Oktober/November stoppers 2009 deel 2, 7 zwanger, wie volgt?

dankje carter dat hoop ik ook maar dat hoop ik ook voor jou en eigenlijk voor alle dames hier dat we maar met zijn alle snel zwanger mogen worden!!!heb er nu wel een beter gevoel bij moet ik eerlijk zeggen want als het gister echt mijn eisprong was dan zaten we met klussen wel goed denk ik we hebben donderdag vrijdag en zaterdag geklust :oops: normaal eens in de 2 dagen maar ja vrijdag was het lekker spontaan dus is ook wel eens leuk :smiley: en vanaf nu denk ik gewoon weer eens in de 2 dagen tenminste als we dat volhouden :wink:

Liefs

He meiden, ik kom even weer om het hoekje kijken!

Wij zijn weer in de wachtweken beland. Afgelopen zaterdag hebben we de 2e iui gehad. We waren erg bang dat het zaadkwaliteit weer zo slecht zou zijn als de vorige keer, maar niks is minder waar. We hadden nu 5x zoveel zwemmers als de vorige keer. Dus dat ziet er goed uit. Ik hoop ook dat de datum een goed teken is, afgelopen zaterdag (9 jan) was het 2 jaar geleden dat ik positief testte van Tycho.

Lieve meiden ik duim allemaal flink voor jullie!

Dikke zoen Chantal

Hey krabje wat een ontzettend goed nieuws. Nou de statistieken zijn in ieder geval al positief. Want bij Tycho was het toch ook de tweede IUI? Nu weer en ongeveer dezelfde data en daarbij heel veel zwemmers! Nou ik duim voor je hoor! :thumbup: :thumbup:

Carter: Idd Tycho was ook van de 2e iui. En als het nu raak zou zijn zou ik 2 weken na zijn 2e verjaardag uitgeteld zijn.

:think: :think: :think: zijn wel erg veel 2en zo, misschien ook nog zwanger van een 2ling? :mrgreen: :mrgreen:

Maar we wachten nog af, deze 1e week valt het nog wel mee maar volgende week wordt weel killingā€¦

Maar mijn duimpjes draaien ook voor jullie!

@ Pinky, wat fijn dat de echo goed was ! :slight_smile:

LMG, fijner zou zijn als je inderdaad zwanger bent, wie weet ? :mrgreen:

@ Carter, hier gaat het wel goed hoorā€¦ nog steeds geen ongi (wel het gevoel dat het eraan komt, maar dat heb ik al weken, net zoals de vorige ronde), wel een puisten uitbraak jammer genoeg :eh: Het lijkt ook wel of ik vaker naar de wc moet, meer dorst hebā€¦ Maar kan ook best dat ik het me inbeeld :mrgreen: Ik wacht gewoon deze week rustig af, mocht ik maandag dan nog niet ongesteld zijn, ga ik weer eens nadenken over een testā€¦

@ selena spannend meid duimen draaien overuren hier :thumbup: :thumbdown: :thumbup: :thumbdown: :pray: :pray: hoop echt dat het ā€˜ā€˜raakā€™ā€™ is zou toch geweldig zijn!!!Hoop ik voor iedereen hoop echt dat we snel het lijstje ZWANGER vol hebben :wink:

Liefs

jeetje wat gaan jullie hard zeg,veel bij te lezen :lol:

Gefeliciteerd Alex,das snel gegaanā€¦

Weet iemand in hoeveel dagen ik nu moet gaan rekenen, 1e keer ongi was na 25 dagen, 2e keer na 13 dagen, snap er niks vanā€¦waarom is de natuur zo moeilijk aan het doen :frowning:

@18november_is_de_dag wrote:

Weet iemand in hoeveel dagen ik nu moet gaan rekenen, 1e keer ongi was na 25 dagen, 2e keer na 13 dagen, snap er niks vanā€¦waarom is de natuur zo moeilijk aan het doen :frowning:

Sja, zal wel ontpillen zijnā€¦ vervelend, maar op zich nog niet zo heel raarā€¦ Ik zou toch maar gewoon uitgaan van een normale cyclus van 28 dagenā€¦ en misschien wat eerder gaan klussen als je zeker wilt zijn (al heb je met een cyclus van 13 dagen geen eisprong gehadā€¦)

Pinky, gefeliciteerd meid, wat een heerlijk geluid he? :inlove:

ik zou dan idd ook van de ā€˜ā€˜normaleā€™ā€™ 28 dagen uitgaan!en idd wat tierr zegt bij de 13 dagen heb je geen eisprong gehad die heb je pas bij een cyclus van min 21 dagen geloof ik. bij mij was het gelijk ongi en toen ook al na 19 dagen dus had toen ook geen eisprong gehad en daarna werd het ineens 33 dagen :? ik hoop dat het bij mij nu gewoon 28 dagen is of zwanger natuurlijk maar we wachten het maar gewoon af :wink:

Liefs

Selena op de hoeveelste dag zit je nu?

