Oktober-November-December stoppers 2012 - deel 3

Jipenjanneke/dotje,



Is idd lang geleden dat ik mijn gezicht hier heb laten zien, ik heb het momenteel best druk met vanalles en nog wat. En weinig tijd gehad om te lezen en schrijven hier.



Afgelopen week lekker op vakantie geweest naar centerparcs, was ook wel eens lekker…



Mijn cyclus is nog niks… Moet 3 mei naar de gyn, wacht dat maar af…

Heb sinds 9okt alleen met een provera kuur op 13 feb een onttrekkingsbloedding gehad en daarna ook niet meer… Dus de echte duivels hebben zich nog niet laten zien hier! :x

schiet niet echt op he kleine spruit hopelijk kunnen ze je wat anders geven dat je cyclus goed op gang komt en natuurlijk een heel mooi wondertje voor jullie

Hoi meiden,



Hoe gaat het hier? Ik kwam nog even piepen, wij gaan vanaf juni terug voor een kindje dus ik kan beginnen aftellen :dance: :dance:



Gefeliciteerd aan alle zwangeren en succes voor de andere.



Sassie, wat ben je al ver zeg, een meisje super :inlove: :thumbup:

hoi meiden



ik heb vanmorgen een echo gehad en een mooi kloppend hartje gezien :inlove:

@JipenJanneke

Altijd weer fijn om te zien :mrgreen:



Ik zat/zit op het wachtbankje.

Ik zou gisteren ongesteld moeten worden volgens de berekening maar het is weer zo’n rare ongesteldheid, als je het uberhaupt ongesteldheid kan noemen. Er komt enkel wat bruin slijm en soms een heel klein beetje helder rood bloed.

Ik weet weer niet wat ik er van moet denken, vind het zo raar.

Verder wel wat krampjes gehad maar niet wat ik gebruikelijk heb.

Dus als het het weekend nog niet door zet, dan denk ik dat ik toch maar een test er tegen aan ga gooien.

Wat fijn jip en Janneke.

Probeer er lekker van te genieten :inlove:

Meld!



JipenJanneke, gefeliciteerd!!



Sassie de tijd vliegt… fijn dat alles goed gaat.



Szus, nog maar 5 dagen, spannend, duimen draaien!



Ik ben op dit moment helemaal niet bezig met zwanger worden, ook geen behoefte aan. Alles gaat goed, we hebben nu echt rust na een turbulent jaar, deze willen we graag nog een tijd vasthouden, een nieuwe zwangerschap en baby brengen toch risico’s en hectiek mee. Wij kijken na de zomervakantie verder of nog later, of misschien wel niet meer :wink: Eerst maar eens lekker genieten van onze vakantie, helemaal zin in!

Meld!



jipenjanneke fijn een goede echo! Gefeliciteerd!



clair hoe is t met jou? Nog steeds op het wachtbankje?



sassie wat een mooie foto’s! Fijn dat alles goed gaat.



Nou, bij mij ook nieuws: ik had afgelopen zaterdag een positieve zwangerschapstest! Eigenlijk kon dat helemaal niet, want we hadden bij de tweede iui maar 100.000 zaadjes en normaal kom je daarmee in aanmerking voor ICSI. Ik ging er dus helemaal van uit dat ik ongesteld ging worden, had ook allerlei krampjes en had zelfs al maandverband ingeslagen. Toen ik zaterdag niet ongesteld was toch getest en dus een duidelijke tweede streep. Zo blij! Nu hopen dat het goed blijft gaan. De wonderen zijn de wereld dus nog niet uit.

Nee, ik zit niet meer op het wachtbankje, ongesteldheid is inmiddels goed doorgebroken en al weer bijna voorbij.

Hier is de ongie ook weer doorgebroken nu na 4 weken weer ongesteld dus hopelijk zet deze lijn nu door en kunnen we nu gericht gaan klussen.

Clair heel jammer…



Vanholland, hoop ook dat je cyclus nu normaal is en je echt aan de slag kan.



Elle, gefeliciteerd!! Super!



Jipenjanneke, blijven genieten!



Hier even niet veel online geweest. Kies laten trekken en dat was bepaald niet prettig.



Hoe is het met de andere meiden?

Elle, gefeliciteerd!! Super!



Hier rustig aan, ben bij de gyn geweest en heb pcos.

Had dus nog heel lang kunnen wachten op de duivels. Gelijk allerlei onderzoeken gehad maar het zag er eigenlijk allemaal goed uit van binnen.

Heb nu weer provera gekregen om het op te wekken en ik moet voor de 1e keer clomid bij gaan slikken… Weer opnieuw spannend! :pray:

Kleine Spruit, wel heel fijn dat je nu weet wat er aan de hand is. Er zijn hier volgens mij wel meer meiden met PCOS en ik hoop dat de hormonen gewoon aanslaan en dat ook jullie zwanger mogen worden!

@Elle

Gefeliciteerd! :slight_smile:



Hier terug van een paar business trips. Vandaag nog dagje kantoor gehad en nu vrij tot en met maandag.

En daar ben ik ook drastisch aan toe :?

Maar ja, niet dat ik niets te doen heb want VL is morgen jarig en vieren we met een tuinfeestje het weekend…

Dus druk, maar wel gezellig, nu moet alleen het weer een klein beetje meer meewerken :slight_smile:

even inbreken hoor :wink:



kleine spruit, ‘fijn’ dat er nu pcos is geconstateerd! Het ‘fijn’ dan tussen aanhalingstekens natuurlijk, omdat het helemaal niet fijn is dat je pcos hebt, maar meer dat je nu weet waarom je cylus nu zo overhoop ligt. ok, vat je hem nog? :roll: Over clomid hoor ik hele goede dingen hoor, veel meiden raken er mee zwanger, hoop dat het bij jou nu ook snel raak is! :pray:

Ik meld me ook weer eens!

Nog altijd niet zwanger, helaas!

Heb even wat afstand genomen van alles, valt me toch elke maand zwaarder dat het nog niet lukt. Weet wel dat het normaal is dat het niet binnen een half jaar lukt, maar ja, ik wil zo graag!



In ieder geval zijn we even lekker op vakantie geweest en nu maar weer met frisse moed verder!



Hoe is het hier verder? Beetje rustiger geworden zie ik.



Elle, voor jou natuurlijk nog een dikke proficiat! Voel je je goed?



Ben erg benieuwd hoe het met iedereen gaat. Vooral de niet zwangeren. Net een aantal 9maanden mama topics bekeken, en met ‘onze’ zwangere dames gaat het volgens mij erg goed. Super om te lezen!

Kan me dat voorstellen hoor Kato, heb dat ook gehad toen ik van Keira zwanger probeerde te worden. Heb toen ook afstand genomen en rust van hier om er minder mee bezig te zijn, was toen eigenlijk voor mijn gevoel ‘zo’ zwanger.

kleine spruit gelukkig weet je nu wat het is!

ik hoop dat je met de juiste medicijnen snel zwanger bent.



kato dat heb ik ook gehad een paar weken geleden en toen was ik zwanger ik hoop ook zo dat het bij jou ook zo gaat.

Kleine spruit ik sluit me bij Amy aan… fijn dat je nu weet wat het is, ik heb ook PCOS (altijd gehad) en met meer en minder moeite toch 4 dochters gekregen, hou dus moed!!!

Van de oudste werd ik met de eerste ronde clomid zwanger, ik duim dat dit ook voor jou zo zal zijn!!

Inmiddels heb ik ook weer lange cyclussen (meer dan 60 dagen) nu is onze kinderwens in elk geval op uitstel (misschien afstel), maar toch… heb nog nooit geen normale cyclus gehad, en dat blijft toch jammer. Ondanks dat en het feit dat mijn progesteron ook niet doet wat het moet doen, hier dus toch een groot gezin gekregen, weet dat het kan!! :hug:



Kato, wat vervelend… ik kan me je gevoelens voorstellen, sterkte!



Szus hoe is het met jou nu? Ik zie dat je 7 dagen overtijd bent???

Bennik weer :wink: Inderdaad erg rustig hier :think:



Sorry voor de verwarring: ik was niet over tijd, maar gewoon niet op KoK geweest dus ook mijn banner niet geüpdate. Had namelijk vorige maand een ronde overgeslagen: even rustig aan.



Ik zit nu op mijn positieve ovu-test te wachten: morgen of donderdag weer visjes vangen :mrgreen: :shifty:



Spruit: Hopelijk doet de medicatie zijn werk en ben je snel zwanger :pray:



Kato: je loopt een klein weekje voor op mij, maar we kunnen nog een dag of 10 samen op het wachtbankje zitten, is net iets gezelliger :stuck_out_tongue: :pray: