Oktober-November-December stoppers 2012 - deel 3

En hoe is het verder met de dames? Hier nu echt aan het aftellen!

Heel rustig hier Tigru!

Zo rond de NOD-jes zal het wel weer wat drukker worden, vermoed ik? :mrgreen:

Het is hier stil!

Ben ik zelf natuurlijk ook schuldig aan. Ben inmiddels een jaar bezig met zwanger worden en nog niet gelukt. Dus het was voor mij even nodig wat afstand te nemen. Wel gewoon doorgegaan met proberen natuurlijk. Momenteel weer rond mijn ei. Dus het is hier weer gezellig thuis :slight_smile:

Net nog even gespiekt bij de 9maanden mama’s en zag dat Angela is bevallen. Gefeliciteerd en geniet ervan! :inlove:

Nu jij Tigru, nog maar even en dan kun jij ook je kleintje in je armen sluiten! Spannend hoor!

en daarna? Jipenjanneke misschien? (dat staat natuurlijk op de 1e pagina? Maar die kan ik nu niet lezen…)

Met jou meisje alles goed Sassie? Eindelijk wat rust in de tent, na de verbouwing en de roerige eerste periode?

Spannende tijden ook voor jou dan Marlies. Ik hoop dat je snel een positieve test in je handen hebt!

Verder nog nieuws? Misschien stiekem al iemand zwanger?

Goedemorgen

Hier alles goed. Zit te wachten op de ongie was vorige maand de 16 een heel klein beetje ongie dus nu overtijd ik wacht nog even met testen.

Kato afstand nemen is toch ook een keertje goed hopelijk lukt het snel bij jullie.

Tigru begint op de schieten voor jullie.

Voor iedereen een dikke :hug: die het kan gebruiken

Gisteren is onze dochter Haley Morgan om 13.58 geboren!

Tigru en gezin gefeliciteerd met de geboorte van jullie dochter

wauw! tigru, gefeliciteerd!!!

Hier nog steeds alles rustig, ik zit nu op het wachtbankje. Ben druk clomid 150 mg aan het slikken. De gyn zei dat nu alles werkt en dat we het nu maar even moeten afwachten. Ik mag tot 4 keer toe nog deze kuur thuis gebruiken, stel dat het dan nog niet raak is gaan we verder kijken.

Spuiten heeft dan weinig effect omdat ik al clomid gebruik en daar opzich goed op reageer. Het is nu de bedoeling dat het nu ook eens blijft plakken. Stel dat ik na deze 4 keer nog niet zwanger ben gaan ze misschien wel aan IUI denken. Dus spannend allemaal.

Ik hoop dat we daar iig niet aan hoeven te komen, en dat het zo een keer mag lukken…

@Tigru

Hartelijk Gefeliciteerd, geniet er van !

Hier nog steeds rustig.

Zit nu juist in vruchtbare week, dus weer hard aan de slag.

Gefeliciteerd tigru!!! :inlove:

Hopelijk zit je heerlijk op je roze wolkje!

Geniet ervan met je gezinnetje!

Hier weer op de bank… :pray:

Wel fijn dat je nu echt bezig kan zijn met zwanger worden kleine spruit! Wanneer is je nod ongeveer?

Hoe is het nu bij jou vanholland? Al mogen testen, of alweer een ronde verder?

En clair, voor jou veel klus plezier! :wink:

Hoe gaat het met de babies, sasssie en Angela?

En hoe gaat het met jou Marlies? Weet je al wat meer?

Kato nog niet ongie maar ook nog niet getest wacht er nog even mee.

@ Kato,

Als het goed is vrijdag. Ik wacht dus maar rustig af…

Is wel spannend, zeker dat ik in aug een vroege MK heb gehad. Dat blijkt achteraf… Hopelijk blijft het nu een keer goed plakken… :pray:

Bedankt allemaal! Het gaat gelukkig best goed allemaal :smiley:

Best goed Tigru? Ik hoop dat het heel goed met jullie gaat!!!

Al een beetje hersteld van de bevalling? En doet Haley het goed?

En al nieuws Kleine Spruit? Waarom denk je dat je miskraam hebt gehad?

Nog altijd niet getetst vanholland?

Ben vandaag aan het werk, maar jeetje wat rustig in de winkel… Ik hoop maar dat het stilte voor de Sinterklaas storm is!

Verder een rustig weekend voor de boeg, met een ziek meisje thuis. De jongste heeft de hele nacht moeten spugen. Waarschijnlijk komt de oudste vannacht of morgennacht dan ook…

Lekkere afleiding voor de altijd spannende, naderende NOD

Verder alles goed met iedereen?

Nee nog steeds niet getest Kato miscchien aankomende week testen maar ik laat het nog wel weten

Ben gisteren ongie geworden dus we gaan door naar de volgende ronde

Jammer vanholland! :hug:

Ik helaas vandaag ook weer begonnen aan de volgende ronde. Ik denk ronde 15 of 16…

Op advies van mijn schoonzusje en een aantal positieve ervaringen van kennissen hebben we vandaag contact opgenomen met een medium. Niet dat ik daar heel erg van ben, en mijn man al helemaal niet, maar ik vind het wel fijn om deze maand ergens naar uit te kijken…

Helemaal leuk omdat mijn, zeer nuchtere, man zelf met het idee kwam. Hij heeft ook gelijk gebeld vandaag. Ze vroeg om een foto van mij. Dus mijn man vroeg haar e-mail adres… Maar dat was niet de bedoeling, het moest wel even gewoon via de post. :slight_smile:

Ik heb er nu al zin in om er met mijn man naar toe te gaan. Dat wordt zeker lachen. En wie weet helpt het ook echt. :pray:

Ik ben in mijn zwangerschap bij een acupuncturiste geweest. Zij heeft mij geholpen met de pijn die ik had. Maar ze helpt ook veel stellen bij wie het zwanger worden lastig gaat. Misschien ook een idee? En ik ben bang van naalden, maar vond het enorm meevallen.

Jammer ladies, op voor volgende ronde!

Ik zou volgende week ongie moeten worden, dus kan dan pas iets melden.

Ik hoop echt wel dat het nog lukt voor dat ik 41 word maar vooralsnog stress ik niet en blijf ik gewoon optimistisch.

Nou, helaas, ik ben weer ongesteld geworden.

Ik had heel even goede hoop. We hadden goed ons best gedaan en ik behoorde afgelopen woensdag ongesteld te worden en er kwam nog niets.

Maar vanmiddag toch ongesteld geworden, dus helaas.

Jammer Clair!! :hug:

We blijven het maar gewoon proberen…

Jij bent inmiddels ook een jaar bezig toch? Al plannen om een keer een afspraak te maken met een gynaecoloog? Ik kan me tenminste niet herinneren jou er ooit over gehoord te hebben.

Wie weet Tigru, wat ik nog allemaal ga doen om sneller zwanger te worden. :wink:

Accupunctuur heb ik helemaal geen ervaring mee. Maar voorlopig vind ik het zo wel even prima. Die medium vind ik ook wel grappig. Ik mag me zondagmorgen laten behandelen. Geen idee wat dat betekend. Maar ik heb m’n man gezegd dat hij wel mee moet. Straks zit ik dat alleen ongemakkelijk te wezen. Niet zo’n zin in.

Een kennisje van mij is deze week op haar 43e (geloof ik) bevallen van haar eerste kindje. Ik voel me eigenlijk al een beetje oud met m’n 36/37, maar als ik naar haar kijk heb ik dat helemaal niet. Geeft me weer hoop voor de komende jaren.

Ik ben inmiddels ook op een punt dat het leeftijdsverschil met de andere kinderen een beetje invloed gaat krijgen op mijn gevoel. Ik vraag me af of het voor een jongste kind fijn is om een ‘nakomertje’ te zijn. Niet dat ik 4 of 5 jaar nou zo veel vind. Ik scheel ook 4 en 6 jaar met mijn broers. Maar misschien als het straks 7 en 9 jaar scheelt… Maar goed, zorgen voor later. (al hoop ik natuurlijk van niet)

Ik mag weer een vruchtbare week in. Dan komt er ook altijd weer wat hoop. Fijne tijden breken aan tot net voor NOD. :smiley: