Hello,
Ben nieuw op dit forum en zag staan dat dit het forum is voor oktober/november stoppers. Ben ook die tijd gestopt met anticonceptie, is dit waar ik thuis hoor?
Hoi welkom hier, ja hoor je bent hier helemaal goed.
succes met klussen
Hier op dag 37 van menstruatie, ik hb 2 week geleden op zondag mijn ei gevoeld maar op dit moment nog geen ongie :shifty:
Dank je, ben even aan het meelezen geweest, wat een zwangeren al zeg!
Gefeliciteerd allemaal!!
Zelf erg onregelmatige cyclus, nu op dag 22, giga buikpijn. Afwachten wat het ons brengt… Nu pas eisprong? Of weer vroege menstruatie…? :s
Knap dat sommigen van jullie zo lang kunnen wachten met testen. Ben zelf al vanaf dag 1 na datum waarvan ik denk dat ik ongi moet worden onrustig…
Haha, ik ben al onrustig vanaf een paar dagen na de eisprong…
Welkom trouwens!
Ook zeer begrijpelijk!
Mooi dat dit forum bestaat, zie allemaal “lotgenoten”! Heerlijk!
Welkom CN en hopelijk ook voor jou snel zwanger
Liefs
Welkom CN!
Vandaag, dag 14, een positieve ovulatietest. Ben daar op zich best blij mee, aangezien alle eerdere cycli mijn ovulatie pas veel later in de maand kwam, en dus mijn LF erg kort was. Dus… óf het normaliseert zich een beetje… óf het wordt een hele korte cyclus voor mij. Ik hoop het eerste!
:think: Hoewel… ik hoop natuurlijk dat mijn LF héééél lang gaat zijn deze ronde!
Maar goed, een wat normalere cyclus -en dus LF- vind ik ook al redelijk wat.
De derde zwangere collega heeft zich gemeld… rammel-de-rammel :silenced:
Pfff… wel moeilijk hoor! Ik hoop dat ik met een paar meiden nog mag mee zwangeren.
Ik wilde eigenlijk naar de negen-maanden-beurs, maar aangezien in waarschijnlijk niet zwanger ben dan -of het in ieder geval nog niet weet- vind ik het eigenlijk weer raar om te gaan… :shifty: Wel jammer, want misschien ben ik volgend jaar wel net bevallen ofzo, en ‘mis’ ik het net.
Is er al eens iemand geweest? Was het een aanrader? Ook voor een stopper en dus niet-zwangere?
Welkom CN! Wanneer ga je van jou nod uit??
Wat goed ici dat je een positive ovulatie test hebt! Spannend!!
Ik doe deze maand ook met ovulatie testen, vanmorgen negatief maar wel vandaag van dat heldere slijm :think: snap het niet…flink klussen en dan zien we wel.
Ik ga trouwens volgende week naar de 9 maanden beurs, ik ga samen met mijn zus, zij is zwanger en ik laat me daar inspireren, zij weet dat wij proberen zwanger te worden, en wat jij zegt, misschien missen we het net volgend jaar (wat ik stiekem hoop!!!)
@Ici: Ben nog niet zo thuis in de afkortingen, LF?
Wel mooi dat je ovulatietest positief is, klussen!
@Diaan: Uitgaande van 30 dagen, is NOD 19 feb.
Maar vandaag flink buikpijn, mijn vermoeden is eisprong, dus dit weekend aan de slag! Duimen maar weer…
:thumbup: :thumbdown: :thumbup: :thumbdown:
:thumbup: :thumbdown:
Voor iedereen hier :-*
Dat klinkt goed Ici!
Ik ga trouwens ook naar de 9 maanden beurs. En de huishoudbeurs want die is er ook bij natuurlijk! Vorig jaar tijdens de 9 maandenbeurs was ik ook al een aantal maanden gestopt met de pil en ben ik ook heen geweest. Maar dat vond ik toen toch niet helemaal geslaagd… ik voelde me er toen toch niet helemaal bij horen… iets kopen kan eigenlijk niet want ja, je weet niet eens of je wel zwanger gaat worden… al met al wel een leuke dag gehad hoor, maar dat kwam mede omdat we dus ook naar de huishoudbeurs gingen. En zo gaan we het dit keer dus ook weer doen!
Denk dat 't altijd wel leuk is om te gaan naar de 9mnd-beurs, al ben ik zelf nog nooit geweest. Vind de entree alleen al prijzig en dan is 't voor mij ook nog 'n einde reizen.
Hoop dat er gauw weer 'n positief testje aankomt hier, we gaan zo als 'n speer!
:-*
Voor de 9maandenbeurs zijn vaak wel aanbiedingen te vinden he? Kruidvat geeft gratis avondkaarten weg, bij voorbestellen is het 4 euro goedkoper en bijvoorbeeld bon bebe heeft ook een actie dat je 2 kaarten kunt bestellen voor de prijs van 1… dat scheelt altijd!
Ik ga morgen testen… duimen jullie voor me?
Dat is een goeie tip, die acties! Ben zelf nog nooit op de beurs geweest, maar zeker nog eens een leuk uitje om te doen!
Ja, ga zeker voor je duimen! Spannend!!
Thanks!
Hee, zie dat jij in Jubbega woont… das niet zo ver weg!
Hangt er vanaf waar jij woont!
Wij wonen idd in Jubbega, buitenaf. Hebben we oktober 2008 een huisje gekocht. Al snel kwamen er hondjes en ondertussen zijn we toe aan een gezinnetje, lijkt ons heerlijk!
Dichtbij wonen is wel gezellig, ivm een mogelijke meeting, lijkt me leuk.
Tierr ook ik duim voor je!!! :thumbup: :thumbdown: :thumbup: :thumbdown: :thumbup: :thumbdown: :thumbup: :thumbdown:
Haha, nouja, we wonen allebei in Friesland iig… op zo’n 40 km bij elkaar vandaan. Niet heel dichtbij dus, maar ook niet heel ver weg…
Love my girl, thanks! Hoe gaat ie met jou?
En en Tierrr? Ik hoop zo voor je dat het positief is!
@Carter wrote:
En en Tierrr? Ik hoop zo voor je dat het positief is!
Het is nog geen morgen helaas…

Maar bedankt voor het duimen allemaal! :-*