Oktober Stoppers 2011 .... Deel 1 ....

Jennifer: jeetje wel heftig om zo’n diepe wens opzij te moeten zetten, maar je gezondheid is het belangrijkst. Wens je heel veel succes om dit allemaal te verwerken en ik wens je veel geluk en gezondheid toe!!

Bente: Gefeliciteerd meid! Hoe voel je je?

Tijger: je nog een beetje weten te beheersen wat betreft testen?

Ben de afgelopen week niet veel hier geweest, veel moeten werken en ben s’avonds zo moe! Kan na 20 uur ieder moment in slaap vallen. Misselijkheid gaat op en af, valt me tegen, had ik de vorgige keer niet in deze mate.

Verder hebben we het mijn schoonouders verteld en vandaag gaan we naar mijn vader. Heb pas een afspraak bij de verloskundige op 23 nov ben dan ong 9 weken, kan het niet zolang meer voor me houden.

Komende week weer heel veel werken, denk dat ik het ook maar op het werk ga vertellen, staan collega’s ook niet zo raar te kijken als ik weer eens zo bleekjes op het werk kom :mrgreen:

Fijn weekend allemaal, ga maar eens iets huishoudelijks doen!

Nee, maar het was weer negatief. Ik krijg nu ook steeds meer baarmoederkramp en zal vandaag of morgen wel ongi worden. Maar dan weet ik iig waar ik aan toe ben.

Wat vervelend dat je zo moe bent. Hopelijk wordt dat snel beter :hug:

Hey benteb!! :inlove: :inlove: :inlove:

Gefeliciteerd!! Super geniet ervan!

Missme, bedankt!

Zie nu trouwens dat je vorige week een kloppend hartje gezien hebt, wat fijn. Je hebt dan lekker vroeg al een echo gehad! De volgende echo is de termijnecho?

Even terzijde, jij schrijft toch eigenlijk niet in ons topic mee? Bij september?

Moon, de kwaaltjes slaan toe… Misselijkheid, bleh. Jullie gaan het dus vrij vroeg vertellen. Ik weet het nog niet. Aan de ene kant wil ik wachten op een goede echo, aan de andere kant wil ik het ook kunnen delen en erover praten.

Dan komt dit forum wel van pas! :wink:

Tijger, balen van de negatieve test, dat zou natuurlijk het leukste zijn, maar op zich lijkt het me ook fijn als je ongesteld zou worden. Dan weet je dat je cyclus in ieder geval weer op gang gaat komen. Dan nog weet je niet of het meteen regelmatig zal zijn, maar het is toch iets.

Ik vind het nog steeds zo onwerkelijk.

Het is nu doorgebroken en gelijk goed ook. Maar ik ben blij dat mijn cylus iig redelijk snel op gang is gekomen en ik geen maanden hoef te wachten voor ik weer ongi wordt. Daarnaast zullen alle resten van de pil nu waarschijnlijk uit mn lijf zijn en dat is een goed iets

Hey allemaal,

Bente van harte!!! Ben heel blij voor je :inlove: :inlove:

Tijger; balen zeg!

Ik wacht ook nog steeds op me ongi of iets anders.

Als namelijk niet zwanger ben mogen van mij al die kwaaltjes wel ophouden.

Me borsten zijn zo gevoelig, en dikke aders en alles…

Verder lange week gehad en veel meer gewerkt dan normaal.

Ben zo moe!

Hele dag door eigenlijk wel. Zodra opsta ben ik al moe.

Zal ook wel een herfstdipje zijn ofzo.

Nou hopelijk had iedereen verder een fijn weekend?

Ik heb verder niet veel bijzonders gedaan.

Lekker huis opgeruimd e.d.

Kan me voorstellen Moon dat je het niet zo lang meer voor je kan houden, leuk toch om het te vertellen :smiley:

Aan een kant balen Tijger dat je ongesteld bent geworden maar aan de andere kant fijn dat je weet waar je aan toe bent nu.

Ik heb toch zo’n relaxt weekend gehad. Vrijdag bij een vriendin geweest, was erg gezellig. Vrijdag waren mijn vriend en ik 35 maanden samen en zijn we 's avonds heerlijk uit eten geweest. Gisteren zijn mijn vriend en ik naar een kasteel hier in de buurt geweest om lekker te wandelen en een rondleiding te doen, was erg mooi. Vandaag bij mijn clubje geweest om ze aan te moedigen, we hebben nog gewonnen ook dus beter kan ik mijn weekend afsluiten haha!

Iemand nog leuke dingen gedaan?

@Bente8 wrote:

Missme, bedankt!

Zie nu trouwens dat je vorige week een kloppend hartje gezien hebt, wat fijn. Je hebt dan lekker vroeg al een echo gehad! De volgende echo is de termijnecho?

Even terzijde, jij schrijft toch eigenlijk niet in ons topic mee?

De 1e echo was bij 7 wkn, bij 10 wkn de 2e om te bepalen hoe ver ik ben :?

Nee, ik.schrijf bij de augustus-september stoppers & juni mama’s

Maar lees soms stiekum mee. Ik gun het iedereen vandaar :smiley:

En bij de juni mama’s is niemand zwanger van de 1e…

@Bente8 wrote:

Missme, bedankt!

@Bente8 wrote:

Missme, bedankt!

@Bente8 wrote:

Missme, bedankt!

@Bente8 wrote:

Missme, bedankt!

Sorry! Internet liep vast… :oops: :oops: :oops:

Ik vind het wel gezellig dat je mee leest Missme

Laykam, probeer even eenr rustmomentje in te bouwen, van werken wordt je ook gewoon moe

Hallo allemaal! Even een paar daagjes niet gelezen en meteen weer goed nieuws hier: Bente gefeliciteerd!! Echt heel fijn :smiley:

Mijn klusweek zit er nu weer op, denk ik? Mijn vorige cyclus was zo kort (maar 23 dagen) dat ik er nu vanuit ga dat mijn ovulatie ook vroeg was. Afgelopen zaterdag had ik wat kramp en dacht ik dat het wel een ovulatie kon zijn. Waarschijnlijk klussen we nog een paar daagjes door voor de zekerheid :wink: En dan begint dat wachten weer…

In deze tabel http://www.centrale.nl/baby/ kan je nakijken of het een jongen of een meisje wordt. En of het klopte bij je eerdere kids :mrgreen:

Even een vraagje: weet iemand van jullie hoe we het lijstje kunnen aanpassen? Jennifer schreef dat we daarvoor een nieuw deel moeten aanmaken. Maar hoe gaat dat dan met het lijstje?? Wil dat wel graag doen, als iemand me vertelt hoe :slight_smile:

Ik weet ook niet hoe dat moet helaas

Hey meiden,

Heb het gedaan met paint, heel simpel, maar je moet het ff doorhebben, ik heb idd niet zoveel behoefte om het te blijven doen … :wink: Je moet ff het lijstje opslaan, en dan bewerken in paint, selectie selecteren, de zinnen die je wilt veranderen, en dan weer kleuren in hetzelfde kleurtje, dan weer nieuwe zinnen neerzetten … En dan op de juiste plek zetten, als jullie vragen hebben, lees ik het wel …

xxx

Tijger, mooi dat je ongesteld bent, dan weet je tenminste dat je een eisprong hebt. Het lijkt me frustrerend als je elke week moet testen en dat ze dan negatief zijn, omdat je gewoon geen idee hebt hoe je cyclus is. Ga je aan de gang met ovutestjes?

Laykam, dankjewel! Moe, tja dat kan natuurlijk vanalles zijn. Zwanger? Kortere dagen? Of gewoon even wat minder lekker (hebben er meer last van). Wanneer is jouw nod?

Missme, ik vind het ook wel leuk dat je meeschrijft, het maakt toch allemaal niet zoveel uit. Ik begon ook pas laat in dit topic, de meesten waren in september al begonnen terwijl mijn nod pas in november was. Ik ga denk ik eens in het juni-topic kijken dan, haha. Dit is ook niet mijn eerste hoor (of dacht je dat ook niet?).

Jennifer, logisch dat je het lijstje niet bijhoudt!

Bloem, fijn als jij dat over zou kunnen nemen, ik heb ook werkelijk geen idee hoe zoiets werkt. En ik ben lang niet zo creatief als Jennifer. :wink:

Klopte het bij jouw zoontje? Dat is de chinese kalender toch? Bij mij kloppen ze beiden niet. Volgens die voorspelling zou ik nu een meisje krijgen. Zal ik er maar vanuit gaan dat het dan een jongetje is? :wink: Ik denk trouwens dat het een jongetje is.

Hopelijk heb je je ei goed benut, duimen!

Over de kwaaltjes, ik voel helemaal niks. Alleen af en toe wat druk onder in mijn buik en dat herken ik (vandaar dat ik de eerste dagen na mijn eisprong ook sterk het vermoeden had dat het raak was). Maar verder nog helemaal niks: niet extra moe, niet misselijk, lust nog koffie. Maar goed ben net 4 weken he, meestal beginnen de kwaaltjes pas rond een week of 6 sterker te worden.

Wel ben ik erg bang dat het fout gaat. Toilet-fobie.

Ja die vermoeidheid is lastig :stuck_out_tongue:

Al heb ik wel meer gewerkt als normaal.

Ipv 15 uur heb ik 20 uur gwerkt (ik ben gedeeltelijk afgekeurd door aangeboren heup afwijking).

Deze week weer wat meer werken als normaal.

Van het weekend me rust moment gepakt. En extra rustig aangedaan in de uren dat niet werken moest.

Ik ben vandaag jarig!

Heb garnalen voor in me aquarium gekregen voor me verjaardag.

En van me vriend een verwen avondje met eten en massage en kaarsjes :smiley:

Ik heb geen idee wanneer mijn NOD is.

Ben namelijk gestopt met hele lichte pil zonder stopweek.