Oktober/November stoppers 2009 deel 2, 7 zwanger, wie volgt?

Hey Selena,

Gewoon nog een dag wachten dan of vanavond wanneer je met z’n tweeen bent. Ik :pray: :pray: voor je!

Juffie: Ik :pray: echt voor je dat het nog goed zit. In ieder geval denk ik aan je en zal voor je duimen de komende paar dagen. :thumbup: :thumbup:

Ik denk ik kom even online om te kijken of je al een testje had gedaan Selena. Ik kan me voorstellen dat je er wat tegenop ziet. Zeker mocht deze negatief zijn. Anders wacht je toch nog even totdat je partner thuis is. Of doe je het over een paar dagen pas. Sterkte meid, maar ik ben wel heel nieuwsgierig. Ik :pray: zo dat het raak is!

Idd Selena snap dat je niet goed durft te testen, anders idd even paar dagen wachten voor de zekerheid, totdat je wel wil testen of als je helemaal niet wil testen toch maar gewoon doen denk ik.Ik weet ook niet of het er makkelijker op word om langer te wachten omdat je dan toch misscgien meer hoop krijgt als je niet ongi word, maar duimen blijven draaien :thumbup: :thumbdown: :thumbup: :thumbdown: :pray: hoop echt dat je zwanger bent!!ga het goed in de gaten houden!en natuurlijk ook van de andere dames!!

Liefs

ik denk ga es kijken naar het antwoord van selena, helaas stond er nog niks… snap dat je het eng vindt, hoop wel voor je dat je een positieve test in handen hebt,

juffie, das kl*te zeg :hug:

Juffie, ik zie nu pas je edit op je berichtje. Ik kan me voorstellen dat je je zo voelt. Feitelijk maakt het niet uit hoelang je in verwachting bent geweest en het verliest het gevoel is even groot denk ik. Ik hoop voor je dat je niet ziek wordt en je lichaam snel hersteld. Kop op meid! :hug: :hug:

Nou, ik heb toch getest, en dik negatief helaas :frowning:

Verdorie…

:hug: :hug: balen meid!!!Ik had het je zo gegund!!:frowning:

Liefs :-*

Och meid toch! Wat ontzettend kl*te zeg!!

:hug: :hug: :hug:

Hopelijk word je snel ongesteld! Wat vervelend zeg, want je krijgt toch hoop na verloop van tijd. :hug:

Had echt ergens de hoop gekoesterd dat het toch zo zou zijn. Word er gewoon niet goed van, cyclussen van richting de 50 dagen, al die onzekerheid, en dan ga je testen omdat je richting de 50 dagen nog niet ongesteld bent geworden, is ie toch steeds negatief… :frowning:

@ Selena misschien kun je het beste even naar de ha gaan ik dacht dat ik ergens gelezen had dat als je zon lange cyclus hebt je minder kans hebt op een zwangerschap wil je niet bang maken hoor maar het kan zijn dat je dan tabletten krijgt om je ongi op gang te helpen misschien iets om te onthouden.

Hopelijk heb je er iets aan!!

Liefs

Toevallig was ik vorige week bij de dokter waar dit ook ter sprake kwam. Hij had helaas geen oplossingen. Nu ik ben gestopt met de pil gaat mijn cyclus zijn oude gang weer, die was voorheen toen ook altijd erg onregelmatig. Enige oplossing was óf weer aan de pil, of het gewoon uitzitten. :frowning:

je moet gewoon weer naar de ha gaan, die kan je doorsturen naar de gyn om een eerdere eisprong te krijgen.

enne je hebt geen kleinere kans op zwangerschap hoor, alleen je hebt je ei wat later. en minder vaak kans

Nou ja zeg daar heb je toch ook helemaal niks aan :? dan hoop ik dat je snel ongi word meid!!

Liefs

bedoel de ha hé!dat je daar niks aan hebt!

Idd gewoon weer terug gaan!lijkt me ook niet prettig als je zoo lang moet wachten!Succes meid!

Liefs

Juffie, :hug: sterkte, klinkt inderdaad als een hele vroege miskraam. Ik hoop ntauurlijk dat je alsnog positief test :pray:

Selena, :hug: balen voor je, ik kan me helemaal voorstellen dat het vreselijk is zo lang te moeten wachten! Je hebt net zo goed kans als iedr ander, alleen duurt het nog eens extra lang…in die tijd ga je toch hopen dat het raak is, dan is de teleurstelling des te groter lijkt me!

