Dikke knuffel :hug: juffie!!
Ik heb net een test gedaan!! en wat denk je POSITIEF!!!nog niet echt heel donker streepje maar zeker goed zichtbaar!!van de week voor de zekerheid nog een testje doen!
Liefs
@ juffie, wat vervelend zeg. Nu maar hopen dat het snel weer raak mag zijn.
@lmg GEFELICTEERD!!!
wauw!! lmg Gefeliciteerd !! :dance:
En dikke knuffel voor Juffie… balen zeg:(… ben je zoo blij met een positieve uitslag en dan krijg je dit… hopelijk heb je de volgende ronde meer geluk…
Hier nog geen ongi gevoel, wel constant misselijk nog steeds… af en toe het gevoel dat ik ga flauwvallen… maar ik houdt me er niet teveel mee bezig… dan blijft mn ongi zowieso uit !
fijne zondag iedereen:)
Thanks meiden!!
Baby20 jij ook al bijna nod spannendddddd :thumbup: :thumbdown:
Liefs
@Juffie, wat balen zeg. :hug: Hopelijk gauw weer een goede cyclus zonder problemen en dat het maar gauw raak mag zijn meid!
@LMG: Van harte gefeliciteerd!!! :dance: :dance: Wat leuk voor je! Geniet er maar lekker van.
Jaaaa!!! Lmg gefeliciteerd!!!
LMG van harte meis :dance: het is jullie gegund
Ik heb gister mijn ei gehad of vandaag mijn ei iig goed geklust gister al en vandaag. Daarvoor ook al om de dag. Hopelijk brengt het geluk
Juffie balen meis :hug: (jij schreef toch ook mee in het jan. 2009 topic :think: helaas kreeg jij toen een MK)
Selena misschien wat het ongie gevoel wel je ei en sla een cyclus over :think:
Dank jullie wel!!
@ karin jij nu dus op het wachtbankje da duurt toch zo lang hé iig duim ik voor je!!!
@ Carter hoe ver zit je nu in je cyclus!!Ook voor jou draaien de duimen!en voor alle anderen meiden!!
Liefs
p.s toch wel fijn dat je het hier wel gelijk kunt vertellen zou dit nieuws het liefste van de daken schreeuwen maar da gaat nog niet haha dus is wel fijn dat ik het al wel tegen jullie kan zeggen
Gefeliciteerd LMG! Zie je wel, meestal zit je gevoel goed!
@ Karin, ja, ik schreef daar inderdaad! Ook toen een vroege MK. Maar wel snel daarna zwanger van Sofie! Misschien gaat het nu net zo…?
Overigens vloei ik nog stééds een beetje…meer dan een week nu. Vooral bruin inmiddels. Bij mijn eerste vroege MK was het juist maar drie dagen en weinig, waardoor ik testte omdat het afweek van een normale menstruatie. Wel gek, woensdag ‘mag’ ik alweer aan de gang met ovu-testen…benieuwd of mijn cyclus weer meteen op gang is.
@ juffie hoop dat je cyclus snel weer op orde is!!!En dat je snel weer zwanger word!! :thumbup: :thumbdown:
Liefs
Ja, begin februari zal mijn NOD zijn. Ik ben nu uitgegaan van 38 dagen dan zou het 4 februari moeten zijn. Ik hoop ook zo dat het raak is. Zeker omdat mijn cyclussen altijd 35-38 dagen duren duurt het zolang voordat je weer opnieuw kunt beginnen.
Lmg, van harte gefeliciteerd met je zwangerschap!!! geniet ervan!
Juffie, :hug: sterkte!
@Carter wrote:
Ja, begin februari zal mijn NOD zijn. Ik ben nu uitgegaan van 38 dagen dan zou het 4 februari moeten zijn. Ik hoop ook zo dat het raak is. Zeker omdat mijn cyclussen altijd 35-38 dagen duren duurt het zolang voordat je weer opnieuw kunt beginnen.
Ik hoop het ook voor je meid!!!Is idd lastig zon lange cyclus de mijne was vorige ronde 33 dagen pff vond dat al lang maar wist dat het deze keer gewoon 28 dagen was vanwege mijn eisprong precies 2 weken geleden
Duimen blijven hier nog steeds overuren draaien voor jullie allemaal!!
Mijn vriend is ook echt helemaal door het dolle heen we moesten net naar het ziekenhuis omdat mijn opa en tom zijn moeder daar liggen en hij had moeite om zich in te houden
Liefs
Gefeliciteerd LMG!!! wat een leuk nieuws!!
juffie, dikke :hug: van mij.
donderdag mijn nod…spannend!! verwacht er niet veel van aangezien ik al sinds mijn ei buikpijn en rugpijn heb, maar ik hoop en nog steeds!
@diaan84 wrote:
Gefeliciteerd LMG!!! wat een leuk nieuws!!
juffie, dikke :hug: van mij.
donderdag mijn nod…spannend!! verwacht er niet veel van aangezien ik al sinds mijn ei buikpijn en rugpijn heb, maar ik hoop en nog steeds!
Dank je wel meid!
en van die buikpijn hebben sinds je ei (wil je niet teveel hoop geven hoor) maar ik had dat ook. zondags ei en dinsdag of woensdag begon bij mijn al buikpijn net of ik ongi moest worden!dus het kan wel!!Het was bij mij alleen wel in vlagen en sinds deze week wel raar gevoel in buik en af en toe buikpijn maar wel anders als ongi worden!
Duim voor je
:thumbup: :thumbdown:
Liefs
dit is even wat minder fris Ik ga net naar het toilet en verlies en een sliert slijm
Heb hier wel eens wat over gelezen in dit topic maar kan het snel niet terug vinden. Wie kan mij helpen wat dit ook alweer is.
Ik hoop het lmg! ik had inderdaad op een vrijdag mijn ei en sinds maandag last van buikpijn, ook niet constant maar wel aanwezig en nu ook weer…
Marcella is het helder/rekbaar slijm? want dit kan best wel eens betekenen dat je je eisprong hebt.
@Marcella1602 wrote:
dit is even wat minder fris Ik ga net naar het toilet en verlies en een sliert slijm
Heb hier wel eens wat over gelezen in dit topic maar kan het snel niet terug vinden. Wie kan mij helpen wat dit ook alweer is.
Idd marcella wat diaan zegt als het helder rekbaam slijm is kan het van je eisprong komen!!kan een paar dagen voor eisprong beginnen en meestal als het dan weg is heb je ook je eisprong gehad!Maar bij mij begon het al 6 dagen voor eisprong en de dag van de eisprong was het weer wat minder :? dus weet niet hoe het bij jou zal zijn!
Liefs
Gisteren maar een extra samen geslapen :). Vanaf vandaag is Alex weer 5 dagen weg dus hopelijk gaat het goed deze maand.
Het is toch wel vervelend hoor als je graag een kindje wil dat je man dan door de weeks niet thuis is en dus alleen maar in het weekend samen bent. Dat maakt de kans wel een stukje kleiner om zwanger te worden.
Ladies, thanks voor jullie uitleg