Oktober Stoppers 2011 .... Deel 1 ....

FF kort:

Nou Sim lijkt wel een positieve test, morgen of over een paar dagen nog een testen??

Leuk Tijger, je eigen huis. Wel druk, wij zijn een jaar geleden verhuist, is niet mijn hobby.

Verder een beetje brak, gisteren verjaardag van onze kleine man gevierd (wordt morgen 4), was erg gezellig maar ook druk. Veel cadeaus gehad, nu een relax dag, spelen met de nieuwe cadeaus waaronder zijn nieuwe Wii spel uitproberen.

Ben de afgelopen dagen echt misselijk geweest, zit halverwege de cyclus, en vandaag weer nergens last van. Misschien een griepje?

Tot later.

Verhuizen is ook niet mijn hobby, maar mijn woonsituatie is echt enorm verbeterd en daar ben ik wel heel blij mee.

Het zou een griepje kunnen zijn moon, maar ook bv stress

Ik heb het vandaag enorm koud terwijl iedereen om me heen het warm vind. Ik heb zelfs koude voeten, terwijl ik daar geen last meer van heb gehad sinds ik niet meer rook (vorig jaar november gestopt)

goed joh Tijger bijna een jaar gestopt met roken. Ik was 2 jaar gestopt, maar door stress deze zomer weer begonnen.

Nu ben ik al weer 6 weken clean :dance:

Zeg Jennifer ik leef met je mee, ik kan gewoon niet meer zonder mijn smartphone, ik zou al mijn afspraken mis lopen en maar de helft van mijn boodschappen bij hebben :lol:

Sim, goed dat je weer gestopt bent. Zeker met het oog op een zwangerschap is dat heel verstandig. Mijn kinderwens was ook mijn grote motivatie om te stoppen met roken.

Heb je nog een nieuwe test gedaan?

Wat goed dat jullie zijn gestopt … Ik was vorige maand ook een half jaar gestopt, en ben door stress (goed excuus he) weer begonnen … Wanneer ik zwanger ben stop ik natuurlijk gelijk! Dat heb ik met alle zwangerschappen gedaan, en dat kan ik gelukkig ook erg goed! Nu stop ik nog even niet, kan het nú nog niet! :oops:

@Sim: Nog getest ??? Ben zo benieuwd! Mijn telefoon is gemaakt, gelukkig, ben er mee getrouwd he hahaha … :wink:

@Moon: Gefeliciteerd met je kleine! Een fijne dag vandaag! Voel je je al wat beter ?? Ik hoop het voor je, zou best een griepje kunnen zijn hoor, hier voelen we ons ook niet echt super top!

@Tijger: Hopelijk voel je je gauw thuis in je nieuwe huis … Wat handig dat je man altijd lekker strijkt hahaha, de mijne mag er vanaf blijven, dat doe ik liever zelf :wink:

Morgen naar de kindercardioloog, best een beetje zenuwachtig moet ik eerlijk bekennen, ik ga er natuurlijk vanuit dat alles goed is, maarja, aan de andere kant, pfff, we zien morgen wel, moeten rond 2en in Rotterdam zijn, niet hier ver vandaan …

:-*

http://www.kindjeopkomstforum.nl/viewtopic.php?p=5131069#5131069

Ons Showtopic! Dus kom maar op :mrgreen:

Hoi,

ik ben Anne, 29 jaar.

Hoewel ik eigenlijk geen echte oktoberstopper ben, zou ik mij graag bij jullie aansluiten.

Wij zijn sinds aug 2010 al gestopt met anticonceptie, maar hadden zoiets van we zien wel wanneer het komt. Maar inmiddels kriebelt het toch wel echt dus we zijn er nu wel intensiever mee bezig.

Ik ben nog niet zo lang actief op het forum dus het lijkt me leuker om mee te kletsen met dames die net een topic gestart zijn ipv aan te sluiten bij een groepje dat al een jaar met elkaar kletst.

Tenzij iemand van jullie daar bezwaar tegen heeft?

Groetjes

Hallo Anne, ik heb geen bezwaar. Zijn jullie bezig voor jullie eerste kindje?

@ Tijger: Fijn! En ja, wij zijn bezig voor de 1ste, spannend.

Leuk trouwens dat iedereen in dit groepje qua leeftijd redelijk dicht bij elkaar zit. En dat er dames zijn die voor een 1e, 2e, 3e en 4e kindje gaan.

Ik ben afgelopen week begonnen met het volgen van mijn cyclus mbv Persona. Eens zien of we daarmee de dag van de eisprong nog beter kunnen vaststellen.

Als ik het zelf bereken zou mijn volgende NOD 30 oktober moeten zijn.

Leuk, dan ben ik niet meer de enige hier die voor de eerste gaat

Hoi Anne! Ik heb ook geen bezwaar hoor, gezellig juist … Zal vanmiddag mijn lijstje aanpassen, kom je er gezellig bij staan!

Ben Kevin zijn kamer aan het schoonmaken, en stofzuigen, gelukkig hoef ik het nooit op te ruimen, dat doet tie iedere avond keurig zelf :mrgreen:

@Sim, daar staat echt wel een streepje! :dance:

@Jennifer… goed afgericht :wink:

Ik ben me mateloos aan het irriteren aan mn buren. Altijd als Mika op bed ligt moeten hun de buitendeur extra hard dicht pleuren. Ben goed in staat er op af te stappen… :silenced:

@Lala! Wat zeg je dat toch geweldig :wink:

Dan stap je er toch op af, doe ik ook altijd als iets me irriteert, zeker wat de buren betreft … Kinderen moeten wel aan hun rust toekomen!

Jennifer, we hebben ons huis al te koop staan voor ze, ik heb slaande ruzie met haar… dus ze ziet me aankomen. :mrgreen:

Overigens ben ik best aardig hoor, maar zij niet hahaha. :hand: :wink:

Hey Anne welkom! Leuk joh dat je gezellig komt mee kletsen

@Jennifer, ik zal morgen aan je denken meid, hopelijk is alles goed.

@Lala, het is idd vervelend als de buren geen rekening met je houden, ik had er denk ik wel wat van gezegd (maar ja soms ben ik ook wel een heethoofd :lol: )

Vannochtend heb ik nogmaals een testje gedaan en ja hoor weer een streepje en dit keer al een beetje donkerder, dus ik denk dat ik toch wel zwanger ben :dance: :inlove:

Man lief was een beetje geschokt, hij had zo iets van wow zo snel! Maar hij was wel heel blij.

Ik durf nog niet super vrolijk te zijn, want er kan nog van alles gebeuren.

Maar ik zal zo nog eens een fototje plaatsen in onze show topic :mrgreen:

Sim, van harte hoor

Dank je wel tijger :-*

Hopelijk volgen er snel meer

@Lala! Bonje met de buren niet iets voor je dan hahahha :lol: Ik geloof best dat je heel aardig bent, al ken ik je natuurlijk nog niet zo heel erg goed :wink:

@Sim! Je bent gewoon hartstikke zwanger joh, geweldig … En wat een prachtige dochter heb je!!!

Ja daar zou ik een goede voor zijn hahaha. Ik luister al 3 jaar naar hun uren-jankende-hond, en daar mag ik niks van zeggen van de buurvrouw… nou ze kan me wat. :roll:

@Sim, gefeliciteerd!!