Oktober-November-December stoppers 2012 - deel 3

Dag dames,



Hoe gaat het hier?



Elle gefeliciteerd.



Hopelijk snel positieve testjes voor jullie allemaal :pray: :pray:



Hier alles goed.

Erg druk met de verbouwing,dagelijkse dingen etc.

Volgende week 20 weken echo.

Hopelijk zit er alles op en aan en kunnen we het geslacht zien.

Ben reuze nieuwsgierig!

Jeetje wat ben ik die regen beu!!!

Ben er zo chagrijnig van! (of is het sagerijnig?)



Komt ook wel door weer op het wachtbankje zitten misschien… Maar goed, het aftellen is begonnen.

En gelukkig in goed gezelschap van Szus en wie eigenlijk nog meer? Jij Clair?

Heb je trouwend al een positieve ovulatietest gehad Szus? En zijn de visjes gevangen?



Zo’n echo is toch weer spannend Angela! En daarna weer even genieten als je weet dat alles zich goed ontwikkeld.

Heb je al een voorgevoel wat het gaat worden?



En jeetje Kleine spruit. Wat een gedoe. Hopen maar dat het met de juiste medicijnen gauw gaat lukken. Ik weet eigenlijk niet precies van pcos inhoud. Wil dit alleen zeggen dat er niet vanzelf een eisprong komt, of is er dan toch meer aan de hand? Hoe ben je er zelf onder?



En Elle hoe gaat het met jou? Al een beetje gewend aan het idee zwanger te zijn?



En alle andere zwangere nog allemaal lekker aan het genieten?

Voor Sassie begint het einde al in zicht te komen!

Hi Kato, Ja ik heb woensdag en donderdag gevist. Nieuwe donor: datum van de donatie in 2006 :shock: Maar schijnt niet echt uit ten maken hoe lang ze ingevroren hebben gezeten. Misschien dat ze alleen maar extra blij zijn dat ze een stukje kunnen zwemmen in een warme omgeving :wink:

Eerste week op het wachtbankje vind ik altijd wel meevallen, maar vanaf eind volgende week wordt het weer spannend. NOD is 30 of 31 mei :shifty:

Succes met wachten Kato :pray:



Angela: 20 weken echo alweer, wat gaat dat snel! :smiley: Fijn dat je je goed voelt. Succes met de verbouwing!

spannend weer op het wachtbankje meiden!!

ik duim voor jullie!!



angela spannend die 20 weken echo wat gaat het allemaal snel.

Dotje, ik wil even laten weten dat ik aan je denk :hug:

Bedankt sassie…



Mama is helaas vanmiddag overleden :cry: :cry: :cry: :cry:

@Dotje wrote:

Bedankt sassie…



Mama is helaas vanmiddag overleden :cry: :cry: :cry: :cry:


Ik had het al op FB gelezen :cry:

Ik heb er geen woorden voor. Ik vind het zo oneerlijk. Ook al was ze ziek en heeft ze chemo gehad, op deze manier is het toch onverwachts gegaan. Heb je nog wel afscheid kunnen nemen of is ze niet mee wakker geworden na de operatie?

Heel veel sterkte :hug:

sorry dubbel

Na de operatie is ze niet meer wakker geweest…

Zo moeilijk dit…doet zo’n pijn :cry:

Dotje :hug: :cry:



Heel veel sterkte

:-* :kaars:

Dotje Heel veel sterkte met het verlies van je mama :hug:.

oh dotje wat een verschrikkelijk nieuws lees ik over je moeder :cry:

wat erg zeg heel veel sterkte :hug: :hug:

Dotje wat erg!

Ik kan niet veel zeggen om te troosten, maar dit kaarsje is voor jou :kaars: en deze voor je moeder :kaars:



Heel veel sterkte in deze moeilijke tijd!

:hug:

Dotje, heel veel sterkte :kaars:

Dotje: geen woorden voor je, heel veel sterkte de komende tijd met het verlies van je moeder! :kaars: :vlinder:



Kato: pcos is dat ik geen eisprong heb uit mezelf, ik word aardoor ook nooit uit mezelf ongesteld… Mijn eitjes rijpen niet, en volgroeien niet zodat ze ook niet ‘springen’ normaal heb je een paar groepjes eitjes in je eileiders zitten maar mijn eileiders zitten volledig vol en staan op spanning. Zo kon ik het ook zien op de echo en zo legde die arts at ook uit.



Met die provera en clomid hopen ze dat op te lossen, normaal is het ook eerder bij mensen die overgewicht hebben, zelf weeg ik maar 57 kg dus de arts vond het a vreemd haha. Maar ja je hebt het of je hebt het niet…

Wat vreselijk, Dotje. :frowning: Heel veel sterkte voor jou en je familie! Verschrikkelijk om je moeder te verliezen. :cry:

Ik kom hier niet zo veel, maar wil dit toch graag even kwijt.



Mijn laatste menstruatie begon op 23 april, nu precies vier weken geleden. Vorige week maandag kreeg ik opeens twee migraineaanvallen achter elkaar (heb nog maar één keer eerder migraine gehad, dus het was een beetje vreemd), bij de eerste aanval werd ik (na aura) kotsmisselijk en bij de tweede aanval kreeg ik hoofdpijn. De dag erna was het redelijk over, maar in de loop van de week had ik weer af en toe hoofdpijn en was ik aan één stuk door misselijk. Dat begint al bij het opstaan en is het ergst als ik honger heb. Ook begonnen m’n borsten zeer te doen, eerst alleen bij het uittrekken van m’n bh 's avonds, maar later de hele dag door. Dit is allemaal nog steeds zo. Nu verwacht ik mijn volgende menstruatie op z’n allervroegst overmorgen, dus testen durf ik nog niet, maar ik vind het zo typisch allemaal… Ik denk dat die migraine door één of andere hormonale schommeling komt, misschien eisprong?



Jullie hebben hier niks aan natuurlijk, ik eigenlijk ook niet want ik moet gewoon afwachten. Pfff… Wil voor mezelf toch even de kwaaltjes op een rij zetten, mocht ik ongesteld worden dan weet ik voor de volgende keer dat het niks hoeft te betekenen.



Migraine en daarna af en toe hoofdpijn

Misselijk

Redelijk snel moe

Af en toe steekjes in buik

Boeren en scheten (sorry haha)

Enorme pijnlijke borsten

Verstopping afgewisseld met juist veeeeel en vaaaaak poepen :oops:

Kramp in voeten en kuiten/schenen

Honger en dorst

Dotje :cry: :hug: :kaars:



Sollie: wat ik allemaal wel niet gedacht heb te voelen: je weet het pas als je ongi wordt of kunt gaan testen :? :pray: Hou je ons op de hoogte?



Kato: nog 4 dagen. Het wordt nu weer echt spannend :shifty: :angel: Denk aan je :thumbup:

Klopt Szus, ik weet er alles van. :? Is goed, ik zal het hier melden zodra ik iets weet. :thumbup:

Vanochtend de echo gehad.

Weer een mooi bewegelijk kindje gezien. :inlove:

Alles zat er op en er aan.



En het is een…







JONGEN!!!

:inlove: :inlove: :inlove: :inlove: :inlove: