Ik had net gepost maar het staat er niet. Wat raar.
Tijger, wat jammer. Afwachten dan maar (zit niet echt veel anders op). Dat is eigenlijk wel onhandig als je niet weet hoe je cyclus het doet na de pil. Je hebt geen datum waarop je ‘hoop’ kunt gaan krijgen dat je zwanger bent, je moet maar wat in het wilde weg testen.
Vlinder, ik heb ovutesten van sensitest.nl. De goedkope dipsticks. Goedkoop en werken goed.
Vandaag een donkere streep maar nog niet zo donker als de controlestreep, dus nog niet positief. Maar morgen is mijn man niet thuis, dus denk dat er vanavond toch actie zal komen dan, haha.
Jennifer, mijn nod mag worden veranderd in 8 november. Heb een korte cyclus deze keer merk ik.
Vlinder, is het niet te vroeg om alweer ongesteld te worden? Kan het niet je eisprong zijn?
Jennifer, is jouw cyclus regelmatig? Over 5 dagen je nod en buikpijn… Spannend!
Heb even in het lijstje gekeken, wat komen er veel nods aan! Spannend!
Hahhaha zit een beetje tegen mezelf te praten vandaag!
Wat jammer Tijger dat de test negatief was… kan me voorstellen dat je er van baalt :hug: voor jou.
Ik ben vandaag al ongesteld geworden ipv donderdag, 2 daagjes te vroeg. Dacht al wel dat het er aan zat te komen maar toch was ik eventjes teleurgesteld. Je hoopt toch elke maand vanaf dat je begonnen bent dat het raak is. Op naar volgende maand dan maar.
Mijn eisprong had ik 1,5 week geleden al Bente, die buikpijn is vele malen erger dan wat ik gisteren voelde. Ik ga ook ovulatietestjes bestellen bij sensitest, als ze niet zo duur zijn maar wel goed is dat wel prima.
Ik had vandaag nog wel wat leuks… een aantal weken geleden ben ik verhuisd met mijn werkplek maar mijn werkzaamheden heb ik wel meegenomen. Kreeg ik vandaag een brief in de bus van mijn werk dat ik in een andere functiegroep kom en dat ik salarisverhoging krijg… Ben er erg blij mee want ik zat al 3 jaar aan het maximum van mijn huidige schaal maar apart vind ik dan wel dat ik hetzelfde werk blijf doen maar dat ik nu ineens wel een schaal omhoog kan. Ach het zal wel allemaal… ik ben erg blij met de waardering die ik op mijn nieuwe afdeling krijg en werk nog met heel gezellige collega’s ook
Fijne avond allemaal, ik ga lekker met een kruikje op de bank hangen.
Hahahaa Bente, daar leek het wel op ja, ik was druk vandaag! (wanneer niet!)
Ben natuurlijk met de pil gestopt, dus weet het niet, maar sinds ik mezelf ken heb ik altijd een héle regelmatige cyclus, en meestal netjes rond de 28 dagen, daar ga ik nu dus ook vanuit … Nu geen last meer van buikpijn, ook geen bloedverlies, nog een paar daagjes, vind het ook erg spannend worden, krijg nu wel last van mijn borsten! Dus wie weet!
@ Vlinder ! :thumbup: :dance: Altijd lekker salaris verhoging hahaha! Truste … Geef je nog je NOD door, kan ik het aanpassen als ik eraan toe kom!
Fijne avond allemaal!
Dat wordt spannend Jennifer, ik hoop het echt voor je
Jammer dat je ongi geworden bent Vlinder, maar doordat het twee dagen eerder is kun je snel door naar de volgende ronde. Gefeliciteerd met je salarisverhoging, dat is een fijne meevaller
En wel prettig ook, dat je meer financiële speelruimte hebt als je snel zwanger bent en je vriend niet snel een baan vind
Bente, een wat kortere cyclus lijkt me fijn. Dan heb je sneller zekerheid.
Vandaag heb ik hier een baaldag ingelast. De restvermoeidheid van de aankleding/verhuizing plus de spanning van de afgelopen dagen komt eruit en ik heb even een rustmoment nodig. Het huishouden krijgt de spreekwoordelijke dikke vinger. Ik doe alleen boodschappen en ik kook (vind ik leuk)
Vlinder, wat jammer! Knuffel meid. En zomaar opslag, altijd goed!
Jennifer, nog even spannend… als je altijd zo regelmatig was zou het inderdaad goed kunnen dat dat nu weer zo zal zijn. Duim voor je!
Tijger, een baaldag moet kunnen toch!
Een korte cyclus is als je zwanger wilt worden inderdaad fijn, hoef je minder lang te wachten. Maar anders is het juist niet leuk. Het schommelt bij mij tussen de 23 en 29 dagen, heel af en toe een keer 30. Maar het is altijd vrij snel na mijn eisprong (een dag of 10-12 in plaats van 14).
Vlinder en Tijger: jammer jammer, maar nieuwe maand nieuwe kansen
Hier wordt het langzaam ook steeds spannender. Nog 3 daagjes tot nod. Ik ben ongelofelijk prikkelbaar vandaag, kan uitflippen om niks Lichamelijk voel ik me verder gewoon als altijd. Wel veel zin in zoet en chocolade, maar dat komt wel vaker voor
Moet eigenlijk nog vanalles doen: badkamer poetsen, keukenvloer dweilen, eten voor vanavond voorbereiden (mijn schoonouders komen :roll: :silenced: ), maar ik heb echt nergens zin in…
op ikbenzwanger.com kun je een onlinezwangerschapstest doen! Ik heb hem net gedaan (en ook al vaker bij mijn 1e), maar als je nog niet overtijd bent geeft ie altijd hetzelfde antwoord: dat je waarschijnlijk ongesteld gaat worden…
Bloem, ik moet eigenlijk ook de badkamer doen en beneden vegen maar ik ben vandaag in staking en doe alleen waar ik zin in heb. Ik zorg wel voor het eten, maar dat vind ik ook leuk, vooral nu een vriendin komt eten
ja tijger, ik staak met je mee. Voel me zo futloos…eten wel voorbereid, maar nu met boek op de bank of ben gewoon moe
Bloem wat spannend joh! Nog niet de neiging om een test te doen? Op babybrabbel staat ook een online zwangerschapstest, is wel leuk om te doen.
Mijn NOD is volgens mij 19 november. Dan ga ik er van uit dat mijn cyclus 26 dagen is net als deze maand.
Ik moet zeggen dat ik de afgelopen maand best anders heb beleefd. Dit gaat vast heel stom klinken maar ik keek erg uit naar het moment van mijn vruchtbare dagen en daarna keek ik de maand haast om, om te kijken of ik ongesteld zou worden. Nu ben ik dat geworden en kan ik nu al weer niet wachten op mijn vruchtbare dagen. Ik wil er niet teveel mee bezig zijn maar toch onbewust ben ik dat wel omdat ik er zo naar uit kijk. Ik kijk de maand haast voorbij heb ik het idee.
Wat goed van je Tijger dat je een baaldag in hebt gelast en helemaal niks doet. Mag ook best toch? Moet zelfs zo af en toe
Voor jou ook spannend Bloem. Je futloos voelen is niet fijn, lekker aan toegeven hoor dan voel je je hopelijk snel weer iets fitter dan wanneer je nu achter elkaar door gaat.
Ik ben vanavond gaan sporten. Was me toch pittig pfff! Maar wel lekker, en dan moet ik het perse volhouden van mezelf en mag ik niet halverwege een oefening stoppen dus ik stond daar met een rood hoofd en trilbenen, heerlijk! Ik heb spieren gevoeld waarvan ik niet wist dat ik ze had. Ben benieuwd of ik morgen nog kan lopen van de spierpijn hahahaha!
:shock: :shock: :shock: :shock: :shock: :shock:
:inlove: :inlove: :inlove:
Whaaaa dinsdagavond positief getest!!! Echt strepen knalden van de test af.
Nu nog een beetje in shock. :oops: Vorige keer 1,5 jaar over gedaan, nu eerste maand raak (27 sept is mijn spriraal verwijderd)!
Begin wel langzaam aan het idee te wennen.
:inlove: :mrgreen: :inlove: :dance: :inlove:
Wat SUPER Moon, wat gaat het hard met de Oktober stoppers!!! :inlove: :thumbup:
Moon, van harte meid. Leuk :mrgreen:
Moon, gefeliciteerd meid!! :dance: :inlove:
Moon, gefeliciteerd! Super!