Oktober/November stoppers 2009 deel 2, 7 zwanger, wie volgt?

@ Marcella: Oeh, dat lijkt me ook zwaar! Vind het maar niks hoor, hele week alleen, maar goed. Als er financieel betere tijden komen, wil mijn vriend ook graag vaker thuis zijn, nog maar even geduld!

@ love my girl: Hoe was je afspraak bij de vk?? :slight_smile:

dames, voel me weer een beetje rot.

Heb weer zo’n buikpijn, en weet gewoon dat het deze maand weer niet raak is.

Had echt gehoopt dat het deze maand raak was.

misschien loop ik op de zaken vooruit…maar ja we zullen wel afwachten.

sorry voor mijn ego berichtje!

Even een update…nou ja, valt niet heel veel te updaten nog. :roll: Tis inmiddels dag 38 geteld van de eerste dag van de bloeding (vmk) in januari. Omdat die bloeding begon na 29 dagen en de cyclus daarvoor 31 dagen heeft geduurd, ben ik gewoon met ovu-testjes begonnen na de vmk, uitgaande van een cyclus van 30 dagen. Inmiddels al heel wat dagen (weken) aan de testjes… :? …en nog geen ei gezien. Blijkbaar heeft mijn lichaam dit keer meer tijd nodig om te herstellen. Vorig jaar was mijn cyclus weer snel op orde.

Maar…sinds gister lijkt er eindelijk een piek aan te komen. Vandaag behoorlijk donker, misschien dat ie nog donkerder kan, dat zullen we morgen zien. Dus eindelijk weer een ei???

Béétje jammer dat de laatste keer klussen al een paar dagen geleden is…oud zaad?! :oops: :shifty: Dan maar vandaag én morgen én… :silenced: :lol: Gewoon voor de zekerheid. :lol:

Verder veel succes voor iedereen weer hier…Karin gefeliciteerd!!! En Iuno, ik heb je geloof ik wel eens zien schrijven in andere topics! Leuk dat jullie voor een derde kindje gaan. [/spoiler]

@ Diaan84 :hug:

@ juffie : ik duim voor je

Hier toch op dag 32 ook wat onzeker, buikpijn, niet helemaal fit.

Hoop dat het meevalt…

Diaan ik hoop dat je gevoel niet juist is ik blijf toch nog voor je duimen!!! :thumbup: :thumbdown: :pray:

Juffie zou wel fijn zijn als je eindelijk je eitje hebt zeg je hebt nu wel erg lang moeten wachten!Duimen draaien!! :thumbup: :thumbdown: :thumbup: :thumbdown:

Mijn afpraak bij de vk was wel goed veel nieuwe info gekregen en ik mag volgende week voor een echo :smiley: ben super blij had namelijk verwacht dat dat nog wel even zou duren dus mijn geluk kan nu niet op!als we volgende week de echo gehad hebben gaan we de fam inlichten, tot nu toe weten alleen de ouders het en dan mag ook de rest het weten :smiley:

Cn en hoe is het bij jou??nog steeds geen ongi?? :pray: :pray:

Liefs

Mooi dat je afspraak zo positief was, en al een echo, heerlijk!

Ook leuk om het dan de rest van de familie te vertellen, daar kijk ik nu al naar uit! :wink:

Ik heb wat buikpijn, dus begin me wel wat zorgen te maken.

Hoop maar dat het mijn darmen zijn die onrustig zijn na een weekendje anders eten… :pray:

@CN wrote:

Mooi dat je afspraak zo positief was, en al een echo, heerlijk!

Ook leuk om het dan de rest van de familie te vertellen, daar kijk ik nu al naar uit! :wink:

Ik heb wat buikpijn, dus begin me wel wat zorgen te maken.

Hoop maar dat het mijn darmen zijn die onrustig zijn na een weekendje anders eten… :pray:

Ik :pray: echt dat je dit weekend een mooie POSITIEVE test mag hebben en dat de buikpijn idd van het eten is!!!

Ja ik zal ook echt blij zijn als we het niet langer meer geheim hoeven te houden want ik wil het kwijt ik wil mijn geluk laten zien!

En ik hoop gewoon echt dat jullie ook allemaal snel het geluk mogen delen!op naar heel veel positieve testen :thumbup: :thumbdown: :thumbup: :thumbdown: :pray: :pray: :pray: :pray:

@ CN

Spannend, hoor meid! :pray:

@ love my girl

Lekker, hoor, volgende week al de eerste echo!

Waar ik woon moet je de eerste echo tot de 13 weken zowieso zelf betalen, dus ik heb de vorige keren met resp. 7 en 8 weken ook al een echo gehad. Je ziet dan nog wel niet meer dan een klein vlekje met met een beetje mazzel een ‘knipperlichtje’ (het hartje dat klopt), maar vind het toch altijd wel een hele bijzondere echo, zo vroeg!

