Zou niet weten waarom dat eigendunkerig zou moeten zijn hoor vlinder.
Je weet wat je wilt en dat is toch ook zeker heel fijn?
Hier ook de voice aan het kijken.
Fijne avond allemaal!
Vlinder, dat is toch alleen maar fijn?
Sim, fijn dat de waardes goed waren. Wat voor waardes eigenlijk?
Mijn HCG level was inorde, het kwam overeen met het aantal weken dat ik zwanger ben.
Nu wel hopen dat hij dinsdag weer omhoog is gegaan
ik heb voor de zekerheid net nog een testje gedaan, en gelukkig was mijn streepje nu ongeveer net zo donker als de controle streep :dance:
Ja hoe bedoel je geobsedeerd :lol:
Kan me voorstellen Sim dat je nog een testje gedaan hebt, zou ik waarschijnlijk zelf ook doen Wat goed dat je HCG-level in orde was.
Ik dacht dat het wat eigendunkerig over zou komen door te zeggen dat ik geen twijfels heb. Had het er laatst met een collega over en die vond het zo raar dat ik geen twijfel heb, dat ik nu wat voorzichtig ben met het uitspreken…
Vandaag zijn we heerlijk naar Noordwijk geweest, lekker gewandeld en zelfs nog even in de zon gelegen, wel met mijn winterjas aan maar het was heerlijk . Jullie nog leuke dingen gedaan?
Vlinder het is niet raar hoor dat je nooit twijfels heb gehad, mijn zus had dat ook nooit en die heeft er nu vier rond lopen.
Ik heb vroegen altijd geroepen dat ik nooit aan kinderen ga beginnen tot ik mijn man leerde kennen toen kon ik opeens niet meer wachten. :lol:
Vandaag ga ik lekker een dagje naar nederland, naar mijn moeder in Rotterdam lekker shoppen :dance:
Fijne zondag iedereen hopelijk hebben we vandaag weer mooi weer!
@Sim! Wat fijn voor je, toch maar alvast gefeliciteerd :inlove:
Heb even niet gelezen, sorry :oops: Zijn druk aan het klussen … Dus erg weinig tijd, lees later wel bij! Kwordt ook een beetje ziek, komt niet echt goed uit, vandaag tenslotte vruchtbaar (hoop ik)
Fijne Zondag iedereen! :-*
Met klussen bedoel ik schuren, verven, behangen enzow hahaha!
hallo meiden,
ik heb jullie al een paar dagen gevolgd. na mijn aanmelding duurde het even voordat mijn account geactiveerd was…nu wil ik me heeeel graag bij jullie aansluiten!
ik ben 30 jaar en heb een zoontje van 2. mijn man en ik gaan voor een 2e kindje en hebben de ‘klusweek’ net achter de rug mijn nod is 29 oktober, dus nu is het afwachten geblazen
spannend spannend, dit is onze 1e ronde, zou mooi zijn als het meteen gelukt is
groetjes
Welkom bloem, leuk dat je mee komt schrijven
Hier een heel druk weekend achter de rug. Nu zit ik thuis met buikgriep :x
Welkom Bloem!
Sim, checken ze bij jullie standaard je hcg-levels? Woon je niet in NL? In ieder geval fijn dat het goed was!
Tijger, jij zit in je klusdagen, succes!
@ tijger, dankje voor het welkom :mrgreen: buikgriep, echt vervelend en dat ook nog midden in de klusweek :eh: beterschap in ieder geval
@bente ook bedankt :mrgreen:
ben zelf ook niet helemaal fit, hoofdpijn, keelpijn… naja even rustig aan doen, dan gaat ie wel weer
Mwj, jouw nod is vandaag volgens het lijstje…???
@bloem welkom!
nou er zijn precies veel zieken hier, in ieder geval beterschap :hug:
@Bente, ik woon sinds een jaartje of 6 in Belgie en hier is het normaal dat ze bij de dokter je HCG level controleren. Ook komt een thuis bevalling hier niet vaak voor, wat ik in het begin wel heel erg raar vond.
Welkom Bloem, gezellig dat je mee komt schrijven
Wat vervelend Tijger dat je buikgriep hebt, beterschap!
Ben blij dat de maandag er weer op zit. Zometeen komen mijn zus en een vriendin gezellig een bakkie drinken. Lekker een avondje lachen en bijkletsen. Fijne avond allemaal!
Welkom Bloem!
Zo mijn eerste dag werken zit er weer op na onze vakantie. En ook mijn griepje is weer aan het vertrekken, alleen nog flink verkouden.
Verder eigenlijk niet zoveel te melden, blijf met vlagen wel een beetje misselijk, maar ja we zien wel wat het wordt.
Ga nog even tv kijken en dan op tijd naar bed, om 6 uur loopt nl de wekker af.
mwj, al ongesteld of getest?
Moon, spannend! Geen drang om te testen?
Welkom Bloem!
@ Bente Dat heb je helemaal goed. Ben het ook gewoon geworden. Had ook niet anders verwacht.
Heb er eerlijk gezegt ook nog geen haast meer hoor. We gaan namelijk volgende maand ook verhuizen dus dan kan ik gewoon mee helpen :lol: Denk dat mijn vriend mij anders alles uit de handen gekeken zou hebben :lol:
Hoe is het met de rest?
Meiden, meiden… ik heb positief getest!! (aub niks op hyves, voor degene die in mn lijst staan!!) we hebben het deze maand door de drukte maar 3x gedaan (erg he ), dus ik dacht de eerste keer was 1,5 week geleden, vroeg testje wagen… en ik heb nu dus een licht (duidelijk) streepje!! :lol: :dance:
Goedemorgen!
@Lala! Wat leuk, dat gaat lekker snel hier … :lol:
@Bloem! Welkom hier … Zijn we alle2 een beetje gelijk, mijn NOD is op 30 Oktober … Veel plezier met klussen!
@Moon! Hoop dat je je gauw beter voelt, ik begin er net aan, echt erg, dat ziek worden … Maar ach!
Hier begin ik dus een beetje ziek te worden, vandaag de uitslag van mijn uitstrijkje, morgen ochtend naar de Gyn, best spannend! Al gebeurd er voor de rest weinig, maar ivm de medicijnen … Weet niet wat me te wachten staat! Durf al bijna niet meer mijn eigen medicijnen te slikken, omdat we namelijk net de vruchtbare periode hebben gehad! We zullen zien!
Fijne dag allemaal, wij gaan helemaal NIETS doen! :-*
Goedemorgen!
@Lala! Wat leuk, dat gaat lekker snel hier … :lol:
@Bloem! Welkom hier … Zijn we alle2 een beetje gelijk, mijn NOD is op 30 Oktober … Veel plezier met klussen!
@Moon! Hoop dat je je gauw beter voelt, ik begin er net aan, echt erg, dat ziek worden … Maar ach!
Hier begin ik dus een beetje ziek te worden, vandaag de uitslag van mijn uitstrijkje, morgen ochtend naar de Gyn, best spannend! Al gebeurd er voor de rest weinig, maar ivm de medicijnen … Weet niet wat me te wachten staat! Durf al bijna niet meer mijn eigen medicijnen te slikken, omdat ik namelijk net de vruchtbare periode hebben gehad! We zullen zien!
Fijne dag allemaal, wij gaan helemaal NIETS doen! :-*