Ik was mijn berichtje al aan het typen, maar nu lees ik dat je gaat wachten tot vrijdag!! :thumbup: :thumbdown: :thumbup: :thumbdown: :thumbup: :thumbdown:
Ik duim voor je!!!
Marcella, idd dan zou ik ook wachten. Wilde zaterdag al testen, maar vergat 't smorgens (begint dat nou al???) en 's middags was hub werken, dus vond 't fijner om te wachten tot vandaag. Zelfde reden dus.
Diaan, aan de stoel staan of er zelf in liggen voelt toch helemaal anders. Succes morgen, hopelijk wordt je wat wijzer van je bezoekje.
Kaatjes wat een super nieuws zeg :inlove: :inlove: gefeliciteerd meis
Kaatjes GEFELICITEERD meid wat geweldig geniet ervan!!!
@karin duim voor je meid!!
@ diaan spannend morgen!Kan me voorstellen dat je het spannend vind situatie is natuurlijk ook anders als je zelf de patient bent!
Ook marcella spannend meid!
Hopelijk allemaal goed nieuws!!!
Liefs
Ik denk dat het niet gelukt is deze maand. Helaas…nu even wachten tot de ongi doorzet.
Heb al wel mijn cyclustekening aangepast
Liefs
Oh, marcella, wat jammer… heb je buikpijn of ook echt ongi?
Geen buikpijn…echt ongi
ships… :evil:
Kaatjes, gefeliciteerd!!! Geniet ervan!
Marcella, jammer, maar op naar de volgende ronde!
Marcella :hug: :hug: :hug:
Jammer Marcella, is nooit leuk… :hug:
Kaatjes, van harte gefeliciteerd!! Super zeg!!
Ik vind het trouwens echt onvoorstelbaar… nu al 7 zwangeren!! :shock:
Marcella, wat balen zeg! hopelijk volgende ronde meer geluk.
Kaatje ook hier nog van harte gefeliciteerd. Gezellig dat je nu met ons meekletst bij de oktober mama’s
Tierrrr, het gaat hier inderdaad hard. En volgens mij zijn er nu zelfs al meer dan 7 zwanger. Want dat staat er al een tijdje. Ik heb eigenlijk geen idee hoe de stand nu precies is.
Volgens mij zijn er nu 8 zwanger of toch 9 :shock: wow wat gaat het snel maar wel heeeeeel leuk hopelijk nu de rest ook heeeeel snel dat zou helemaal geweldig zijn
:thumbup: :thumbdown:
Zou inderdaad best kunnen hoor LMG.
Trouwens Tierrr, nog een weekje en dan je nod. Hopelijk goed nieuws meid!
Sja, ik hoop het…
Dan kom ik volgens mij nog bij jou bij de maandmama’s, of niet?
@Tierrr wrote:
Sja, ik hoop het…
Dan kom ik volgens mij nog bij jou bij de maandmama’s, of niet?![]()
Volgens mij kom je dan idd bij carter en mij bij de oktober mama’s

Duimen draaien voor je :thumbup: :thumbdown: :thumbup: :thumbdown:

Liefs
Kaatjes, gefeliciteerd met je zwangerschap, heel bijzonder dat het zo vlot en spontaan is gekomen!!! geniet ervan!!!
Marcella, :hug: balen joh!!!
Tierr, spannend, ik duim voor je!!!
Volgens mij was ik de 7e zwangere, dus iedereen na mij moet er nog bij opgeteld…
Jammer Marcella!!
Ben vandaag bij de gyn geweest, en het was inderdaad anders dan als ik assisteer, maar ik heb zo’n lieve gyn, we kennen elkaar natuurlijk ook erg goed en ze heeft me echt gerust gesteld.
Kreeg de standaard test, uitstrijkje wat kweekjes en een echo, waar alles er goed uitzag, ze zag op mijn rechter eierstok een eitje zitten die waarschijnlijk deze maand gaat springen (over ong. 4-5 dagen).
Heb we bloed laten testen op ca125, om te kijken of die verhoogd is, ivm endometriose, als dat zo is misschien een kijkoperatie, maar zo ver is het nog helemaal niet! ben erg gerustgesteld en hopelijk zijn alle uitslagen goed, dan kan ik wel met de pijn leven.
Ze vroeg ookal of ik (wij) verder wilde met onze kinderwens, maar dat gaan we nog niet verder doen, heb daar nog geen zin in, we zijn nog helemaal niet lang bezig, dus we gaan het eerst lekker op de normale manier proberen en is het over 6 maanden nog niet zo ver dan gaan we misschien verder denken, maar wel lief dat ze ons echt op alle fronten wilt hebben.
Soms is het best handig om in het ziekenhuis te werken!!!
Nou dit was weer een lang verhaal…sorry!
hoi meiden,
hier nog steeds geen ongi…
wel lichtbruine … , maar dat heb ik altijd na mn ongi, snap dr niks van!
nog 1 weekje wachten, en dan maar weer testen!..
gefeliciteerd kaatje,
gaat indd hard hier met de zwangeren,leuk…:inlove:
poosje niet hier geweest,erg druk,
ben ook nog steeds ni ongi,heb ong. 3wkn trug een positieve test gehad,daarna een negatieve en ga nu (als ik dan nog ni ongi ben) zaterdag weer testen,vind het heeel raar…
ik ga duimen voor de rest :thumbdown: :thumbup: