon weer goed doen. Eerst maar eens die onderdeeltjes erin en dan gaan met die banaan :mrgreen: :lol:
Patricia, jij zit inmiddels op je werk. Meid, werkse :-
Wawa, heb alles gelezen hoor maar had geen tijd om te reageren. Heb wel veel aan je gedacht en meegeleeft hoor. Hoop dat je daar wel vanuit ging ondanks dat ik niet reageerde. Hoe is het nu met je kleine man. Slaat de AB al aan. Zal wel vlot zijn, maar kan inmiddels wel verandering geven. Hoop het voor hem en voor jullie. Meid dikke :hug: en :-
Jane, leuk dat je nu de 12e al heen mag :dance: Lekker idee of niet?!
Joyce, fijn te horen dat het met de misselijkheid iets beter gaat. Zou fijn zijn als het straks toch ook nog helemaal weg gaat, maar…dat is afwachten. Leuk je hier weer gesproken te hebben. :-
Alle andere meiden, ik weet dat jullie er zijn en ik vergeet jullie niet maar dit is wat ik even snel kon typen.
Dus voor BB, Femmie, Pino, Angela, Joos, Wendy, mamalena allemaal een dikke :-
Wauw wat een sneeuw daar bij julllie, hier wat natte vlokken, maar verder niets en vanochtend was het glad en toen ik de hond uitliet gleed hij als bambie op het ijs, maar liep nogal onmundig tegen mij aan waardoor ik toch wat geschrokken niet al te hard op de grond kletterde.
Tilly meid neem je de tijd om zo lief te reageren vertel je niets over jezelf ja dat je druk bent. Nou succes met de vergaderingen en het werk meid :-* Ik ben inderdaad blij dat ik al zo snel mag.
Joos hoe is het met je, ook in de sneeuw geweest. Inderdaad nogal tegenstrijdig dat je van het weekend met hondjes zonder jas aan het strand was, dat zou nu echt niet kunnen. Ijskoud.
Wendy is het bij jullie nog zo koud? brrr
bb ben het eens met Femmie, lijkt me aanemelijker.
wawa hoe is het daar bij jullie hoe gaat het met de kleine.
Marije wat een leuk kereltje heb jij toch daar in dat venstertje.
Charissa jullie hebben niet veel geklusd, toch? deze maand, maar je weet maar nooit.
Nou hier geen bijzonderheden alles gaat ok, bolle borsten sinds een paar dagen en dus die darmen :wall:
Liefs jane en euh meiden ik heb inderdaad blond haar, maar heet in het echt ook niet Jane haha
Ik keek naar de Gilmore Girls zag ik Luke in zijn zwembroek hij kreeg zwem les. Oei oei oei. Wat een lekker ding :oops:
Eindelijk zonder houthakkers hemd. :drool:
:-*
Hoi meiden, ben aan het werk en het is lekker druk, maar ik lees met jullie mee hoor!!
hahaha, ja hij mag wel vaker naar zwemles! Maar euh, die zwemlerares vind ik wel eng.
Ja wij hadden dikke vette vlokken sneeuw hier. het was best mooi (van achter het raam). Het was ook wel glad, en dan met name in de buurt waar Patricia woont. Wat een verschil zeg! In de wijk waar ik woon zijn ze continu aan het strooien, en bij haar is het een grote drap op straat.
Niet vallen Patries!
Gelukkig is het hier niet zo koud als bij Wendy! :o Als het hier zo koud zou zijn dan zou ik echt niet naar buiten gaan. Gewoon lekker in bed onder de deken met een laptopje!
Ahh Jane ik zie dat zo voor me, zo’n hondje glijdend op het ijs! Heb je je bezeerd tijden de val?
Trouwens, ik had jou als donker blonde dame in gedachten. Grappig hè, hoe je toch een voorstelling van mensen maakt.
Tilly, dus bij jullie is het ook weer vergadertijd. Erg hè :?
Charissa, dus jij weet ook zeker dat het niets is deze maand. Heb je ook alle bekende klachten?
Wawa, hoe gaat het nu met de kleine man?
En met jou?
Marije, wat een leuk ventje in jou avatar! Enneuh, goed dat je ongesteld geworden bent Ik hoop dat je nu gewoon een normale cyclus hebt!
Poeh, al de nare fokkers, ik heb mijn buik er van vol. Trek het je niet aan. Je hebt alles voor je kleintjes gedaan. :hug:
Hier verder geen nieuws. Alleen nog steeds een beetje buikpijn. Morgen zitten we op dag 26, toen werd ik vorige maand ongesteld.
Sorrie… geen tijd gehad voor Kok…
ben net 2 uur bezig geweest met reageren in het topic van de meimama’s dus ik heb mijn portie nu wel weer gehad…
Een dikke :hug: voor degenen die het nodig hebben…
Morgen zijn jullie als eersten aan de beurt!! :-*
Ik ben erg moe. Met dreumes gaat het redelijk. Morgen halve dag KDV.