Oktober/November stoppers 2009 deel 2, 7 zwanger, wie volgt?

Hoi meiden,

ik heb zaterdag getest, maar er kwam helemaal niks! dus ik weet het nog niet…

Ik kijk het nog ff een weekje aan en dan maar weer een testje er tegenaan gooien!

@ selena : eindelijk na zoveel dagen wat zekerheid! beetje gerustgesteld? of baal je toch ook wel een beetje?

fijne avond iedereen!

Ik ben vandaag even bij de HA geweest om te laten kijken naar een uitslag op mijn benen. Nu heb ik dus een vrieskou exceem en daar spul voor gekregen. In de bijsluiter staat dat als je zwanger bent dit alleen mag gebruiken in overleg met je HA. Nu ben ik nog niet zwanger, zover ik weet, maar wil wel van de exzeem af. Hij weet dat ik gestopt ben met de pil maar zal hij hier wel over nagedacht hebben?

Misschien kan je het nog even navragen ? :slight_smile:

Hier heeft de menstruatie doorgezet, dus zometeen een nieuwe banner…

Selena, fijn dat je nu eindelijk duidelijkheid hebt! misschien zijn ovulatietesten iets voor je? dan weet je iig of en wanneer je een eisprong hebt.

Marcella, balen van je uitslag, denk wel dat je het kan gebruiken hoor, maar als je twijfelt zal ik de ha even bellen. Zowel de huisarts als de apotheek ziet in het systeem dat je en kinderwens hebt, dus zal wel vreemd zijn als ze het beiden niet opmerken.

Baby20, spanned nog voor jullie ik hoop dat je nog positief zal testen.

Diaan, wat een prachtige taart, wauw wat creatief :clap: :clap: was er iets te vieren en was ie net zo lekker als ie eruitziet???

lmg, leuk hé om het nieuws te vetellen! weet je dochter het al dan??? Hier weten de meiden het nog niet, maar het is moeilijk geheim houden en eigenlijk ook helemaal niet leuk omdat zoveel mensen het al weten. Maar ik wil eerst een goede echo hebben.

Ik duim nog steeds voor jullie hoor! dat julie maar snel zwanger mogen zijn.

wat fijn selena dat de menstruatie nu eindelijk doorzet. Dan weet je in ieder geval dat je weer in de race zit. Ik zou wellicht in jouw geval ook ovulatietesten gaan gebruiken.

Marcella ik zou het even navragen. Het kan geen kwaad om even voorzichtig zijn. Wellicht heeft hij er even niet aangedacht. als hij er wel aan gedacht heeft zal hij het ook aangeven en dan weet je dat je je er nu geen zorgen over hoeft te maken.

Hoe is het verder met iedereen? Zijn er nog meiden die tegen hun NOD aanlopen? Hier gaat het lekker. Heb alleen af en toe last van mijn buik en 's avonds is mijn buik wat opgezetter door alle darmen die een stoelendans aan het doen zijn :smiley:

Hopelijk gauw nog meer positieve testen hier.

@diaan84 wrote:

:clap: Slenena!! Wat fijn als het nu door gaat zetten!! Hopelijk volgende maand voor jou geen menstruatie, en als die wel komt dan 38 dagen!! Maar fijn dat je voor de volgende ronde kan gaan.

Ben je al naar de gyn geweest??

Ik heb ook een heerlijk weekend gehad,lekker relaxed. ik bak taarten en bekleed ze dan met Marsepijn, dit heb ik dit weekend ook gedaan. dus hier komt gelijk mijn werk van dit weekend:

breekt even in leuke vis

kom je ook kletsen bij taartmama’s bij contact?

daar bakken we allemaal taarten en bekleden met marsepein

Bij kleine hoeveelheden kan mijn cremetje geen kwaad. Phiew…

Fijne dag allemaal!

@alex wrote:

lmg, leuk hé om het nieuws te vetellen! weet je dochter het al dan??? Hier weten de meiden het nog niet, maar het is moeilijk geheim houden en eigenlijk ook helemaal niet leuk omdat zoveel mensen het al weten. Maar ik wil eerst een goede echo hebben.

Ik duim nog steeds voor jullie hoor! dat julie maar snel zwanger mogen zijn.

Ja was echt wel leuk volgende dag kregen we gelijk een hele lieve kaart en een truitje wel heel vroeg maar mijn schoonmoeder kon het gewoon niet laten :smiley: mijn dochter weet het wel maar gelukkig snapt ze er nog niet heel veel van haha. tegen de rest houden we het nog stil totdat we ook een echo hebben gehad dus dat duurt nog wel even :wink: wel moeilijk maar is wel het leukste om het dan te vertellen :smiley:

Hoe is het met jullie allemaal???

Liefs

Diaan, wat mooi! Als je in de buurt woont, kom ik in het vervolg bij jou taarten bestellen.

Selena, ‘fijn’ dat je weer met een nieuwe ronde mag beginnen.

Ik heb vanmiddag een telefonisch consult met mijn gynaecologe. Ik had me misrekend, en ook in de laatste ronde was mijn LF 10 dagen. Ik heb dus maar één keer 11 dagen gehad, de overige rondes waren 10 of 9 dagen geweest. Ben benieuwd wat ze zegt. Ben bang dat het eerst op ‘nog maar even afwachten’ wordt gegooid… Zou echt vervelend zijn; hoe langer deze medicatie, hoe vervelender… Ik hou jullie op de hoogte!

Marcella, nog maar een paar daagjes, hè? :pray: Nog meer bijna hun NOD?

:pray: :thumbup: :thumbdown: :thumbup: :thumbdown: :pray: voor jullie allemaal!!!

:-*

Ja nog een paar dagen. Ben wel benieuwd. Heb wel weer last van mijn tepels en mijn buurvrouw weet ervan en die zei al, ze zijn wel groter geworden hoor… en bij mij was dat het teken dat ik zwanger was dus misschien bij jou ook wel!

Ik hoop dat ik tot maandag kan wachten in eerste instante met testen en dan daarna tot vrijdag want dan is manlief weer thuis.

De gynaecoloog gesproken… Net wat ik al dacht: ‘Nog even aanzien’ … Het hoeft namelijk niet zo te zijn dat je erdoor minder vruchtbaar bent (hoewel dat wel vaker voorkomt dan wanneer je LF langer is) en aangezien het wel een maand twee dagen langer was (11 i.p.v. 9) heeft ze wel goede hoop. Pas na een jaar kan ik evt. verder. Maar laten we hopen dat dat niet nodig is! :pray:

Tjonge ici wat een antwoord, hopelijk is een jaar wachten niet nodig!!! Snap ook wel dat de gyn niet gelijk verder gaat zoeken, maar je wordt er zelf zo onzeker van.

En je mag bij mij altijd taarten bestellen :oops: , ik woon in rotterdam.

Spannend Marcella!!! ik ga voor je duimen dat het ook echt zo is!! en tja als je buuf al zegt dat je borsten groter zijn geworden…spannend!! ik blijf het in de gaten houden!!!

@ ici balen van dat antwoord hopelijk is het toch snel ‘‘raak’’!!

@ marcella spannend meid :thumbup: :thumbdown:

Voor alle andere meiden natuurlijk ook :thumbup: :thumbdown: :thumbup: :thumbdown: :pray: :pray: :pray: :pray:

Liefs

ahhhhhhhhh…rammelende eierstokken. Manager is hier samen met zijn vrouw en dochter van 3 weken :slight_smile:

Hier ook goed nieuws, al kan ik 't zelf nauwelijks geloven!

Vanmorgen twee keer getest, 1x met 'n m*tcare test en daarna met 'n digitale CB, omdat de eerste nogal vaag was. Dit was zo bij de zwangerschap van Kai ook, kon ik me herinneren.

Omdat ik pcos heb/had ( :think: ) kan ik 't nauwelijks bevatten dat dit nu zonder artsen en zo enorm vlug (goed en wel ronde 1) raak is.

Wordt er wel steeds aan herinnerd, ben zo enorm vlug buiten adem! Dat had ik met Kai niet zo erg, waren meer m’n boobs aanwezig (wat nu minder is).

Wie volgt mij? :pray:

Gefeliciteerd Kaatjes, ik moet morgen ingi worden dus nog even afwachten!

Voel je je wel anders, Marcella?

Spannend hoor… kun je wel wachten met testen?

Nee voel me niet anders, en hoop dat ik kan wachten met testen tot vrijdag, als de ongi er nog niet is, want dan Alex weer thuis en vind het leuker om samen testen. :pray: :pray:

Kaatjes Gefeliciteerd!!! Wat een leuk nieuws!

Ga je morgen ook testen Marcella?

Morgen ga ik naar de gyn vanwege mijn buikpijn en rugpijn, vind het best spannend!

Ondaks dat ik de assistente van de gyn ben en weet wat er gaat gebeuren, normaal stel ik iedereen op hun gemak, maar ja om zelf met je benen in de steunen te liggen is vast anders dan te assisteren.

We zullen wel zien.

Fijne zondag verder allemaal!!!