@ jet idd daar kun je maar het beste gewoon aan toegeven wel lastig maar ja het is allemaal voor een goed doel maar ik hoop wel voor je dat die moeheid snel minder word
Ik moet zeggen dacht dat het klussen steeds minder zou worden tussen mij en mijn vriend maar het gaat echt veel beter ondanks dat het allemaal gepland is echt zo fijn buikpijn blijft hier maar ja we wachten gewoon af ondertussen het klussen
Hoe is het verder met jullie meiden???
Liefs
Selena, mooi lijstje!!! en heb je in je hoofd hoelang je wacht met testen???
Lmg, alles nog een beetje in de war misschien met je cyclus, toch maar weer afwachten.
Jet, lekker aan toegeven die moeheid al is dat wel lastiger met een rondhobbelende dreumes denk ik? werk je ook nog?
Het is de 7e geweest maar ik voel me niet zwanger, ben wel onwijs moe, maar dat kan van zoveel dingen komenā¦ (onrustige nachten hier en werk en alles rondom de kinderen en ik kwam al moe uit de feestdagen eigenlijkā¦) Ik wacht dus nog een paar dagen voordat ik ga testen hoor.
Daarbij om de dag klussen (wat een woord eigenlijk :eh: ) doen wij echt niet :snooty: veel te moe ben ikā¦we zien wel hoor.
Ja ik wacht gewoon 'āgeduldigā'af haha denk idd dat cyclus gewoon nog flink ik de war is! ga gewoon van de 33 dagen uit en dan zien we het wel weer misschien ben ik dan ondertussen al gewoon ongi geworden of liever niet natuurlijk
Maar alex kan me voorstellen dat je daar te moe van bent moet zeggen deze maand gaat het mij en mijn vriend echt beter af als de vorige maanden toen hadden we soms ook echt dagen van pff niet nog een keer haha en idd wat een woord eigenlijk ook āāklussenāā
maar je houd het ook nog wel spannend hoor dat je nog niet gaat testen maar ik snap het wel hoor!!heb je het gevoel dat je ongi eraan komt???
ik ga iig toch heeel hard voor je duimen
:thumbup:
Liefs
Nee, heb ook niet het gevoel dat mijn menstruatie eraan komt, zo zie je maar, vorige maand voelde ik me echt zwanger en nu helemaal nietā¦al heb ik wel een kort lontje weer :shifty:
blijft dus nog spannend :thumbup: :thumbdown: :thumbup: :thumbdown: duimen draaien hier voor je!!!
Liefs
Vorige maand was ik ervan overtuigd zwanger te zijn en nu dacht ik toch echt ongesteld te worden! Bij de zwangerschap van NoĆĀ«lle precies hetzelfde! Toen dacht ik ook zwanger te zijn, werd ongesteld, heel weinig en de maand daarna was ik zwanger.
Ik werk nog wel, de ene week 2 en de andere week 3 dagen. Deze week heb ik weer 3 dagen (had ik trouwens vorige week ook) dus ik mag morgen weer werken. Drukke dag altijd op zaterdag dus dat zal wel weer tegenvallenā¦ NoĆĀ«lle begint idd met lopen nu, zoo leuk! Maar wel een drukke dame, dat zal wel ff pittig zijnā¦
Tsja klussen en apart woord heā¦ Wie dat ooit verzonnen heeft! Ben vaak ook blij als ik mn bed voel maar het leek wel alsof je een soort energie krijgt als je heel graag een kindje wiltā¦ en dan ging het allemaal wel vanzelf bij onsā¦ Of dat zijn de hormonen haha!
Meld!
Jee, al vier zwangeren!! Dat gaat goed zeg.
Hier zijn de groene dagen geweest. Heb deze ronde ovulatietesten gebruikt. Maar weet niet of we op het goede moment hebben geklust, want de symptomen zijn een beetje tegenstrijdig met de testjes.
Afgelopen maandagmiddag kwam was het lijntje niet meer heel licht, maar ook nog niet positief. Dinsdagmiddag weer iets donkerder. Woensdagmiddag goed donker, positief! 's Avonds nog een keer getest, nog steeds heel donker, maar wel alweer iets lichter dan 's middags. Gistermiddag, donderdag, weer net zo licht als vĆĀ³ĆĀ³r maandag. Dat zou betekenen dat ik ergens tussen woensdag en vandaag mijn eisprong heb (gehad).
