Oktober Stoppers 2011 .... Deel 1 ....

Mijn man en ik wagen weer een poging voor een 3de!!!



Na 2 jaar geleden een mislukte poging, en een stop van een jaar,

hadden we besloten om toch weer voor een 3de te gaan, helaas verliep dat ook niet volgens plan …

Ineens kreeg ik te horen dat ik hartpatient was/ben,

en moesten we onze kinderwens weer uitstellen …

En nu wéér een jaar verder, gaan we het toch weer proberen, en nu met hopelijk een goed resultaat …



Ik ben Jennifer, 28 jaar jong/oud, en de trotse Mama van Kevin (6) en Loïse (3),

en getrouwd met de allerliefste Papa en man genaamd Mark …

We zijn al bijna 11 jaar samen, en zijn nu net 3 jaar getrouwd …

We zijn nog steeds erg gelukkig, al heeft ons huwelijk zijn nodige ups en downs gehad, maar welk huwelijk niet?



Officieel ben ik een September stopper, maar Oktober vind ik leuker haha …

Nee hoor, nieuwe maand, nieuwe mensen, nieuwe kansen …

Gisteren gestopt met de pil, en moet ik vandaag of morgen ongesteld worden …

Dussss, wie volgt me ??








Onze showtopic!!! http://www.kindjeopkomstforum.nl/viewtopic.php?p=5131069#5131069



Zooooo word ik even met mijn neus op de feiten gedrukt dat het alweer 4 jaar geleden is dat wij voor een eerste gingen! :shock:



Spannend Jennifer! Veel succes!





Een oktoberstopster van 2007

Hoi hoi,



mag ik mij erbij voegen?



Ik ben Simona en ben 27 jaar oud, getrouwd met Steven en we hebben een dochter Selena van 6 jaar oud.

Ik slik al een jaar de pil niet, maar we hebben het altijd wel veilig gedaan.

Nu heb ik groen licht gekregen van mijn man en kunnen voor een 2de gaan!

Mijn nod is 6 Oktober maar daarna kunen we gaan beginnen :dance:

Dank je wel Matsjo … :smiley:



Wat leuk Sim … Welkom, dan zijn we de 1ste 2! Heel veel klusplezier :wink:



Vandaag is het 1 Oktober, dus kom maar op allemaal … :mrgreen: :inlove:



Ik denk dat ik vandaag ongesteld wordt, heb de krampjes al, dus even wachten nog …

Straks eerst naar de voetbal met de oudste, hij moet uit, dus ik mag wel opschieten!



Fijne dag vandaag!

Hallo,



Zal ik me hier dan ook maar aanmelden??

Ik ben Moon, 33 jaar en afgelopen dinsdag mijn koperspiraaltje laten verwijderen. Verder heb ik een man en een zoontje van bijna 4 jaar.



Hoop hier gezellig mee te kunnen kletsen.



Groetjes Moon.

Welkom Moon, jij ook veel klusplezier …

Jij weet natuurlijk niet wanneer je ongesteld moet worden??

Hoi Moon, welkom bij de club :smiley:

Thanks



Ben vorige week, week voor uithalen van spiraaltje, ongesteld geweest. Heb wel een lange cyclus van mezelf, zo tussen de 32 en 34 dagen, ik gok dat 23 okt mijn NOD dag is zit dan op dag 34.



Oh verder gisteravond op kraamvisite geweest, zo leuk :inlove:

Succes Jennifer (en andere meiden!), ik weet nog dat we even samen zwanger waren!

Hey Jeniffer fijn het eerste lijstje, ik ben lekker aan het genieten van het zonnetje en straks lekker fiesten en een ijsje eten met de kleine. 8)

En ben ook aan het wachten op de :twisted: , heb nu al buikpijn en soms komt het wat vroeger.

@Moon78 wrote:

Thanks



Ben vorige week, week voor uithalen van spiraaltje, ongesteld geweest. Heb wel een lange cyclus van mezelf, zo tussen de 32 en 34 dagen, ik gok dat 23 okt mijn NOD dag is zit dan op dag 34.



Oh verder gisteravond op kraamvisite geweest, zo leuk :inlove:




Leuk he op kraamvisitie gaan die kleintje ruiken altijd zo lekker :inlove:

Hoihoi,



We hebben een heerlijke dag gehad zo lekker op de dam bij ons in de buurt, lekker bbq’tje gehad, en veel gespeeld met de kids!

Net de kids onder de douch gestopt, en nu lekker op bed … Nu is het Papa & Mama tijd!



Hoe was jullie dag??



@ Moon, ik zal straks het lijstje aanpassen, is wel zo leuk …



@ Sim, en ben je al ongsteld geworden?

Ik ben het vanochtend geworden, precies op tijd, maar ik slikte de pil, dus dat was wel zo makkelijk …



@ Lala, dank je wel … :-*



Heb trouwens een leuke Applicatie op mijn telefoon gezet, kan je precies instellen wanneer je ongesteld moet worden.

En je ziet wanneer je vruchtbaar bent, erg handig, kan Mark ook eens kijken haha …

Ik ben trouwens rond de 16de vruchtbaar, dus dat wordt een hoop klussen!



Ik ga het lijstje ff aanpassen! Fijne avond!



Het lijstje is bijgewerkt …

Als jullie iets veranderd willen hebben stuur dan even een pb’tje of zet het dan neer, dan kan ik het veranderen!

Nou gisteren heb ik heerlijk kunnen ontspannen in het zonnetje, Selena was ook super lief!

Meestal stuiterd ze het hele huis rond maar gisteren is ze na het fietsen heel braaf met haar stijkparels gaan spelen.



Hier zijn de maandstonden nog niet gekomen, maar het voelt of het voor elk moment kan zijn…

@Jennifer wrote:

Hoihoi,



Heb trouwens een leuke Applicatie op mijn telefoon gezet, kan je precies instellen wanneer je ongesteld moet worden.

En je ziet wanneer je vruchtbaar bent, erg handig, kan Mark ook eens kijken haha …

Ik ben trouwens rond de 16de vruchtbaar, dus dat wordt een hoop klussen!







Hoe kom je trouwens aan zo´n app? Ik heb al bij mijn apps gekeken maar niets vergelijkbaars gevonden, ik heb wel een samsung Wave II kan misschien daar aan liggen… :?

Goedemorgen …



@ Sim, wat fijn dat je een heerlijke dag hebt gehad …

Vandaag nog zo’n lekkere dag, morgen wordt het weer minder, helaas! Geniet ervan!



De App heet ‘WomanLog’, misschien dat je daar naar kan zoeken, ik heb de Samsung Galaxy S1 …

Weet niet of de app ook op jouw telefoon kan, moet je maar ff zoeken!

Ik kom me hier ook aanmelden. Ik heb afgelopen donderdag de laatste pil geslikt en zit nu op de ontrekkingsbloeding te wachten, die hopelijk vandaag nog begint (heb wel kramp). Dan zou ik NOD hebben op de 31, al heb ik werkelijk geen idee wat mijn cyclus gaat worden. Ik heb elf jaar de pil geslikt en daarvoor was ik zeer onregelmatig. We zullen zien.

Verder ben ik 25 jaar en ruim een jaar getrouwd. We zijn net verhuisd naar een nieuwbouwwoning (koophuis) met 3 slaapkamers.

We gaan trouwens voor ons eerste kindje

@tijger86 welkom! Spannend hoor voor je eerste gaan.



@Jennifer, heb het ff gegoogled helaas alleen voor android en Iphone gsm´s ik heb een Bada OS dus niet compatible.

Maar ik kan gelukkig wel mijn pagina van fertilityfriend via de phone bekijken :slight_smile:

Hoi Tijger welkom hier en ik hoop dat je snel een goede cyclus hebt. Bij mij was dat 6 jaar geleden niet het geval, mijn zusje had echter meteen een goede cyclus te pakken na het stopppen met de pil.



Hier een lekker rustig en gezellig weekend achter de rug. We hebben nog vakantie (ja heel laat dit jaar) maar wel al een week lekker weer! Vanmiddag gaar onze kleine man weer wennen op school, hij vindt het zo leuk! Vanaf volgende week woensdag mag hij iedere dag naar school.



Deze week lekker nog een dagje weg en wat klussen in huis.



Wat ik me afvraag: houden jullie precies je cyclus bij en weten jullie wanneer je vruchtbare dagen zijn? Bij onze eerste namelijk totaal niet opgelet omdat manlief mogelijk verminderd vruchtbaar was (volgens de artsen, nooit getest echter), en was het een lucky shot uiteindelijk na 1,5 jaar stoppen met de pil. Jennifer en Sim verwachten jullie snel zwanger te zijn?



Groetjes Moon.

Ik was eigelijk alleen van plan bij te houden wanneer ik ongesteld wordt en niet wanneer ik vruchtbaar zou zijn. Maar misschien als het te lang duurt dat ik alsnog ga rekenen, temperaturen of ovulatietesten ga doen.

Ik hou mijn cyclus wel bij, het is namelijk een gewoonte omdat ik al een jaar de pil niet slik en op mijn vruchtbare dagen gebruikte we een condoom.



Ik probeer deze keer geen verwachtingen te hebben zo kan ik ook niet teleurgesteld worden. Maar bij mijn dochter duurde het 3 maanden.

Bij haar heb ik mijn cyclus ook bijgehouden en getempt, gewoon voor de zekerheid :lol: