Oktober/November stoppers 2009 deel 2, 7 zwanger, wie volgt?

@love my girl wrote:

haha dat is idd wel grappig een vriendin van mij heeft dat een tijdje geleden ook gedaan bij mij over kinderen krijgen hij gaf eerst een meisje aan (heb ik) en toen een jongen en daarna niks dus zou wel heel grappig zijn als we een jongen zouden krijgen :wink: bij mijn vriend gaf hij alleen een jongen aan (mijn kleine meid is biologisch ook niet van hem)

dus misschien is het wel een voorbode :wink: zou wel heel tof zijn!!!

Liefs

Hihi, ik heb inmiddels nog een aantal keer gependeld tot vanavond (aantal keren lukte het niet goed, te gespannen denk ik), en zo net weer. Meerdere malen (checken) de vraag gesteld of ik op dit moment zwanger ben (‘ja’), meerdere malen gevraagd of ik binnen nu en 1 week, 2 weken en 1 maand ongesteld ga worden (‘nee’), gevraagd of mijn ‘zwangerschap’ goed af gaat lopen en ik een gezond kind ter wereld breng (‘ja’) en gevraagd of het een jongen of een meisje wordt (een jongen)…

Ook simpele vragen gesteld als: heeft melk de kleur wit/groen (was wit) om te kijken wat het ding zou doen, en ook even gecheckt of het juiste antwoorden gaf op de vraag of ik vorige week maandag positief of negatief had getest op een zwangerschap (negatief) en of ik aankomende maandag, als ik zou testen, een positieve test in handen zou hebben (‘ja’)…

Zou het waar zijn

:lol: :mrgreen: :mrgreen: Het zal mij bewonderen…

:pray: :pray: :pray: :pray: ik hoop het zo meid!!! :pray: :pray: :pray: :pray: zal misschien echt wel een teken zijn!!!

Ben echt benieuwd maandag!!tot die tijd blijf ik voor de zekerheid duimen :wink: :thumbup: :thumbdown: :thumbup: :thumbdown:

Liefs :-*

Tjonge, LMG, wat een gedoe voor jullie de afgelopen dagen zeg! Gelukkig hebben jullie er wel wat rust in gevonden, maar zulk nieuws is natuurlijk altijd verschrikkelijk! :hug:

Selena, pendelen, hihi… Het zou maar eens waar zijn! :shock: Dan ga ik ook pendelen! Scheelt weer heel wat kosten voor zwangerschapstesten! :lol:

Morgen ben ik vrij en dan proberen we in het weekend echt te gaan oververhuizen naar het nieuwe huis. We zijn dan hopelijk zo ver dat we er in ieder geval kunnen slapen, koken en een beetje een woonkamer hebben.

Zo bijzonder gevoel dat er nu een kamertje leeg blijft staan tot we dan werkelijk een kindje mogen krijgen. Heel apart…het gevoel dat we er echt klaar voor zijn… :inlove:

Scheelt in ieder geval voor de komende tijd weer een kamer om op te knappen :wink: .

@ ici dat is idd een mooi gevoel hé :wink: hopelijk mag je ook snel het kamertje gaan inrichten dat zou helemaal mooi zijn :smiley:

hopelijk komen jullie het weekend ver met overhuizen!!!succes daarmee alvast!!

Liefs

Ik ben lekker alleen thuis vanmorgen, dus lekker even de tijd…

Selena, grappig dat pendelen, spannend en knap dat je nu nog kan wahcten met testen, ik geloof niet dat ik dat zou volhouden. Ik kom zeker maandag hier even spieken natuurlijk.

lmg, wat vervelend zeg van de baan van je vriend, daar zit je nu echt niet op te wachten.

Gelukkig ziet het er nu weer wat beter uit zo te lezen, ik hoop voor jullie dat hij snel een nieuwe baan heeft.

Ici, succes met verhuizen!!!

baby20, dat scheelt weer een week, ik hoop voor je dat ie positief is!!!

Alex, hoe gaat het met jou ? Heb je geen banner ? :slight_smile:

Hier nog altijd geen ongi, enkel witte afscheiding :oops:

Heb ook wel een iets ander gevoel dan de laatste week, iets minder het gevoel dat ik a la minute ongesteld word. Wel nog altijd de opgezette buik en ongikrampen, en sinds vanmorgen zijn mijn (.)(.) héél lichtjes gespannen (maar bijna niet noemenswaardig) en groter… :shifty:

Ben benieuwd wanneer het nu eens komt (of niet).

Ik ga maandag een test kopen mocht ik nog niet ongesteld zijn…

Heb zojuist lekker boodschappen gedaan en een cake gebakken. Die staat nu af te koelen vanuit de oven. Hmmmm…

klinkt allemaal wel heel erg hoopvool selena!!

Ik hoop echt voor je dat het ‘‘raak’’ is nog een paar dagen en dan weet je hopelijk meer!! :pray: :thumbup: :thumbdown: :thumbup: :thumbdown:

Hier vanmiddag op bed gelegen was zooo moe en heel veel last van misselijkheid en duizelingen :? maar ja mijn lichaam zal me wel weer voor de gek houden want ‘‘officieel’’ gezien zou ik pas volgende week zondag mijn nod hebben en ik ga uit van de 28ste maar ja we wachten maar af en sukkelen gewoon maar een beetje verder!

Liefs

Ik hoop natuurlijk ook dat het raak is, maar moet ook rekening houden met dat ik het evt. toch niet ben. Wou dat het nu al maandag was ! :lol:

Heb voor de grap even voor je gependeld LMG (ja, kom ik weer haha) en hij geeft helaas aan dat je niet zwanger bent. Maar ja, of je dat ding echt moet geloven ? :lol: Vast niet…

Ik voel me op dit moment niet zwanger, maar dacht zo even wel aan welke klachten ik nou de afgelopen weken had.

• al een aantal weken ongi krampen
  • opgeblazen buik
  • geen ongi natuurlijk
  • puisten uitbraak
  • grotere borsten
  • spierpijn in mijn buik (zowel aan de zijkanten als bij mijn liezen)
  • aantal weken terug misselijk geweest (maar ja, wellicht was dat van iets verkeerds gegeten, nu is dat over)
  • steken in mijn buik, bij mijn navel ongeveer
  • even een weekje gehad dat ik dácht (maar of dat echt zo was ?) meer dorst te hebben en vaker naar de wc
  • jeuk

Maar goed, de meeste klachten had ik mijn vorige ongi ook, dat zegt niets, en dikke kans natuurlijk dat ik het me allemaal inbeeld, ben er wel erg mee bezig. Zit nu op dag 45…

:liar:

Jet, hoe is het met jou inmiddels ? En Esty en Pinky ? :slight_smile:

Selena, hier gaat alles goed, voel me nog steeds niet echt zwanger, maar dat komt vast nog goed, ben ook pas 5 weken.

Heb net even een banner gemaakt :wink:

En jij houdt het wel spannend zeg…

Kan je voor mij ook eens pendelen…jongetje of meisje???

Ben zooooo nieuwschierig!!

Baby20, dat schiet dan lekker op, je kan gewoon een week eerder testen! spannend hoor!!!

Hoe werkt precies dat pendelen Selena?? is dat nou met een “ketting slingeren”?? Sorry misschien is het een stomme vraag hoor, maar ben even nieuwsgierig, zou het geweldig voor je vinden als het uit komt, ik ga je maandag in de gaten houden!! ik ga voor je duimen :pray:

LMG hoe gaat het nu met je? Nog steeds moe en misselijk?? Ik ga ook voor jou duimen dat het raak is!!!

Ik heb vandaag denk ik mijn eisprong, heb buikkrampen en heb dat rekbaar slijm (leuk om te weten he?!! hahaha) Dus jullie snappen dat we vanavond onze best nog gaan doen :oops:

Ben nu eerst nog taartjes aan het bakken en ga ze zo met marsepijn bekleden want morgen word ik 26!!

Ik ga voor iedereen duimen!!! :pray: :pray: :pray: :pray:

Spannend hier zeg :wink:

Hier nog misselijk en flink duizelig gewoon een heel raar soort van weeig gevoel weet niet goed hoe ik het uit moet leggen o ja en hele dikke witte crémige afscheiding :oops: sorry klinkt beetje vies :?

Ik hoop dat je pendel het verkeerd had bij mij en bij jou goed selena :smiley:

Toch kunnen we alleen maar afwachten :wink:

Hoe is het met jullie??

Liefs

Hier is de open dag begonnen. Behoorlijk verslapen en moest nog stofzuigen, dwijlen, keuken opruimen en douche. Nu is dat gelukkig allemaal optijd klaar. Laat de mensen maar komen.

Voor de nieuwsgierigen kijk even op mijn hyves http://marcellaj.hyves.nl/.

Gisteren is mijn man weer lekker thuis gekomen, 2 uur eerder dan verwacht. Morgenavond gaat hij helaas weer weg maar het weekend is hij er weer en dan moeten we maar weer hard gaan klussen :).

Ik wens iedereen een fijne dag vandaag en laat vandaag nog wel even weten hoeveel mensen er zijn komen kijken.

Liefs

Diaan, gefeliciteerd met je verjaardag ! :smiley: Zou een mooi kadootje zijn als achteraf blijkt dat het klussen gisteren beloond wordt :mrgreen:

Pendelen is inderdaad (kan in verschillende vormen overigens) een hangertje (bijv. een ring, een edelsteen etc.) aan een ketting. Je kan dan verschillende vragen stellen (wel gesloten vragen) en de pendel zal dan een bepaalde kant op bewegen, wat een ja, een nee of een ander antwoord wordt. Het is wel de bedoeling dat je hem niet bewust zelf een bepaalde kant opslingert, het is echt de kunst je hand zo stil mogelijk te houden en goed te ontspannen.

@ LMG, spannend zeg :smiley: Wie weet…

Ik zal straks eens voor je pendelen alex :lol:

wat een mooi huisje echt mooi ingericht ook :slight_smile:

Ik heb ook gelijk even je trouwfoto’s gekeken :oops: sorry kon het niet laten!maar ook echt mooie foto’s leuk stel zijn jullie :smiley:

Ik hoop dat je vandaag veel kijkers krijgt en natuurlijk ook dat je huisje verkocht word!!

succes vandaag!!

Liefs

:oops: helemaal vergeten te zeggen Diaan GEFELICITEERD meid maak er een hele leuke dag van!!!

Liefs

Ruim huis inderdaad zeg ! :smiley:

Alex, volgens mijn pendel wordt het een jongetje

:wink:

toch zou het wel grappig zijn als het klopt van je pendel :smiley: alleen hoop ik natuurlijk wel dat ik zwanger ben :smiley: aan de ene kant heb ik het gevoel dat het goed zit en de andere kant weer dat het niet ‘‘raak’’ is maar ik heb nu anders dan vorige maand steeds maar last van duizelingen sinds gister en dan die afscheiding!:?wat gaat de tijd toch langzaam :frowning:

Liefs

Ik zou ook wel even in de tijd machine van + 3 dagen willen stappen. :frowning:

Jammer dat die niet bestaat…

Ik blijf met je meehopen dat het toch raak is ! :smiley:

thanks :smiley: en ik blijf natuurlijk ook heel hard duimen en hopen voor jou :thumbup: :thumbdown: :thumbup: :pray:

Ook voor de rest :thumbup: :thumbdown: :pray:

Liefs

@LMG maakt niet uit hoor dat je gekeken hebt. Ze staan er niet voor niks op :).

We zijn ook wel blij met ons huisje hoor. Alleen beetje ruimte te kort als we straks een kindje hebben. We willen namelijk wel de logeerkamer houden.