Oktober Stoppers 2011 .... Deel 1 ....

Succes Bente ik duim voor je!

Wat is een SF?

en Missme van harte!!! :smiley: :smiley:

Lakyam, net gemist. Als het streepje heel licht van kleur is, is het inderdaad gewoon positief. Het probleem van nu, is dat de teststreep (de streep die het plusje maakt zeg maar) veel dunner is dan de controlestreep.

De controlestreep bestaat uit 4 dunne lijntjes. De teststreep normaliter ook, maar is nu zo dus als maar 1 streepje. Bij mijn andere zwangerschap was het ook niet zo dik, maar wel bijna.

Jeetje Bente wat verschrikkelijk spannend dan!

Ik hoop heel erg voor je dat je zwanger bent :wink:

Als je naar de eerste pagina van ons topic gaat, staat er een link naar ons showtopic. Daar staat een foto, graag je mening.

@ Bente: mijn 1e gedachte bij jouw foto was dat het positief is. Ik dacht altijd dat een streepje in het testvenster, hoe dik, dun of wazig ook, altijd positief betekende. Maar ik weet niet of dat per test verschilt. In ieder geval succes met opnieuw testen en ik duim voor je!

Kan me voorstellen dat je ongeduldig bent, heb ik ook last van. Ik doe hard mijn best om het testen nog even uit te stellen…

Tijger, het staat er, de streep moet even dik zijn. Dan is dit dus negatief. Kon ook haast niet anders.

Jammer, maar je hebt nog een paar dagen dus wie weet!!

Ja Anne, het zegt nog totaal niks. Jij zou wel weer een testje kunnen wagen als je nog niet ongesteld bent, eergisteren heb je toch getest?

het is hier erg spannend zie ik

hier de slaapkamer een grote beurt gegeven. alle meubels en vensterbanken daar afgesopt, bed verschoont en troep opgeruimd. Zo meteen moet ik nog even dweilen in de badkamer en dan zit mijn huishoudelijk werk er weer op.

Hey BenteB,

Sorry ik had de foto er alweer afgehaald, ik dacht dat je hem al gezien hebt.

Maar ik heb 2v5 van krdvt test gedaan, dus dat is makkelijker vergelijken.

Ga je die straks doen of morgen ochtend?

Succes meiden, ik hoop dat jullie ook allemaal snel zwanger zijn!

Hoi allemaal …

Met pijn in mijn hart moet ik vertellen dat mijn man en ik hebben besloten om helemaal niet voor een 3de te gaan … Na 2 bezoekjes te hebben gebracht aan de Cardioloog is het onverstandig om toch zwanger te worden. We willen samen het risico niet nemen, we hebben nu een prachtig leven, 2 prachtige en gezonde kids, en zijn dol gelukkig met zijn 4tjes! Het doet pijn, en het doet heel veel verdriet, mijn hart breekt na zo’n beslissing, maar het kan niet anders! De kids hebben een Mama nodig, en als de zwangerschap niet goed gaat, kunnen ze hun Mama kwijt raken, en dat wil ik niet! Het is nu eenmaal zo … Misschien in de toekomst, maar denk het niet … Het valt enorm zwaar! Maar goed, het leven gaat door!

Ik wens jullie natuurlijk wel alle goeds, heel veel liefde, gezondheid, kracht, en hopelijk zijn jullie allemaal gauw in blijde verwachting … En dat meen ik, er is niets mooiers dan Mama zijn!

Trouwens, jullie moeten maar even een ander deel aanmaken, zodat het lijstje overgenomen kan worden, en aangepast!

Liefs Jennifer!

Jennifer :hug:

Wat een moeilijke beslissing. Maar als er inderdaad te veel risico aan zit doe je er verstandig aan. Ik vind het wel jammer dat ze dat niet gelijk aangegeven hebben. Nu had je er al een tijd je hoop op gevestigd.

Pff balen meid. Kom je nog wel af en toe buurten hierzo?

Jeetje Jennifer… dat is best een lastige beslissing. Je weet dat het beter is om het niet te doen maar je wil het ook graag en dat maakt het heel moeilijk… Ik snap dat jullie geen risico willen nemen, je moet er niet aan denken wat er zou kunnen gebeuren :? Dikke :hug: voor jou

Spannend voor iedereen die een testje gaat doen de komende dagen… ik ga duimen voor jullie :thumbup: :thumbdown: !

Lieve Jennifer, ik voel met je mee :hug: Jij bent als mama de belangrijkste persoon voor je twee kindjes, ze kunnen niet zonder jou. Gelukkig ben je vroeg mama geworden, zodat je in ieder geval kindjes hebt kunnen krijgen :wink: Ik wens je alle goeds voor je gezondheid en veel geluk met je kindjes en man :hug:

Jeetje Jennifer wat een klap moet dat zijn geweest!

Maar het is inderdaad prachtig dat je wel 2x het wonder heb mogen meemaken en daar de rest van jullie leven van mag genieten!

Gelukkig zie je dat wel.

Ik hoop voor je dat jullie een lang gezond en gelukkig leven met ze vieren mogen hebben.

En wens je alle liefde en geluk toe.

Lieve Jennifer,

Kippenvel op mijn armen bij je verhaal. Je keuze is absoluut de beste als de risico’s te groot zijn. Maar dat zal even slikken zijn. Ik wens jou en je gezin alle geluk toe met zijn viertjes. Count your blessings.

Dikke kus Bente.

Anne, jij al nieuws?

Wat een ontzettende lieve berichtjes allemaal … Het nieuws kwam best hard aan, het zal even moeilijk zijn, zeker met alle zwangere, en alle baby’s om me heen! Maar zoals ik al zei, we hebben 2 PRACHTIGE kinderen …

Vandaag was het afscheid van mijn Oma, helaas hebben we het gemist, door alle file’s! We waren met zijn vieren (mijn zusje, broer en man), we kwamen te laat … Hebben nog eventjes koffie gedronken ergens en zijn toen naar huis gegaan! Wat een zware dag had moeten worden, viel uiteindelijk mee, maar goed, het blijft vervelend!

Liefs Jennifer! xxx

Zo, de laatste werkdag zit er alweer op. Morgen ben ik vrij om samen met mijn wederhelft laminaat te leggen.

Nu zijn we bezig met onze nieuwe laptop. Later komt er ook nog een nieuwe pc. We hadden alleen een 8 jaar oude pc en zaten elkaar in het weekend wel eens in de weg.

Jennifer, gelukkig viel je dag erg mee qua zwaarte.

Zijn er verder nog mensen met nieuws