Oktober/November stoppers 2009 deel 2, 7 zwanger, wie volgt?

Dames, bedankt voor jullie voorzichtige felicitaties, maar vandaag heb ik bloed test gedaan (dat is het voordeel als je in het ziekenhuis werkt) dit omdat ik helder bloed verloor, wel heel weinig overigens, maar mijn hcg is (veel) te laag, dus helaas is het niet goed.

Nou maar hopen dat ik snel ongesteld word.

Maar ik duim voor de rest mee!!!

he Diaan, wat vervelend zeg. Ik hoop dat het de volgende ronde wel raak is. Idd wel een voordeel dat je daar werkt. Kan je ook veel echo’s enzo laten doen door stagiaires als het zover is :slight_smile:

Joh, Diaan, wat rot voor je! Misschien ook een heel vroege miskraam? Sterkte in ieder geval :-*

Hier even een klein dipje. Alles valt even een beetje zwaar :shifty: . Verhuizing, leven in een zooi, werken, pre-menstrueel (?)…Bleh! :wall: En dan dat weer ook! Van mij mag het al wel weer zomer zijn!

En inderdaad, Marcella, het is zo stom dat je weet dat je nog lang niet te klagen hebt (wij ronde 4 pas…) en je je zo rot kunt voelen door de onzekerheid! Waarschijnlijk omdat je je ook voor het echte klussen al zo hebt voorbereid dat je het gevoel hebt al jaren bezig te zijn… :think:

Het stomme is dat je eigenlijk alleen jezelf ermee hebt :hand: . Want als je het heel objectief bekijkt, maken een paar maanden ook niets uit. Stom zijn we eigenlijk hè?

Excuses voor mijn geklaag trouwens :shifty: , moest het even kwijt denk ik…

diaan :hug: :hug: :hug:

Blijf heel hard duimen voor iedereen! zou zo leuk zijn als we straks allemaal zwanger zijn :smiley:

:thumbup: :thumbdown: :pray: :thumbup: :thumbdown: :pray: :thumbup: :thumbdown: :pray: :thumbup: :thumbdown: :pray: :thumbup: :thumbdown: :pray: :thumbup: :thumbdown: :pray: :thumbup: :thumbdown: :pray: :thumbup: :thumbdown: :pray:

Net een smsje gekregen van mijn beste vriendinnetje uit duitsland.

Ze krijg een jongetje. Ze ligt nu in het ziekenhuis om een bandje om haar baarmoedermond te laten plaatsen zodat het kindje niet kan indalen wat bij haar 1e kindje wel is gebeurd (en te vroeg geboren waardoor het zij het niet overleeft heeft) en bij de 2e is dat allemaal goed gedaan. Dus bij de 3e ook maar :).

Ik vind het zo leuk voor haar. Het is alleen zo jammer dat ze zover weg woont.

Zo wilde even mijn blije mededeling met jullie delen, vinden jullie toch niet erg?

Je gelooft nooit wat mij zojuist is overkomen. Normaal gesproken zou ik maandag ongesteld moeten worden. Maar ik had mijn langere cyclus aangehouden vandaar dat mijn banner anders aangaf. Vanmorgen dacht ik laat ik eens voor de grap zo een vroege clearblue test kopen. Het wachten duurt altijd zo lang. En zojuist is er op het schermpje de volgende tekst gekomen: Zwanger 1-2 :dance: :dance: Ik ben zo blij en verrast! Ik zit hier met een big smile en kan me nog moeilijk op mijn werk concentreren. De zwangerschapsduur die wordt aangehouden is 3-4 weken. Het is zo onwerkelijk allemaal. Zeker ook doordat ik hypothyreoïdie heb en ik zo bang was dat het wellicht niet meer zou lukken. Yessss!

@ Carter Meid wat geweldig :smiley: GEFELICITEERD!!! :dance: :dance:

Ben echt zooo blij voor je!!

