Oktober Stoppers 2011 .... Deel 1 ....

@ Tijger, welkom, spannend hoor een 1ste …

Ik zal zo het lijstje aanpassen, kan je er ook gezellig tussen staan!

Veel klusplezier …



@ Sim, Ow jammer, is best een leuke App, wat voor 1 heb je nu dan?



@ Moon, Is niet laar hoor, wij zijn 2 weken terug nog lekker 10 daagjes in Italie geweest, was heerlijk!

Leuk dat je kleine naar school mag, is een hele belevenis voor zo’n kleintje, die van mij mag in Februari!

Ik hou alles bij ja, en ik verwacht ook een nette menstruatie, die van mij is altijd netjes 28 dagen geweest …

Maar of ik snel zwanger, daar is helaas bij mij geen peil op te trekken, maar zou het helemaal geweldig vinden!



Ik ben mijn auto sleutels kwijt, ik baal echt als een stekker!!!

Ik zoek al 3 dagen … Grrrr!

Ik vind het ook erg spannend. Dit is trouwens 1 van de weinige keren in mijn leven dat ik blij ben dat ik een bloeding heb, zodat ik een referentiepunt heb.

Jennifer, dat is wel balen zeg. Hopelijk vind je ze snel weer terug.

Jeetje Jennifer wat vervelend dat je de sleutels kwijt bent. Kun je nu helemaal geen auto rijden of heb je nog wel reserve-sleutels?

Hoe is het verder met jullie? Hier verveel ik me een beetje: kleine man zit op school, weer een wen ochtend. Dadelijk een kado voor zijn verjaardag kopen.



Groetjes

Hoihoi,



De sleutels zijn al gevonden, ze zaten al sinds Donderdag middag in de schooltas van Loise, toen ik thuis kwam heeft Mark de deur open gedaan …

En sinds die dag zocht ik ze dus hahaha, niet over nagedacht …

Maar ben wel hartstikke blij, want die van mij zaten er aan, en die van Mark, anders kon ik 2 auto’s niet in …



@Moon, veel plezier met kado’tje kopen, hoop dat je je nu niet meer verveelt!



Vanochtend de hele was weer weggevouwen, en in de kasten gedaan!

Gisteren en vanochtend nog wezen shoppen voor de kids, heerlijk, die zijn dus weer klaar voor de winter …

Straks mijn ventje weer uit school, en denk daarna even een stuk wandelen!



Fijne dag vandaag :-*

@Jennifer gelukkig heb je je sleutel terug, dat moet een hele opluchting zijn.



@Moon veel shop plezier :wink:

Ik vind het altijd moeilijk een cadeautje kopen voor mijn dochter, ze heeft alles al (Hoe bedoel je verwent :stuck_out_tongue: )



Hier is alles nog rustig nog altijd niet ongesteld terwijl ik wel mega veel buikpijn heb, maar ja ik heb nog 2 dagen te gaan voor mijn NOD dus maar ff tanden bijten.

Ga nu lekker het huisje schoonmaken dan is dat ook gedaan voor dat Selena van school is.

Pfff heb eigelijk helemaal geen zin…

Is het al doorgebroken bij je sim? Hopelijk ben je snel van die buikpijn af.



Moon, is het gelukt een leuk cadeau te kopen?



Gister heb ik weer veel vrouwen met een dikke zwangere buik of een kleine baby gezien en dan ben ik wel een beetje jaloers, ook op mijn collega die binnenkort vader wordt (hij doet alleen net alsof dat iets is wat zijn vrouw wil en waar hij een beetje buiten staat)

Hey hallo,



Ik zou ook graag mee willen schrijven.

Beetje rustig hier, maar hopelijk gaat dat snel veranderen :smiley:

Ik ben deze maand ook gestopt en wij gaan voor onze 4 kindje :dance:

Welkom mwjtje! Het is idd wat rustig maar dat zal binnen kort wel veranderen, hopelijk :lol:



En tijger ik ken het gevoel, heb ik ook hoor met mijn collegatje die zwanger is, maar wacht maar af binnen kort lopen wij rond met onze dikke buiken!



Hier is het helaas nog niet doorgebroken ggrrrr, maar de buikpijn is weg dus ik ben happy :dance:

Denk dat ik deze keer een wat langere cyclus heb dan 28 dagen dus nog maar ff afwachten

Hallo mwtje, leuk dat je ook mee komt schrijven. Een vierde kindje al, dat moet een lekker vol gezin worden



Sim, gelukkig heb je iig geen buikpijn meer. Hopelijk krijgen we snel ook zo’n mooie dikke buik :inlove:



Hier is de ontrekkingsbloeding voorbij. Normaal had ik morgen aan een nieuwe pilstrip moeten beginnen, nu hoeft dat lekker niet :dance:

Zo’n fijn idee.

Ik kom me ook aanmelden! :smiley:



We wilde nog even wachten tot Mika’s 2e verjaardag, maar we hebben vd week toch anders besloten.



Ik ben “Lala”, 24 jaar, aan het werkt als verzorgende ig, getrouwd, en mama van Mika (feb 2010).



Nod rond de 23ste oktober.

Goedemorgen allemaal …



@Sim, gelukkig is de buikpijn weg, nu nog wachten tot het doorbreekt … Ik ben er gelukkig weer vanaf, straks kunnen we weer gaan klussen, en wat heb ik daar een zin in hahaha …



@Tijger, lekker he? Ik hoef ook geen pil meer te slikken, heb ze allemaal gauw weggestopt, ik gebruik ze wel weer wanneer het nodig is …



@Lala, WAT LEUK! En je hebt ons nog succes gewenst, terwijl je het zelf ook al graag wilde … Nog van harte gefeliciteerd met Mika …



@Mwjtje, Wat een leuke naam haha … Jij ook heel veel succes, en wat leuk dat je al voor een 4de gaat, ben ik gelukkig niet meer de enige die voor de 3de gaat, en al 2 kinderen heb … Wil je nog even je leeftijd en je NOD doorgeven, kan ik je ook op het lijstje zetten!



Vanochtend met Loise bloed wezen prikken, gaat niet echt lekker met haar, dus even wat onderzoekjes, ook haar plasje ingeleverd, krijg daar vanmiddag de uitslag van, de rest de uitslag volgende Vrijdag! Iedereen een fijne dag!



:-*

@ Lala, zie nu pas dat Mika helemaal niet jarig is geweest hahaha, ik slaap nog hoor … Jullie hebben het eerder besloten! :mrgreen:

Hij moet nog 2 worden :wink: Maar goed, het duurt misschien nog wel 4 maanden. (of langer) :wink:



Allemaal succes!

Haha inderdaad Jennifer! :mrgreen:

Welkom aan alle nieuwe mede stoppers!



Ja ja het cadeau voor onze kleine man is gelukt! Ook al vind ik dat hij al zoveel heeft, hij krijgt nu ook wat praktische cadeau’s zoals een dekbedovertrek van cars.



Gisteren het ledikantje (bodem) maar eens omhoog gezet. Zondag vieren wij de verjaardag van onze kleine kerel en mijn zusje komt ook met haar dochtertje van 7 weken! Kan ze lekker boven slapen in een bedje en hoeft ze niet de hele dag in de wandelwagen bak te liggen.



Jennifer: toch niets ernstigs met je dochtertje?Veel beterschgap in ieder geval.



Vandaag maar eens boodschappen gaan doen voor de verjaardag.

Goedemorgen,



Bedankt allemaal voor het welkom.



Ja het 4 de kindje al weer, maar het is nog net zo spannend als bij de 1ste :lol:



Mijn Nod is 17 oktober en mijn leeftijd die had je al gevonden zag ik op het lijstje :lol:

@Moon, altijd handig die kado’tjes, en ze zijn er altijd heel erg blij mee … Heel veel plezier alsvast voor Zondag! Ik hoop niet dat het iets ernstigs is, het moet allemaal gewoon even onderzocht worden, ze slaapt zoveel, en omdat ik hartpatient ben, zijn ze extra voorzichtig, ook bij de kids … Volgende week Woensdag moeten we naar de Kinder Carioloog in Rotterdam met beide kids, om ze te laten onderzoeken, het kan misschien erfelijk zijn … Ben zelf heel erg benieuwd!



@mwjtje, ja je leeftijd had ik al gevonden, zal later even de rest aanpassen … :wink: En ja, het is even bijzonder, even spannend … Ik ervaar dat ook weer zo!

Spannend jennifer, hoe gaat het nu met jouw en je hartprobleem?

gelukkig maar dat ze er zo opzitten Jennifer, beter te voorzichtig dan te onvoorzichtig met dat soort dingen

Hier kan je een beetje lezen hoe of wat …



http://www.kindjeopkomstforum.nl/viewtopic.php?t=93589&start=255