Oktober/November stoppers 2009 deel 2, 7 zwanger, wie volgt?

Diaan, gefeliciteerd met je verjaardag!!

Marcella, en loopt het al storm??? hopelijk is jullie huisje snel verkocht.

Selena, grappig weer een jongen, dat is nu de derde voorspelling :mrgreen: ach…nog 15 weken dan weten we het (hoop ik).

Fijne zaterdag nog allemaal!!!

Lieve dames,

Bedankt voor jullie felicitaties!! Voel me ineens jarig, hahaha!!!

't zou inderdaad een leuk verjaardags kado zijn als we deze maand zwnager zijn…we gaan nu maar afwachten… :think:

marcella, mooi huis hoor! zijn er veel mensen wezen kijken??

En inderdaad hele mooie trouw foto’s!!!

Ik ga even verder boenen voor vanavond!

liefs diana

We hebben 1 bezichtiging gehad om 14.00 uur. Net op het nippertje. Ik was al naar een vriendin gegaan (buurvrouw) om haar even te helpen met haar kindje want ze wilde douche en de kleine was wakker.

Maar Alex heeft het allemaal goed gedaan.

Ik hoop dat het wat gaat worden!!

@diaan, gefeliciteerd

diaan, gefeliciteerd met je verjaardag :slight_smile:

Marcella, mooi huis zeg… ook heel strak en netjes ingericht,hoop dat die gauw verkocht is… wij wonen sinds april vorig jaar in eengezinswoning, hiervoor ook 3jaar op flat gewoond,hadden maar 1slaapkamer… nu dan 1logeerkamer (straks hopelijk babykamer) slaapkamer voor ons en 1 klein kamertje, wat ik gebruik als nagelstudio (ben nagelstyliste) tot ik zelf een groter pand heb…

Selena, hoop dat je maandag een pos. test in handen hebt,

heb zelf ook 3dgn geleden erg rekbaar :sick: slijm gehad,goed geklust, mn vriend zei na die tijd “zo en nu goed jullie werk doen” haha tegen zn zwemmertjes :stuck_out_tongue:

Wat grappig Selena met de voorspellingen van de pendel. Ook ik word hier heel nieuwsgierig van. Je kan zeker nog geen voorspellingen voor mij voor deze maand doen? Ga je maandag testen? Ik hoop zo voor je dat het raak is meid!

Diaan van harte gefeliciteerd!

LMG voor jou ook spannende tijden. Wat duurt wachten dan lang he.

Ik zal zo voor je kijken Carter, heb nu bezoek…

Ik ga maandag testen ja, maar denk vooralsnog niet dat ik zwanger ben. :slight_smile:

Oh, wat spannend!!

@Carter wrote:

LMG voor jou ook spannende tijden. Wat duurt wachten dan lang he.

Idd word moe van dat wachten haha maar hoort erbij, tis alleen zo rot dat ik weer vanalles in mijn lichaam voel vandaag kreeg ik weer allemaal steekjes net boven mijn lies :? lichaam zal wel weer spelletje met me aan het doen zijn denk ik.

Liefs

Tsja helaas ken ik deze verschijnselen ook. Heb er nu nog geen last van, want dat is nog te vroeg. Je moet eigenlijk er niet aan denken. Maar poeh hee dat is wel heel moeilijk. Ik hoop voor je dat het zo mag wezen, maar het is verstandig om er van uit te gaan dat het niet zo is.

wat een verstandig antwoord he :slight_smile: Maar oh ik ben precies zoals jij als het er op aan komt :slight_smile:

ja ik probeer mezelf ook steeds te zeggen dat ik niet zwanger ben maar onbewust komt dan toch weer het gevoel zou het dan toch misschien zo zijn ik maak mezelf gewoon helemaal gek!maar ik denk dat het ook gewoon komt omdat je er dan ook teveel mee bezig bent :wink: moet zeggen vorige maand had ik vooral last van misselijkheid pijnlijke tepels en emotioneel en deze maand weer andere verschijnselen (zucht)

maar probeer maar in mijn achterhoofd te houden dat we het allemaal voor een goed doel doen :wink:

