Oktober-November-December stoppers 2012! - deel 2!

Dames… Ik kan het niet meer bijhouden zoveel dat er geschreven word haha.

Ik moet alles nog maar een keer goed terug lezen, zit nu op de ipad en heb nog maar 4% accu :wink:

Hier nog steeds niks, heb gisteren wel super veel last van mijn onderbuik gehad, de gehele avond zowat… Maar nog steeds niks hier, geen duivels te bekennen… :hand: schiet niet lekker op hier,

Hebben gisteren toch geklust ondanks mijn buikpijn, misschien was het wel mijn ei :think: Omdat sommige daar ook zo last van hebben?? Ik weet het niet hoor…

Sassie hoe is het met jou? Fijn aan het zwangeren, en hoe voel je je nu?

FIJNE JAARWISSELING IEDEREEN!!

Mijn familie staat helemaal achter mijn keuze. Ik geloof ook dat het ze niet eens echt verbaasde. Zonder hun steun had ik het ook niet gedaan, want ik zal hun steun, psychisch en praktisch, hard nodig hebben. En dan wil je geen ‘I told you so’ reacties. De paar vriendinnen die ik het vertelt heb vinden het ook een moedige maar goede beslissing. Ze willen allemaal komen oppassen :mrgreen:

Marda: moeilijk om je in te houden :wink: Hopelijk blijft je ongi uit en testen we over een paar dagen allebei positief :pray:

Tigru, leuk, wat voor traktaties heb je gemaakt?

Ik geef je gelijk als de ovutesten niets uitwijzen is dat het betst wat je kunt doen :wink:

Of ik hoop heb… ik weet het eerlijk gezegd echt niet… beetje dubbel allemaal, mijn borsten worden met de dag pijnlijker, mijn temp was vanavond weer wat hoger en het bloed/roze verlies is weer helemaal verdwenen… maar ik weet na veel maanden van proberen voor nr 3, ook dat mijn lijf me behoorlijk voor de gek kan houden. Het is dus nog even afwachten., Als mijn temp morgen hoger is dan de laatste dagen heb ik goede hoop, is hij gelijk blijft veranderd er niet veel, maar als hij lager wordt is mijn hoop over. (bijna altijd zakt de temp bij mij op dag 11 na de eisprong, en dat is morgen.) Nog maar weer even geduld dus. :slight_smile:

@Szus wrote:

Mijn familie staat helemaal achter mijn keuze. Ik geloof ook dat het ze niet eens echt verbaasde. Zonder hun steun had ik het ook niet gedaan, want ik zal hun steun, psychisch en praktisch, hard nodig hebben. En dan wil je geen ‘I told you so’ reacties. De paar vriendinnen die ik het vertelt heb vinden het ook een moedige maar goede beslissing. Ze willen allemaal komen oppassen :mrgreen:

Marda: moeilijk om je in te houden :wink: Hopelijk blijft je ongi uit en testen we over een paar dagen allebei positief :pray:

Ik ken je zus een beetje :wink: Erg fijn dat je familie en je vrienden zo achter je staan!! Ik vind het een super beslissing van je… zoals een goede vriendin van mij ook altijd zo mooi zegt, van een gewenst kindje dat je krijgt kun je nooit spijt krijgen, wel van een kindje dat er niet komt! Nu is spijt in deze niet het juiste woord… maar jij begrijpt vast wel wat ik bedoel. ik duim dat wij allebei positief testen, zou erg leuk zijn!

Kleine spruit, onze berichten zijn gekruist, lastig dat je niet weet hoe of wat. Voor jou ook een fijne jaarwisseling .

Vandaag geen tijd om bij te lezen. Ik zag wel dat er voor jou nog geen duidelijkheid was dotje. Ik blijf voor je duimen. Ook voor jou Szus. Wat spannend!! Denk je dat je het vol kan houden zonder te testen?

Jammer dat het deze ronde niet gelukt is Angela. :hug: :

De rest lees ik later bij!

Hier vandaag weer een positieve ovulatietest. Nog even zitten googlen en ik las ergens dat het ook kan komen door een miskraam. Die hen ik 2 rondes geleden wel gehad, heel snel al. Maar misschien komt het daar toch door…

Vandaag wel weer een beetje bloed bij het afvegen. Wil er ook eigenlijk niet mee bezig zijn, duurt nog zo lang tot nod. Vanavond lekker een feestje vieren.

Ik zal op een vruchtbaar jaar proosten voor ons allemaal!!

Fijne jaarwisseling allemaal en een gelukkig en gezond 2013!!!

Szus fijn dat je familie achter je keuze staat.

Dotje veel succes

Hier vandaag jarig heb het zaterdag al gevierd zodat het vandaag wat rustiger is voor ons zoontje. Vanmiddag komen zus en zwager gaan we wii-en en heerlijk gourmetten.

Voor iedereen een fijne jaarwisseling en een gezond en gelukkig 2013

Happy birthday!!!

Van Holland gefeliciteerd!

Hier weer beroerd…misselijk en draaierig.

Las ergens dat dat ook kan duiden op een naderende eisrong maar geloof er even niet meer zo in.

Ik zal wel weer een mega lange cyclus gaan hebben steeds.

misschien horen deze symptomen we bij het ontpillen… :roll:

Vanholland gefeliciteerd!

Kato, succes meid… Al dat gedoe met die testen…

Meissie ik wou dat ik iets voor je kon doen. Al die onduidelijkheid…

Szus wat heerlijk dat je familie en vrienden je zo steunen!

Hier net wakker. Een kind dat amper slaapt… Manlief bakt oliebollen en ik ga zo hapjes maken!

Weet je wat het vervelende is nu…ik voel van alles en ik probeer steeds weer een link te maken naar een eisprong.

Over een uurtje weer testen…ben benieuwd.

Hier zijn de oliebollen klaar!! En ze zijn lekker!!

Wat zijn jullie plannen voor oudjaarsavond?

Wij blijven lekker thuis…vanmiddag wel even naar mn schoonouders toe en dan vanavond lekker niks.

Szus steun en support van je familie en vrienden is mega belangrijk!!

Maar je zult vast ook wel negatieve reacties krijgen.

Tigru lekker een beetje bij kunnen slapen?

Her ook opnieuw onduidelijkheid. Vanmorgen wakker geworden met opnieuw wat bloedverlies, nu wat meer… Dus ik dacht nu zal het wel doorzetten… vervolgens getempt en deze is gestegen… en nu is het bloed wéér weg. Behoorlijk irritant dus… #zucht# :? Toch heb ik niet veel hoop meer, ik denk zelf dat het nu wel snel door zal zetten.

van holland gefeliciteerd!!!

mooie dag om jarig te zijn iedereen steekt vuurwerk voor je af :wink:

en meissie weet je al meer?

marda vervelend die onzekerheid!hopelijk weet je snel meer.

ik wens iedereen een heel gelukkig en gezond en vooral vruchtbaar 2013

GOODMORNING!!! :: :: HAPPY NEWYEAR :: ::

Ik wens jullei allemaal een gezond, mooi en vruchtbaar 2013 toe!!

Dat we allemaal zwanger mogen raken eneenmooi gezond kindje op de wereld mogen zetten.

Hoe was jullie avond??

Mijn ovulatietest van gisteren wat iets donkerder weer maar nog lang niet zo donker als de teststreep…dus we keep on testing… :mrgreen:

Hallo dames,

Hebben jullie nog een plekje voor mij? Zo ja, dan klets ik graag verder :wink:

Groetjes van M.

De ovulatietest van vandaag was weer hetzelfde als de vorige…hoop dat de testen die ik online besteld heb optijd op de mat ploffen hier…nog 2 en dan ben ik er doorheen.

Ondertussen klussen we gewoon door…hahaha wat manlief totaal niet erg vind :wink:

Mv2meiden…tuurlijk, plek zat!!

Welkom en wat leuk dat je hier komt kletsen.

Dotje, Marda en Szus hoe is het bij jullie…al meer duidelijkheid??

Allereerst iedereen n gelukkig nieuwjaar! Dat t maar n liefdevol, gezond en vruchtbaar jaar mag worden!

Mv2, welkom! Gezellig dat je mee komt kletsen.

Meissie, hopelijk gauw weer iets donkerdere test. Haha nu moeten de mannen het er van nemen he :wink:

Hier nog geen nieuws. Gistermiddag en vanmorgen heeeel licht bruinverlies dus dacht dat de duivels zouden komen maar nu is t weer niks meer :think: heel vreemd.