Oktober/November stoppers 2009 deel 2, 7 zwanger, wie volgt?

Bij mijn valt het gelukkig ook wel mee met zwangeren :slight_smile: maar er zijn wel net 2 vriendinnen bevalen en als je dan zon kleintje in je armen hebt begint het gevoel voor nog een kindje helemaal op te spelen :stuck_out_tongue:

Nou hopelijk is het dan bij ons alle snel raak en horen wij ook tot de club van de zwangeren :stuck_out_tongue:

Liefs

Ook ik heb jullie weer gevonden. Wat een leuk kadootje Selena zo aan het begin van het jaar. Dat is mij nog nooit overkomen dat ik ineens € 3.000 krijg en het niet eens foutief is overgemaakt!! Heerlijk hoor. Hopelijk is dit het begin van nog meer geluk :smiley:

Hier gaat alles zijn gangetje. Op het werk begint het per dag steeds drukker te worden. Maar januari is altijd een maand dat ik bijna meer werk dan aanwezig ben thuis. Even doorheen bijten en dan hebben we dat weer gehad.

Nou Carter dan is het te hopen dat deze maand voorbij vliegt voor je :wink:

Hier kunnen we weer flink aan de klus want als ik het goed heb uitgerekend heb ik of zondag of volgende week vrijdag mijn ei dus flink klussen geblazen weer :stuck_out_tongue:

Liefs

Karin en Selena wat jammer :hug:

Maar dat is mooi meegenomen Selena, kun je straks mooie spulletjes voor kopen :inlove:

@ romata hoe is het nu met je???voel je je eigen wel goed of spelen de bekende kwaaltjes de kop op??

Liefs

@love my girl wrote:

@ romata hoe is het nu met je???voel je je eigen wel goed of spelen de bekende kwaaltjes de kop op??

Liefs

Ja hoor gaat wel goed hier, ik heb alleen wat last van hoofdpijn elke dag. Ligt niet aan mijn bloeddruk want die is gewoon goed elke dag. Had wat op internet gekeken, en blijkt vaker voor te komen in het 1ste trimester. En pijnlijke borsten, maar buiten dat gaat het super, dankje :-*

Ja hoor, een week voor ik ongi moet worden krijg ik weer last van mijn borsten. Toen ik aan de pil zat had ik hier nooit last van. En vorige maand was het echt extreem. Ik hoop dat het deze maand wat minder is.

@ romata het is te hopen dat het snel minder word meid!!maar mooi dat het verder goed gaat :slight_smile:

@ marcella das wel balen meid ik had heel veel last van mijn tepels en toen ik aan de pil zat had ik daar ook helemaal geen last van :? maar ja hopelijk is het deze keer niet zo erg als vorige maand meid en misschien word je wel gewoon niet ongi :wink: zou natuurlijk mooi zijn :smiley:

Hier blijf ik last houden van mijn onderbuik vorige maand precies hetzelfde gehad dokter zei dat het van mijn eisprong kon komen maar die zou ik als ik van dezelfde cyclus als de laatste uitga pas volgende week zijn :? snap er niks meer van maar ja ondertussen gaan we gewoon door met klussen misschien is hij deze keer toch eerder :stuck_out_tongue:

Liefs

Selena wat een mooie lijstjes :slight_smile: hopelijk staan we allemaal gauw in de onderste :lol: zonde van de negatieve test maar wel mooi van dat geld… mooie binnenkomer in het nieuwe jaar…

ik ben al ongi vanaf zaterdag,en eind lijkt niet in zicht te komen, niet normaal meer :cry:

Ik zie ook overal om me heen zwangeren,niet normaal…collega van me is zwanger,pfff hoezo jaloers :oops: een andere collega is bezig en mn schoonzus ook…en wij willen ook zo graag…hopelijk wordt 2010 voor ons allemaal een vruchtbaarder jaar :pray:

Ik hoop ook dat we snel aan de beurt zijn :mrgreen:

Hier nog geen ongi, wel de krampen dus het zal er binnenkort wel aankomen :slight_smile:

Een nieuw lijstje maak ik zodra de nieuwe NODS binnen zijn :oops:

@ selena en is er al ongi te bekennen ik hoop van niet :pray: :pray:

Hier ben ik een beetje in de war denk dat ik nu al mijn vruchtbare dagen heb :think: kreeg gister buikpijn wel in het midden maar vandaag is het cervixslijm echt overvloedig en draderig (sorry klinkt beetje vies) dus denk dat ik al eerder mijn ei zal krijgen of heb gekregen :? snap er niks meer van als ik van 28 dagen uit zou gaan zou ik mijn ei zondag krijgen en als ik van de 33 zoals afgelopen keer uit zou gaan zou ik hem pas volgende week vrijdag krijgen! Hopelijk komt het nu dan wel goed uit met klussen want wij hebben dinsdag geklust en zouden vanavond weer gaan klussen.

Neem aan dat het cervixslijm niet al een week van te voren komt dus misschien heb ik nu wel gewoon een kortere cyclus :think: zou op zich wel fijn zijn :smiley:

Liefs

Misschien is je cyclus deze keer korter, de “gewone” 28 dagen… Ik heb meestal ook meer afscheiding voor mn ei en dan 14 dagen later wordt ik dan ongi (of niet natuurlijk) De fase tussen je ei en ongesteld worden kan ook wat langer zijn… Zijn natuurlijk weer veeels te veeel theorien over! Maar als je om de dag klust dan zit je vaak wel goed hoor, dan is er altijd wat in de buurt als je eitje komt! :wink:

dank je wel jet voor je reactie moet zeggen slijm word weer minder maar ja we blijven gewoon 1x in de 2 dagen klussen en dan hopen we dat het snel ‘‘raak’’ mag zijn. dit houden we gewoon zo lang mogelijk vol tot ik weer ongi word of juist niet :wink:

Maar hoe is het nou met jou??hoe voel je je eigen???

Liefs

Jet, hoe is het met jou ? Ik vind het zo leuk voor je joh :mrgreen:

@love my girl wrote:

@ selena en is er al ongi te bekennen ik hoop van niet :pray: :pray:

Nope, hier nog geen ongi... Zit nu op dag.. 37 dus het zal eind volgende week er wel zijn denk ik :wink:

@ selena nou het is te hopen dat het er volgende week ook niet is en dat je een positieve test in handen krijgt :wink: zou natuurlijk echt wel heel leuk zijn ga toch nog voor je duimen meis :thumbup: :pray:

Liefs

Liever hoop ik natuurlijk ook geen ongi :mrgreen:

Maar ik verwacht eigenlijk geen zwangerschap meer… heb al een ruime week een opgeblazen buik, menstruatie krampen en de typische kwaaltjes van een menstruatie (ook afscheiding waardoor ik telkens denk dat het mijn menstruatie nu echt zal zijn). Denk dat de misselijkheid gewoon kwam van iets verkeerds gegeten, heb er nu geen last meer van…

op zich is natuurlijk die instelling ook alleen maar het beste dan valt het iig nooit zo tegen als dat je erop instelt dat het raak kan zijn. ik blijf hier toch nog duimen voor je. als het niet raak is zou het natuurlijk misschien ook wel fijn zijn als de ongi eerder komt dat je cyclus weer beter op gang komt!

Liefs

Ja, dat zou wel erg fijn zijn. :slight_smile: Vind het vrij vervelend dat ie telkens zo lang duurt, en ik dus ook langer in onzekerheid zit, maar goed. Niet zoveel aan te doen. Ik weet alleen dus ook niet wanneer mijn ei is, en ovulatietesten zijn niet echt wat voor mij, met zo’n cyclus kost dat bakken vol geld in de maand omdat ie voor het zelfde geld op dag 35 is, maar kan ook op dag 14 ofzo…

kan zijn dat je lichaam iets langer nodig heeft om aan het stoppen met de pil te wennen maar hoop echt voor je dat alles snel het oude is of natuurlijk nog beter een zwangerschap :smiley:

Liefs

Met mij gaat het prima! Ben alleen zoooo moe… :zzz: Geef dr maar gewoon aan toe, dat is het beste he!

Selena je kunt evt ook gaan temperaturen ipv ovulatietesten. Dan kun je ook je eisprong bepalen… Is ook wel weer een werkje elke ochtend… Vervelend van die lange cyclussen zeg,…