Hier is ook mijn nod op 28-1!!! dus dat wordt een spannende dag!
Denk dat ik wel wacht tot de volgende ochtend, maar dat zeg ik nu, weet niet of ik wel kan wachten :oops:
Hahaha, dat herken ik ook zo vreselijk. Nadat de vorige keer mijn ongesteldheid een week later was had ik me voorgenomen dat ik minstends anderhalve week zou wachten. Maar nu is dat gevoel alweer gezakt naar een paar dagen. Gek is dat he. Waarschijnlijk ben ik zo nieuwsgierig dat ik vrij snel een testje er tegen aan zou gooien mocht ik nog niet ongesteld zijn…
Jeetje LMG, wat een rotnieuws…
Dikke :hug:
(heb even een bannertje neergezet, vrij nutteloos maar wil zo graag een banner :mrgreen: Heb hem voor a.s. maandag staan, dan moet er toch wel iets gekomen zijn (dag 48 ) dus tot dan wacht ik nog even af)…
zo leuk!!
Mijn manager heeft een dochter, Emma, gekregen. Zijn vriendin liep al 9 dagen langer dan gepland was!
Mijn dag is weer goed begonnen!
Liefs
ik wilde jullie nog even bedanken voor de lieve reacties thanks meiden!!!
Ik heb het er gister met mijn vriend over gehad maar we blijven toch doorgaan voor een 2de kindje mijn vriend moet eind deze maand op voor het 2de deel van zijn vrachtwagen rijbewijs en we hebben goede hoop dat hij dan misschien als vrachtwagenchaffeur kan gaan werken (hoop het zooo) en hij blijft ondertussen doorzoeken naar een baan gelukkig heeft hij nog 3.5 maand min om te zoeken dus we hebben goede hoop!
En tja er is altijd natuurlijk nog een kleine kans dat het deze maand al ‘‘raak’’ is want mijn vruchtbare dagen zijn al achter de rug dus dan hadden we toch altijd een 2de gekregen
Hoe is het met jullie???
En Selena het word nu toch wel errug spannend meid!!
Marcella leuk joh hopelijk volg jij nu ook snel met een zwangerschap dan
Diaan ik hou voorlopig ook mijn nod op de 28ste (hij is denk wel eerder aangezien zondag mijn eisprong was) dus spannend
Liefs
Hier gaat alles goed. Mijn ongi is echt relaxed deze maand. 2de dag verschikkelijke buikpijn gehad maar was er gisteren alweer bijna vanaf. Vorige maand ben ik echt 5 dagen extreem ongi geweest dus ben hier wel een beetje blij mee.
Vandaag laatste dagje werken voor deze week. Zaterdag hebben we namelijk Open huis en moet het nog een beetje opruimen dus daar heb ik morgen vrij voor. Ik hoop echt dat er veel mensen komen en dat er een bod uitkomt. Ons appartement staat pas een maand of 3 te koop maar het is wel fijn als het snel verkocht is.
Morgen komt ook mijn kerel weer thuis. Hij heeft 3 dagen in het bos gewoond en zal wel blij zijn wanneer hij in zijn eigen bed mag slapen ipv op een mapje en slaapzak ik het bos.
dat is idd wel fijn van je ongi bij mij kan het ook altijd 2 kanten of of extreem met veel buikpijn of beetje buikpijn en niet veel
Ik hoop met je mee dat je appartement snel verkocht word!!en zal denk wel weer fijn zijn als je vriend thuis komt niet alleen voor hem maar ik denk ook voor jou!!Dus bij deze (alvast) geniet ervan!!
Liefs
Spannend Marcella !
Ik zal dit weekend even kijken voor een nieuwe lijst
Hier overigens nog geen ongi (en het gevoel dat ik het nu word is ook iets minder)…
@ selena kun je het nog een beetje volhouden om niet te testen???
je laat het iig wel heel spannend
Liefs
@love my girl wrote:
@ selena kun je het nog een beetje volhouden om niet te testen???
Liefs
Haha, ja best goed eigenlijk. Misschien ook wel omdat het een behoorlijke teleurstelling zou zijn als ik nu zou testen en hij negatief is :shifty: Toen ik 1,5 week terug had getest was ik ook zo teleurgesteld en was ik er erna gewoon van overtuigd dat het deze ronde niets zou zijn (het was al dag 34). Nu het weer zo lang duurt merk ik dat ik toch weer een beetje hoop koester dat het misschien wel raak zou zijn en me er daar misschien ook wel een beetje op instel, dan zou de teleurstelling nu nog wel een stuk groter zijn. :oops: Vandaar dat ik even afwacht tot na het weekend, dan heb ik de 47 dagen van mijn vorige cyclus gehad. Maar voor hetzelfde geld is mijn cyclus nu 63 dagen, dat zou best goed kunnen…
Vervelend dat ik door die lange cyclussen continue weer net hoop begin te koesteren, en het daarna de grond inzakt door een negatieve test, wat dan komt door gewoon blijkt een lange cyclus.
@Selena wrote:
@love my girl wrote:@ selena kun je het nog een beetje volhouden om niet te testen???
Liefs
Haha, ja best goed eigenlijk. Misschien ook wel omdat het een behoorlijke teleurstelling zou zijn als ik nu zou testen en hij negatief is :shifty: Toen ik 1,5 week terug had getest was ik ook zo teleurgesteld en was ik er erna gewoon van overtuigd dat het deze ronde niets zou zijn (het was al dag 34). Nu het weer zo lang duurt merk ik dat ik toch weer een beetje hoop koester dat het misschien wel raak zou zijn en me er daar misschien ook wel een beetje op instel, dan zou de teleurstelling nu nog wel een stuk groter zijn. :oops: Vandaar dat ik even afwacht tot na het weekend, dan heb ik de 47 dagen van mijn vorige cyclus gehad. Maar voor hetzelfde geld is mijn cyclus nu 63 dagen, dat zou best goed kunnen…
Vervelend dat ik door die lange cyclussen continue weer net hoop begin te koesteren, en het daarna de grond inzakt door een negatieve test, wat dan komt door gewoon blijkt een lange cyclus.
Ik vind het wel knap van je meid maar ik snap het ook wel heel goed is gewoon balen als je weer teleurgesteld word!is denk toch altijd wel als je ongi word maar vooral als je gaat testen!ik duim nog even door voor je meid!!!
Liefs
Ik voel me totaal niet zwanger alleen, maar wie zal het zeggen. :lol:
Eerst maar even het weekend afwachten, en er gewoon maar vanuit gaan dat ik ongi word en niet zwanger ben, dan kan het alleen maar meevallen.
:thumbup: dat vind ik ook meid!daarom ga ik deze maand ook uit van 33 dagen cyclus terwijl dat nu waarschijnlijk gewoon 28 eventuele teleurstelling voorkomen :lol:
je blijft altijd wel hopen maar ik wil gewoon blijven denken het is toch niet ‘‘raak’’ dan valt het altijd meer mee als je denkt ik ben zwanger en het blijkt toch niet zo te zijn!
Liefs
wat balen zeg lmg, zoiets komt altijd onverwachts maar nu wel helemaal natuurlijk :hug: maar goed dat jullie er alsnog voor gaan, ach en mischien valt het allemaal wel mee,
ik geloof dat er 4 of 5 meiden zijn die de 28e hun nod hebben?? Nou ik ga er wel vanuit dat ik ongi wordt aangezien er weinig is gebeurd in de slaapkamer de laatste paar dagen
wel spannend selena, hopen dat je een positieve test krijgt
spannend marcella, hopen dat je de woning gauw verkoopt, willen jullie groter dan (had ik niet meegekregen, als je dit al eerder hebt vertelt sorry dan!)
Nu heeft mijn vorige manager net verteld dat ze weer zwanger is. Echt ze komen bij bosjes
@ 18Nov, we willen inderdaad groter wonen en een tuin hebben :). Nu een balkon en dat is niet zo heel veel.
Wel grappig, ik ging net ‘voor de grap’ pendelen, met een kettinkje met daaraan een ring die ik van mijn vriend heb gekregen. Eerst gevraagd wat het antwoord op ja en nee was, dat was vrij duidelijk. Vervolgens gevraagd of ik op dit moment ongesteld was, dat was een nee, vervolgens gevraagd of ik op dit moment zwanger was, daar gaf hij ja op aan.
Ik neem het maar met een korrel zout, maar vond het toch wel grappig.
haha dat is idd wel grappig een vriendin van mij heeft dat een tijdje geleden ook gedaan bij mij over kinderen krijgen hij gaf eerst een meisje aan (heb ik) en toen een jongen en daarna niks dus zou wel heel grappig zijn als we een jongen zouden krijgen bij mijn vriend gaf hij alleen een jongen aan (mijn kleine meid is biologisch ook niet van hem)
dus misschien is het wel een voorbode zou wel heel tof zijn!!!
Liefs
Hoi meiden,
Ik had verteld dat mijn ongi dag 28-1 is maar had me een beetje vergist! moet 21-1 al ongi worden! dus spannend… ik blijf duimen voor jullie !!
@baby20 wrote:
Hoi meiden,
Ik had verteld dat mijn ongi dag 28-1 is maar had me een beetje vergist! moet 21-1 al ongi worden! dus spannend… ik blijf duimen voor jullie !!
SPANNEND!!! :thumbup: :thumbdown: :thumbup: :thumbdown:
dan schiet het in een keer op!!!