@ Juffie

Vervelend dat je lichaam nu zo van slag is! :hug:

Maar wel fijn dat er nu iig eindelijk een ei aan lijkt te komen…

@ Marcella

Da’s idd niet zo leuk, hub de hele week weg… :hug:

Met zwanger raken schiet het dan natuurlijk ook niet echt op (of je moet het geluk hebben je ei steeds in het weekend te hebben). :frowning:

Hoe ga jij vooral met die onzekerheid om?

Hier is hub vorig jaar voor het eerst van juni t.m. half december bijna alleen in het weekend thuis geweest. Nu, met z’n winterbaan is hij wèl elke avond thuis, maar als z’n 'zomer’baan straks weer gaat beginnen (vanaf zo april/mei), is het ook maar de vraag waar hij dit jaar terecht gaat komen, dichtbij genoeg om elke avond thuis te kunnen komen, of (voor het mooi) te ver weg, zodat hij dan wéér alleen voor het weekend thuis komt. Zie daar ook best tegenop (is toch anders, de hele week ècht alleen te zijn), vooral mocht ik tegen die tijd nog niet zwanger zijn (want dan zijn de kansen tot half dec. wel héél erg klein), al hebben we wel afgesproken dat - indien hij niet à l te ver weg zit -, ik hem dan mag bellen bij een pos. ovu-test en dat hij dan zorgt iig die avond toch naar huis te komen…

wat je er niet allemaal voor doet hè 8) :mrgreen:

Vandaag trouwens pas pos. ovu-test gehad, dus (weer eens) een laat ei…

Ben benieuwd of het deze keer dan ook (weer eens) een lange(re) cyclus is (van 32 dagen) of niet… (mijn LF verschilt nl ook per cyclus).

@ diaan

Sterkte met het afwachten! :hug:

En houd je vast aan de spreuk ‘geen bloed geeft moed!’ :wink:

Bedankt dames voor de berichtjes! en ik ga me aan jou spreuk vast houden iuno!!!

lmg, spannend zeg!! Wat gaaf dat je je kindje gaat zien!! Zo spannend!!

En voor jou ook spannend juffie! hopelijk heb je je ei!! en dan flink klussen… :dance:

CN :pray: :pray: ik hoop zo op een positieve test voor je!!

Marcella en Iuno, ik heb bewondering voor jullie, ik kan amper een dag en een nacht zonder mijn man.

fijne avond allemaal en nogmaals bedankt voor jullie lieve berichtjes!

oja, als ik vergeet om op iemand te reageren sorry!!!

@ Marcella

Da’s idd niet zo leuk, hub de hele week weg… :hug:

Met zwanger raken schiet het dan natuurlijk ook niet echt op (of je moet het geluk hebben je ei steeds in het weekend te hebben). :frowning:

Hoe ga jij vooral met die onzekerheid om?

Hi, die onzekerheid is soms heel vervelend en hoop ook altijd dat ik mijn ei dan ook in het weekend heb. Tot nu toe was dat ook zo denk alleen dat het vanaf volgende maand niet meer gaat. Dit is het risico van zijn werk en even heen en weer zit er voor ons niet in want dan maakt hij wel hele lange dagen als hij heen en weer gaat rijden. Ik kan namelijk niet op de kazerne komen. We hopen gewoon dat het snel mag gaan en zo niet dan oefenen we gewoon net zo hard door…

Overigens ben ik net weer even met mijn neus op de feiten gedrukt dat een voldragen zwangerschap met een gezond kindje echt een geluk moet zijn. Kreeg net van mijn beste vriendinnetje (woont helaas in Duitsland) dat haar vruchtwater is gebroken en daar haar kleine man snel te wereld zal komen. Helaas is zij pas 19 weken zwanger en gaat hij het niet redden. Ditzelfde heeft zij 3 jaar geleden ook al een keer gehad en ik snap niet waarom het haar nu weer gebeurd. Gelukkig heeft ze een gezonde dochter van een jaar maar dit gun je niemand. Ben zo vedrietig.

Lliefs

oh Marcella wat een vreselijk nieuws! :hug: en wat erg voor je vriendin!!!

Snap dat je er verdrietig om bent!!

sterkte meid!!

O gadsie, wat een ontzettend naar nieuws… ik kan daar ook altijd zo verdrietig van worden, zulke berichten… het is gewoon niet eerlijk!

He gatsie Marcella, dat is nooit leuk… :hug:

Dank je wel trouwens voor het overnemen van het lijstje (Marcella gaat een nieuw lijstje maken)…

Ik kom hier de laatste weken echt weinig meer merk ik. :oops: Druk met andere dingen, en ook het klussen staat op een laag pitje. Ben meer bezig met het normaliseren van mijn cyclus dan ook dan het zwanger worden.

