Oh Kato en Marda, hier gaan de duimen draaien!
Mijn ei is nog niet geweest, want vandaag had ik dan toch een positieve test in handen! Dus mijne is overmorgen dan (als het net zo is al vorige keer). Maar we klussen lekker verder… Betekent met oud en nieuw de steken, ben benieuwd, want dan gaan we die nacht nog even lekker het nieuwe jaar samen inluiden!
dotje geen bloed geeft moed!
kato he wat een onzekerheid morgen nog maar een keer testen hoor.
en van die innestelingsbloeding dat zou goed kunnen.
marda spannend zeg!!had jij nou over 2 dagen jou nod?
meissie vervelend die darmen…
ik heb echt flink last mn buik gehad vanavond nog niet eerder gevoeld zo.
vorige week vrijdag heb ik mijn eisprong gevoeld.
zou het misschien een innesteling kunnen zijn?
ben helemaal niet benieuwd hoor :liar:
Nee Jipjanneke ik ben net zo ver als jij ook 9/10 dagen na mijn ei, maar ik heb een korte lf vandaar dat ik vermoed di/wo ongi te worden. Mijn eisprong was op do 20 december.
oh spannend marda!!
ik weet het bij mijzelf echt niet ik ga maar uit van 28 dagen cyclus, eisprong was nu 10 dagen vroeger als de vorige keer.
we wachten maar af
meissie, het wil nog niet altijd tot me doordringen, dat komt misschien ook dat ik er nog niet regelmatig mee bezig ben (nog niks gekocht, alleen onze ouders verteld) maar ik ben enorm moe en met vlagen misselijk en een opgezette buik dus wat dat betreft voel ik me dan wel zwanger.
Luc en Stan slapen nog steeds op de ‘babykamer’ (is op dezelfde etage als ons en wel makkelijk aangezien we nog steeds af en toe eruit moeten 's nachts) dus zij gaan straks ook naar een andere kamer. Op zich hoeft er aan die kamer niks gedaan te worden qua behangen/schilderen, maar wel qua aankleding en dan dus meubels verhuizen.
Ik had meestal al 5-7 dagen voor mijn daadwerkelijke eisprong een zeurend/branderig gevoel in mijn onderbuik. Ze zeggen dat dit met het groeien van je eitjes te maken heeft.
Marda, ik had dipstick zwangerschapstesten van Wondfo, dat is qua prijsklasse zo’n beetje hetzelfde als Sensitest, ik had op 12 dpo al een heel licht streepje.
Een innesteling is gemiddeld 7 dagen na eisprong, maar kan varieren van 5 tot 10 dagen na eisprong, dus dat klein beetje bloedverlies zou hiervan kunen zijn.
Ik heb bij Pete ook een innestelingsbloeding gehad, bij Luc en Stan volgens mij niet en nu ook niet, maar wel 7 dagen eisprong voor 5 a 10 minuten gemene steekjes achter mijn schaambot gehad.
Angela, beterschap voor je meisje :hug:
Spannend, nog 2 dagen, ik zal voor je duimen
Szus, ook nog maar 3 dagen, spannend
Dotje, jammer dat de test negatief was, maar misschien dat je eisprong toch wat later was en je over een paar dagen alsnog positief gaat testen.
Kato, die Kruidvat testen zijn niet betrouwbaar, daar lees ik heel veel negatieve verhalen over op een ander forum. Die van CB die zijn voor zover ik weet wel betrouwbaar. Als ik naar jouw banner kijk dan zouden die van CB kunnen kloppen, meestal heb je 24-48 na het begin van je LH-piek een eisprong. Als die eerste CB net het begin van die piek was en die van gisteren net het eind van die piek dan zou je eisprong gisteren geweest kunnen zijn. Dan zou dat beetje bloedverlies van de eisprong geweest zijn. Dat heb ik ook regelmatig. En toen je bij je vroege miskraam 12 dagen voor NOD wat bloedverlies had, zal ook van de eisprong geweest zijn. Een innesteling is meestal 5 tot 10 dagen na de eisprong dus nu lijkt mij dat niet de oorzaak, want dat zou wel heel vroeg in je cyclus zijn.
