Oktober/November stoppers 2009 deel 2, 7 zwanger, wie volgt?

LMG: Van harte gefeliciteerd met je zwangerschap… :dance:

Hoop dat de rest ook snel een positieve test mag komen showen hier, ik duim voor jullie dames :hug:

@romata wrote:

LMG: Van harte gefeliciteerd met je zwangerschap… :dance:

Hoop dat de rest ook snel een positieve test mag komen showen hier, ik duim voor jullie dames :hug:

Thanks meid!! hoe is het met jou??nog veel last van kwaaltjes???

Liefs

Romata, hoest met jou heb je al echo gehad? alweer 10 weken :shock:

LMG van harte!!! Geniet ervan! :-*

Hoe is het met iedereen hier ?

Mijn laptop oplader heeft het helaas begeven, even wachten op de nieuwe dus, nu even op een andere pc.

Ik denk inderdaad ook dat ik gewoon een cyclus heb overgeslagen. Slik sinds vorige week 2 x daags ovulavit en hoop dat dat wat doet. Tot nu toe nog altijd geen ongi…

Gek genoeg is mijn buik wel een stukkie gegroeid naar mijn gevoel, dan dat hij 1,5 maand geleden was. Ik pas nog wel in mijn broeken, maar normaliter toen ik mijn buik inhield was hij nog redelijk slank, nu blijft er een ‘bobbel’ boven mijn broekrand uitsteken (wat overduidelijk geen gas is overigens).

Zou wat zijn als ik nog 50 dagen moet wachten (even afgaand op mijn 1e cyclus en ik nu wss een ronde heb overgeslagen).

@Ici wrote:

LMG van harte!!! Geniet ervan! :-*

Dank je wel!!jij ook nog maar een paar dagen wachten!!spannenddd :pray:

heb je al wel een voorgevoel of nog niet???

:thumbup: :thumbdown: :thumbup: :thumbdown: :thumbup: :thumbdown:

Liefs

@Selena wrote:

Hoe is het met iedereen hier ?

Mijn laptop oplader heeft het helaas begeven, even wachten op de nieuwe dus, nu even op een andere pc.

Ik denk inderdaad ook dat ik gewoon een cyclus heb overgeslagen. Slik sinds vorige week 2 x daags ovulavit en hoop dat dat wat doet. Tot nu toe nog altijd geen ongi…

Gek genoeg is mijn buik wel een stukkie gegroeid naar mijn gevoel, dan dat hij 1,5 maand geleden was. Ik pas nog wel in mijn broeken, maar normaliter toen ik mijn buik inhield was hij nog redelijk slank, nu blijft er een ‘bobbel’ boven mijn broekrand uitsteken (wat overduidelijk geen gas is overigens).

Zou wat zijn als ik nog 50 dagen moet wachten (even afgaand op mijn 1e cyclus en ik nu wss een ronde heb overgeslagen).

Hey meid, balen dat je nog steeds geen ongi hebt!hopelijk heb je idd gewoon een cyclus overgeslagen en is deze keer je cyclus beter (LIEVER ZWANGER :D)hopelijk werkt de ovulavit!Ik duim voor je meid!! :pray: :thumbup: :thumbdown: :thumbup: :thumbdown:

Liefs

LMG: het gaat eigenlijk wel goed, ben alleen nog erg moe maar ga dan ook als Talysha naar bed gaat ook even naar bed :smiley:

Karin: Ik heb nog steeds geen echo gehad :frowning:

6 februari heb ik een echo met 12 weken, dus nog ffies wachten.

@romata wrote:

LMG: het gaat eigenlijk wel goed, ben alleen nog erg moe maar ga dan ook als Talysha naar bed gaat ook even naar bed :smiley:

Karin: Ik heb nog steeds geen echo gehad :frowning:

6 februari heb ik een echo met 12 weken, dus nog ffies wachten.

Ja dat is wel fijn dat je dan ook even kunt uitrusten, maar wel balen dat je nog geen echo hebt gehad hopelijk gaat de tijd snel en is het snel 6 februari :wink:

Liefs

gefeliciteerd lmg :-* was je gevoel toch wel goed he :slight_smile:

ik moet nog 3dgn wachten tot mn nod,heb begin vorige week een test gedaan,die was positief (wel licht) zaterdag weer,daar was geen streepje op te zien :cry: :cry: dus ik weet het niet meer,merk het wel of ik ongi wordt of niet…

mn vriend en ik zijn al een klussenbedrijf begonnen dus komt vast wel goed :lol:

Dank je wel!!jij ook nog maar een paar dagen wachten!!spannenddd
heb je al wel een voorgevoel of nog niet???

Ja, inderdaad nog maar een paar dagen! Voorgevoel...tja...iedere maand heb ik wel weer een ander kwaaltje gehad waardoor ik 'het zeker wist'... :think:
Haha, ik moet er maar gewoon niet zoveel aan denken, maar dat is wel heeeeel moeilijk, hoor! :wall:

Met twee zwangere collega's is het ook niet makkelijk zeg! Groeiende buiken en zwangerschapsverhalen zijn toch leuker als je zelf ook zwanger bent! :shifty: Maar ik ben wel heel blij voor ze!

Misschien toch maar weer een paar dagen goed duimen! :pray:

Hoi meiden,

vandaag mn nod, maar helemaal niks…

wel ben ik wat afgevallen volgens mn vriend, en nog steeds die misselijkheid…

en sinds een paar dagen zoo moe!

maar we wachten nog ff af!! zaterdag ff testje er tegenaan gooien!

Fijn dat je ongi nog niet te bekenen is. Ik hoop heel hard dat hij weg blijft!

Vandaag een vroege test gedaan, en er is een licht streepje te zien!! Vind het zo spannend!! want ik heb wel buikpijn en heb gisteren wat bloed verloren. (heel weinigen, donker slijmerig…sorry voor deze vieze details)

Mijn zus vond dat ik maar een test moest doen want ik vergeet echt alles en weet niet meer waar ik spullen neer leg, en de test is dus licht streepje te zien/…maar een streepje is een streepje toch???

Mijn man zag ook gelijk een streepje, dus niet alleen ik zie het!!!

We gaan donderdag ochtend weer een test doen…OH ik vind het zo spannend!! :pray:

Wauw baby20 kan jij zo lang wachten???

Ik ga heel hard met je mee duimen!!!

nou ik wil het liefst s’ochtends testen, en moet iedere dag om kwart voor 8 op mn werk zijn…

en mn vriend wilt er graag bij zijn, en de gedachte dat ik test en ik ben zwanger en dan direct door naar mn werk is niet echt leuk… dus we wachten ff tot zaterdag! pffff en heb al zo weinig geduld daarmee haha!

Spannend diaan84, hoop dat er donderdag ook weer een streepje komt !!!

Diaan vanuit hier toch een kleine felicitatieEn idd een streepje is een streepje!!zou wel heeel erg tof zijn :smiley:

Meiden ik duim voor jullie!zijn er toch wel een paar die rond hun nod zitten :smiley: hopelijk allemaal zwanger :smiley:

Liefs

Diaan, hier van mij ook een kleine felicitatie. Zou toch wel super zijn!

Baby20, ik hoop dat je zaterdag ook een positieve test in je handen hebt.

Het gaat wel rap hier met de zwangerschappen hoor!!!

Ik hoop over 2 weken ook een leuk berichtje te kunnen plaatsen. Al heb ik nu al het gevoel dat deze maand het ook niet gaat worden. Weet niet waar het van komt maar het is een gevoel. Iedereen zegt, tenminste degene die het weten, maak je zelf niet gek, ben er niet mee bezig, laat het gewoon komen, geniet gewoon de sex en denk niet, ow nu moet ik gaan want anders zijn de belangrijke dagen weer voorbij.

Ik schuif het niet onder stoelen of banken dat we graag een kindje willen, en hoor ook steeds meer in mijn bekenden/vriendengroep dat ze bezig zijn met een kindje en dat het allemaal niet zo hard gaat. Dan denk ik… ik wil ook maar gelukkig ben ik niet enige waar het gelijk bij gelukt is.

Ladies, geniet van deze koude winterdag. Ik ga weer even aan het werk :slight_smile:

Oeh, het wordt spannend zeg voor een aantal meiden hier ! :clap:

Hier ook alvast een voorzichtige felicitatie hoor diaan. Een streepje is ook een streep. Als je donderdag weer test zal het weer een stuk duidelijker zijn. Leuk hoor.

Hopelijk heb jij, baby20, ook zaterdag een positieve test vast. Ik hoop het zo voor je.

Het gaat hier inderdaad hard met de zwangeren. Hopelijk hebben we allemaal gauw een positieve test vast.