OkToBeR sToPpErS *** deel 10!! ***

auw steken rechts onderin buik :think: :eh: :eh: :eh:

Zo… komt tie dan!

Mirretje: Wat een buik al zeg!! Vind het alleen maar mooi als je het zo snel al ziet! Wel minder als je het nog verborgen wilt houden… Heb je geen lage bloedruk… misschien ben je daarom zo draaierig…

Femmie: Jij bent druk aan de klus dus!! :drool: :wink: Dat van die twee banners bij jou he… je kan het ook zo zien dat je gewoon een extra lange vruchtbare periode hebt, en dus ook veel meer klusdagen!!! Is ook veeel vermoeiender :mrgreen:

Opa zit inmiddels al in zijn nieuwe “hok” maar ik denk niet voor lang… de chemo’s hebben gelukkig wel voor wat verlichting gezorgd.

Jane: Zo dat is al snel de 12de!! Fijn hoor!

je vertelde dat je blond bent… was er echt echt zekervan dat jij donker was… :think: :think: raar he…

Tilly: Hoe was de verjaardag?? Ben je erg verwend?

Poeh: Hoe ist met de verbinding? Ben je al door je boeken heen?

Angela: Meis, nog gecondoleerd… is allemaal wel zwaar geweest zeker!! :hug:

Ik hoop dat deze maand je wat positiefs gaat brengen!! :wink: :pray:

Joos: Jij mag je zeurmode ook gewoon aanzetten hoor!( leuk woord trouwens) :lol: Ik duim gewoon lekker voor je! :thumbup: :pray:

Hoe was je drukke dag vandaag?

BB: “zwemband” is nog niks hoor… Ik voel me soms echt een hangbuikzwijntje!! :oops: :mrgreen:

Even over je vraag… het zou wel kunnen hoor… dat er met het vrijen een bloedvaatje een beetje beschadigd is… Je moet ook gewoon niet zo wild doen!! 8)

Wawa: Wat hebben jij en je man het toch zwaar gehad de afgelopen tijd en dagen… Petje af hoe sterk je blijft! :-* Fijn dat het vandaag weer wat beter ging met dreumesje… hoop dat de koorts ook gauw wat zakt! :hug:

Patricia:Zo lkkr naar Egypte!! hoe lang gaan jullie? of heb je dat al verteld?

Chrisje: :shock: Wat schiet jij op zeg meid! Al bijna op de helft zeg!! Voel je hem/ haar al goed??

Joyce: Wat fijn dat het :sick: :sick: minder is, en leuk dat de echo oke was!

Over dat inwonen… Heb zelf vorig jaar 7 maanden bij mijn schoonouders ingewoond… :roll: we moesten ook wachten op ons huis… vond het af en toe best zwaar… Is je band met je moeder wel goed?? Ach daarna lkkr in je nieuwe huis!! Dat is wel een leuk vooruitzicht!!

Charissa: Heb echt genoten van de verjaardagsfoto’s van je mooie meid! Echt een knapperd! :inlove:

Wen: Ben je al een ijsblokje?? :shock: Wat koud zeg!!

Pino, Mamalena: Hoe ist met jullie??

Zo en nu even mijn vingers ontspannen… :lol:

Dikke kus Marije. :-*

BB, hier mijn antwoord op jou gespoilerde vraag :mrgreen:

Ik zie het zo: Dat bloedverlies is bruin. Bruin bloed is “oud” bloed, dus bloed wat nog achter gebleven is van de vorige ongi. Aangezien het halverwege de cyclus komt is het denk ik een reactie van mijn BM op mijn ovulatie. Door de ovulatie reageert mijn BM door een soort van prikkeling (ik heb deze keer geen ongi krampen gehad, vorige ronde wel) waardoor het achtergebleven bloed er alsnog uitkomt.

Tja, das mijn theorie. Weet het anders ook niet

Marije, Ik was er net zoals jij van overtuigd dat jane donker haar had. Jane is gewoon een naam voor donkerharige meisjes :lol:

Grappig dat we daar allebei zo van overtuigd waren.

En wat die klusperiode betreft: Die is hier echt voorbij! Heb van het weekend paardgereden en heb een beetje de boel doorgereden. AUW :cry:

Van klussen hier voorlopig geen sprake.

Voor degene die niet weten wat doorrijden is:

Mijn liezen zijn kapot van het schaven van mijn string evenals een schaamlip

Kyr@ BRRRRRRRRRRRRRRR wat een kou bij jullie. Kan me er niets bij voorstellen zeg! Hoop voor je dat het snel weer wat minder koud komt, en dat je zus heeeeeeeeeel snel een vlucht geboekt mag hebben :dance:

Nou, ik ga AMNT kijken. Doei!!! :-*

Femmie, auwie, is dat leuk paardrijden :think: :think: Volgens mij niet mijn sport.

Hoi meiden,

Ben net terug van spreekavond en ga eens even kijken of ik alles bij kan lezen. Als ik dan nog tijd over heb zal ik proberen te reageren.

:-*

Hoi meiden, het is nog errug vroeg maar ik kan niet meer slapen :shock:

Wawa, is de koorts van dreumesje gezakt??

Jullie vroegen hoe lang wij naar Egypte gaan… We gaan van 24 april t/m 8 mei, 15 dagen dus :dance: Zoals het er nu voor staat vliegen we om 0800 uur al heen dus dat is lekkerrrrrr :dance:

Jane wat gaaf dat je al eerder naar de vk mag!! ben zo benieuwd!

BB, als het vrijen niet fijn voelt gewoon niet doen hoor!! Het moet natuurlijk wel leuk blijven he :wink:

Nou, ik ga toch nog maar even proberen te slapen… Ik hoef pas vanmiddag om 5 uur te werken dus ik heb nog ff de tijd :mrgreen:

Ik zal vanmiddag het lijstje weer even aanpassen.

Liefs, Patricia

Truste Patricia! :-*

Dank je Marije :wink: Het is inderdaad nog wel een paar uurtjes gelukt. Wel stil hier :roll:

Iedereen aan het werk?

Charissa, jij hebt morgen je NOD. Wat denk je ervan?? :pray:

Gelukkig maar Patricia! Toch nog best kort geslapen dan… of?

Tis hier idd rustig, hier niet aan het werk… ja in het huis… met een mega berg was… :?

Heb jij nog wat op de planning staan vandaag?

Valt wel mee hoor, van 12 tot half 5 en van half 7 tot 11 :zzz: :mrgreen:

Hier ook bezig met een ontzettende berg wasgoed. Vanmidag nog even boodschapjes halen, langs de apotheek en ik moet om 17.00 uur werken…

Zit nu even lekker broodjes met huzarensalade te eten :mrgreen:

Oohh… ja dat valt idd mee ja haha :mrgreen: :mrgreen:

Snap het echt niet… was voor het weekend echt helemaal trots dat ik eindelijk heel de was weg had, en nu lag er weer vanalles naast de wasmand… :roll: Ach het houdt je bezig he…

Jesse ligt nu even te slapen… ( had hij vannacht niet gedaan) :x dus kan het nu even lekker op m’n gemakje doen.

Eetse!

Ja ach die was, dat blijft maar doorgaan he? En dan hebben wij nog niet eens kinderen… Kun e nagaan straks als je er NOG een kleintje bij hebt :mrgreen: :wink:

Denk dat ik maar van een volgende afzie… :shifty: :eh: NOT!! :mrgreen: :mrgreen:

jullie hebben weer lekker veel geschreven :smiley:

Ik probeer op alles wat ik onthouden heb te reageren.

Wawa, beterschap voor jou kleine, ik ben blij dat je nu een ab kuurtje hebt meegekregen en hopelijk gaat het nu snel beter :hug:

Marije, hoe raar het mischien ook klinkt, fijn dat je ongesteld bent geworden, hopelijk heb jij vanaf nu ook weer een normale cyclus of nog beter is het de volgende ronde gewoon raak :pray:

Joyce, leuk om je hier weer even te zien en fijn dat de medicijnen helpen tegen de misselijkheid :slight_smile:

Patricia, zo te lezen heb je heerlijk geshopt en voor wat je allemaal gekocht hebt ben je niet duur uit!

Ook heerlijk dat je een vakantie geboekt hebt, nog even er tussen uit met zijn tweetjes :smiley:

Wendy, ok het is bij jullie wel erg koud maar ergens ben ik bijna jalours, hier is het helemaal geen echte winter en dat mis ik toch echt wel :oops:

Jane, fijn dat je eerder naar de vk mag :smiley:

Femmie, auwwwwwww :shock: en :hug: voor de pijn

voor de andere meiden :-*

Poeh, je reageert lief op iedereen, maar is hoe is het met JOU?

:oops: het gaat goed hoor gisteren ben ik alleen even flink uit mijn plaat gegaan vanwege een achterbakse aktie van een andere fokker.

Af en toe wel even goed om alle frustratie er uit te gooien.

Verder ga ik straks nog even shopen voor nieuwe computer onderdelen zodat ik hopelijk weer een betere internet verbinding heb.

Ik zeg nu wel heel mooi dat ik dat ga doen, maar ik ga met mijn vriend mee want zelf heb ik er echt totaal geen verstand van :mrgreen:

Ja idd hoest met jou Poeh???

Ben idd BLIJ dat ik ongesteld ben geworden hoor!!! Begon me echt de meest rare dingen in mijn hoofd te halen… :roll:

Hiervoor was ik gemiddeld om de 32 dagen ongi… ik hou dat nu dan maar ook gewoon aan, ervanuitgaande dat mijn lichaam me dit niet nog een keer flikt!! :x :x :snooty:

1. Je klonkt wel erg computerkundig hoor 8) 8) :mrgreen:

Snap er zelf ook niets van… ja hoe ik hem aanzet… en hoe ik op het forum kom… en nog een beetje meer… maar dan houd het voor mij ook wel op… :oops: :oops:

Hahhaha, hier ook geen computerkundige hoor :mrgreen: Maargoed, wij hebben weer andere dingen waar we goed in zijn toch? Wassen, strijken, stofzuigen, dweilen… :mrgreen: :mrgreen:

Het sneeuwt hier trouwens. Bij jullie ook?? het ziet er alleen niet naar uit dat het blijft liggen…

Sneeuw!!! Nee hier nog niet… ik zit al wel heel de dag te hopen… misschien komt het nu deze kant op… aangezien ik ook in Zuid- Holland woon… blaas het maar richting de Biesbosch :wink:

Ziet er wel erg bewolkt uit… :think: :think: