Super gefeliciteerd moon!!
Helaas ben ik gisteren, dag 23 (!!) ongesteld geworden… Had nog nooit zo’n korte cyclus…snap het niet :? Naja we gaan voor de volgende ronde. Mijn volgende nod is nu een beetje raden. Normaal 26 of 27 dagen, nu 23… Ik gok nu maar op 25 dagen, dat is dan 19 november :?
Weet nu ook waarom ik gisteren zo :wall: :wall: :wall: was, stomme ongi :thumbdown:
Op naar de volgende klusweek dan maar
Verder nog nieuws meiden??
Bloem :hug:
Bekijk het positief, nu kan je lekker snel door naar de volgende maand
Wat super Moon, gefeliciteerd!!!
Vervelend bloem dat je ongesteld bent geworden. Ook nog best veel eerder dan je verwacht had… wel fijn dat je nu weet waar je bui vandaan kwam
Dat is toevallig dat we de NOD bijna op dezelfde dag hebben.
Ik had trouwens geen spierpijn van het sporten van gisteren, ben ik toch nog wel een beetje lenig! Heb nu alweer zin in maandag want dan ga ik weer. Maanden niet gesport en dan ineens ga ik weer helemaal los…
@ Bloem, Wat jammer! Volgende keer beter, ik ga weer hard voor je duimen …
@ Moon, hoe voel je je ?? En de rest van de zwangere??
@ Vlinder, gelukkig had je geen spierpijn, is altijd zo vervelend … Ik moest tijdje geleden 2x in de week aan hartrevalidatie doen, ik had ALTIJD spierpijn, daarom ben ik er ook mee gestopt, het deed iedere keer zo’n zeer!
Mijn Oma is gisteren overleden (waar ik overigens geen contact mee had), maar tis en blijdt vervelend … Zeker om mijn vader zo verdrietig te zien, het is allemaal heel snel en mooi gegaan! Dat is iig een hele gerustelling …
Ik moet nog 2 daagjes wachten … Heb last van mijn borsten en dat soort dingen, dus ik zou het echt niet weten, voel me wel anders, maar dat kan natuurlijk ook komen omdat ik gestopt ben met de pil, dus we wachten af, ben erg benieuwd!
Fijne dag vandaag xxx
@ Jennifer: wat vervelend dat je oma overleden is, vooral je vader veel sterkte :hug: Bedankt voor het duimen!! En ik duim ook voor jou! Hoop dat het bij jou wel gelukt is
Ben ook heel benieuwd hoe het met onze zwangere gaat??
Dank je wel Bloem … Ik hoop ook dat het is gelukt hahaha! Kan om eerlijk te zijn niet wachten, ben in staat om een test te halen, maar dat mag niet van mijn man hahaha, hij vind het zonde geld (ze zijn zo duur) … :mrgreen:
Moon, gefeliciteerd!!! (had het stiekem wel verwacht hoor)
Bloem, heeft het doorgezet? Ik weet nog van mijn vorige zwangerschap dat ik 3 dagen voordat ik ongesteld moest worden bloed verloor, maar ik was toch echt zwanger! Of is de hoop echt vervlogen?
Jennifer, ook al had je geen contact, het kan toch best even confronterend overkomen. Knuffel.
Ga dan een kv2v5 halen. Die zijn niet duur, en dan heb je er nog eentje over die je toch nodig gaat hebben, is het niet deze maand dan misschien de volgende of die daarna! Daar zou ik me echt niks van aantrekken, van wat mijn man vindt! Haha.
Vlinder, ja die twee weken wachten duren zooooo lang! Ik zit nu 2-3 dagen na mijn ovulatie en ben nu al ongeduldig, haha!
Eigenlijk denk ik dat het raak is, heb buikpijn die ik herken van mijn vorige zwangerschap. Even afwachten hoe het de komende dagen gaat voelen.
Gisteren naar de binnenspeeltuin geweest, ze vonden het allebei zo leuk. De jongste ook (net 1), de ballenbak was favoriet! Helaas is de oudste nu ziekjes, ligt moe en met buikpijn op de bank, met een dekentje. Sneu altijd als je kindje ziek is en je niet echt iets kunt doen.
@Bente! Hij zei het ook meer voor de grap … Bij mijn vorige zw-schappen kocht ik er ook zoveel, maarja, toen hadden we iets meer geld dan nu … Maar ik doe het toch hoor, alleen ben wel iets makkelijker geworden moet ik zeggen, ik wacht tot Zondag, ben ik het Maandag nog niet, koop ik er één Beterschap met de oudste, en ik hoop voor je dat je zwanger bent …
Donderdag kunnen we afscheid nemen van mijn Oma, beetje dubbel, aan de ene kant zou ik wel heel graag willen gaan, maar aan de andere kant, denk ik van laat maar … Moet er nog even over na denken!
Net tijdens het afvegen wat heel licht oud bloed meegekomen in de afscheiding … Beetje buikpijn, wat ik al een week heb, dus weet nu echt niet meer wat ik moet verwachten … We wachten gewoon weer af!
En trouwens Bente, waar haal ik die dingen??
Bedoel je de kv2v5 testen jennifer? Dat zijn huismekr testen van kruidvat (duopack voor 5 euro)
Owww oke! Had het al ff op Google opgezocht, en zoiets dacht ik al te lezen … 5 Euro voor 2 is idd niet duur, had ook gelezen dat ze vrij goed zijn! Nou dan hoeft mijn man ook niet te zeuren hahahahhaa! Volgende week sla ik er gewoon alvast 4 in, heb ik altijd wat in huis :lol:
Ik geef je groot gelijk, ik heb er ook een pakje van liggen. Aan de hand van de vele positieve ervaringen die ik hier gelezen heb lijken ze mij prima
@ Jennifer: Ondanks dat je geen contact met je oma had, lijkt het me toch moeilijk. Als je echt twijfelt of je wel of niet afscheid moet nemen, zou ik denk ik wel gaan; je kan 't immers niet meer over doen. Maar goed, dat ligt natuurlijk aan je persoonlijke situatie en dat voel je zelf het beste aan. In ieder geval sterkte gewenst en hopelijk kun je je vader goed steunen.
@ alle ongi dames: balen! Duimen maar weer voor de volgende maand. Zelf zit ik nu ook af te wachten, niet leuk :wall: . Heb sinds vanmorgen wel af en toe steken in mijn borst en buik, zelfde als wanneer ik ongesteld moet worden. Maar ook al een paar dagen last van zure oprispingen als ik 's avonds net in bed lig (normaal nooit last van), maar dat kan ook van nog te laat eten/drinken komen. Ik moet zeggen dat ik er wel weer veel meer mee bezig ben sinds ik actief op dit forum lees en schrijf :think:, maar het is wel prettig om samen in spanning te zitten ipv alleen . Als ik maandagochtend nog niet ongesteld ben ga ik dan denk ik testen. Eerder kan niet want de testen die ik nog in huis heb kun je pas gebruiken vanaf de eerste dag dat je ongesteld zou moeten worden.
@ Vlinder: nog steeds geen spierpijn? Ik heb er nl altijd de 2e dag na het sporten het meest last van. Nou ja, altijd, ik bedoel in de tijd dat ik nog actief sportte, nu al 2 jaar nauwelijks iets gedaan :oops: .
@ Jennifer: volgens mij bedoelt Bente met de kv testen die van Kruidvat?
@ Bente Helaas meteen goed ongesteld. Het is echt uitgesloten dat ik zwanger ben. Ben blij als het voorbij is en de volgende ronde begint. Ongi zijn is gewoon de saaiste tijd als je zwanger wil worden :roll: maar gelukkig geen buikpijn, dat is wel weer mooi :thumbup:
Bij mijn vorige zwangerschap heb ik ook alleen maar de testen van het kruidvat gebruikt, ga ik nu zeker weer doen. Als ik niet weer zo’n krote cyclus heb dan…Ik was me er eigenlijk al op aan het verheugen weer een test te doen, komt dan die ongi zo vroeg :shock:
@ Anne: ik duim voor je Ik vind het ook heel fijn hier mij lief en leed te delen
behalve mijn man zijn jullie de enige met wie ik over dit thema praat
Thanks meiden :mrgreen:
@ Jennifer: zou je mijn nod willen aanpassen (19 nov)??
Bloem, balen! Ik zou het dan wel fijn vinden als het vroeger zou komen eigenlijk, anders zou je negatief getest hebben. Dit is ook niet leuk, maar hoe langer het duurt hoe meer hoop je krijgt.
Jennifer, wat knap! Haha ik zou ze nu nog halen voor van het weekend als ik zondag mijn nod zou hebben, haha. Inderdaad die van kruidvat, duopack voor 5 euro (NIET de midstream met zo’n roze uiteinde). Ik heb ze de vorige keren gebruikt en werken uitstekend. Ook gevoelig, je kunt vanaf 4 dagen voor nod testen.
Wel erg spannend nu je roze afscheiding hebt. Hopelijk zet het niet door…
Jennifer, of is het bruin? Oud bloed hoeft niet te betekenen dat het niet goed zit.
@Anne! Ja ik denk toch ook wel dat ik ga, al twijfel ik nog wel … Heb nog een paar dagen om erover na te denken! Kunnen we wel samen Maandag testen haha!
@Bloem, ik ga vanavond (wanneer het hier wat rustiger is) het lijstje aanpassen! Balen dat je ongi zo vroeg kwam, nu maar weer op naar je vruchtbare periode! Ik duim met je mee …
@Bente! Misschien ga ik ze morgen wel halen haha! Kweet nog niet :oops: Ik ga het laten weten … Ben morgen alleen thuis, dus misschien wel even gauw naar het centrum! Had trouwens roze afscheiding, niet echt bloederig, dus geen idee wat het betekend …
Ik ga lekker boerenkool maken, dus ik lees jullie vanavond weer! xxx
Gecondoleerd met het overlijden van je oma Jennifer. Moeilijk om te zien dat je vader zo verdrietig is, sterkte voor jou en je familie.
Spannend dat je wat roze afscheiding had… ik zou misschien toch ook een testje in huis halen die je dan zondag kan doen als je niet ongesteld bent geworden.
Oh spannend Bente, zou super zijn als het raak zou zijn.
Ik heb even op de site van sensitest gekeken en gelezen maar twijfel nu hoeveel ovulatietestjes ik zal bestellen, 6 lijkt me wat weinig voor komende maand of hoef je ze niet zo lang te gebruiken? Van het kruidvat had ik er toen 5 en dat vond ik wel voldoende alleen denk ik dat ik het nu toch langer wil doen alleen geen idee of dat logisch is maar mocht mijn eisprong eerder zijn of later dan kan ik hem hopelijk niet missen. Hoeveel gebruik jij er ongeveer per maand Bente?
Anne, wat je zegt herken ik wel. Ik dacht afgelopen maand ook dat het al raak zou zijn omdat ik bepaalde buikpijn had die ik normaal gesproken niet heb en dus niet herkende en vond mijn borsten groter geworden en dat valt me normaal ook niet zo erg op. Nu ik toch ongesteld ben geworden denk ik dat ik die dingetjes allemaal extra voel omdat ik er mee bezig ben. Fijn om het hier te delen allemaal, ondanks dat we elkaar niet kennen voelt het voor mij vertrouwd, fijn is dat!
Gisteren had ik een heel klein beetje spierpijn bovenin mijn buik, en vandaag in mijn linkerbovenbeen. Verder eigenlijk geen last gehad. Ga maandag weer en wil dan woensdag ook weer gaan dus dan is het daarna misschien wel erger omdat ik kort op elkaar ga en nu echt weet wat me te wachten staat dus ik zal nog fanatieker zijn dan afgelopen week denk ik
Vandaag ben zijn we lekker gaan wandelen in het bos. Was zo mooi met alle kleurtjes van de bomen, zonnetje erbij, heerlijk! Heb nog 2 rood-met-witte-stippen paddestoelen gezien, zo mooi vind ik die. Was een heerlijk dagje. Nu lekker op de bank en zometeen The Voice kijken, wordt een lekker avondje
Goedemorgen allemaal!
Even snel, hebben ons verslapen, en Kev moet wedstrijd spelen …
Ik ben ongesteld geworden!!! Volgende keer beter, hoop ik!