18 november ik zou gewoon 28 dagen aanhouden hoor. Ik ga deze maand weer van 34 dagen uit

thnx voor jullie antwoorden,snapte er al niks vanā€¦dan kan ik er dus gewoon van uitgaan dat 28jan mn nod is?? Hmmm dan wordt het van de week druk klussen :dance: hahaha

@18november_is_de_dag wrote:

thnx voor jullie antwoorden,snapte er al niks vanā€¦dan kan ik er dus gewoon van uitgaan dat 28jan mn nod is?? Hmmm dan wordt het van de week druk klussen :dance: hahaha

Dat word dan een spannende dag 28 jan :wink: dan heb ik ook mijn nod tenminste ga van die datum uit haha want ik denk dat ik gister mijn eisprong heb gehad weet het eigenlijk nu bijna wel zeker want ik zat terug te denken aan vorige maand toen had ik dat ook bijna een week die buikpijn en toen was het de laatste dag aan de linker kant en deze keer aan de rechterkant. Ben wel blij dat ik van die buikpijn af ben :dance: is misschien fijn om te weten wanneer je eitje komt maar die pijn was echt niet te harden :?

Hoop nu ook dat we goed hebben gezeten met klussen we hebben deze week dinsdag donderdag vrijdag en zaterdadag geklust :oops: en de planning is vanavond weer :lol:

nu nog 2.5 weken wachten :? :frowning: da duurt nog zoooo lang :? maar ja komt ook wel weer goed :wink:

18 nov is de dag Heel Veel plzier met klussen meid :lol: :dance:

Liefs

Hey girls,

Hier helaas een ongi tegengekomen bij het toiletbezoek. 2 dagen eerder dan verwacht.

Nu weer naar de volgende ronde. Volgende testen kunnen een paar dagen voor mijn verjaardag gedaan worden, zal het dan toch een verjaardagskadootje zijn?

@ krabje & selena, ik duim heel hard voor jullie!

@18 novmeber, gewoon 28 dagen aanhouden

Liefs

Hoi meiden,

Ik meld me hier ook even weer, druk aan het werk en verjaardagen, feestdagen etc.!

Vorige week zondag mn laatste ongi dag gehad, dus als het goed is word ik de 28ste weer ongesteldā€¦ laten we hopen van niet! :pray: ā€¦

Voel me de laatste paar dagen niet echt helemaal lekker, maar het gaat ook rond dus misschien ligt het daaraanā€¦

We wachten maar weer rustig af!

En voor diegene die met een positieve test het nieuwe jaar is ingegaan van harte gefeliciteerd !!! :smiley:

@ Karin, ik zit nu op dag 41 :slight_smile:

Iedereen veel succes ! Toy toy toy ! :smiley:

Ik kom me ook nog even melden! We zitten midden in de verbouwing, dus het slokt nogal wat tijd en energieā€¦

Alex, gefeliciteerd!

Vanaf deze maand gebruiken we standaard ovulatietesten. Ik ben bij de arts geweest en heb er extra medicatie bij gekregen die ik iedere cyclus mag gebruiken tot de ovulatie. Op die manier kom ik deze 'wachtā€™maanden net iets gemakkelijker door. En het klussen (in huis 8) ) wordt daardoor ook iets minder chaotischā€¦

Het andere klussen is ook weer begonnen :smiley: , hoewel ik vorige maand pas dag 18 mijn ovulatie had.

Voorlopig kom ik af en toe even langs. Iedereen veel succes, en voor de zwangeren onder ons: geniet er van!

Jammer Marcella dat je ongesteld bent geworden. Hopelijk volgende ronde meer geluk :thumbup:

Hey Ici, dat is een tijdje geleden. Veel sterkte met de verbouwing en leuk dat je weer af en toe online bent :slight_smile:

Selena en Krabje :thumbup: :thumbup: :thumbup:

@ marcella :hug: balen meid hopelijk heb je dan volgende ronde meer geluk!!!

@ Ici leuk dat je ook weer af en toe komt kijken en veel succes met alles :wink:

@ baby20 Ik ga ook uit van de 28ste dus word spannende dag dan :D;) :thumbup: :pray:

@ selena is er nog steeds niks meid??? :pray: :pray: :thumbup: :thumbdown: :thumbup: :thumbdown:

Liefs en een knuffel voor jullie allemaal!!

*lmg - Haha, dat wordt dan indd een spannende dagā€¦alleen hebben mn vriend en ik deze week heeeeel verschillende diensten dus hoop maar dat het goed komt,

ik ging er ook niet vanuit dat ik met 13 dgn een eisprong heb gehad maar ja was wel snel op elkaar weer ongi,

testen jullie eigelijk al gelijk op de nod of daarna? en 's ochtends dan?? k moet altijd zo nodig 's ochtends dat ik dat geduld denk niet op kan brengen :lol:

ik heb de vorige keer 1 dag na mijn nod getest maar was in totaal 5 dagen ā€˜ā€˜overtijdā€™ā€™ ik denk zelf dat je gewoon beter even kunt wachten na je nod om een eventuele teleurstelling te voorkomen maar dat is ieder voor zich natuurlijk!!

Liefs