Sassie en gezin. Gefeliciteerd met de geboorte van jullie dochter. Geniet ervan
Sassie en gezin gefeliciteerd :inlove: :inlove:
Mooie naam en idd flinke meid.
Hopelijk mogen jullie snel naar huis.
Oh Sassie, wat fijn!!! Gefeliciteerd met jullie kleine meisje en geniet maar lekker van deze bijzondere tijd. :inlove:
Flinke meid idd en een hele mooi naam! Past ook mooi in het rijtje met haar grote broers.
En gelukkig net op tijd klaar met verbouwen. Ze heeft het geweten…
@ Sassie, antwoord op je vraag: ongeveer een jaar
En van harte gefeliciteerd met Julie ! (Leuke naam )
Ik hoop dat je huis inmiddels ver genoeg af was dat je nu heerlijk kan genieten…
gefeliciteerd sassie met jullie dochter!!!
ben benieuwd naar je bevallingsverhaal.
jij bent de eerste die bevallen is van dit topic wie is de volgende?
ik duim voor de meiden die nog niet zwanger zijn :hug:
sassie gefeliciteerd met jullie meisje! Wat een prachtige naam hebben jullie haar gegeven! Wat vinden de jongens van hun zusje?
Ben je lekker aan het genieten van de kleine Julie, Sassie?
Ik heb je verhaal gelezen bij de aug. mama’s.
Fijn dat het zo goed is gegaan! Ik heb zelf ook 2 flinke meiden gekregen (4100 en 4500 gr) en borstvoeding geven was geen pretje. In eerste instantie tenminste. Elke keer bijvoeden en dan nog niet weten wat ze precies binnen hebben gekregen. Voor je zelf brengt het denk ik ook veel rust. Kan papa er 's nachts ook een keer uit. Dus heerlijk tutten met je meisje de komende tijd!! :inlove:
Wie is idd de volgende uit deze topic? Tigru, jij als eerste uitgerekend?
Bij jou schiet het toch ook al op Jipenjanneke. Voel je je goed ook?
Hier weer de laatste week van de periode is gegaan. Wederom niet echt een goed gevoel erover. Maar dinsdag naar de gynaecoloog. Ik hoop maar dat er niets serieus aan de hand is. Heeft iemand trouwens een idee wat ze bij zo’n eerste gesprek doen? Is dat alleen maar een praatje of zullen ze ook al iets willen onderzoeken?
Kato ik hoop dat het hele gesprek niet meer hoeft.ik zal voor je duimen dat het wel goed zit.
Hier gaat het prima en het gaat zeker snel nog maar 4 maandjes.
Sassie lekker aan het genieten van je meisje?
Kato ik hoop dat het hele gesprek niet meer hoeft.ik zal voor je duimen dat het wel goed zit.
Hier gaat het prima en het gaat zeker snel nog maar 4 maandjes.
Sassie lekker aan het genieten van je meisje?
Het zal er om spannen wie de volgende is.
Ik ben 10 oktober uitgerekend en Tigru 21 oktober.
Afwachten maar :mrgreen:
Sassie nog een keer gefeliciteerd! Fijn dat alles goed is gegaan.
En het zal er inderdaad om spannen, Angela of ik… We zullen zien, ik hoop pas volgende maand te bevallen, maar denk Angela deze maand al
Nee Tigru ik denk niet deze maand al hoor hihihih.
Bij Naomi was ik 40+5 dus ik ga er van uit dat het nu ook weer rond die tijd komt.
Dan kan ik misschien wel eerder bevallen, was bij Keira 38+1 en hoop toch niet over de 40 te gaan… We zullen zien!
Jipenjanneke vroeg nog naar mijn bevallingsverhaal :oops:
Zondag op maandag had ik al van 04.00 tot 06.30 weeen gehad, maar toen stopte het. Om 12.00 had ik afspraak bij de vk van het ziekenhuis, bij inwendig onderzoek was de baarmoedermond half verstreken en 1 vingertopje ontsluiting, te weinig om te strippen dus het kon nog wel een paar dagen duren.
Eind van de middag kreeg ik weer vervelende harde buiken om de 20-30 minuten, maar nog niet pijnlijk. Toen de kids op bed lagen kwamen ze wat vaker en werden ze pijnlijker. Rond 21.00 kwamen ze om de 10 minuten ongeveer, daarna werd het sneller en pijnlijk en hebben we om 22.30 het ziekenhuis gebeld en daarna mijn schoonouders voor de kids op te halen.
Om 23.15 waren we in het ziekenhuis en werd ik aan het ctg gelegd, maar vanwege de drukte (alle verloskamers waren bezet) kwam de vk pas om 01.00 en toen had ik al 6 cm ontsluiting. Nog geen kwartier later voelde ik druk van onderen en bleek ik volledige ontsluiting te hebben en om 01.28 was ze er dus!
Elle, de jongens zijn erg blij met hun zusje. Ze helpen me ook goed mee als ik erom vraag. Ze vonden het wel vervelend / jammer dat ik de eerste dagen vooral boven was, maar gelukkig had ik weinig lichamelijke klachten en kon ik op dag 3/4 alweer zo goed als alles.
Kato, volgens je banner zit je na NOD? Hoe was het bij de gynaecoloog?
Hoe gaat het met de rest?
Ik kwam ook even gluren hoe het met de rest van de dames gaat…
Fijn dat je zo’n voorspoedige bevalling hebt gehad Sassie!
Goedemorgen
Alles goed bij iedereen hier wel. Vorige week een midweekje weg geweest en toen donderdag iets van een ongie maar niet doorgezet.Heel klein beetje bloed met afvegen en meer niet. Ben vorige maand vergeten op te schrijven wanneer ik het was dus ik weet het nu niet zo goed meer.We wachten rustig af
Alles pima hier, beetje druk gehad en ook weer ongesteld geweest intussen.
Ben wel benieuwd naar de volgende bub
Hoe is het met de dames hier?
Hoopte op goed nieuws hier maar helaas nog geen zwangere er bij.
Hoi allemaal,
Heb heel in het begin wel eens iets gepost hier, maar lees voornamelijk met jullie mee!
Allereerst, wat geweldig dat er al een bevallig uit dit topic gerold is!
En drie dames op het wachtbankje voor de bevalling! Erg leuk, gefeliciteerd!
Hier best wel een vreemde zomer gehad. Met tussenpozen zijn wij sinds 2009 bezig waar ik bij moet zeggen dat het destijds niet belangrijk was of het zou lukken. Het laatste halfjaar (vanaf november) was ik er toch ineens veel mee bezig en had zelfs al ovulatietesten gekocht.
Bij een doktersbezoekje in juni (voor heel iets anders) vroeg hij of wij kinderen willen omdat ik al aardig oud begin te worden en we dan maar eens actief moeten worden
Ik heb toen gezegd dat we inderdaad bezig waren en het niet opschoot.
We kregen toen gelijk een samenlevingstest. Vooraf dacht ik: als het slecht is, ga ik mijn leven anders inrichten en ben ik blij dat ik eindelijk weet waar ik aan toe ben. Maar toen er onder de microscoop geen enkele levende zaadcel was te bespeuren, heb ik toch een dagje liggen janken! Op dat moment werd mij na 10 jaar eindelijk duidelijk dat ik stiekem graag een kind wil. Wat een bijzonder moment, heel gek om zo met je neus op de feiten te worden gedrukt.
Aansluitend kreeg mijn man natuurlijk een sementest. We hadden al helemaal bedacht dat dat ook niets zou worden, maar wat blijkt? Het zijn geen topzwemmers, maar een zwangerschap is heel goed mogelijk.
Deze maand keurig ons best gedaan, over een week zou ik ongesteld moeten worden.
Mijn enige twijfel heb ik uiteraard nog over het feit dat de samenlevingstest niet goed was, maar dit schijnt toch al een vage test te zijn. Anders wordt het vast IUI en dat is een stap die ik wel wil nemen. Afwachten maar!
Ik kwam ook kijken of er al weer zwangeren waren…
Marlies ik ga voor je duimen en hoop dat je mama mag worden!