Ik wacht gewoon tot de 28ste en dan zal ondertussen de ongi er al wel zijn geweest want ik heb eigenlijk volgende week mijn nod dus nog 1.5 week geduld hebben :? maar dat komt helemaal goed. :wink:

Liefs

Erg herkenbaar LMG…

We blijven duimen :smiley:

Carter, ik heb voor je gependeld, of je deze maand zwanger zou zijn, hij gaf (ook) nee aan… :frowning: Begin steeds meer te denken dat ie bij mij gewoon een ‘ja’ aansloeg omdat ik er zo erg mee bezig ben, en ik het zo graag wil… dat ie uit een soort egoisme ‘ja’ aanslaat en bij jullie dan een nee… :roll:

Voor zover je zo’n ding kan geloven dan…

Vraag me trouwens af of ik morgen toch niet gewoon ongesteld word. Verlies namelijk weer erg veel afscheiding, en vorige maand had ik exact hetzelfde 1 dag voor mijn menstruatie… :roll:

Lol, we zien het wel Selena. In ieder geval hartstikke bedankt voor het pendelen :slight_smile:

Jeetje dat zou wel jammer zijn zeg. Zeker omdat als het zolang duurt je toch bijna hoop gaat krijgen. Je had ook een paar goede verschijnselen. Ik blijf hopen dat je ongi weg blijft :pray: :pray: :pray:

ik blijf ook hopen dat je ongi weg blijft hoor selena :pray:

en dat de pendel bij jou toch wel gelijk had!!nu hoop ik natuurlijk dat de pendel het bij mij en carter niet goed had haha :wink: maar daar komen we alleen maar achter door te wachten :wink: nog een nachtje en dan weet jij misschien meer ik hoop het zo :pray: :pray:

Liefs

Zou ik hem maandag eigenlijk gelijk ook al kunnen doen ? Moet hem namelijk eerst nog kopen, en ochtendurine is toch het beste (i.v.m. x aantal uren dat je niet geplast heb) ?

Kan ik hem ook gewoon 's middags kopen, en dat ik bijv. dan 5 uur niet meer geplast heb, en hem dan doen ? Of kan ik beter tot dinsdag ochtend wachten ?

Het is spannend hier voor een aantal dames! :pray:

Diana, nog gefeliciteerd!

Ik heb goed nieuws en slecht nieuws. Het goede nieuws is dat ik vanmorgen een licht positieve test had. Streepje is behoorlijk licht, maar was al snel te zien. Het slechte nieuws is dat ik waarschijnlijk gisteravond ongesteld ben geworden. :?

Vrees dus dat, als het al raak is, het mis is gegaan? Het was meteen rood bloed, ook wat sliertjes bloed. Waarom ik dan toch getest heb? Ik had heel sterk het gevoel dat het raak was. Laatste dagen ook meer naar de wc, borsten wat gevoelig, maar dus vooral een ‘gevoel’. Dat had ik bij Sofie ook, en klopte toen. En voor Sofie heb ik een MA gehad, en ook het sterke gevoel dat het raak was. Toen liep het trouwens heel vervelend. Ik werd ongesteld, op tijd, maar het was maar kort en weinig. Ik bleef het gevoel houden dat het wel raak was, ondanks die menstruatie. En een paar dagen later dus toch getest. Licht positief. Paar dagen later zeer overtuigend positief! Dus helemaal blij. Een week later voor de zekerheid nóg een keer getest, zou inmiddels 6 weken zwanger zijn. En toen was de test hartstikke negatief… Het is dus toen toch al mis gegaan bij die ‘menstruatie’. Ik hoop niet dat het nu weer zo vreemd loopt! Toen was ik trouwens wél 6 weken later weer zwanger, van ons meisje! :inlove:

Overigens sowieso vreemd als ik nu ongesteld ben geworden, want mijn eisprong (gespot met ovulatietesten) is pas komende woensdag of donderdag 2 weken geleden. Zit nu dus pas op dag 10 of 11 na mijn eisprong. Dat is toch te vroeg voor een menstruatie?? Kan het dus eigenlijk niet anders uitleggen dan een MA. Maar mocht het op een wonderlijke manier wél raak zijn, heb ik dus ook heel vroeg getest nu.

Kortom…ik probéér er niet teveel van te hopen, en moet dus afwachten. :wall:

Edit: inmidddels al een volle dag bloedverlies, nog steeds rood en sliertjes. Ook wat buik- en rugpijn. Dus het kan eigenlijk niet anders dan dat het mis is gegaan. Ben er wel verdrietig om. Stom ergens, want als ik niet getest had, had ik het niet eens geweten. Mijn man kan er ook niet zoveel mee, zó pril is voor hem nog heel nietzeggend. Hij heeft zoiets van: volgende ronde beter. Maar voor mij voelt het toch anders. Ik ben zwánger geweest, al was dat waarschijnlijk maar voor korte duur. En dat vind ik toch een wonder, je wordt niet zomaar iedere ronde zwanger… Als het wel goed loopt komt er gewoon een kindje uit voort!! Dus voelt het hoe dan ook verdrietig… :cry: Ik kan alleen maar hopen dat mijn cyclus zich snel herstelt en ik er niet zoals de vorige keer ziek van word. En over een paar dagen toch nog maar een keer testen, al is het maar om te zien of de hormonene afnemen. Ook maar rekening mee houden dat ze net als de vorige keer eerst nog flink toenemen. :?

@ juffie durf je eigenlijk nog niet goed te feliciteren :frowning: maar het wil nu niet zeggen dat het echt mis is heb heel veel verhalen gehoord en gelezen dat je ook tijdens de zwangerschap bloed kunt verliezen dus hou nog hoop!en anders misschien morgen even naar de ha??ik blijf voor je duimen en hopen meid!! :thumbup: :thumbdown: :thumbup: :thumbdown: :pray: :pray: :pray: :pray: :pray:

@ selena de tests van tegenwoordig zeggen dat het niet uitmaakt of je het met ochtendurine doet of niet maar meestal is de ochtendurine iets meer geconsentreerd als later op de dag maar ik denk zolang je niet teveel drinkt dat het niets uit moet maken en anders eventueel toch tot dinsdag wachten als je dat kan :wink:

Hier weer flink misselijk maar ja maak mezelf er echt alleen maar gek mee :wink:

Liefs

Tjonge Juffie, Dat is inderdaad best vreemd. Je kan natuurlijk ook wat bloedverliezen als je zwanger bent, misschien toch over een paar dagen nogmaals een test doen? Maar zet het bloeden ook echt door? of was het alleen gister ochtend? Ik ga hard voor je duimen dat het toch goed zit!! :pray:

En Selena, het is inderdaad wat lmg zegt, je kan tegenwoordig op elk moment van de dag zo’n test uitvoeren.

Weten jullie trouwens hoe het precies zit; ik heb denk ik vrijdag/zaterdag mijn eisprong gehad, aan mijn buikpijn en slijm te merken, na hoeveel dagen wordt je dan normaal ongesteld? vorige keer werd ik na 10dagen al ongesteld, is dat normaal? ik ga nu van 28-1 uit dat is dan 13 dagen na mijn eisprong (voor zover het dan echt een eisprong was)

Weet het niet meer…

iedereen bedankt voor de felcitaties!!!

xx

Volgens mij is 14 ‘normaal’. Ik dacht ergens gelezen te hebben dat er een x aantal dagen perse tussen moet zitten voor een gezonde (kans op) zwangerschap, maar hoeveel dat er nu waren ? :think:

Juffie, dikke knuffel

Maakt niet uit hoe lang je zwanger bent geweest, als het misloopt is het altijd verdrietig… knuffel

Ik durf overigens niet te testen… Zenuwachtig Bang voor teleurstelling…