Ik ben weer terug van de ha, dit was zo mogelijk een nóg bottere boer dan de ander (die eigenlijk wel oke was). :x Cyclussen van 200 dagen zijn volgens hem nog volstrekt normaal, PCO kan ik niet hebben (‘dat heb je niet’), en de eerdere klachten die ik al had (contactbloedingen etc.) staan volstrekt los van het niet ongesteld worden. Jemig zeg… :x O ja, en de 5 weken buikkramp zijn ook normaal…
Heb uiteindelijk wel een verwijzing naar de gynaecoloog weten los te peuteren,maar het kwam over alsof meneer de ha me een regelrechte aansteller vond, want hij zat er zeker niet om te springen…
Vandaag zou de Ovulavit binnenkomen, heb nog niets gezien. :x Wil er nu mee beginnen, dus dat is niet fijn… Wel getemperatuurd vanaf gisteren en dat wil ik ook nog doorzetten.
Pffff…
Hartstikke goed dat je toch een verwijzing los hebt weten te peuteren! You go girl! :thumbup:
Laat die huisarts maar l*llen, huisartsen weten er meestal te weinig vanaf om een juiste diagnose te stellen!
Ik baal er wel van, maar goed, ik moet morgen naar de gyn bellen voor een afspraak.
Overigens terwijl ik jouw reactie las, belde mevrouw de buurvrouw aan met de Ovulavit die zij had ontvangen. Dat is in ieder geval nog een positief puntje. Voor de rest maar afwachten. Maandag en dinsdag had ik gezwóren ongesteld te worden, maar nog altijd geen duivels… Dag 50 :think:
Goed gedaan Selena! Hopelijk kan de gynaecoloog je helpen! en je ziet het, een “brutaal” mens heeft de halve wereld!!
Juffie, wat vervelend voor je, zeker al mensen die vragen stellen, mensen kunnen soms zo tactloos zijn!!!
Ook ik ben het met de andere meiden eens, :sick: is toch echt wel een teken van zwangerschap!
Ik heb vreselijke rugpijn (laag) nou heb ik even google gezocht en dat schijnt ook bij de verschijnselen te horen, maar ik weet het niet hoor, heb ik last van mijn buik…ik wordt gek van mijn lijf!!!
Selena wat een botte hork die ha, hij kan helemaal niet zien of je pco hebt :think: :think: :think: goed dat je een verwijzing hebt gekregen
Ben het met karin eens maar goed van je selena dat je toch een verwijzing hebt gekregen!!
Ik vind het nu echt steeds spannender denk niet dat ik tot volgende week kan wachten met testen misschien maandag al (als ongi er dan nog niet is ) maar vandaag steeds meer last van mijn buik steekjes en beetje zeurende pijn maar weer anders als dat ik ongi moet worden! ook heb ik er steeds meer last van dat als ik opsta duizelig en slap word!en ja ben nu ook weer misselijk maar misschien houd mijn lichaam me gewoon voor de gek maar toch heb ik deze keer sterker het gevoel dat het ‘‘raak’’ is dan vorige maand!maar nog even wachten :?
Liefs
Selena, fijn dat je een verwijzing hebt gekregen! Ook al is het maar ter geruststeling, zo’n gyneacoloog heeft er toch net iets meer kijk op.
Overigens ligt het niet altijd aan de huisartsen dat je niet doorgestuurd wordt. Het gebeurt regelmatig dat we iemand doorsturen binnen ‘de termijn van 1 jaar dat er officieel voor staat’ en dat de gyneacologen de afspraak gewoon cancellen omdat ze er nog niets mee willen… :? Maar aan de andere kant, er zijn ook genoeg gyneacologen die het heel goed begrijpen. Vaak zijn dat overigens wel de vrouwelijke artsen… :think:
Mooie lijstjes trouwens!
LMG, spannend hoor!
In ons nieuwe huis keert de rust eindelijk weer een beetje terug. Veel staat al op zijn plek en de slaapkamer is in ieder geval zo goed als af. Hopelijk staat dit weekend de pc ook weer op zijn plek…
Dan hoef ik niet steeds op mijn werk naar KOK te gaan kijken 8)
@Ici wrote:
Overigens ligt het niet altijd aan de huisartsen dat je niet doorgestuurd wordt. Het gebeurt regelmatig dat we iemand doorsturen binnen ‘de termijn van 1 jaar dat er officieel voor staat’ en dat de gyneacologen de afspraak gewoon cancellen omdat ze er nog niets mee willen… :?
Het ligt er natuurlijk ook aan hoe je de klacht verpakt.
Verpak je het als ‘ik ben nog niet zwanger’ of verpak je het als ‘mijn menstruatie blijft maandenlang uit’… in het laatste geval denk ik dat de meeste gyns je toch wel serieus móeten nemen… toch?
fijn dat je toch een verwijzing hebt gekregen selena, hopen dat je daar wat verder mee komt,
spannend lmg,hopen dat het snel maandag is…
fijn dat het weer een btje rustiger is bij je ici
Hoop ook dat het snel maandag is haha word namelijk beetje gek van mijn vriend zit constant je bent zwanger en tegen mijn dochter wel voorzichtig met mama. Heb al een paar x gezegd ga er maar niet vanuit dat ik zwanger ben maar hij blijft bezig ach ja op zich best schattig en we wachten het gwoon even af sta er nu best nuchter in dus da is wel fijn
:thumbup: :thumbdown: :thumbup: :thumbdown: voor alle meiden!!
Liefs
Spannend lmg ! :mrgreen: I hope for the best !
Hier nog steeds geen ongi… Heb eerlijk gezegd ook niet (meer) het gevoel dat ik het ook snel ga worden… :think:
Balen selena dat je nog steeds moet wachten op je ongi ik hoop echt voor je dat je wel snel ongi word!!Want dit is ook niks en dan kun je tenminste ook weer verder!!
Heel veel liefs :-*
Hey meiden, ik wil jullie even een fijn weekend wensen.
Vanavond gaan wij naar vrienden toe en morgen ga ik met mijn neefje naar de Efteling.
Tevens was Alex gisteren al thuis en gaat maandagochtend pas weg dus een lekker lang weekend met mijn man ;).
Liefs
He meiden,
Selena wat goed dat je een verwijzing hebt gekregen. Wel balen dat het nodig is.
Spannend Lmg. Ik duim heel hard voor je, ben benieuwd maandag.
Ik duim hard voor alle anderen!!!
Hier blijft de moeheid onverminderd aanwezig. Het wordt eigenlijk alleen maar erger. De misselijkheid is gelukkig wel gezakt, ik moet 's ochtends wel gelijk wat eten, maar dan gaat het wel goed. Vandaag nog even binnen gegluurd (werk op verloskunde en daar staan natuurlijk allemaal mooie echo-apparaten ;-)). Een mooi kloppend hartje en een mooi gegroeid beebje, nu zo’n 2 cm…
Wat leuk zeg dat je toch al naar je kleine wondertje hebt kunnen kijken dan is het toch anders als dat je het alleen weet dat je zwanger bent je ziet het dan ook echt!!
Ik vind het ook nog wel spannend hoor of ik wel of niet ongi word maar heb het best druk en veel aan mijn hoofd (word steeds meer) dus ik ben er ook minder mee bezig en sta er nu vrij neutraal in dat is eerlijk gezegd wel prettig hoor!Ik hou jullie op de hoogte maar als ik het vol kan houden en de ongi is er nog niet probeer ik het toch nog langer als maandag uit te stellen met testen
Liefs :-* voor jullie allemaal!!
p.s marcella heel fijn weekend lekker druk maar wel heel leuk!!
Misschien toch maar morgen testen niet dat ik denk dat ik niet langer kan wachten maar rest van de week moet mijn vriend hele dagen weg en ik ook dus dan gaat dat ook niet en het is ook wel prettig als je dan al meer zekerheid hebt natuurlijk!!maar als ik morgen test dan laat ik het jullie natuurlijk wel even weten ga er niet vanuit hoor maar mijn vriend nu wel
Hoe is het met jullie girls???
Liefs
en en en?? heb je al getest?? wel spannend hoor,we hebben op dezelfde dag onze nod, bij mij is de misselijkheid en duizeligheid ook nog steeds niet weg,ben nu al 2dgn van mn werk thuis,pfff zulke buikkrampen weer niet normaal…
leuk dat je ff gegluurd hebt pinky,zeker wel spannend om te zien, zo’n mini mensje :inlove:
en zijn de duivels al in zicht selena?? balen zeg dat het zo lang duurt :hug:
druk weekend marcella,leuk :lol: efteling wil ik ook zo graag weer keer heen maar is zo ver vanaf ons
@18november_is_de_dag wrote:
en en en?? heb je al getest?? wel spannend hoor,we hebben op dezelfde dag onze nod, bij mij is de misselijkheid en duizeligheid ook nog steeds niet weg,ben nu al 2dgn van mn werk thuis,pfff zulke buikkrampen weer niet normaal…
Nee nog niet getest twijfel nog een beetje wanneer ik ga testen en natuurlijk of dat het dan ook nog nodig is haha.
Maar mijn banner klopt niet mijn nod is morgen maar heb hem expres zo laten staan maar voor jou ook spannend ook bijna nod :thumbup: :thumbdown: :thumbup: :thumbdown:
Liefs
Update, ik heb definitief een MK gehad vorige week zaterdag. Zondag en woensdag waren de testen nog positief. Vandaag zo goed als niets meer te zien. Had het wel verwacht, maar natuurlijk toch altijd een piepklein beetje hoop. Op naar ronde 3…
Dikke :hug: Juffie…
Lmg, spannend ! Ben benieuwd morgen !
Hier nog altijd geen ongi :roll: Het hele ongi-gevoel is trouwens ook verdwenen… Nog maar ff afwachten dus (nu dag 53, of eigenlijk 54 (zondag))…