Oktober Stoppers 2011 .... Deel 1 ....

@ Bente: ja, ik had ook een beetje op internet gezocht gister en hoop dus nog steeds stiekem dat 't nog te vroeg was om te testen. Maar inmiddels heb ik wel wat last van krampen. Nog maar even afwachten dus.

@ Tijger: balen, weer negatief. De onzekerheid is het ergste hè. Hopelijk krijg je snel duidelijkheid en ben jij de volgende op je werk met goed nieuws.

@ Laykam: voor jou inderdaad ook lastig als gastouder met kleine kindjes geconfronteerd te worden! Voor jou wordt het ook de 1e toch? Wel fijn dat je dan al lekker veel ervaring hebt met baby’s.

Ik ben momenteel werkloos en heb er ook al eens over nagedacht te proberen gastouder te worden als ik bij het aflopen van mijn uitkering nog geen werk heb. Maar daar moet ik dan wel eerst goed over nadenken, want daar begin je niet even voor een paar maandjes aan, dan moet ik wel echt voor langere tijd inzetbaar zijn. Kan het ook niet maken na een poosje te zeggen dat ik een andere baan heb en dat ze maar een andere gastouder moeten zoeken…

Tijger, kan me voorstellen dat dat wel confronterend is. Je bent nog maar net bezig, maar ja, als je wil… :wink:

Anne, spannend. Morgen of overmorgen zou het dan toch echt moeten komen?

@ tijger: geef de moed niet op! Wie weet hoelang je collega’s al bezig waren… je bent bovendien nog hardstikke jong. Het lukt heus wel :hug:

Hier is de klusweek weer begonnen (en al ingeluid :lol: :oops: ) We hopen er het beste van en genieten natuurlijk van de klusweek :wink: :smiley:

Heb even jullie mening nodig over een test. Geeft een tweede lijntje maar is erg dun. Willen jullie even kijken?

Persoonlijk denk ik dat het negatief is, het streepje moet toch wel even dik zijn als het controlestreepje?

breekt in

Dat hoeft volgens mij niet even groot te zijn.

Mijn test streep was ook heel licht 4 dagen voor NOD

Later werd het steeds donkerder.

En ik heb daarna direct een digitale CB test gedaan.

Die wees 1-2 weken uit, directt na zo’n lichte test

breekt uit

Missme bedankt voor je reactie! De streep was niet zozeer lichter (streep is streep inderdaad) maar veel smaller dan ik gewend ben en dan dat de controlestreep is.

Kan je nog een CB halen? Dan weet je het zeker…

Mijn (inmiddels) man zei, dat is zeker omdat het een goedkope test is.

Toen zei ik, koop jij dan een digitale dan weten we het zeker, en dat hebben we diezelfde avond nog gedaan ook al was het 4 dagen voor NOD

Bente, ik heb gereageerd in het sf

@tijger86 wrote:

Bente, ik heb gereageerd in het sf

Reactie terug, bedankt!

Eigenlijk wel onhandig, je kunt zo niet zien of er reactie is daar.

Missme, ik zie nu pas dat je net zwanger bent, gefeliciteerd!

Heb je een foto van je test?

Tada, alleen hij draait… Raar

Wat jammer Tijger dat je een negatieve test had. Hopelijk volgende week wel positief of anders ongesteld. Dat laatste is zeker niet leuk maar dan weet je wel waar je aan toe bent. De onzekerheid van nu is niet fijn.

Spannend voor jullie Bente!

Ik was van het weekend bij mijn zwager en schoonzus en als ik dan met hun jongste, 1,5 jaar, lekker zit te knuffelen kan ik echt niet wachten totdat we zelf een kindje hebben. Dan word ik echt superongeduldig.

Ik was zaterdag al niet meer ongesteld en ineens vandaag eind van de dag leek het weer opnieuw te beginnen. Heel gek, dat heb ik normaal nooit… juist nu in onze klusweek gebeurd dit, beetje balen wel. Hopelijk is het morgen weer voorbij en had het met mijn laatste menstruatie te maken hoewel het wel helderrood bloed is en iets wat een stukje leek zeg maar (half cm klein ongeveer). En dat laatste zit me niet zo lekker, maar goed ik hou het in de gaten de komende dagen.

Ben een beetje van slag vooral omdat ik op het moment van bloedverlies en het stukje (geen idee hoe ik het anders kan noemen) hele erge buikpijn had, wat nu overigens weer behoorlijk afgezakt is.

Ik heb gedurende mijn pilgebruik wel af en stolsels verloren vlinder. Het kan een keer gebeuren dat bloed wat geklonterd is.

Misme, zo’n reeks testen zou ik ook wel willen :inlove:

Oh ja stolsel dat is het juiste woord. Stom he soms kan ik gewoon niet op bepaalde woorden komen.

Ik heb dit nog nooit gehad sinds ik ongesteld ben vanaf mijn 16de dus vandaar dat ik er nogal van op keek.

@tijger86 wrote:

Ik heb gedurende mijn pilgebruik wel af en stolsels verloren vlinder. Het kan een keer gebeuren dat bloed wat geklonterd is.

Misme, zo’n reeks testen zou ik ook wel willen :inlove:

Wie weet over een week.

Wanneer ga je weer testen?

Ik denk maandag of dinsdag als ik dan nog niet ongi ben geworden en ik dat geduld op kan brengen :oops:

Zie geen foto Missme. Ben gewoon benieuwd of jouw eerste test ook zo’n dun lijntje had.

Tijger, vind het maar raar… ik ga eens op de site kijken, goed idee.

Ik heb net even voor je gekeken Bente. Ik had de Folder gedownload en daar staat dat de lijnen van het plusteken even dik moeten zijn.

Hopelijk morgen meer geluk :pray:

6 dagen voor NOD was ook wel erg vroeg natuurlijk :hug:

Het wordt inderdaad onze eerste!

Ja het is wel confronterend al die kleintjes maar ook zo leuk en ik heb zeker al de nodige ervaring hierdoor.

Wat ik wel prettig vind.

Ik heb een vriendin die is deze week 3 mnd zwanger en liep met haar de zeeman in om te kijken voor baby dingetjes en ze zag een badcape en ze wist niet wat het was :lol: Ik wel door mijn ervaringen.

Dus dat is wel prettig. Al is het ook moeilijk, vooral met die hele kleintjes, die neem ik het lieftste mee naar huis :oops:

@ Bente; Ik dacht altijd dat een streepje een streepje is hoe vaag ook omdat je niet een beetje zwanger kan zijn.

Ga je nog een test doen voor de zekerheid?

Haha ja Tijger dat weet ik, dat het vroeg is. Heb de folder ook gedownload, maar kan dat van even dik niet zo snel vinden, maar ik geloof je! Ik denk namelijk zelf ook dat het eigenlijk niet mogelijk is om zo vroeg al positief te testen (hoewel ik bij mijn laatste zwangerschap 5 dagen voor nod positief testten, was geen twijfelgeval).

Ik ga straks kv 2v5 kopen en die doen, plan is morgenochtend als ik mijn geduld kan bewaren (en daar ben ik niet zo goed in).