Oktober-November-December stoppers 2012 - deel 3

Hoe is het hier? Komt er nog ooit iemand lezen/schrijven op k.o.k.?

Ik ben benieuwd hoe het met iedereen gaat.

Inmiddels ben ik aan het schrijven bij de augustus 2014 stoppers. Dus weer ‘volop’ aan de gang.

Kato hier alles goed hoor de wens is er nog steeds alleen we doen even rustig aan hier. We hebben even wat andere dingen aan ons hoofd.

Hier hetzelfde, de wens is er wel maar het lukt niet erg.

Verder weer een hele drukke periode gehad op mijn werk en gelijktijdig is mijn moeder gevallen en daarbij haar schoudergewricht verbrijzeld. Zij paste 2 dagen in de week op S en deed ook mijn was…

Dus druk, druk en nog eens druk… :roll:

Dus echt goed op cyclus letten en tijdig proberen, is er even beetje bij ingeschoten. Maar wil nu wel weer goed aan de slag.

De tijd gaat ook zo snel!! Ik merk ook dat er bij ons regelmatig tijden/maanden tussen zitten/zaten dat we er gewoon niet echt aan toe komen.

Omdat ik na onze miskraam in maart nog altijd een onregelmatige cyclus had met tussentijdse bloedingen heeft de gynaecoloog deze maand helemaal gevolgd. We kwamen er toen ook wel achter dat de eisprong iets later was dan ik altijd dacht. Verder zag alles er goed uit. Maar officiele uitslag komt nog.

Een aantal dagen geleden heb ik (iets te vroeg) getest en deze was vaag positief. Dus er is hoop deze maand. Vandaag is mijn cyclus precies 28 dagen, maar ivm met iets latere eisprong verwacht de gyn komend weekend pas mijn nod. Dus ik ga proberen om pas zaterdag weer te testen (als ik natuurlijk niet eerder ongesteld ben), want ik wil niet nog een tijfel test. Of het ook gaat lukken weet ik niet…

Ik hoop dat het bij ons allemaal uit dit groepje nu eindelijk eens wil lukken. Succes dames!!

Het is gelukt Kato :thumbup: Gefeliciteerd :smiley:

Mijn Update: Ik zit nu in het ziekenhuis om eitjes te tellen voor mijn 1e IVF poging. …spannend dus :shifty:

Wat fijn om weer eens wat van je te horen szus!!

Zo jammer dat het bij jou nog niet is gelukt, maar wat goed om te lezen dat je nu voor ivf gaat. Ben erg benieuwd… :pray:

Vooralsnog gaar het hier goed. Vorige week 2e echo gehad en nu bijna 10 weken zwanger. Maar het blijft spannend en durf er nog niet te veel op te hopen. M’n hoofd zegt me positief te zijn, mijn gevoel neemt me in bescherming.

:mrgreen: Het is nog heel pril maar IVF poging 1 is gelukt :dance:

Over 3 weken echo: dan weet ik ook of het er 1 of 2 zijn (ongeveer 10% kans) want er zijn er 2 weken geleden 2 terug geplaatst :shifty:

:mrgreen:

Oh szus, dat is nou het beste nieuws van de dag!! Gefeliciteerd en wat ga ik ontzettend met je meeduimen voor een mooie echo over 3 weken. Wie weet in een keer 2… Zou toch ook heel leuk zijn!? Het is je zo gegund na al het wachten en proberen!!

Oh szus, dat is nou het beste nieuws van de dag!! Gefeliciteerd en wat ga ik ontzettend met je meeduimen voor een mooie echo over 3 weken. Wie weet in een keer 2… Zou toch ook heel leuk zijn!? Het is je zo gegund na al het wachten en proberen!!

Bedankt Kato :slight_smile:

Je bent de 12 weken voorbij: dat is een nieuwe felicitatie waard! :thumbup: Hoe voel je je?

Twee in 1 keer heeft zo z’n voordelen, maar wordt natuurlijk wel zwaar in m’n uppie. Ik laat het gewoon op me afkomen. Op zich is de kans groter dat het er gewoon één is :angel:

Szus :dance: gefeliciteerd, ik duim voor je mee dat het goed gaat :slight_smile:

En Kato, hoe gaat het bij jou nu?

Hier alles goed hoor. Ben nog altijd bang dat het weer misgaat. Dus er echt van genieten doe ik niet, dus maar gewoon aftellen…

Hoe gaat het bij jou Szus? Ik ben wel benieuwd naar hoe het gaat en hoe jij je er bij voelt!!

En met jou Clair? Alles goed met je mannetje? Inmiddels ook al heel groot geworden natuurlijk?!

Mijn mannetje is net 3 geworden :smiley:

Hij doet het heel hoed, alleen wel echt extreem eigenwijs en eigenzinnig op het moment, heb m’n handen er echt vol aan :wink:

Maar mag de pret niet drukken…

Met zijn 3 moest hij naar CB en daar had ik als gedrag geschreven dat hij overwegend een erg vrolijk, ondernemend maar vooral eigenwijs mannetje is.

De arts dacht dat ik enkel de peuterpubertijd ervaarde en wilde het wat downsizen.

Maar toen zij hem de testjes moest laten uitvoeren om zijn motoriek te testen toen kwam ze daar toch even van terug :wink:

Clair : toch altijd fijn als ze je gelijk hebben over je eigen kind. Fijn dat het zo goed gaat :slight_smile:

Kato: het is al spannend als je geen eerdere slechte ervaring hebt: kan me voorstellen dat het als dat wel ze is nog spannender is: succes! Maar elke week een stapje dichter bij: komt vast goed :thumbup:

Ik heb vanmorgen mijn eerste echo gehad bij 7.4 weken. Het zijn er 2 :shock: :mrgreen: Maar nog wel heel voorzichtig want er lijkt er 1 en stukje achter te lopen in de ontwikkeling (maar wel ook met een kloppend hartje) dus kan goed zijn dat die het niet redt. Ff afwachten dus: over 3 weken alweer de volgende echo 8)

Allemaal de beste wensen voor 2015

Szus een voorzichtige gefeliciteerd voor jou.

Kato ook gefeliciteerd voor jou.

Hier gaat het goed. Ons mannetje doet het goed loopt wel wat achter met bepaalde dingen. Verder weinig te vertellen.

Vandaag echo gehad bij 10_4: de kleinste heeft het inderdaad niet gered maar de grote is een prachtig beebje met alle onderdelen die eraan horen, en een mooie hartslag. Het blijft natuurlijk spannend maar de ergste spanning is er nu wel af. En over een kleine 2 weken (bij 12_1) alweer een echo voor de combinatietest.

vanholland: ieder kind heeft zijn eigen tempo: komt vast wel goed. Fijn dat alles verder goed gaat :slight_smile:

Kato: kun je er al wat meer van genieten?

Ik moet maar eens naar bed :wink: Heb alweer anderhalve week een stuk meer energie. Zou volgens de gyn vandaag kunnen betekenen dat mijn lichaam toen doorhad dat mini er niet meer was (lees: de extra hormonen van het tweede kindje gestopt waren). Geniet nu zo van het feit dat energie heb dat ik nog wel eens te laat naar bed ga…zoals vandaag :roll:

Gefeliciteerd Szus! Ik ben heel blij voor je!!

Ik heb geen tijd meer om te typen, ben aan het werk in de winkel, maar wil toch nog wel snel even zeggen dat wij een super goede 20 weken echo hebben gehad. En…

wij krijgen een jongen!!! :inlove: :inlove:

@ Kato & Szus

Congrats ladies. Szus ik blijf voor je duimen dat het goed gaa.

Kato wat heerlijk dit goede nieuws van de 20wk echo, ik denk dat je je nu wel iets meer kunt ontspannen en er van kan genieten ?

En een jongen, wat leuk na een paar meiden :slight_smile:

Hier alles z’n gangetje, er lijkt alleen geen einde te komen aan de drukte op het werk.

Ik heb me er een beetje bij neergelegd dat een 2de er misschien niet meer in zit, jammer maar helaas. Life goes on…

S doet het op zich goed alleen lijkt op dit moment last te hebben van groeipijn en ik krijg 'm niet zindelijk… :think:

Vind je het lastig om je bij je kinderwens neer te leggen? Aan de ene kant ben je er al lang mee bezig en kijk je er naar uit, aan de andere kant begrijp ik uit je eerdere berichtjes toch ook dat je er vrij nuchter in lijkt te staan.

Toen ik het gevoel kreeg dat het er voor ons misschien ook niet inzat, had ik wel besloten het dan ook een keer bewust af te sluiten. Niet dat ik toch elke maand de hoop zou blijven houden. Ben je al zo ver, of kijk je het nog even aan?

Is het moelijk om s overdag zindelijk te krijgen, of bedoel je de nacht?

Ieder kind heeft z’n eigen tempo. 3 jaar en 1 maand is nog echt niet zo oud trouwens. Maar ik heb wel de ervaring dat het bij ons vooral snel ging toen ik zelf een weekje thuis was. Kun je er echt even opletten. Ik liet ze dan in een onderbroekje rondlopen en maar hopen dat het niet mis ging. Bij de oudste was het zomer en die liet ik dus wel eens even in een natte broek rondlopen. Dat duurde maar een paar minuten en dan wilde ze een droge broek aan. Dus daar waren we snel doorheen. Succes!!

Nou Kato, ik heb me er nog niet zover bij neergelegd dat we ook stoppen met proberen.

Maar meer in de zin van dat ik realistisch ben dat de kans minimaal zal zijn, ik ga er niet steeds op hopen.

Ik laat het wat meer op zijn beloop.