Lol Beter lezen natuurlijk. Wel romantisch hoor op valentijnsdag
Ja, das inderdaad ook één van de redenen dat ik morgen ga testen… ik ben normaal namelijk niet zo van het vroege testen. maar het lijkt me wel een heel mooi moment voor een positieve test zo op valentijnsdag!
Nu weten we natuurlijk niet of ie positief wordt, maar zo nee, dan kunnen we gewoon samen elkaar troosten…
En op zondag testen is makkelijker dan op een werkdag natuurlijk… en ik ben stiekem ook wel gewoon heel erg nieuwsgierig… :roll:
Hoe gaat ie met jou?
@Tierrr wrote:
Haha, nouja, we wonen allebei in Friesland iig… op zo’n 40 km bij elkaar vandaan. Niet heel dichtbij dus, maar ook niet heel ver weg…
Love my girl, thanks! Hoe gaat ie met jou?
En meid al getest???Ben zoooo benieuwd

Met mijn wel redelijk alleen de kwaaltjes zijn af en toe echt heel erg vervelend val om 9 uur 's avonds al in slaap in de bank en de ochtenden durf ik mijn bed niet uit te komen omdat ik dan weet dat ik ook flink beroerd ben maar we nemen het maar voor lief

Dalijk mijn eigen klaar maken voor de optocht zal wel erg koud worden en het blijft hier al de hele ochtend sneeuwen

Meiden hele fijne valentijnsdag allemaal!!
Liefs :-*
ik heb vanochtend getest en hij was positief :inlove: :inlove: :inlove:
Karin: gefeliciteerd meid! Echt super!
En Tierr… meid ik hoop het echt zo voor jullie
Karin, van harte gefeliciteerd!! Geniet ervan!! :-*
Ik ben jaloers op je…
Tierrr, helaas dus negatief? :hug: :hug: :hug:
Jeps… temperatuur was al met 0,1 gedaald, maar toch nog maar een test er tegenaan gegooid en daar was echt helemaal niks op te zien…
Morgen zal mijn temp wel verder zakken en zal ik ongi worden… bleeegh…
he bah :hug: :hug: blijf toch duimen hoor
Jeetje wat naar Tierrrr. ik had het zo leuk voor je gevonden. Hopelijk volgende ronde meer geluk. :hug: :hug:
Karin gefeliciteerd met je zwangerschap!!!
Tierr, :hug: :hug: :hug: jammer meid!!!
Yesss :dance: :dance: Wat goed Karin!
Van harte gefeliciteerd! Kom je gezellig bij ons kletsen op het oktober forum?
Jouw dag kan niet meer stuk!
Karin, GEFELICITEERD!!!
Wat een geweldige valentijnsdag voor jullie!
Tierrr, wat ontzettend jammer. Hopelijk de volgende ronde meer geluk!
Hi alllemaal,
CN -Welkom
Karin - Gefeliciteerd!! :dance:
Tierr - :hug:
liefs
Tierr :hug: wat jammer!! Je hoopt zo he?!! volgende maand hopelijk beter!
Karin gefeliciteerd!! Wat een geweldig nieuws!!!
Karin, gefeliciteerd! :dance: Geniet ervan!
Tierr :hug: :hug: balen meid ik had het je zoooo gegund hopelijk dan wel de volgende ronde raak voor jou!!!
Liefs :-*
Hoi iedereen,
Allereerst gefeliciteerd aan de nieuwe zwangeren !
ik ben hier even niet geweest, en weet nu ook niet of ik de komende tijd veel aanwezig zal zijn (ook i.v.m. een nieuwe lijst maken). Ik heb het giga druk momenteel met van alles en heb de laatste tijd ook weinig geklust :oops: Sowieso ben ik op dit moment ook wat meer bezig met het normaliseren van mijn cyclus i.p.v. het daadwerkelijk zwanger worden, omdat ik met zulke cycli die ik nu heb, nooit ergens vanuit kan gaan enzo.
Ik zit nu sinds een aantal dagen aan de Efamol PMP (Ovulavit was op en nergens te verkrijgen) en zit nu op dag 14 zo uit mijn hoofd.
Ik weet niet of iemand anders graag een nieuwe lijst zou willen maken ? :oops:
Hai Selena,
Er zijn er meer die niet zoveel aan klussen toe komen dan gehoopt! :oops:
Weekend voorbij, mannetje weer aan het werk (hele week van huis) en er gewoon geen puf voor gehad, helaas. Op naar volgend weekend, gaan we er lekker even tussen uit, uitwaaien op het strand.
Ben nieuw hier, wat bedoel je met lijst?
Kan ik iets voor je betekenen, wil zo nu en dan best iets “belangrijkers” doen dan een post plaatsen!
Selena ik had je nog gepbt over ovulavit , had je die gekregen?