Slik nu al een aantal weekjes Efamol PMP en zit nu op dag 22. Ben zo benieuwd wanneer ik ongesteld ga worden. Merk wel dat ik emotioneler ben dan normaal. Kan vaak wel janken als ik aan mijn mannetje denk, ik houd zóveel van hem en voel me zo gelukkig met hem dat ik soms wel een traantje van geluk laat. En de dagen dat hij er niet is (redelijk vaak, i.v.m. werk) mis ik hem zo enorm… :oops:

Karin, ik heb jou zojuist een PM gestuurd. Ben wel geinteresseerd in de Ovulavit die je nog hebt.

:hug: Voor allemaal…

Iuno, wat lief van je luffie zeg!!! Dat ie dan “effe” op en neer wil rijden voor 'n dikke knuffel :wink:

Marcella, jemig wat erg. Veel sterkte, ook in het steunen van je vriendin. :hug:

Selena, :hug: die hormonstertjes toch… lekker traantje laten, dat lucht misschien op.

Dank jullie wel voor jullie medeleven. Het is k*t maar niks aan het veranderen. Heb nog geen bericht gehad dat het kleine mannetje geboren is maar verwacht het wel vandaag.

Vanavond ga ik even thuis aan de klus met het lijstje denk ik, als ik daar tenminste tijd voor heb want krijg ook nog een vriendin op bezoek. Kunnen jullie je NOD doorgeven?

Marcella, wat een verschrikkelijk nieuws is dat van je vriendin. De 12 weken lijkt mij inderdaad een soort magische datum, dan is het goed, en als je dan nog zoiets gebeurt, vreselijk! sterkte!

Mijn NOD was vrijdag 19 februari! :slight_smile:

@ marcella :hug: :hug: echt te erg voor woorden!!niemand zou zoiets ooit mee moeten maken!

Liefs

Jeetje Marcella, vreselijk! :hug:

@ Marcella

Jeetje meid, wat een nieuws… :hug:

Maar wat je zegt: vaak wordt niet beseft wat een enorm groot wonder het is een helemaal gezond kindje op de wereld te zetten…

Heb zelf bij mijn eerste zoontje wat ‘milde tegenslag’ (uiteindelijk dus - gelukkig! - allemaal wel weer op z’n pootjes terecht gekomen) gehad en ook wat van die recente verhalen in mijn vriendenkring… :frowning:

Dikke :hug: ook voor je vriendin en partner…

@ Kaatjes

Zeker lief van hem om dan evt. ‘ff’ extra op en neer te rijden, want dat betekent voor hem dan algauw dat hij pas tegen 22:00 thuis is èn de volgende dag alweer uiterlijk 05:00 de deur uit moet…

@ Marcella

Mijn NOD zou ergens tussen 8 en 10 maart moeten zijn (mag het dus ook wel op 9 maart zetten ;))…

Tjonge, wat een berichten als je even niet online bent! Maar wel heel gezellig! :smiley:

@ Marcella: wat erg voor je viendin! Inderdaad, die 12 weken zijn zo’n magische grens… Mijn moeder vertelde me pas dat ze ook met 12 weken een miskraam heeft gehad. Hopelijk kun je er een beetje voor je vriendin zijn!

@ Iuno: inderdaad goede oplossing. Zo heeft een kennis van ons na maanden proberen steeds vrij gekregen rond haar ei. Ze was namelijk stewardess, en ze was steeds weg rond haar ei.

Ik heb het denk ik even gemist, moet je hub ver reizen heen en weer?

@ Selena: laat inderdaad je cyclus maar eerst normaliseren. De spanning wordt iedere maand zo ook alleen maar groter. En als je al die maanden het gevoel moet hebben dat het klussen ‘moet’ schiet ook niet op. Ik ben wel heel benieuwd of die pillen een beetje aanslaan!

@ CN: spannend! :pray:

Hier heb ik in ieder geval gisteren een LF van 11 dagen weer gehaald. Dat was het maximale tot nu toe. Dus als ik vandaag ook niet ongesteld wordt, is mijn LF weer een dagje langer! Hoe dan ook, hij is in ieder geval niet weer korter geworden!

Aan de ene kant heb ik me voorgenomen om ook maar eens eerst die LF een beetje te laten normaliseren, aan de andere kant gloort er natuurlijk weer hoop nu mijn LF langer wordt! :pray:

Zucht… 8)

Komend weekend gaan hub en ik een lang weekendje Antwerpen doen. Helaas hebben we eergisteren gehoord dat zijn oma overleden is, en hebben we vrijdag eerst een begrafenis.