Oktober-November-December stoppers 2012 - deel 3

Ons derde deeltje!



Dat de rest van ons nu ook dit deeltje zwanger mag worden!











Eerste deeltje!



Tweede deeltje!

leuk geworden!!



en idd dat in dit deeltje ieders wens maar mag uitkomen

het is rustig hier allemaal genoten van het lekker weertje?

ik heb vanmorgen nog een testje gedaan.

Die is echt duidelijk jipenjanneke

ja he was ook erg blij vanmorgen.

ik had eerst teveel urine gebruikt test was zeiknat ik dacht neee nou verpruts ik hem, maar had hem droog gemaakt met een wc papiertje en is het toch nog goed gekomen haha.

Mooie test JipenJanneke! Heb je er ook weer een beetje meer vertrouwen in nu?



Wat een heerlijke dag vandaag! De eerste bbq al weer gehad. Gezellig met 2 vriendinnen en de gezinnen de hele middag buiten gezeten. Blijft wel grappig om te zien hoe ze kijken als ze me vragen wat ik drinken wil. Een wijntje bestekend dat er nog geen nieuws is.



Temperatuur is weer omhoog, dus eisprong is geweest. Nu hopen dat we het goed hebben benut!

Ga zeker voor je duimen Kato, hopen dat het nu raak is!



Jipenjanneke, geen twijfel mogelijk, die is mooi donkerder geworden!

kato vertrouwen is soms nog beetje moeilijk,maar ik moet zeggen dat ik me meer zwanger voel dan de vorige keer.

ik hoop dat jij ook een positieve test hebt over 2 weken.

Fijn dat je je meer zwanger voelt! Denk dat dit voor je gevoel ook belangrijk is. Maar denk dat je pas gerustgesteld bent als je 12 weken bent. Komt echt goed meid!



Hier vanmiddag naar de VK. Keira gaat voor het eerst mee, als ik dan zeg “We gaan naar de baby luisteren” antwoord ze met “Maneschijn!” Waarom weet ik niet, maar moet er enorm om lachen.

Fijn JipenJanneke, ik hoop dat je er snel volop van zal genieten!



Hihi, die Keira! Ik denk dat ze een zusje wil met de naam Luna?

Kinderen zijn vaak zo grappig, zonder dat ze het weten.

Saartje heeft een nieuwe fase… Als de haar zin wil hebben of gelijk wil krijgen begint ze de zin met; In mijn wereld…

Geen idee waar dat vandaan komt. Iets op tv waarschijnlijk.



Veel plezier bij de VK, tigru!

Meld :mrgreen:



Hier gaat het wel goed, alhoewel ik erg druk ben de laatste periode :wink:

We zijn inmiddels met de verbouwing begonnen, we hebben nu 2 klusweekenden achter de rug. Mijn vader blijft dan van vrijdagochtend t/m zondagmiddag, dus dan even wat minder privacy in huis, maar het is voor een goed doel. Ook moet ik allerlei dingen regelen hiervoor (offertes aanvragen, bestellingen plaatsen, e.d.) en daar gaat toch even wat extra tijd in zitten.

Volgende week heb ik ook weer een examen en begin mei nog 3 examens, dus af en toe moet ik een beetje studeren.



Qua zwangerschap gaat het prima, ik voel de kleine steeds beter en vaker en verder heb ik weinig klachten. Ik merk wel dat als ik teveel moet fietsen (3 a 4 keer op een dag met de bakfiets) dat ik veel last krijg van mijn bekken, dus dat probeer ik zoveel mogelijk te beperken. Deze maand blijven de kids dus op maandag over en vanaf mei (als manlief ouderschapsverlof heeft) dan gaat hij ze tussen de middag ophalen en wegbrengen.



Elle,



jipenjanneke, gefeliciteerd :inlove:

Ik hoop dat deze keer alles goed blijft gaan :pray:

Je testen worden in ieder geval mooi donkerder :thumbup:



Szus, balen dat de derde poging niet gelukt is :hug:

De meeste vrouwen (80%) zijn binnen een jaar zwanger, maar ik kan me voorstellen dat er in jouw geval wat meer druk achter zit. Ik hoop dat je tijdens de volgende 3 pogingen zwanger raakt.



Kato, volgens jouw banner ben je 18 dagen overtijd :think: of heb je de banner nog niet vernieuwd? Zo te lezen weer in de wachtperiode? Ik ga voor je duimen!



Tigru, voor het lijstje, ik ben inmiddels ook een jaartje ouder :smiley:



Ik zag dat Dotje en Tigru weer goede echo’s hebben gehad :inlove:



Ik ga binnenkort bellen om een 3D-echo te laten maken rond 27 weken, dat heb ik bij de jongens ook gedaan.

hoe was het bij de vk tigru?



kato dat in mijn wereld is van chloe’s closet,meisje met blond haar die alle avonturen beleeft in haar kast haha…



sassie wat fijn dat het zo goed met je gaat!

3d echo is super he dat hebben wij ook gedaan heel erg mooi.

en al flink meisjeskleding geshopt of valt het nog mee?

Alles was goed, eerst een hoop geschup en later ook een prachtig hartje. Keira vond het maar raar. Merk wel dat het bij een tweede allemaal minder stressvol is. Vind dat zelf heel bijzonder en ook grappig.



Ik ga je leeftijd aanpassen Sassie!



En een 3D echo is zo ontzettend mooi. Hebben we bij Keira ook laten doen, maar nu moeten we kijken of het financieel haalbaar is.



Jipenjanneke, voel je je nog steeds goed zwanger?

wat fijn dat het allemaal goed was bij de vk tigru!!



ik was vanmorgen voor het eerst echt misselijk dat ik bijna moest overgeven,net toen ik de kids naar school wilde brengen.

verder slaap ik al 2 nachten slecht door een knedend gevoel in mijn buik,ik denk mijn darmen.



ik heb vanmorgen ook nog met de clearblue getest de allerlaatste test en die gaf al 3+ aan dus ik ben blij! :smiley:

Meld! :slight_smile:



Jipenjanneke, mooie testen!!



Tigru, mijn uitgerekende datum staat nu op 8 november.

Maandag weer echo :inlove:



Kato, mn duimen draaien weer voor je deze ronde!



Kleine spruit, hoe is t eigenlk met jou?

Voor degene die het leuk vindt om naar te gaan kijken, ik heb bij het showforum van de augustusmama’s een paar echofoto’s van de 20 weken echo geplaatst: http://www.kindjeopkomstforum.nl/viewtopic.php?t=108473&start=30



jipenjanneke, die 3+ lijkt me een goed teken, dan is je hcg mooi aan het stijgen. Volgende week krijg je een vroege echo toch?



Qua meisjeskleding valt het nog mee, ik heb zelf alleen nog een mutsje gekocht. Mijn moeder heeft wel 2 setjes in maat 56 en 62 gehaald en ik heb van mijn tante 2 setjes (62 volgens mij) gehad van haar kleindochter die eruit gegroeid is. Nog vrijwel niks voor de eerste weken dus. Volgende week ga ik de Blije Doos ophalen en dan ga ik ook even bij de babykleding kijken als ik er dan toch ben :wink:



Tigru, ik vind het juist niet minder stressvol, elke keer spannend of de vk een hartje kan vinden of de echo wel goed zal zijn. Ik heb al 2 goede zwangerschappen gehad en op een of andere manier had ik voor mijn gevoel dan meer kans dat het niet goed zou gaan. Dat gevoel is eigenlijk pas minder geworden na de 20 weken echo en sinds ik de kleine dagelijks voel.



Dotje, heb je maandag dan de echo voor de combinatietest?

Mooie foto’s sassie!



Nee heb maandag termijnecho, wij doen geen combinatietest

Meld!



JipenJanneke: die tests zijn overtuigend en die misselijkheid is vervelend maar ook wel fijn bevestigend :wink: Wanneer is je eerste echo of heb je de VK nog niet gebeld?



Ik ben er deze maand zo niet mee bezig dat ik mijn ovu-test vergeten ben de afgelopen dagen. Straks maar ff doen: als mijn cyclus weer regelmatig is zou deze test positief moeten zijn. Maakt het iets makkelijker om mijn eisprong van volgende maand te berekenen. Na de ovutesten van de komende 2 dagen gaan ik er tot aan mijn ongi weer lekker niet mee bezig zijn: dat bevalt me best wel even goed. Niet dat ik niet sta te trappelen om door te gaan, maar even rust is ook wel fijn.



Voor de dames op het wachtbankje: ik denk aan jullie :pray:

Voor de zwangere dames: enjoy!



:-*

ja klopt ik heb 25 april een vroege echo.

ben nu al zenuwachtig!!!

en misselijk zijn vind ik nu helemaal niet erg heb ik er een beter gevoel bij dat het goed zit.



sassie dus jij kan nog aan de koop dan voor je meisje :smiley:

wat een prachrige echo foto en idd duidelijk een meisje



dotje hoeveel echo’s heb jij al gehad?



szus ik hoop dat jou poging ook snel lukt hoor ik zal voor je duimen dat je in mei een mooie test zal hebben.



hoe is het met de andere zwangere dames?



en kleinespruit is jou cyclus al weer een beetje stabieler?

Jipenjanneke, spannend!!



Ik heb nu 1 echo gehad, met 8 weken.