Misschien moet je lichaam toch nog even wennen zonder de pil?

Ik duim voor jullie allemaal hoor!!!

Juffie, ik heb zoiets waarschijnlijk ook gehad de eerste ronde. Ik had 's ochtends een heel licht streepje, maar later op de dag werd ik ongesteld. Of ik nu wel of niet zwanger ben geweest: het was niet leuk. Heb er die dag ook nog wel een traantje om gelaten (maar ik was dan ook ongesteld hè :oops: ). Het is gewoon niet leuk! :hug:

Selena, ik weet dat het niet veel voor je betekent, maar, echt, jouw kans op een kleine is niet minder groot. Je hebt alleen heel wat meer geduld nodig om iedere cyclus door te komen… Het is ook niet makkelijk meid! :hug:

Ik heb gisteren mijn eisprong gehad. De afgelopen dagen goed benut… :inlove: Nu afwachten… :pray:

Naast het wachten, is het de komende twee weken ook vervelend dat ik mijn medicatie niet kan nemen. Maar goed, mijn hubbie houdt best rekening met me :smiley:

Ici spannende periode dus weer :thumbup: :thumbdown: :thumbup: :thumbdown:

@ selena ik kom er nog even op terug zat net weer aan jou te denken maar weet niet of je het al slikt maar je kunt ook etos zwanger worden proberen, die gebruik ik ook en staat ook op de verpakking dat dit ook helpt om je cyclus weer regelmatig te krijgen!misschien heb je er baat bij dacht tip het je toch even!!

Liefs

Bedankt voor jullie reacties…

Heb er even over nagedacht, en omdat het toch wel veel met me doet heb ik voor a.s. woensdag een afspraak gemaakt bij een (andere) huisarts (we hebben hier meerderen rondlopen)…

Merk gewoon dat ik er aardig van slag ben, nu ik zo mijn cyclus bekijk ben ik toch ook maar 1 keer ongesteld geweest in bijna 100 dagen tijd. Dat is sowieso niet helemaal normaal, en samen met de andere klachten die ik al had (contactbloedingen, al 4 weken van tevoren met menstruatiepijn rondlopen, hogere bloeddruk) maak ik me er ergens toch wel zorgen om. Het is denk ik wel eens goed dat de gyn er eens naar kijkt…

Zit me alweer helemaal druk te maken en te googelen of ik misschien wel eens PCO zou kunnen hebben, denk me al helemaal in dat ik misschien onvruchtbaar ben etc. :frowning:

Etos zwanger worden heb ik overigens een klein tijdje geslikt (niet lang genoeg om echt resultaat te zien), was ermee gestopt omdat ik het, naast dat het vrij ‘duur’ is, niet de discipline had om hem maandenlang, dag in dag uit, 2 x maals te slikken. Als ik het echt wil kan ik die discipline wel opbrengen natuurlijk, maar had toen zoiets van: ach, ik zal vast wel goed vruchtbaar zijn, en mijn menstruatie komt vanzelf.

Maar dit is gewoon niet leuk meer…

Selena, :hug: :hug: :hug:

Goed van je dat je een afspraak hebt gemaakt bij een andere huisarts. Ik denk dat het geen kwaad kan als je eens bij de gyn langs zou kunnen. Ten eerste wordt er eens goed naar gekeken en ten tweede haal je je misschien nu allerlei dingen in je hoofd die niet het geval is.

:hug:

Dank je wel… :hug: :slight_smile:

Ik ben overigens bezig met een nieuw lijstje, maar stuit een beetje op 1 ding…

Namelijk dat de rijtjes niet helemaal gelijk lopen, bij zo’n lijstje onder elkaar…

Het is wel zo netjes als bijv. elke datum of iets, van elk persoon, op hetzelfde punt begint en eindigt, maar dat lukt me niet. Ook al zitten er bij allen bijv. 7 spaties tussen, het ene woordje neemt net iets meer ruimte in dan het andere, waardoor het allemaal een beetje schots en scheef staat.

Weet niet of jullie daar een tip voor hebben ?