Oktober Stoppers 2011 .... Deel 1 ....

@ Sim: gefeliciteerd! Een mooi streepje! Mooie foto’s ook van je dochter!

@Lala! Ja die mensen heb je er bij … :twisted: Ik heb bv een overbuurvrouw (wel een vriendin), maar die heeft een leuke papagaai, dat beest krijst de hele boel bij elkaar! Heb er ook wat van gezegt hoor, wat een herrie is dat, bijna iedere ochtend wordt ik er wakker van, ik had allang zijn kop omgedraaid :roll: :lol:

Hallo allemaal,

Welkom hier Anne. Spannend zeg voor de eerste.

@ Moon Gefeliciteerd met de kleine!

@ Jennifer, dat je zenuwachtig bent dat snap ik heel goed. Wij moeten ook een paar keer in het jaar met de jongste naar het ziekenhuis en ik ben ook altijd blij als de dokter zegt dat alles goed is. Succes morgen!

@ Sim Dat manlief is geschrokken dat snap ik wel een beetje :lol: . Je verwacht het natuurlijk ook niet zo snel. Zo was ik van de oudste ook binnen een weekje zwanger en dat had ik toen echt niet verwacht, maar gefeliciteerd. :inlove: Wel leuk dat er nu van ons groepje al iemand zwanger is! :slight_smile:

@ Lala zo kan mij voorstellen dat je daar echt niet blij mee bent. Ik zou er zeker ook niet tegen kunnen hoor. Kan je mannetje er dan nog wel van slapen?

Bedankt voor de felicitaties! Vandaag afscheid genomen van het kdv, morgen naar school, jeetje het gaat snel.

Anne, welkom hier!

Jennifer succes morgen in het ziekenhuis met je dochter.

Sim ja duidelijk hoor, gefeliciteerd!!

Lala, jeetje wat vervelend. Wij hebben zelf ook een hond die eerst ook veel blafte, maar hebben dat wel een beetje afgeleerd. Buren horen hem nu niet meer. :smiley: :shifty:

Zie trouwens op het lijstje dat ik de oudste ben :think:

Oh ja jennifer als je het lijstje aanpast: achter sim staat "78"volgens mij hoort ie achter mijn naam. Klein detail, maar het viel me op.

Morgen mag ik gaan oppassen op mijn kleine nichtje van 7 weken :inlove: . Helemaal zin in.

Ja ze worden snel groot he Moon?

Dat heb ik ook hoor met de jongste die is nu al weer 10 maanden en de oudste al bijna 10 jaar :o

Ik zou bijna denken dat ik ook oud word :lol:, maar zo oud zijn wij toch ook nog helemaal niet?? :think:

Oh nog maar 7 weken :inlove: Snap het zeker dat je daar zin in hebt. Veel plezier :smiley:

Mwjtje de oudste 10 jaar? Dan was je er vroeg bij. En leeftijd tis maar hoe jong je je voelt toch? En ik heb geen hekel aan mijn leeftijd hoor, daarnaast schatten mensen me altijd jonger dan dat ik ben :angel:

Nee nog net geen 10 jaar hoor :lol: dat is pas in januari, maar het gaat gewoon allemaal heel snel.

Ach ja wat is vroeg. Ik ken mensen die waren er nog eerder bij en ja het is maar waar je je goed bij voelt natuurlijk. :smiley:

Nee dat je daar geen hekel aan hebt dat begreep ik wel hoor maakte ook maar een geintje :lol:

Zo, vandaag een drukke dag waarbij ik met vanalles bezig ben en niks lijkt op te schieten pff

@mwjtje wrote:

Nee dat je daar geen hekel aan hebt dat begreep ik wel hoor maakte ook maar een geintje :lol:

Ja hoor snap ik wel :wink: Maar ik ken echt mensen die niet veel ouder zijn die zichzelf oud vinden en het heel erg vinden dat er bv al een 3 voor staat.

Nu trouwens aan het oppassen op mijn kleine nichtje. Zo geweldig,maar dadelijk een flinke poepbroek verschonen en vind het niet eens erg. :inlove:

Moon, een beetje laat maar toch nog gefeliciteerd met de kleine, ze worden ook zo snel groot!

Vandaag een drukke dag gehad op werk en moeten rond rijden met mijn man omdat hij al 2 weken last heeft van een oor onsteking die niet weg gaat.

vandaag maar vroeg naar bed :zzz:

AANGEPAST!!! :mrgreen: Foutje van mij Moon … :lol:

Vandaag is alles hartstikke goed gegaan bij de Cardioloog … Over 10 jaar weer terug komen, om toch de ontwikkeling in de gaten te houden! Heel fijn om te horen, nu nog de uitslagen van het bloed van Loïse …

@Sim! Slaap lekker, ik ga er ook vroeg in …

@Moon! Was het nog gezellig met je nichtje, en wat klein nog 7 weken … Hoop dat het een fijne dag is gweest!

@Tijger! Rustig aan he? Niets moet, alles mag is mijn motto :mrgreen:

@Mwjtje! Wat betekend je naam eigenlijk? Moet iedere keer spieken om te het wel goed te tikken haha!

Ik ga zo ook lekker naar bed, de dag was lang, vanavond nog op cursus geweest : Italiaans! Geweldig vind ik dat … Vanavond mijn 2de les gehad, helemaal super!

Slaap lekker allemaal :-*

Ik wil me ook graag hier aanmelden en gezellig mee schrijven. Ik ben 36 jaar en woon samen, ben al in december vorig jaar met de pil gestopt omdat ik zoveel last van migraine had.

Mijn vriend was toen nog niet toe aan een kindje maar ineens is hij als een blad aan een boom omgedraaid en vanaf deze maand gaan we er echt voor :smiley: Het wordt ons eerste kindje.

Fijn Jennifer dat alles goed was en je voorlopig niet terug hoeft.

Slaap lekker voor degene die vroeg het mandje in kruipen!

Vlinder welkom, klets lekker mee.

Ben nog steeds aan het oppassen, blijf ook bij mijn zusje slapen. Zij is vanavond voor het eerst op pad na de bevalling, ze vond het erg spannend, maar sms-te mij al dat ze het erg naar haar zin heeft, ze is niet voor 12 uur terug is.Ondertussen rommel ik lekker een beter aan met haar dochter die haar wakkere momentjes in de avond heeft, is wel wennen hoor. Thuis heb ik na 20 uur rust, nu niet en oh wat vind ik dat erg…niet dus.

Oh Sim wat leuk je hebt een banner…al een beetje aan het idee gewend dat je zwanger bent??

@Vlinder! Welkom, heel veel plezier met klussen! Als je nog eventjes je NOD wilt doorgeven kan ik het lijstje aanpassen … En wat fijn dat je vriend nu wel wilt …

@Moon! Geniet ervan, het lijkt me heerlijk zo’n kleintje!

Wij zijn trouwens begonnen met klussen hahaha … De vruchtbare week is aangebroken! En dat vind mijn man helemaal niet erg :lol:

@ Jennifer: Fijn dat alles goed was bij de cardio! Helemaal nu jullie voor weer een kindje gaan. Veel plezier met klussen; ik neem aan dat je man niet de enige is die het niet erg vindt :smiley: .

@ Vlinder: welkom!

@ Moon: veel plezier nog met oppassen. En nog gefeliciteerd met de kleine. Hoe vindt hij het op school?

@ Tijger: vervelend he zulke drukke dagen. Had ik vandaag ook een beetje last van.

@Mwtje: ik vind het wel meevallen hoe jong je er bij was. Tegenwoordig zijn de meesten veel later moeder dan bij de generatie van onze ouders. Achteraf gezien had ik er overigens ook best eerder aan willen beginnen.

@ Lala: hopelijk lukt het je huis snel te verkopen, zodat je geen last meer van de buren hebt. Gelukkig zijn wij tot nu toe erg blij met onze buren.

@ Sim: zijn jullie al een beetje aan het idee gewend dat jullie zwanger zijn? Hopelijk knapt de ooronsteking van je man gauw op.

Zo, heb even alles wat beter bij gelezen.

De komende dagen ben ik ff offline, we gaan morgen voor een paar dagen naar Engeland, en ik heb geen smartphone dus ik zal dinsdag alles weer even bijlezen…

allemaal alvast een fijn weekend gewenst!

Welkom Vlinder! Leuk dat je gezellig komt mee kletsen.

@Jennifer, gelukkig dat alles goed was, dat is al een zorg minder. En veel klus plezier :wink:

@moon, leuk he oppassen op zijn kleintje, was ze vannacht nog wakker?

@Tijger, hopelijk heb je vandaag een wat relaxer dagje

@Ann, veel plezier in Engeland, geniet er maar van!

@Mwjtje, Ik was 21 jaar toen ik zwanger was van Selena en mijn man was 19 jaar.

Iedereen om ons heen vond dat we te vroeg waren begonnen maar daar hebben we ons lekker niets van aangetrokken :lol:

Mijn mannetje is al een beetje aan het idee gewend, hij moet wel, ik blijf er toch over praten :lol:

Gisteren bloed laten prikken en morgen krijg ik de uitslag, hopelijk zijn mijn waardes goed :pray:

Zwaait naar vlinder

Ik zit nu op t werk, dus kom maar even kort langs

@Tijger! Werkze …

@Anne! Nee natuurlijk niet, ik vind het ook heerlijk hahaha, was het alleen vergeten erbij te zetten … :lol: Veel plezier in Engeland, wat ga je daar doen? Familie?

@Sim! Hopelijk zijn de waardes goed … Ik heb je nog niet gefeliciteerd, maar ik ben daar altijd een beetje voorzichtig mee, ook door mijn eigen ervaringen … Ik ben om eerlijk te zijn doodsbang om zwanger te worden, en te moeten afwachten :frowning: :cry:

Vanmiddag moet ik zelf naar de huisarts, voor uitstrijkjes … Gelijk even vragen of de uitslagen der al zijn van Loïse!

Hoi meiden,

Wil me graag bij jullie aansluiten. We hebben gisteren besloten dat we voor een derde kindje gaan. Weet niet of ik thuishoor bij oktober of november, aangezien ik nu op mijn menstruatie wacht en mijn eisprong begin november zal zijn, ongeveer.

Maar ach dat maandje maakt niet zoveel uit (hoewel dat als je zwanger wilt worden, die weken zo langzaam gaan!).

Ik ben 35 jaar, derde kindje.

Wat een gezellig welkom hier, dank jullie wel, leuk!

En jij ook welkom Bente, leuk dat je ook hier mee komt kletsen.

@ Jennifer, mijn NOD is 27 oktober. Hoe was het bij de huisarts vanmiddag?

@ Sim, gefeliciteerd met je zwangerschap, dat is snel, super joh!

Ik ga van het weekend even helemaal bijlezen :slight_smile: Ga nu lekker slapen heb toch zo’n hoofdpijn… iets wat ik eigenlijk nooit heb sinds ik met de pil gestopt ben en wil erger voor zijn…