Kun je dus met mijn bij de oktober mama’s mee komen praten :smiley:

Ik heb net mijn 1ste afspraak bij de vk gemaakt moest haar vandaag bellen mag 22 feb komen ben dan 8 weken en 1 dag :smiley:

@ marcella wat leuk joh dat ze een jongetje krijgt!Snap dat wel dat je dat hier kwijt wilt!Zou ik ook doen hoor :wink:

Liefs

Carter, wat goed zeg!! Gefeliciteerd joh!! :dance:

Marcella, tuurlijk is het niet erg dat je dat hier meldt… hartstikke leuk nieuws toch? :slight_smile:

Love my girl, de 1e afspraak bij de vk gemaakt… blijft bijzonder he? :slight_smile:

Ik heb ook nieuws: ik heb een HSG (baarmoederfoto, vervelend onderzoek…) gehad en alles is goed open daarbinnen! Dus nu mag ik de volgende cyclus gaan beginnen met clomid… heerlijk! Klinkt heel raar, maar het geeft mij toch het gevoel dat we wat meer kans hebben en we hoeven wat minder verplicht te klussen… :roll:

@Tierrr wrote:

Carter, wat goed zeg!! Gefeliciteerd joh!! :dance:

Marcella, tuurlijk is het niet erg dat je dat hier meldt… hartstikke leuk nieuws toch? :slight_smile:

Love my girl, de 1e afspraak bij de vk gemaakt… blijft bijzonder he? :slight_smile:

Ik heb ook nieuws: ik heb een HSG (baarmoederfoto, vervelend onderzoek…) gehad en alles is goed open daarbinnen! Dus nu mag ik de volgende cyclus gaan beginnen met clomid… heerlijk! Klinkt heel raar, maar het geeft mij toch het gevoel dat we wat meer kans hebben en we hoeven wat minder verplicht te klussen… :roll:

Wat fijn meid dat je de volgende cyclus met clomid mag beginnen!!!En dan natuurlijk hopelijk snel met positief resultaat :wink:

Ja is idd wel bijzonder de 1ste afspraak, ik mag dan ook gelijk een afspraak maken voor een echo maar da duurt nog wel even :wink:

Liefs

Ik ben met het uitrekenen van de uitgerekende datum maar even uitgegaan van mijn NOD datum 1 februari dat ik dan 4 weken ben. Moet toch ergens van uit gaan niet waar.

Ben zo blij. Ik hoop dat jullie ook gauw een positieve test hebben.

Tieerrrr dat is ook een goed bericht. Alles staat open en nu zijn de kansen met chlomid voor jou toch ook veel groter geworden. Hopelijk mag je ook gauw gezegend zijn met een positive test.

Carter gefeliciteerd meis

Tierr, na je hsg ben je wel meer vruchtbaar :inlove: fijn dat het allemaal goed was nu duimpjes draaien

Marcella sterkte voor je vriendin

GEFELICITEER~!!!

Jullie blijven hier toch wel gewoon schrijven?? Niet dat ik in een keer niemand meer heb om tegen te praten.

@ Marcella ik blijf hier nog gewoon alles volgen en meeschrijven hoor :wink: zou jullie verhalen niet willen missen :smiley:

Liefs :-*

Carter gefeliciteerd!!

Ik lees sowieso nog wel mee hoor, lukt alleen niet altijd om te reageren!

Tuurlijk blijven we hier ook mee praten. Zelf vond ik het ook altijd leuk als er mensen tegen mij bleven praten. Maak je geen zorgen. :slight_smile:

Carter, gefeliciteerd ! :mrgreen:

En stiekem begin ik wel érrug jaloers te raken op de zwangeren :frowning:

@Selena wrote:

En stiekem begin ik wel érrug jaloers te raken op de zwangeren :frowning:

Geeft niet, ben ik ook… :-*

me to!

Selena, een paar dagen geleden had ik precies hetzelfde. Zat tegen mijn man te ‘klagen’ dat het bij veel meiden van ons forum zo hard gaat. Ik zou het ook zo leuk vinden en zie hier een paar dagen later is het zo ver. Ik hoop zo voor jullie dat jullie binnen korte tijd ook zwanger zijn. Ik gun het jullie in ieder geval enorm en ik blijf duimen dat het snel gebeurd. :thumbup: