Oktober/November stoppers 2009 deel 2, 7 zwanger, wie volgt?

Ici, wat een vervelend bericht, gecondoleerd.

Wel lekker dat je dan daarna weg eventjes er tussenuit kan, geniet er van!

Hoop dat de berichten snel weer wat postitiever worden hier hoor!

Ben ook erg benieuwd naar het nieuwe lijstje straks! Hopelijk kunnen daar weer wat zwangeren aan toegevoegd worden! :slight_smile:

Hier alles rustig, vandaag 5 dagen overtijd. Wel beetje buikpijn alsof ik ongesteld moet worden, voel me wat opgeblazen. Maar heb nog beetje hoop dat dat bij een zwangerschap hoort! :wink:

Nog 2 of 3 nachtjes, dan gaan we testen! :slight_smile:

@ ICI

Hub werkt 's zomers in de bouw en eerst heeft hij het altijd zo kunnen regelen dat hij altijd op projecten in onze omgeving terecht kwam (was dan ook wel van 06:00 tot meestal 20:00-21:00 weg, omdat hij graag overuren maakt :roll: ), maar dat was vorig jaar dus niet mogelijk en had hij 5 dagen in de week 's ochtends al om ÃÂčiterlijk 05:00 de deur uit gemoeten (beginnen over het algemeen al om 06:30-07:00) en dan 's avonds zowieso pas rond 22:00 dus weer thuis en toen heb ik hem gezegd dat hij dan beter een kamer aan kon nemen via z’n werk (hoeft hij niet zÃÂČ ontezettend vroeg op en kan hij ook eerder naar bed).

Gecondoleerd met de oma van hub
 :hug:

Hoop dat jullie toch nog een beetje van jullie lang weekendje zullen kunnen genieten

Je LF kan trouwens altijd wel per cyclus verschillen! Staat altijd wel overal dat je LF op misschien 1 Ã 2 dagen gelijk is, maar mijn LF varieert dus van 11 t.m. 14 dagen
 :?

@ CN

Je maakt het wel héél erg spannend, hoor!

Hier als het goed is gisteren m’n ei gehad

En nu wéér misselijk (net als vorige cyclus vanaf de dag na m’n eisprong)
 Vraag me af of dat nu bij m’n eisprong is gaan horen, of dat het nu weer door de taart van vanmiddag is gekomen (kan vorige cyclus ook evt. voedselvergiftiging geweest zijn)
 :think:

Heb inmiddels ÃÂČÃÂČk weer giga-keelpijn (was er net 2 weekjes vanaf :x ) en hoop maar dat ik deze keer m’n stem niet kwijtraak (niet zo practisch met 2 kleine kinderen :roll: )

@ Selena

Hoop dat je cyclus zich snel normaliseert met die tabletten (?)! :-*

Ici :hug: gecondoleerd meid!!

:thumbup: :thumbdown: :thumbup: :thumbdown: :thumbup: :thumbdown: :pray: :thumbup: :thumbdown: :thumbup: :thumbdown: :thumbup: :thumbdown: voor jullie allemaal!!

Ik hoop echt zo dat jullie allemaal snel een positieve test zullen hebben :pray: ik gun het jullie zo.

Voor degene die het nodig hebben :hug: :hug: :hug:

En voor allemaal :-*

:frowning: Hier zijn de duivels al :evil: :evil:

Gewoon 3 dagen te vroeg! nu een cyclus van 27 dagen.

Had het zo gehoopt
op naar de volgende ronde!

@ diaan

Je voelt je altijd extra ‘bedrogen’ als je opeens een (hele) korte cyclus blijkt te hebben hù, hakt er dan altijd extra in

:hug: :hug: :hug: voor jou!

Verwen jezelf maar lekker de komende dagen en dan weer ‘met frisse moed’ er tegen aan! :wink: :-*

Jammer Diaan

Ik vermoed érgens (maar ja, dikke kans dat ik ernaast zit natuurlijk gezien de vorige keren) dan ik of mijn ei heb, of dat mijn cyclus nu een stuk korter is (I hope). Heb sinds 2 a 3 dagen menstruatiekrampen waar je af en toe u tegen zegt, maar op dit moment is het weer weg
 Zou zo blij zijn als mijn cyclus nu ergens in de 30 dagen is (of eind de 20)

@ diaan: Balen meid! Hopelijk de volgende ronde meer geluk! :pray:

@ selena: hoop voor jou dat alles zich snel een beetje normaliseert, dan heb je tenminste een beter idee waar je staat!

Even ego: net een dag flink buikgriep gehad, gaat gelukkig nu weer de goede kant op. Ondertussen nog steeds geen ongi, al 7 dagen overtijd. Wel een opgeblazen gevoel en gespannen en gevoelige borsten, hopelijk morgenochtend een positieve test! :pray:

Ici, sterkte met 't verlies. Hopelijk genieten jullie toch in Antwerpen.

CN, spannend zeg :pray:

Diaan :hug: :hug: balen meid!!ik gun het je zo net als alle andere meiden hier!!

Selena :pray: dat je cyclus idd een stuk korter is dat zou echt super zijn!!

Cn Spannenddddddd :pray: :thumbup: :thumbdown: :thumbup: :thumbdown: :pray: (Het klinkt wel heel positief

Liefs

Ja, zeker spannend.

En nu komt mijn mannetje ook nog pas zaterdagmiddag thuis, dus wordt het testen nog weer nachtje uitgesteld, pfff

Hopen dat zondag dan het wachten wordt beloond! :wink:

@CN wrote:

Ja, zeker spannend.

En nu komt mijn mannetje ook nog pas zaterdagmiddag thuis, dus wordt het testen nog weer nachtje uitgesteld, pfff

Hopen dat zondag dan het wachten wordt beloond! :wink:

Ik hoop en duim heel hard met je mee :wink: :thumbup: :thumbdown: :thumbup: :thumbdown: :thumbup: :thumbdown: :thumbup: :thumbdown: :thumbup: :thumbdown: :thumbup: :thumbdown: :thumbup: :thumbdown: :thumbup: :thumbdown: :thumbup: :thumbdown: :thumbup: :thumbdown: :thumbup: :thumbdown: :thumbup: :thumbdown: :thumbup: :thumbdown: :pray: :pray: :pray: :pray: :pray: :pray: :pray: :pray: :pray: Hopelijk werkt het :smiley:

@ CN

Pfffff, je weet de spanning wel te rekken zeg! :wink:

Wel morgen dan melden hÚ! Hub heeft dan vrij (vandaag niet), maar ga dan zeker zorgen dat ik ergens tussendoor ff kan spieken. :smiley:

@ Selena

Hoop voor jou op een korte(re) cyclus! :-*

Weet je inmiddels al meer?

Ik ben zojuist wat bloed verloren! :s

Het is dus helaas een erg lange cyclus geweest
 :’(

Nog even ego: het is niet “het soort” bloed wat ik normaliter verlies, maar durf nu niet meer op een zwangerschap te hopen.

Bloedverlies kan weinig meer betekenen dat een menstruatie toch? :s

Het voelde zo goed! En toen werd ik ziek en begon ik te twijfelen

Pfff, het vrouwelijk lichaam
 :cry:

@CN wrote:

Bloedverlies kan weinig meer betekenen dat een menstruatie toch? :s

Bloedverlies komt regelmatig voor in het begin van de zwangerschap hoor!! Dus wat dat betreft is nog niet alle hoop verloren.
Alleen het komt natuurlijk ook vaak voor dat de cyclus gewoon wat van slag is na het stoppen met de pil en er daardoor ander bloedverlies optreedt dan je gewend bent.

@ Tierrr: gezien de lengte van mijn vorige cycli, vind ik deze erg lang, en voelde me ook al echt zwanger. Maar goed, als je maar graag genoeg wilt, ga je vanzelf dingen voelen natuurlijk

Misschien maar even afwachten in hoeverre dit bloedverlies doorzet, of anders voor de zekerheid toch morgen testen. Dan is er geen twijfel meer mogelijk

Wordt hier zo onzeker van

@CN wrote:

@ Tierrr: gezien de lengte van mijn vorige cycli, vind ik deze erg lang, en voelde me ook al echt zwanger. Maar goed, als je maar graag genoeg wilt, ga je vanzelf dingen voelen natuurlijk

Misschien maar even afwachten in hoeverre dit bloedverlies doorzet, of anders voor de zekerheid toch morgen testen. Dan is er geen twijfel meer mogelijk

Wordt hier zo onzeker van

Ik zou idd ook even afwachten of het bloeden ook echt doorzet kan ook een soort van inestellingsbloeding zijn, weet niet of het ondertussen al heeft doorgezet??Anders zou ik morgen toch voor de zekerheid een testje doen! Ik blijf nog duimen en hopen!! :pray: :thumbup: :thumbdown: :pray: :thumbup: :thumbdown: :pray:

@ CN

Door ziekte kan je cyclus wat langer uitvallen dan anders (heb ik ook wel gehad), maar als het bloeden echt anders is dan anders en zeker als het niet echt doorzet, zou ik toch ff testen hoor!

Kan dan idd evt. een innestelingsbloeding zijn, of een ‘onschuldig’ bloedinkje (adertje gesprongen of zoiets). Heb het zelf nog nooit gehad, maar schijnen best wat vrouwen te zijn die aan het begin van de zwangerschap meer of minder bloed verliezen.

En het kan evt. natuurlijk ook zijn (als de bloeding doorzet) dat je een VMK hebt
 Als je nu tÃÂČch zou testen, zou je dan (volgens mij) wel pos. moeten testen. :think:

Vorige cyclus voelde ik mij ook echt zwanger (misselijk, steken in m’n onderbuik, zwaar gevoel, last van m’n onderrug, wat gespannen borsten), maar was denk ik deels van de voedselvergiftiging die ik ws heb gehad rond m’n eisprong en ik wilde toen ook extra graag zwanger zijn, om gelijk op te gaan met een vriendin van me.

Toen ik zwanger was van mijn zoons, wist ik dat enkel en alleen door het uitblijven van de maandelijkse bloeding en de pos. zwangerschapstest, had toen dus helemaal geen ander gevoel dan anders

Hello dames,

Vanochtend getest en helaas negatief.

De bloeding is onderhand wel weer opgehouden.

Snap er geen snars meer van! :cry:

Denk dat ik maar wat ovulatietesten ga aanschaffen

Hoe staat het bij jullie?

@ Iuno: VMK?

Ah, CN wat balen toch

Hopelijk is dit de laatste ronde :wink: Blijf positief meis!