Maarā¦ik had voor het weekend steeds meer afscheiding, maandag veel en dinsdag het meest. Woensdag weer een stuk droger. Ik zou denken dat het ei dan al geweest is, maar de test zegt iets anders! Want dinsdag was de test echt nog niet positief. Vreemd hoorā¦
Geklust hebben we in ieder geval zaterdag, maandag, woensdag en donderdag. (haha, waar we de energie vandaan halen???) Dinsdag dus nietā¦want de test was nog niet positief. Nu hoop ik maar dat we niet te laat zijn geweest woensdag.
Achā¦ook al ben je op tijd, dan nog moet het maar raak zijn! Mijn NOD is in ieder geval rond 20 januari.
Duim mee met de meiden hier die aan het afwachten zijn!
Ik val vanaf hier weer in!!!
Gefeliciteerd Jet, geniet ervan!
Hier is 't eventjes druk geweest. Zoonlief heeft in 't zkh gelegen vanwege 'n ontstoken lymfklier van woe t/m ma. dus ik heb de jaarwisseling niet echt meegemaakt. Ik was bij hem gebleven steeds, hub reed van huis naar zkh (zoān 20 minuten rijden). Maar hij is thuis en goed opgeknapt, gelukkig!!!
Vandaar mijn afwezigheid!
Hoop dat jullie niet al te veel kletsen, dan kan ik toch proberen om bij te blijven met lezen!!! :lol:
Groetjes!!!
@ kaatjes :hug: gaat het nu al wel weer beter???lijkt me ook echt klote zon kleintje en dan kun je gewoon helemaal niks doen behalve er zijn!!!
Beterschap er nog mee!!
@ Juffie normaal als je eens in de 2 dagen klust moet dat meer dan genoeg zijn dus je hebt best wel kans dat het āāgeluktāā is begin hier alvast voor je te duimen!
Ik heb ook geen idee wanneer mijn ei is maar heb nog steeds het idee dat het er bijna aan komt maar we klussen gewoon door en dan zien we het wel weer!!
Liefs
Sorry hoor dat ik zo lang niet ben geweest. Ben zo ontzettend moe en ik heb echt nergens fut voor. Ook heb ik veel last van misselijkheid, ik hoef niet over te geven gelukkig, maar het begint 's ochtends om een uur of 4 a 5 en dan tot de middag een uurtje of een. Bleghhā¦ Maandag heb ik de eerste echo. Spannend!
Sorry voor mij ego berichtje, ik duik mijn bedje zo inā¦
@ pinky balen meid dat je je niet goed voelt hopelijk gaan de kwaaltjes snel weg en kun je echt van je zwangerschap gaan genieten!!! :hug:
Hier blijft de buikpijn :? heeft iemand van jullie daar misschien nog meer last van??dacht dat het misschien wel van het onptillen kan komen? maar iig als het aan de eisprong ligt we zijn goed aan het klussen dus dan zou het wel goed moeten komen hoop ik :mrgreen:
Liefs
Juffie, sperma kan lang in je lichaam blijven leven. Ze raden om de dag aan, dan is er altijd wat āin de buurtā Hopelijk heb je je ei goed gespot! :thumbup: Heb je geen lichte buikpijn gehad? Sommigen kunnen het voelen aan wat buikkrampjesā¦
LMG buikpijn kan van de eisprong zijn, heb ik ook weleens last van en kan soms ook wel een paar dagen durenā¦
Pinky, nog een paar weekjes he dan worden de kwaaltjes hopelijk wat minder. Ze zeggen altijd dat het eerste trimester het moeist bent en dat de 2de je topfit kan voelen!
Goedemorgen allemaal, vanmorgen had ik een positieve test in mijn handen, heerlijk om dat even te kunnen delen terwijl het voor iedereen nog even een geheimpje blijftā¦heerlijk dat internet haha
GEFELICITEERD!!!
Het duimen heeft dus geholpen echt leuk meid!!!geniet ervan!!
hoe voel je je nu verder???
Hier nog steeds buikpijn maar we zijn goed aan de klus dus zal wel goed komen denk ik ( )
Liefs
Van harte gefeliciteerd Alex en man. Wat een mooi winters kadootje zo op de vroege ochtend.
Ik had gisteren echt verschikkelijke buikpijn bij alles wat ik at. Nog 4 dagen en dan moet ik ongi worden.
