Ik krijg juist geen genoeg van het klussen. :oops: Soms klussen we wel 4 keer op een dag, maar dat komt misschien ook wel omdat we vaak niet altijd kunnen i.v.m. werk (en dus ook nachtdienst), dat we het toch ergens inhalen ofzo… :oops: :mrgreen:
Ik wil toch even de 47 dagen afwachten. Ik heb overigens afgelopen maandag al getest hoor, maar die was negatief… Ik heb gewoon zo’n onregelmatige cyclus zonder pil dat ik niet echt ergens vanuit kan gaan en daarom de vorige ronde maar aanhoud…
Maar ik gok zo dat ik komende week wel ongesteld word hoor (maar goed, dat zeg ik inmiddels ook al 2 weken)…
Hehe, ik denk dat het verschil inderdaad is dat je elkaar soms niet zo vaak ziet. Ik herken het nog wel uit de tijd dat we nog samen waren, maar nog niet samenwoonde. Toen maakte het ons ook nog niet echt uit. Maar ja, wij zien elkaar iedere dag. Elke dag is het zelfde zeg maar. (haha zo klinkt het echt als een sleur). Met twee kleine kinderen die rondhuppelen door het huis maakt het er ook niet makkelijker op
Is het altijd zo onregelmatig geweest, voordat je aan de pil begon? Is dat de reden geweest dat je aan de pil bent gegaan?
Nee, niet echt klachten hier, al heb ik de laatste twee weken mega honger en ben heel erg moe (maar we hebben ook slechte nachten en drukke dagen) dus dat kan ermee te maken hebben… en ik reageer soms een beetje heftig :oops: en dat herken ik nog wel :shifty: .
Het is eigenlijk de eerste ronde al bij ons…16 nov ging mijn spiraal eruit en mijn eerste menstruatie was 10 dec.
Ben wel weer 16 september uitgerekend, van mijn jongste was ik 15 september uitgerekend…
(mijn vriend is 11 sept. jarig, mijn dochter 10 sept) dus dat wordt een drukke maand. Maar die maagden zijn heerlijke mensen hoor haha.
Selena, je houdt het wel spannend, wel balen zulke lange cyclussen!!!
Carter, knap hoor om de dag klussen, ik zou dat niet redden :oops:
Marcella, spannend ook bij jullie!!! hopelijk kan je het hem gewoon vertellen ipv met een sms.
lmg, vervelend dat je zoveel buikpijn hebt, ik heb er geen ervaring mee. Hopelijk ook voor jullie snel een positieve test!!!
Pinky, vervelend dat je zo misselijk bent, de moeheid herken ik goed, balen hé!
Ik moet echt weer even goed nadenken wanneer ik ook alweer van alles moet regelen, kinderopvang (moet hier heel snel weet ik) maar ook melden bij de vk enzo…ach ik kan nog wel even een paar weekjes wachten denk ik?
Wat grappig Alex. November is bij jullie ook een echte feestmaand. Met nu nog een verjaardag erbij haha. Leuk zeg. En zo snel raak. Inderdaad moet je sommige dingen snel regelen. Bij ons krijg je pas de eerste afspraak bij de VK bij 8 weken. Dus daar ben ik niet heel vlot mee. Wil je meedoen met Moeders voor Moeders dan kan je je daar ook met 5 of 6 weken geloof ik al voor aanmelden. Kinderopvang heb ik altijd met 13 weken gemeld. Zodra het voor iedereen bekend mocht worden heb ik de kids direct ingeschreven. Altijd nog goed gegaan. De eerste paar weken gewoon lekker genieten van de voorpret. En gaan bedenken hoe je het je familie en vrienden gaan vertellen. Wanneer ben je van plan om het je kinderen te vertellen?
@Selena wrote:
Ik krijg juist geen genoeg van het klussen. :oops: Soms klussen we wel 4 keer op een dag
:shock: :shock: :shock:
Alsjemenou… dat is mij echt wat teveel van het goede…
Alex, gefeliciteerd!!
Hihi, apart dat dat zo kan verschillen. Zelfs na 4 keer heb ik bijv. nog niet iets van: zo, nu genoeg… :oops: Of ben ik nu heel raar ? :oops: :mrgreen:
Het is vaak dat vriendlief niet meer kan en we dus stoppen na 4 keer, maar zelfs dan ben ik nog niet moe :oops:
@ Carter, hij is altijd zo onregelmatig geweest ja, dat was ook de reden voor de pil toen ik er mee begon. Kan gerust cyclussen hebben van 63-19-34-71-16 bijv… Hoop dat het nu wel wat dichter bij elkaar zit…
Carter, september .
Ik weet niet wanneer ik het de kinderen ga vertellen, lastig, het duurt nog zo lang voor ze, maar ik wil voorkomen dat ze het ergens opvangen in een gesprek oid vooral de oudste heeft veel door. Familie en vrienden, ik wacht niet tot 12 weken, dat vind ik echt te lang. Dus met een week of 8 denk ik??? al ga ik straks wel even mijn zus bellen.
Ik denk dat bij ons eerst het kdv het moet weten…tegen mijn zwager zeiden ze dat het met 5 weken al laat was haha maar die heeft dus geen plek hier in de wijk :shock: :roll: :think: erg hé.
Gelukkig gaan broertjes/ zusjes vaak voor dus ik hoop dat dat scheelt al gaat onze jongste in september naar school…
Moeders voor moeders ga ik niet doen, dus ik wacht gewoon nog eventjes met van alles regelen.
Selena, jou man boft denk ik gewoon (zal de mijne zeggen haha).
@alex wrote:
Moeders voor moeders ga ik niet doen, dus ik wacht gewoon nog eventjes met van alles regelen.
Mag ik vragen waarom niet? Ik vond het zoooo mooi om daaraan mee te doen he? :)
Alex gefeliciteerd!! Wat een leuk nieuws!
Het gaat hier snel op het forum.
Wij klussen om de dag, vorige keren was ik ook te moe om het om de dag te doen, misschien komt het wel door de feestdagen, nu zitten we meer in het normale ritme??!!
Ik voel nog een geen buikpijn of iets, dus ook nog geen eisprong, zit ook pas op dag 12, vorige keer had ik pas op dag 18 mijn eisprong, dus we gaan gewoon vroijk door
Tierr, ik doe het niet omdat de opbrengst ook voor andere doeleinden gebruikt wordt dan voor mensen met een kinderwens (afvallen bijvoorbeeld). Daarnaast weet ik, heel egoïstisch maar ik weet niet of ik dat ritme kan volhouden met die flessen enzo :oops:
Daarnaast moet je die flessen volgens mij buiten bij de deur zetten…weet gelijk de hele buurt dat je zwanger bent :? .
Lief al jullie felicitaties, ik wens jullie allemaal ook snel een positieve test :-* :-*
het gaat hier idd erg snel op het forum hopelijk volgt de rest ook snel inclusief ikzelf natuurlijk
Hier last van mege buikpijn lig echt krom van de pijn met een kruik op mijn buik en flinke pijnstilling. had al heel de week buikpijn maar nu is het echt niet meer te harden. begon alleen midden in mijn onderbuik toen trok de pijn ook door naar links en rechts en nu nog steeds maar als ik loop of zo zit doet vooral de rechter kant heel erg veel pijn. Zou dit mijn eitje kunnen zijn :think: ???
Liefs
@alex wrote:
Tierr, ik doe het niet omdat de opbrengst ook voor andere doeleinden gebruikt wordt dan voor mensen met een kinderwens (afvallen bijvoorbeeld). Daarnaast weet ik, heel egoïstisch maar ik weet niet of ik dat ritme kan volhouden met die flessen enzo :oops:
Daarnaast moet je die flessen volgens mij buiten bij de deur zetten…weet gelijk de hele buurt dat je zwanger bent :? .
Ja, een heel klein deel van de opbrengst gaat inderdaad naar andere doeleinden, dat is helaas niet te voorkomen.. maar het meeste gaat nog altijd naar de vrouwen die het hard nodig hebben.
Ik heb tijdens mijn zwangerschap ook meegedaan aan MvM en ik kon de flessen gewoon eens per week naar een depot in de buurt brengen, overigens niet aan een bepaalde tijd gebonden. Het geheim houden is dus geen punt. En zoveel moeite vond ik het niet kosten om in die flessen te plassen. Je krijgt een mooi kannetje, dat hou je eronder en vervolgens schenk je het in een fles.. zomaar klaar. En het is ook maar voor 6-10 weken.. en daar kun je zoveel mensen mee helpen! En je krijgt er nog wat leuks voor terug ook... een mooie test en een cadeau.
Je moet het natuurlijk helemaal zelf weten, maar dit wilde ik gewoon even kwijt... ;)
love my girl, zou op zich kunnen, al is heel de week buikpijn wel wat lang… :think:
ja dat dacht ik ook al het is nu al bijna een week die buikpijn begon vrij rustig maar word steeds erger :?
Ik weet het ook niet meer maar ja ik had dit vorige maand ook al en toen zei de dokter ligt aan je ovulatie maar hij kon een week pijn ook niet plaatsen :? heb je dus ook helemaal niks aan
Liefs
hallo lieve meiden!!!
:dance: hier is de buikpijn ver weg alleen nog een beetje een beurs gevoel in mijn buik maar dat komt ook wel weer goed
Denk dan toch dat het mijn eitjes was :dance: zou ik gewoon een 28 dagen cyclus hebben maar we gaan gewoon door met klussen mocht het toevallig toch niet mijn eitje zijn en het is natuurlijk ook gewoon leuk :oops:
Mijn banner pas ik ook niet aan om een eventuele teleurstelling misschien toch te kunnen voorkomen
Hoe is het met jullie???
Liefs
@ Selena ik vroeg me even af of en toevallig al ongi te bekennen is??ik duim nog steeds hard voor je!!! :thumbup: :thumbdown: :thumbup: :thumbdown:
Liefs
Nope, hier nog altijd geen ongi LMG
Ik hoop met je mee dat je gewoon een nette 28 dagen cyclus mag hebben ! Fijn dat de pijn in ieder geval weg is ! :dance:
Alex gefeliciteerd!!!
Vandaag voor een echo geweest. We hebben een hartje zien kloppen!!! Waarschijnlijk ben ik wel een weekje minder ver, dat kan kloppen omdat ik van 28 dagen ben uitgegaan terwijl mijn cyclus ervoor 36 dagen was. Over 2 1/2 week weer een afspraak.
@ selena blijft dus nog lekker spannend hoop echt voor je dat het ‘‘raak’’ is!!
heb je nog het idee dat je ongi eraan komt???
Ik hoop eigenlijk ook dat ik nu een 28 dagen cyclus heb natuurlijk liever dat ik zwanger ben maar daar wil ik iedere keer niet vanuit gaan voor een evetuele teleurstelling maar we hebben goed geklust die wie weet we gaan trouwens ook gewoon door met klussen mocht het toevallig toch iets anders zijn geweest en ik blijf ook nog even van de 33 dagen uitgaan
@pinky mooi is dat het het hartje zien nu word het ook echt ineens werkelijkheid tenminste dat had ik wel bij mijn dochter ik wist wel dat ik zwanger was maar dan heb je ook het ‘‘echte’’ bewijs je ziet je kindje
Liefs
@Pinky: Het blijft toch altijd bijzonder om een hartje te zien kloppen. Het is de bevestiging dat er een echt mensje zit. Geniet er van meid! Hopelijk ben je ook gauw verlost van de misselijkheid.
@LMG: Hopelijk wordt het beloond met een mooie positieve test over 2 weken! Dat zou toch helemaal geweldig zijn.
@Selena: Hoe gaat het met jou?
Hier niet zoveel te melden, ben op dit moment hard aan het werk.