Ik heb even snel gekeken, zal er op een later moment de tijd voor nemen om het beter door te lezen. Heftig, zoiets
We hebben een heel heftig jaar gehad, maar hopelijk kunnen we dat nu goed afsluiten … Het gaat nu gelukkig beter, en ik hoop dat dat zo blijft natuurlijk!
Jeetje, ik lijk wel zwanger hahaha, ben zoooo moe, slaap zoveel … Gister om 9 uur naar bed gegaan, 7 uur eruit! Net 2 uurtjes met de kids op de bank gelegen, en ook weer in slaap gevallen! Vanavond ga ik stappen, en morgen hopelijk lekker uitslapen, dat zat er deze week niet in helaas! Gaan jullie nog wat leuks doen het weekend ??
Heftig allemaal Jennifer.
Wij krijgen morgen vrienden op bezoek, en zondag een vroege dienst… joepie
Stap ze!
Gezellig Lala … Ik sta morgen van 1 tot 8 op de voetbal achter de bar (vrijwillig), Kevin voetbalt daar, en ik doe gezellig mee … Wordt druk hebben ze gezegt, maar vind het wel geweldig! Zondag heb ik geen plannen, en die maak ik ook niet!!! :lol:
Das ook gezellig!!
Hee je hebt het lijstje al geupdate zie ik!
Welkom Lala! Leuk joh dat je voor een vierde ga, ik kom ook uit een gezin van vier en ik vond dat altijd heel gezellig.
En Jennifer hoe is het met je Loise, hopelijk gaat het snel beter. :hug:
Hier ben ik nog altijd aan het wachten op de maandstonden, mijn langste cyclus tot nu toe, ben altijd stipt op tijd ggrrrr, zal zeker de stress zijn.
Mijn dochter is vandaag voor het eerst naar de KLJ (soort scouts) ik ben benieuwd of ze het leuk vind.
En straks lekker pizza hut eten!!! :dance:
Hoi Sim,
Ik denk dat je mij bedoelt, want zo te zien gaat Lala voor de 2de
Kom zelf ook uit een gezin van 4 dus weet zeker dat het heel gezellig kan zijn.
En hoe heeft je dochtertje het gehad vandaag?
Fijne avond allemaal!
haha ja heb jullie even door elkaar gehaald, dat krijg je als je via je mobiel aan het reageren bent. :oops:
Selena heeft het super gehad! Ze kwam stuiterend binnen en kan niet wachten tot het volgende week is. Wel grappig want toen we haar brachten wou ze me niet loslaten :lol:
Goedemorgen iedereen …
@Sim, al ongesteld geworden? Laat wel lang op zich wachten he? Ik kom ook uit een groot gezin, was altijd erg gezellig … Maar met een grote broer met zware ADHD was het iets minder, maar ach, ik wil het ook graag, een groot gezin :mrgreen: Fijn dat je dochter het leuk had op de scouts …
@Lala, ik probeer het zoveel mogelijk te updaten :thumbup: :lol:
Hoe is het met de rest??
Vrijdag lekker wezen stappen, maar Zaterdag toch echt hoofdpijn en een klein katertje haha, de hele Zaterdag op de voetbal gestaan achter de bar, en lag toch echt om 9 uur op bed, ik kon niet meer … Net er weer lekker uit, dus 13 uur geslapen, héérlijk! Vandaag gaan we niets doen, gewoon lekker rustig aan!
Een fijne Zondag iedereen :-*
Mooi dat je dochtertje het leuk heeft gehad Sim.
Hier vandaag ook een lekker lui dagje Jennifer. Met dit weer af en toe heerlijk om te doen.
Zo nog even werken en dan de rest van de avond lekker op de bank hangen.
Morgen er weer vroeg uit dan mogen er weer 2 naar school toe dus, maar niet te laat naar bed vanavond. :lol:
Fijne avond!
Goedemorgen dames!
Hier even een onzeker berichtje van mij, zoals jullie weten ben ik al een aantal dagen overtijd.
Dus nu dacht ik vanochtend we gaan gewoon een zwangerschapstestje doen, gewoon voor de zekerheid.
Nou er kwam dus een heel licht 2de streepje binnen de 5 minuten, maar hij is wel heel licht.
Zou ik dan nu al zwanger zijn? Wel raar want we hebben 2 dagen na mijn eisprong pas besloten om voor een 2de te gaan.
Kan het zijn dat ik een late eisprong heb gehad?
ppffff, ik wordt hier zo onzeker van, denk dat ik morgen maar nog een keer ga testen.
Hier een heel druk weekend gehad, zo vlak na de verhuizing is er nog vanalles dat moet gebeuren
Sim, merk je dan altijd wanneer je eisprong heb of bereken je dat? Want in het laatste geval kan je natuurlijk een late eisprong hebben gehad.
Ik ben erg benieuwd. Heb je een foto van de test?
Ik had het berekend met zo´n programma online.
Ik heb de test om 6 uur vanochtend gedaan en nu pas een foto genomen dus je ziet een soort roze kringel streep, dat is denk ik van het drogen maar daar naast is er nog een lichte roze streep, die stond er al binnen de 5 minuten.
Ik vind het helemaal niet echt licht, dat tweede streepje. Volgens mij ben je gewoon zwanger. Misschien vanavond niet teveel drinken en morgenochtend weer testen?
Alvast voorzichtig gefeliciteerd
Ik vind hem nu ook duidelijker dan vanochtend om 6 uur, maar morgen test ik wel even opnieuw want je weet maar nooit.
Nu ga ik maar werken zit al veel te lang achter de pc :lol:
Spannend hoor
Goedemorgen,
Nou Sim ik heb ook net even gekeken en zoals ik het zie is er echt wel een 2de streepje hoor :dance: dus als je weer getest hebt dan ben ik wel heel benieuwd.
Spannend! Ik hoop het zeker voor je.
Hier weer lekker vroeg wakker ondertussen zitten de 2 oudsten al weer een uurtje op school.
De jongste is lekker aan het spelen en ik ben aan het werk en tussendoor even op kok kijken :lol:
Hoe is het met de rest? Hebben jullie een fijn weekend gehad?
@Sim, dat is toch een hartstikke mooi streepje ??? Volgens mij kan je er wel vanuit gaan dat je zwanger bent … Ga je morgen toch nog een keertje testen ?? Dan kan ik mijn lijstje aanpassen hahaha! Ik hoop het zo voor je !
@Mwjtje, ik heb een heel fijn weekend gehad, niet veel gedaan, was kapot nadat ik was wezen stappen, daarna zolang op de voetbal … Dus vandaag even rustig opstarten!
@Tijger, je bent net verhuisd? Dan moet je idd nog een hoop dingen doen, wij moeten hier ook nog zoveel dingen doen, en we wonen hier al ruim 8 jaar … Hahaha!
Mijn mooie telefoon is kapot, dus vanmiddag maar weer naar de telefoonwinkel … Loop nu met een oud dingetje, dat is echt 3x nix, zeker niet wanneer je verslaafd bent aan Hyves en Facebook
6 september is mijn (nieuwbouw)huis opgeleverd en 1 oktober ben ik verhuisd. Gister heb ik mijn oude appartement schoongemaakt. Verder veel zooi uitgepakt en een plek gegeven en een deel van het strijkwerk (wat echt enorm veel was) gestreken. Normaal strijkt manlief, maar zoveel als nu moest gebeuren heb ik maar even geholpen