Oktober/November stoppers 2009 deel 2, 7 zwanger, wie volgt?

Selena, je houd het wel spannend hoor!!!

28november is de dag, ik heb ook een cyclus van 28 dagen aangehouden, ik wist het verder ook niet precies.

Jammer dat jullie elkaar vaak niet zien deze maand, maar één keer is genoeg.

Ik heb nu 3 dagen erna getest, maar het kan vanaf je nod. Ik heb het wel sóchtends gedaan, heb de testjes ook gewoon in de wc liggen boven dus dat scheelt.

Marcella, ballen joh, maar een verjaardagskado zal wel leuk zijn!

Ik duim nog voor jullie hoor, zal leuk zijn als er nog een septemberkindje bijkomt :mrgreen:

:shock: ik snap echt helemaal niks meer van mijn lichaam nu was de buikpijn gister bijna over net als vorige maand toen bleef het ook weg tot vorige week dan natuurlijk :wink: maar sinds vandaag heb ik weer buikpijn nu anders hoor gewoon het gevoel van ongi worden :? ik snap er niks meer van kan nu toch nog helemaal niet ongi worden maar wat kan het dan zijn???

Heeft er iemand hier ook ervaring mee???

Liefs

p.s ik zou zweren dat zondag mijn eisprong was :? was echt heel herkenbaar van vorige maand.

Liefs

Sja, zulke dingen zijn altijd moeilijk in te schatten… het gaat ook bij iedereen anders… maar wat ik wel wil adviseren: schrijf anders je klachtjes enzo op, dan heb je een naslagwerk voor de komende cycli en leer je je cyclus steeds beter kennen… :slight_smile:

Misschien heb je dit keer een kortere cyclus lmg ? Ik loop ondertussen ook al 3 weken met krampen etc. rond, erg vervelend.

Nog steeds geen duivels hier overigens…

Spannend hier zeg!!!

lmg, misschien heb je er nu minder last van omdat 't rechts is? Vorige maand was 't toch links? Iets om iig op te schrijven, mocht 't van pas komen (wat je niet hoopt natuurlijk!!).

Over testen?! Bij mijn vorige zwangerschap wist ik haast zeker dat er iets was wat anders was dan daarvoor, het gaf me echt 'n gevoel dat 't haast niet anders kon zijn dan R.A.A.K. :wink: Heb toen 2 dagen voor m’n nod getest en was positief!

Weet niet wat ik nu zou doen, als ik 't gevoel heb dat 't raak is, dan wel op de nod (of mss wel weer eerder), anders pas als ik écht overtijd raak.

liefs,

kaat

Testen, de eerste keer er een paar dagen voor. Had echt het gevoel dat het raak was maar dat was mijn lichaam die aan het veranderen was omdat ik gestopt ben met de pil.

Deze maand niet test maar was ook niet nodig want was het 2 dagen eerder.

Ik denk dat het een beetje aan de situatie ligt bij ons. Als ik nog een dag of twee moet wachten op mijn NOD en Alex gaat voor een langere tijd weg (dus niet de standaard 5 dagen) dan wil ik er wel voor testen want dan kan hij het ook zien. Mocht hij gewoon op de kazerne zitten dan kan ik ook wachten tot het weekend.

thanks girl voor jullie reacties :wink:

Hier nog wel wat buikpijn en rugpijn maar niet zoveel meer als gisteren dus ik wacht gewoon lekker af er is iig geen ongi te bekennen :slight_smile:

Heb ook een beetje op internet proberen te zoeken maar ja werkt ook niet!!

We kijken wel gewoon.hopelijk heb ik gewoon cyclus van 28 dagen :wink: liever niet natuurlijk liever zwangerschap maar ga er deze keer ook niet teveel op hopen!

Liefs en :-* voor jullie allemaal

hmm ok,nouja ga er niet vanuit dat k deze maand een positieve test in de handn heb,dus volgende maand maar beter plannen :mrgreen: ook wel zonde om te testen en die is negatief,wel een teleurstelling dan :frowning:

wel balen van je buikpijn steeds lmg, laten we hopen dat er op de 28e allemaal goede hormoontjes in de lucht zitten en dat de duivels wegblijven :pray:

ik hoop het ook zo :pray: maar dat hoop ik voor iedereen!!!

maar meid toch hoop ik voor je op een postieve test deze maand!!

Liefs

Hi, ik hoop ook dat het hopen op de 28e voldoende is om meiden zwanger te maken :). Mijn belangrijste weekend van de maand. Ik hoop dat dan de duivels 2 weken later wegblijven.

Ik :pray: mee hoor!!

hier is het nog afwachten als het nu niet raak is of we wel verder kunnen gaan proberen om onze wens te vervullen :frowning: mijn vriend kwam net thuis met het nieuws dat hij op straat ligt :? dus nu is het maar afwachten of hij aan ander werk kan komen (heeft geen opleidingen zat bij defensie) en zo ja of hij dan wel genoeg gaat verdienen!even een zuur momentje hier dus!sorry voor mijn zeuren wilde het even kwijt!

Liefs

Jeetje meid, wat een rotnieuws! :hug: :hug: Zagen jullie het aankomen? Was er voor hem niet meer genoeg werk of moest er bezuinigd gaan worden.

Heel veel sterkte! En ik hoop dat hij snel weer ander werk heeft. :pray:

eigenlijk kwam het heel hard aan hij zat wel in afwachting en zou een nieuwe opleiding intern gaan volgen maar helaas is hij niet door en gelijk buiten getrapt terwijl hij eigenlijk contract had voor 8 jaar maar we hebben blijkbaar geen poot om op te staan :? :frowning: dus nu hard zoeken naar anders werk!!

Misschien moet ik straks dan ook wel gaan bij werken en je word niet makkelijk aangenomen als je zwanger bent dus moeten goed bespreken hoe we het nu verder doen kunnen we er nog wel of nog niet voor gaan!!hoe jullie op de hoogte meiden!!

Liefs

Kan me voorstellen dat het hard aangekomen is. Zeker als je in afwachting bent van een opleiding en een contract had voor 8 jaar. Vreemd zeg. En hij kan nergens anders meer geplaatst worden? Krijgt hij wel de tijd om iets anders te zoeken of is het direct afgelopen?

Werk jij op dit moment al of niet?

Hey LMG,

Dat is een piep situatie! Ik hoop dat er snel ander werk op zijn pad komt waar hij voldoende bij zal verdienen zodat je straks niet zelf opzoek hoeft.

Wat deed hij eigenlijk voor werk bij defensie?

Liefs en :hug:

hij krijgt tot en met april of mei betaald ze hebben geen andere opleiding voor hem maar hij zou nu wel op een andere functie kunnen solliciteren maar dan is het nog maar de vraag of hij terecht kan!hij zat bij de luchtmacht en deed opleiding voor loadmaster maar door fouten van de luchtmacht werd hij uit die opleiding ontheven en heeft hij bijna een jaar in afwachting thuis gezeten :? was ook erg rot voor hem!vandaag kreeg hij een keuring voor een andere functie samen met nog meer en die zijn allemaal in de eerste ronde gezakt!!wat heel erg vreemd was omdat ze allemaal al een keer eerdr die test hebben moeten maken en toen wel allemaal geslaagd waren dus we denken nu met de andere die ook gezakt zijn dat het doorgestoken kaart was want hun zaten in precies dezelfde situatie en liggen nu ook op straat :?

Hij is nu al druk aan het zoeken voor een nieuwe baan maar wat hij bij de luchtmacht verdiende verdien je niet makkelijk ergens anders en zal ik dus ook moeten gaan werken!ik werk op dit moment niet, en het is natuurlijk ook zo dat als je zwanger bent je ook niet makkelijk ergens aangenomen word :frowning: en ik heb ook mijn opleiding destijds niet af kunnen maken dus ik heb ook geen papieren dus word nog een moeilijke situatie!

en tja dan krijg je het probleem moeten we nog wel gaan voor een 2de of niet! ik krijg eigenlijk ook niet echt een zinnig antwoord van mijn vriend als ik het erover heb dan zegt hij eigenlijk helemaal niks erop terug!

En we hebben natuurlijk ook een ‘‘kleine’’ kans dat het deze ronde al gelukt is en dat is alsnog straks zwanger ben!maar ja we wachten het allemaal maar af meer kunnen we nu toch niet doen en mijn vriend naar vacatures zoeken!!

Ik vind het echt fijn dat ik er hier over kan praten thanks meiden!!!

Liefs Dikke knuffel voor jullie :hug:

Och wat een ellende. Er komt nu in één keer zoveel op je af. Het is wel goed dat je vriend bezig is om al naar vacatures te kijken. Maar jullie moeten jullie zelf ook niet vergeten hoor. Want zo’n afwijzing is ook niets voor je vriend. Hij zal zich wellicht best onzeker erover voelen. Maak geen ruzie en probeer er voor elkaar te zijn. Jullie zitten samen in hetzelfde schuitje en ze zeggen altijd wanneer de nood het hoogst is is de redding nabij. Positief blijven en je hoeft nu nog niet direct uit te stippelen wat te doen wat betreft de kinderwens. Mijn man zou zeggen wanneer je kinderwens heel groot is dan moet je wellicht kijken of je hier en daar zou kunnen bezuinigen om dit te bekostigen. Maar dat is echt nog niet aan de orde hoor. Eerst het nieuws even laten zakken.

:hug: :hug:

thanks carter voor je lieve berichtje we proberen er ook voor elkaar te zijn op dit moment maar het is nu nog even dat we een beetje in een roes zitten!maar het doet me echt goed om met jullie te kunnen ‘‘praten’’ bedankt dat jullie er voor me zijn!!!

Liefs :-*

Tjong lmg, wat een shit nieuws hebben jullie te horen gekregen!

Ik ben het helemaal met Carter eens, laat het even rustig bezinnen en dan kan je altijd rustiger en beter nadenken en beslissingen nemen!

sterkte in ieder geval!!!