Ook hadden we het over bereikbaar van Alex nu hij door de weeks op de KMS bivakeert. Dus zeg tegen heb āMocht ik zwanger zijn dan stuur ik je wel een sms (bellen kan namelijk niet) en dan moet je wel reagerenā zegt hij 'Nee dat kan niet want ik ben dan erg druk met bla bla (heel verhaal). Zeg ik later āDus als ik je laat weten dat je papa gaat worden moet je wel even reagerenā zegt hij āTuurlijk doe ik datā. Dus ik dacht: Wat is het verschil tussen de 2 dingen die net zei dat hij dan wel wil reageren, helemaal niks.
Ik hoop dat het deze maand al raak mag zijn want dan kan ik een vriendinnetje in Afghanistan een leuk berichtje sturen :).
Ik zie eigenlijk ook niet het verschil tussen āāik ben zwangerāā of āāje word papaāā :? is toch hetzelfde maar ga voor je duimen meid :thumbup: :thumbdown: :thumbup: :thumbdown:
wanneer wil je eigenlijk gaan testen (tenminste natuurlijk als de ongi weg blijft )???
Liefs
Ik ga het proberen uit te stellen tot vrijdagochtend of want dan hoeft alex het niet via een sms te horen. En anders zal het donderdag zijn, ben nieuwsgierig van aard dus wil het snel weten. De vorige maand had ik het al getest met zoān vroege test maar dat doe ik niet meer. Vind het leuker om het te doen als ik 'overtijdāben.
Gefeliciteerd Alex!! Mooie start van het nieuwe jaar! Hopelijk voel je je goed en wordt het een super zwangerschap met straks een lief, gezond kindje!
En dat is ook al de vijfde (toch?) in ronde 2ā¦zou het aan de koude winteravonden liggenā¦? :lol:
Alex ! Gefeliciteerd ! :mrgreen:
Hebben we eigenlijk al een showforum ? Heb altijd iets met fotoās van positieve tests :oops: :mrgreen:
Pinky, vervelend dat je je niet lekker voelt. Hopelijk wordt dat snel een beetje beter naarmate je dichterbij je 2e trimester komtā¦
Hier nog geen duivels, heb wel een puisten uitbraak sinds een aantal dagen, maar nog altijd (net zoals een week geleden) het gevoel a la minute ongesteld te wordenā¦ Zit nu op dag 40ā¦
Alex: Van harte gefeliciteerd! Wat leuk zeg een positieve test en fijn dat je het kan delen op internet he Het gaat goed met onze groep! Hopelijk dat de anderen ook gauw een positieve test mogen hebben.
Pinky: Vervelend dat je zo erg last hebt van de bekende kwaaltjes. Hopelijk geldt ook voor jou dat het in de tweede trimester minder wordt. Maar lekker toegeven als je je niet optimaal voelt hoor. Er gebeurd ook nogal veel in de eerste 3 maanden van je zwangerschap. Van niets komt er ineens een heel kindje.
Marcella: Grappig om te lezen dat je man het anders ervaart. Typisch mannen om het een niet zo op te pakken en wanneer het direct is het wel te begrijpen. Prachtig! Het is ook leuker om te testen als je overtijd bent. Je hebt dan een veel grotere kans dat het niet negatief zal zijn. Tuurlijk kan dat wel, maar er is ook een hele grote kans dat het wel positief kan zijn. Trouwens het scheelt ook in de kosten.
Selena: Je houdt het wel spannend. Ik denk dat ik uiteindelijk er al stiekem een testje er tegenaan gegooid zou hebben. Van welk cyclus ga je uit en wanneer ga je testen? Zelf heb ik een cyclus van 35-38 dagen. Ik probeer een week te halen overtijd zonder te testen, maar in ieder geval na dag 40. Ik ben zo nieuwsgierig voor je omdat je toch wel wat symptonen hebt die op een eventuele zwangerschap kunnen duiden.
Wij zijn ook aan de klus. Ook ons gaat het heel natuurlijk af ineens. Vorige twee periodes hadden we heel vaak dat we toch wel moe waren en het dan op de lange baan schoven. Maar nu āklussenā we eigenlijk om de dag. Zonder dat het als moeten wordt ervaren. Dat is wel fijn. Hopelijk mag het baten deze ronde Het duurt nog wel heel lang, pas 4 feb heb ik mijn NOD dus het is afwachten