Oktober Stoppers 2011 .... Deel 1 ....

Jennifer, wat een vervelend nieuws is dat voor je! Wat een moeilijke beslissing. Maar het is in ieder geval fijn dat je al twee prachtige kindjes hebt, waar je al je liefde aan kan geven. Toch zal het vast nog wel even duren voordat je je wens voor een 3e echt van je af kunt schudden. Je was er immers al zo mee bezig. Hopelijk hebben jij en je man veel steun aan elkaar. Veel sterkte en een dikke knuffel!

Gisteren ben ik helaas ongesteld geworden. Ik voelde 'm al aankomen… Maar wel precies op de 14e dag na mijn ovulatie, dus wat dat betreft wel weer een goede aanwijzing bij 't volgen van mijn cyclus. Hopelijk volgende maand meer geluk.

Anne, jammer! Sinds wanneer ben jij bezig eigenlijk, was dit de eerste ronde? Wel fijn dat het regelmatig is (schrale troost).

Hier nog niks, maar het voelt alsof ik ongesteld ga worden.

Anne, jammer! Sinds wanneer ben jij bezig eigenlijk, was dit de eerste ronde? Wel fijn dat het regelmatig is (schrale troost).

Hier nog niks, maar het voelt alsof ik ongesteld ga worden.

@ Bente: ik hoor officieel niet tot de oktoberstoppers maar vond het leuker om mee te kletsen met een nieuw groepje ipv dames die al heel lang met elkaar kletsen.

Ik was al in mei vorig jaar met de pil gestopt, en heb toen eerst 3 ronden gewacht om te zien hoe mijn cyclus verliep. Inmiddels heb ik er dus aardig wat ronden op zitten en mijn cyclus is vrij regelmatig. Maar tot nog toe dus helaas geen zwangerschap. Heb de afgelopen maanden een tijdje getemperatuurd, waar ik echter niet veel wijzer van werd. De laatste ronde met Persona begonnen, die mijn ovulatie dus een paar dagen later aankondigde dan ik zelf had verwacht. Daarom ben ik dus heel benieuwd hoe dat deze ronde zal zijn.

Anne, ben je wel al eens bij de huisarts geweest, nu het zo lang duurd voor je zwanger bent?

Balen dat je weer ongesteld geworden bend :hug:

Bente, heb je al opnieuw getest, of wacht je nu netjes tot NOD?

Hier nog geen teken van ongi. Alleen erg moe en hoofdpijn.

nee, nog niet bij de huisarts geweest, maar ik speel wel met de gedachte om daar volgende maand voor advies heen te gaan als het dan weer niets wordt. Dan kan ik in ieder geval de gegevens van een paar maanden temperaturen en 2 rondes ovulatietesten meenemen.

Anne, ben je nu dus een jaar serieus bezig? Dan zou je wel naar de huisarts kunnen stappen. Lijkt me erg frustrerend!

Ik liep net langs de kv en kon me niet bedwingen. Ik denk nu serieus een heel licht streepje te zien. Kijken jullie even mee?

Ik ga gelijk kijken :mrgreen:

Anne, zeker niet meer lang wachten hoor. Als je zo lang bezig bend heb je een goede reden om naar de huisarts te gaan.

Kan je deze ochtend nog een doen? Dan is het ochtend en allicht meer hormoon in je lijf!

Het lijkt idd wel op een dunne streep!

Vanmorgen weer getest, ja hoor, geen twijfel mogelijk! Zwanger!

Bente, van harte :-*

Dankjewel Tijger!

@ Bente: wat moet dat spannend geweest zijn, al die testjes! Gefeliciteerd!

ja, we zijn dus al een jaar bezig. Maar tis wel zo dat we er niet elke maand voor de volle 100% ons best voor gedaan hebben om het maar zo te zeggen… We zien wel, als het deze maand weer niet lukt dan bel ik de ha denk ik.

Nee hoor Anne, die van vanmorgen was helemaal niet spannend. Wist dat het positief zou zijn. En gelukkig een stuk donkerder.

Gefeliciteerd Bente, super joh!

Wanneer ga jij weer een testje doen Tijger?

Gaat snel met iedereen die zwanger wordt in dit topic :smiley:

Zodra ik me niet meer kan beheersen, maar uiterlijk dinsdag

Bente gefeliciteerd!!!

Tijger… spannend!!

Hier alles prima… geen kwaaltje te bekennen. (ook wel weer eng, bij Mika was ik zoooo beroerd)

Lala, wat fijn dat je je zo goed voelt. Wanneer ben jij nou uitgerekend?