Oktober/November stoppers 2009 deel 2, 7 zwanger, wie volgt?

Meld :slight_smile:

Meld me ook weer! :thumbup:

-edit-

UP :stuck_out_tongue:

Hmm vreemd zeg… :think: Mag je t houden? :wink:

Ja, even bellen en googelen leverde op dat het van een oude spaarrekening uit mijn kindertijd is, die iedereen was vergeten en waar ik het bestaan niet eens van wist. :shifty: Dat is nu uitgekeerd omdat ik dit jaar 21 word…

Nou dat is nog eens leuk he!

Komt straks mooi van pas voor de kinderkamer! :wink:

Meld :smiley:

Maar selena das wel lekker en ook even via dit topic weer :hug:

Liefs

Ik heb voor het andere topic een modie gepb’t om hem te sluiten…

Zag nog net dat je getest had Selena… :hug: Jammer…

Karin??? Hoe ist bij jou?

Selena, balen van je ongi… maar die 3.000 euro is dan weer een mooie opsteker… waarom heb ik nou nooit zoiets?? :wink:

Meld me ook voor jullie nieuwe deel even,

ik duim voor jullie!

Stom…nieuw deel vanmiddag helemaal niet gezien… :oops:

Selena, voor het geval het niet helemaal is overgekomen: mijn nieuwe NOD is ongeveer 31 januari.

Vervelend dat jij ook weer een nieuwe ronde in moet. Maar 3000 euro is in elk geval erg mooi meegenomen!

Mijn LF was trouwens de derde ronde een beetje normaal: 12 dagen (dat is goed toch?). De eerste twee rondes was het 9 dagen.

Meld…

Hier bruin bloed verlies helaas ben bang dat mijn ongie is begonnen. Helaas dus lange cyclus

He jammer Karin, hadden juist zulke goede hoop he! :hug:

@Karin1981 wrote:

Meld…

Hier bruin bloed verlies helaas ben bang dat mijn ongie is begonnen. Helaas dus lange cyclus

He bah, daar had ik dus niet op gehoopt :hug:

Ik ga hier ook weer meelezen en reageren

Ik meld me ook weer!

Selena, mooie lijstjes zeg!! echt goed gedaan!

jammer dat je niet positief getest hebt…wel heerlijk van het geld, dat heb ik nou nooit, helaas!

Om nog even op het onderwerp terug te komen in ons vorige deel, dat iedereen ineens allemaal zwangere om zich heen ziet.

Nou ik werk als doktersassistente en 1 dag op de poli gyn, normaal hebben we bij ons (haast) geen zwangeren, vandaag gewoon 3!!! en allemaal net 6/7 weken…blijft zo mooi om de echo te zien, maar dan steekt het stiekem wel een heel klein beetje, ik gun het iedereen hoor, dat dat duidelijk is, maar zo op eens 3 zwangeren tja dan zou ik ook graag zo’n echo willen.

Ach nu eerst maar weer eens flink gaan klussen.

Bij mij valt het ng wel mee met zwangeren. Alleen mijn beste vriendinnetje en een collega. Denk dat dit ook maar goed is. Vorig jaar heb ik een babyboom gehad van 5 of 6 zeer zichtbij staande mensen en dan is het niet zo leuk inderdaad.

Maar het is wel vervelend soms, aan de andere kant zij zullen misschien hetzelffde gehad hebben.

Dat is ook zo, andere zullen precies het zelfde gevoel hebben. Ik weet ook van de 2 stellen die vandaag op de poli kwamen is/was de wens erg groot, dus ben vooral nu blij voor hun.

Er zijn er 5 om mij heen zwanger waaronder mijn zus, en dat vind ik alleen maar geweldig!

Maar als je dan op de poli die echo’s ziet…tja… :pray: