Oktober/November stoppers 2009 deel 2, 7 zwanger, wie volgt?

Carter gefeliciteerd!!

Vandaag bij de gyn geweest. Ben 5 dagen minder ver dan gedacht. Ben nu 2 sept uitgerekend. Het zag er allemaal prima uit!!

Carter gefeliciteerd! :dance:

Het gaat hier wel heel snel zeg! :shock:

Carter gefeliciteerd!!!

Carter gefeliciteerd!! wat spannend!!!

Ook ik ben stiekem jaloers…ook omdat ik al een postieve test in mijn handen heb gehad. De duivels zijn vandaag gekomen, maar ben voor iedereen heel erg blij, alleen besef je dan gewoon ook hoe graag je het wil!

Maar het gaat hier heel erg hard met de zwangeren, dus wie weet volgen wij snel!!

Ik ga 8-2 naar de gyn, dit omdat ik na mijn eisprong zo’n extreme buikpijn en rugpijn heb (2 weken lang tot mijn mestrusatie), ik werk ook op de gyn en heb het daar al met de gynaecoloog besproken en zij zei ook dat ik even langs moest komen als patient (in de plaats als assistente), ze dacht misschien aan een cyste of endometriose, maar aan dat soort dingen denk ik nog maar niet want dat zijn geen leuke dingen.

Voor de meiden die nog moeten testen :pray: :pray: :pray: :pray: :pray:

Dat lijkt me inderdaad heel vervelend. Zeker omdat je een positieve test hebt gehad. Ik hoop dat je gauw weer een positieve test hebt.

Zelf vind ik het ook nog een beetje spannend. Zeker omdat ik zo vroeg getest heb en bang ben dat het dan wellicht niet goed gaat. Heb vanmorgen weer getest en gelukkig nog steeds positief.

Gisterenavond helaas hier ook de duivels… :evil:

Heb er wel even een traan om gelaten, maar wel met positieve moed naar de volgende ronde. Ik moet er echt veel minder mee bezig zijn, dat wel. Het komt wel… :slight_smile:

Wel moet ik een beetje mijn LF in de gaten houden. Respectievelijk was mijn LF 9, 10, 11 en 11 dagen. Is volgens mijn wel aan de korte kant… Misschien dat ik volgende week toch eens mijn gynaecoloog bel.

Ici :hug: :hug: :cry: :cry:

ik denk idd ook dat dan je lf wel erg kort is misschien idd niet onverstandig om even te bellen!!Succes meid!

Liefs

Ici heel veel knuffels. :hug: :hug:

:shock: :shock: Jeetje, al zeven zwangeren :shock:

Vruchtbaar kluppie hier, klinkt veelbelovend!

Gisteren zei hub dat ie last had van mijn hormonen… vandaag zegt ie “jemig, volgens mij ben je zwanger”. vind 't best spannend, loop te hijgen als 'n hond als ik even naar boven loop. Zaterdag moet ik ongesteld worden… zou dit dan echt 'n wondertje zijn en we geen arts nodig hebben voor 'n tweede uk?? :pray:

ici :hug:

Ook wij gaan er weer vrolijk weer tegen aan deze maand, en ook ik moet het meer los laten, maar dat is makkelijker gezegd dan gedaan, zeker omdat mijn schoonzusje net positief getest heeft, erg leuk voor haar!! en dan leef je zo met ze mee en dan wil je dat ook!!!

Deze maand ga ik het anders doen, en er minder op hopen, het komt vanzelf wel een keer.

Kaatjes :pray: :pray: :pray: :pray:

diaan, logisch. maar ze is toch nog wel zo’n 8 maandjes zwanger? Je zult zien dat je gauw met haar mee mag zwangeren, wel heel erg speciaal.

Mijn beste vriendin is half maart uitgerekend, maar ukkie komt hoogstwaarschijnlijk eerder, gezien haar medisch verleden. Ik hoop dat ik nog met haar mee mag zwangeren!!

We zeiden altijd dat we samen van de tweede zwanger zouden zijn, maar haar eerste wachtte ietsje langer en wij wilden ietsje eerder 'n tweede :lol: Best grappig vind ik!

Het gaat inderdaad hard hier.

Hier -nog stééds- geen duivels :roll: zucht… zit nu op dag 61 :shock:

Wat vervelend zeg Selena. Al die onzekerheid. Heb je al een afspraak staan bij de gyn?

@Selena wrote:

Het gaat inderdaad hard hier.

Hier -nog stééds- geen duivels :roll: zucht… zit nu op dag 61 :shock:

Ow meid wat balen had toch wel goede hoop dat de duivels er nu toch onderhand wel zouden zijn :frowning: blijf duimen voor je dat ze heel erg snel komen!! :thumbup: :thumbdown: :thumbup: :thumbdown: :pray:

@ allemaal hebben jullie een leuk weekend gehad???

Liefs

Wel een heerlijk weekendje gehad. Zaterdagavond zijn we naar Avatar 3d geweest. Dat was erg leuk en zondag hadden we een verjaardag. Mijn nichtje werd één jaar.

En heb jij een leuk weekendje gehad?

Ik heb wel een leuk weekend gehad maar niet heel veel gedaan!Zaterdag met mijn moeder naar de stad geweest en gister hebben we tegen de ouders verteld dat ik zwanger ben. Ik had esmee een t-shirt aangedaan met ‘‘Ik word de grote ZUS!!’’ Ze vonden het nog wel even schrikken omdat we nu in een lastige situatie zitten met het ontslag van mijn vriend maar ze waren wel heel blij :smiley:

Liefs

Hier ook een rustig weekend.

Vrijdag eerst een begravenis van de schoonvader van manlief zijn beste vriend. Hele dag voor op pad geweest.

Zaterdag lekker uitgeslapen en de stad even ingeweest en gisteren nog minder gedaan. Helemaal niks! Helaas ging Alex ook gisteren weer naar Weert maar het begint te wennen door de weeks alleen. Nog tot 4 mei en dan is hij door de weeks ookw eer thuis.

En vandaag weer gewerkt.

Liefs

Nou, ik heb ‘positief’ nieuws eindelijk. De duivels beginnen door te breken (zou het dankzij de ovulavit komen ?). Trof net bruine troep aan bij het toiletbezoek :oops: en met afvegen een miniscuul druppeltje bloed…

Ben benieuwd wat mijn komende cyclus gaat doen, dan wordt eigenlijk pas de 1e ronde ovulavit natuurlijk (vanaf de menstruatie). Zou blij zijn als hij dan in de 30-38 dagen zou zijn m.b.v. de ovulavit…

:clap: Slenena!! Wat fijn als het nu door gaat zetten!! Hopelijk volgende maand voor jou geen menstruatie, en als die wel komt dan 38 dagen!! Maar fijn dat je voor de volgende ronde kan gaan.

Ben je al naar de gyn geweest??

Ik heb ook een heerlijk weekend gehad,lekker relaxed. ik bak taarten en bekleed ze dan met Marsepijn, dit heb ik dit weekend ook gedaan. dus hier komt gelijk mijn werk van dit weekend:

Wat ‘fijn’ nieuws Selena. Op naar de volgende ronde die wel een normale cyclus heeft.

En Diaan… wat mooi!!!