Tigru, gisteren toch een duidelijke positieve ovulatietest in handen?
jipenjanneke, ik had 7 dagen na mijn eisprong ook gemene steekjes/krampjes achter mijn schaambot, dat was bij mij dus ook de innesteling, spannend.
Fijn dat je je zo zwanger voelt Sassie!
Dotje hoe gaat het met jou, al meer zekerheid?
Hoe gaat het verder met iedereen?
Ik verwacht zelf niet zwanger te zijn, vanmorgen was mijn temp ook ietsje lager, dat zegt natuurlijk nog niks maar geeft wel een indicatie. Misschien als de temp niet verder afzakt dat ik de komende dagen een test doe. Ik wilde het eigenlijk morgen net voor 12.00 s’nachts doen, gewoon voor de leuk , maar vandaag liet een vriendin weten dat ze bij ons oud en nieuw komt vieren en ook blijft slapen! Super gezellig, maar dan verschuif ik het testen wel, als ik al niet ongi ben dan, want die kans zit er ook in.
Hier niet meer ongie dus we kunnen gaan klussen
Oh en JipenJanneke, ik heb mijn innesteling bij mijn 3e meisje heel goed gevoeld, echt een uur flinke krampen en de dagen daarna werd het heel rustig in mijn buik… een aantal dagen daarna had ik een posititeve test. Dus wie weet.
en dotje hoe is het??
tnx sassie laat het hier ook maar zo gaan
vanholland veel plezier
marda ja het was bij mij echt een heftige buikpijn zou er bijna wat voor hebben ingenomen maar ben toen na een paar uurtjes even gaan liggen en toen werd het veel minder.
vaholland, succes en veel plezier he
sassie, jij was toch degene met zw-testen via mp? Heb je daar een linkje van?
Jipenjanneke, spannend hoor!
Tigru, veel plezier met klussen
Spannend Kato!
meissie, hoe was je ovulatietest vandaag? weer beetje donkerder?
Hier nog steeds geen nieuws, nog geen duivels of tekenen daarvan. Vind het zo vreemd allemaal…wacht het nog wel even af, anders eind van de week nog eens testen ofzo? Snap echt niet wat er allemaal met mn lijf aan de hand is.
Wat rot Dotje… weet je wel zeker dat je een eisprong hebt gehad en ook wanneer?
Hier vanmiddag weer even beetje rozeverlies, echt maar heel weinig, nu is het weer helemaal over. Ik denk dat dit de voorbode van ongi is, maar we zullen wel zien. :think:
Dotje, mijn ovulatietest was hetzelfde…nog lang geen eisprong op komt ben ik bang.
Probeer mijn cervixslijm en de stand van mijn baarmoedermond in de gaten te houden en we klussen zowiezo om de dag.
Voor jou erg vervelend dat je geen duidelijheid hebt…duim nog steeds op een positieve test!!
Marda, wanneer zou je eventueel weer willen testen? En dan bedoel ik wanneer je vriendin weg is…hahaha snap dat je niet gaat testen als zij nog in huis is.
Vanholland…have fun met klussen :lol:
Deze ronde geen beebje voor ons
Vandaag ongi geworden.
Deze keer een cyclus van 30 dagen.
Dat betekend dus dat ik 2 weken geleden echt mijn ei heb gevoeld.
Ik ben blij dat mijn cyclussen nu vrij regelmatig komen.
Weet ik iig wel waar ik aan toe ben.
Wel balen maar laten we er maar het positieve van inzien.
Kan morgen wel lekker een wijntje drinken met de jaarwisseling :mrgreen:
Dotje spannend zeg!
Fijne jaarwisseling allemaal!!!
Ahhh Angela wat balen zeg dat je deze ronde niet zwanger bent…maar idd zie er het positieve maar van in.
Je mag een wijntje en je cyclus is redelijk gelijk aan de vorige…toch ff een dikke :hug: !!
Angela, balen meid :hug: wel fijn dt je cyclussen vrij regelmatig schijnen te zijn!
Meissie, oh jammer hoor. Hopelijk toch snel positieve ovulatietest.
Marda, toch spannend hoor.
Denk mn ei gemerkt te hebbn aan de hand van vruchtbaarslijm. Had k de 15e voor t laatst. Dus mss latere eisprong gehad maar iig wel duidelijk vruchtbaarslijm. En sindsdien zijn mn borsten wat voller (altijd na mn eisprong) wat meestal weggaat vlak voor menstruatie maar nu nog steeds wat voller heb ik t idee.
K wacht t nog wel ff af, zit niks anders op he
Jullie nog leuke plannen met de jaarwisseling?
jammer angela
aan de andere kant wel fijn dat je cylcus normaal is van lengte.
dotje het blijft spannend!!misschien ben je toch te vroeg geweest met testen?
hopelijk krijg jij een heel mooi begin van het nieuwe jaar
Dotje: verwarrend dat je een negatieve test hebt maar de ongesteldheid uitblijft. Misschien overmorgen nog eens testen. De schemaatjes met hoe het rondom de bevruchting gaat zijn mooi in theorie, maar in de praktijk wil het nog wel eens langzamer gaan, dus je zou best zwanger kunnen zijn.
Angela: jammer :? Volgende ronde beter.
Jipenjanneke: nieuwsgierig? Heb ik ook helemaal geen last van hoor :liar:
Ik wilde eigenlijk niet testen voor mijn NOD, maar heb nu wel veel veel zelfdiscipline nodig. Maar ik ga het nog wel een paar daagjes volhouden… denk ik
Ik doe morgenavond niet zo veel bijzonders. Denk dat ik naar mijn oma ga, daar is een gedeelte van de familie ook. Niet heel laat naar huis want ben morgen de hele dag op mijn vrijwilligerswerk en moet dus op tijd opstaan.
Woensdag begin ik bij mijn nieuwe werkgever: 2 januari is in meerdere opzichten een spannende dag (slechte timing wat dat betreft :? ). Maar dat is ook een reden om niet nu al te testen: ik wil ‘neutraal’ (nieuwsgierig maar niet al teleurgesteld of überblij) mijn eerste werkdag doen. Dan 's avonds testen denk ik (als ik niet al ongesteld ben natuurlijk).
Fijne jaarwisseling iedereen!
szus altijd al nieuwsgierig geweest hoor haha
wel spannend zeg beginnen bij je nieuwe werk en misschien ook zwanger!!
ik wil ook niet voor mijn nod testen en ik wil ook helemaal geen kwaaltjes voelen die straks toch weer niet kloppen pfff…
zit toch echt niks anders op dan te wachten.
Oh spannend Szus! (ik had je al gevolgd in het topic met eirammelaars…) Ik duim heel hard voor je dat je positief test!!
Angela :hug:
Goed van je dat je het positieve er van in kunt zien! Geniet van je wijntje morgenavond!
Dotje vervelend dat wachten… hopelijk heb je snel duidelijkheid!
Meisie, ik had vanmiddag een testje gedaan, maar was negatief (misschien ook niet zo slim ik had veel gedronken en veel te vroeg, dus kan nog alle kanten op). Geen idee wanneer ik weer ga testen, hangt beetje van mijn temperatuur en of het rozeverlies terug komt af.
Angela, heel sund…
Dotje, het blijft bij jou spannend hoor!
Szus, misschien heb ik er overheen gelezen, maar hoe reageert je familie dat je deze stap neemt? En voor jou ook al spannend…
Jipenjanneke, kan me voorstellen dat je jezelf niet blij wilt maken… Ik ken het.
Marda, heb je hoop dat het raak is?
Hier gewoon lekker aan de klus We kijken wel waar het schip strandt. Ik snap van die ovu testen gewoon niks. Morgen de laatste en dan zien we wel. We vermaken ons wel
Net alle traktaties voor Keira afgemaakt. Ze is morgen voor het laatst op het KDV omdat opa en oma vanaf januari op maandag gaan oppassen.