Oktober Stoppers 2011 .... Deel 1 ....

Jennifer :hug:

Ik snap dat je baalt

Volgende ronde beter

Bekijk het positief, nu heb je iig met je cardioloog over je meds gesproken voor je zwanger bent.

Ik ben wel erg iedereen aan het vertellen alles positief te bekijken :oops:

Hier nog geen naderende ongi, maar dat zegt niet veel. Ga denk ik maandag of dinsdag weer een test doen. Ik ga mijn volgende cyclus denk ik wel ovutesten doen (en misschien ook tempen), ik merk dat ik gewoon stress heb van de onzekerheid.

Wie trouwens behoefte heeft aan een opkikker moet hier eens kijken http://www.kindjeopkomstforum.nl/viewtopic.php?p=5154677#5154677

Sommige dingen zijn echt hilarisch

:hug: voor jou Jennifer, balen dat je ongesteld bent geworden.

Leuk topic Tijger, ik heb in een deuk gelegen!! Zit vandaag even niet zo lekker in mijn vel dus kan het lachen wel even gebruiken…

Hoi Meiden,

Jullie hebben wel veel gekletst, heb dan ook niet alles teruggelezen (of ben het weer vergeten)

Bedankt voor alle felicitaties, begin er langzaam een beetje aan te wennen, manlief ook :slight_smile:

Jennifer: Ik wens je veel sterkte met het verlies van je oma. En jammer dat je ongesteld bent geworden, veel succes met de volgende ronde.

Tijger: ik hoop voor je dat je begin volgende week een positieve test in handen mag hebben :pray:

Verder gaat het hier wel redelijk, heb nog weinig klachten, soms misselijk en in de avond wat meer moe. Volgende week maar eens een afspraak gaan maken bij de verloskudige en hopen op een goede echo.

Pffff, ben weer gestopt met bloeden! Had vanochtend toen ik naar de wc ging gewoon oud/rood bloed, dus ik dacht dat ik ongesteld was geworden, zo voelde het gister wel namelijk … Dus maandverband in gedaan, want meestal begint het gelijk, maar niets meer gevoeld, en geen druppel er meer uit! Dus misschien nog een beetje hoop, en anders is het pech, vind het ook niet erg hoor, we zijn er lekker mee bezig …

@Tijger! Leuk he dat topic, daar schreef ik vroeger (4 jaar geleden ook aan mee), erg leuk hoe dat gaat! En wat je tikte, zo dacht ik er ook over, misschien wel beter … Maar goed, we hebben nog kans haha! Ik duim ook erg voor jou mee hoor!!!

@Moon! Dank je wel! Spannend … Ik hoop ook dat je een hele mooie echo hebt, wel showen dan he??

@Vlinder! Voel je je al wat beter? Misschien kunnen we moppen vertellen ?? :wink: Haha!

Mijn man en de kids zijn op verjaardag van mijn schoonvader, ik had geen zin, dus ben lekker bezig met klussen, de kozijnen verder afschrapen, met verfafbeits … Straks The Voice kijken, en lekker hangen! Vanavond Halloween optocht, heb er zin in … Vanochtend heeft Kevin voor het eerst sinds hij op voetbal zit (2 maandjes) gescoord, ik was echt mega trots!

Jennifer, nog geen zekerheid dus. Geeft toch nog hoop…

Tijger, onhandig als je niet weet hoe je cyclus is. Hopelijk snel een positieve test of een menstruatie, dan weet je hoe het zit en kun je verder!

Moon, krijgen jullie meteen een echo bij de vk?

Hier geen nieuws. Wat duurt dat wachten lang zeg!

Jennifer, ga je dadelijk nog een test doen of wacht je? Jee wat spannend! Ik denk dat het raak is als je dit normaal gesproken nooit hebt!

Ik zit te twijfelen, ben toch alleen, maar aan de andere kant … Pfffff, kga zo nog wel een keer naar de wc hahahaha!

Wachten duurt altijd lang! :roll:

O dat onderbroek-spieken is zo erg steeds he. Het liefst ga je elke minuut naar toilet om te kijken, maar tegelijkertijd durf je niet!

Ja ik betrap me erop dat ik steeds vaker naar de wc ga! :roll: :lol:

Duim voor je Jennifer!

Heb je de testen nog gehaald, of niet?

Ik ben erg benieuwd hoe het gaat lopen Jennifer. Het is wel lekker vaag bij je zeg :?

Die testen kun je trouwens best een tijdje bewaren, dus als je ze koopt en niet gebruikt komen ze later wel op.

Hier nog steeds geen naderende ongi, wel wat steekjes in mijn buik. Normaal krijg ik een paar uur voor het bloeden flink kramp. Toch wordt naar de wc gaan steeds spannender. Alsof mijn lichaam me gaat pesten, zo van je voelt het niet maar wordt toch lekker ongesteld :evil:

Ja Tijger, spannend.

Je lijf kan je voor de gek houden, je denkt dingen te voelen of voelt dingen echt. Helaas is het voor veel vrouwen zo dat pijntjes die op een zwangerschap duiden heel veel lijken op de pijntjes die je krijgt als je ongesteld moet worden. Ben benieuwd hoe het gaat lopen (en of je je nog kunt beheersen met testen). Duim voor je!

Nee heb de testen niet meer gehaald … Heb weer klein beetje rozig/bruin bloed verloren, dus denk gewoon dat ik ongesteld ga worden … We kijken nog wel eventjes aan!

Spannend hoor Tijger! Hoop voor je dat het zo is, dat je zwanger bent natuurlijk …

Dat zou wel leuk zijn, maar ik ga er niet van uit eigenlijk. Dan kan het alleen maar meezitten :slight_smile:

He balen Jennifer, dat is geen goed teken. Het kan nog, maar de kansen worden dan toch kleiner. Even afwachten dus nog, maar we blijven duimen!

@Bente8 wrote:

Moon, krijgen jullie meteen een echo bij de vk?

Wil eigenlijk pas een afspraak als ik een week of 7/8 ben. Daarnaast ga ik naar de verloskudige in het ziekenhuis die altijd een echoapparaat tot hun beschikking hebben.

Hebben jullie nog leuke plannen voor het weekend?? Hier vandaag poetsen, is echt nodig. Morgen komt mijn zusje ff lekker kletsen.

Hoi meiden,

ben ook erg benieuwd naar je echo moon, wens je veel geluk :smiley:

dat afwachten is echt vervelend. Volgens mij hebben je geest / gedachten heel veel invloed op je lichaam… Hier nog steeds ongi :thumbdown:

Wens iedereen veel succes met wachten en hoop op een positive test voor jullie :smiley: