Oktober-November-December stoppers 2012! - deel 2!

Je leest een paar dagen niet, en er zijn meteen pagina’s vol gekletst :mrgreen:



Ik gebruik ook de extra gevoelige ovu testen van sensitest. Het enig waar je daarbij moet uitkijken is dat je ook niet te weinig drinkt van te voren (donkere urine zegmaar), maar dan test je ook een paar dagen voor en na je piek positief. Dat is voor mij nog vrij uitdagend, want in verband met de procedures bij het inseminatiecentrum moet ik 's ochtends testen. 's Avonds genoeg drinken dus (maar niet zo veel dat ik er 's nachts uit moet :wink: ).



Dotje: spannend! Ik duim voor een positieve test morgen :thumbup:

Angela: beterschap voor je meisje



Ik moet nog 5 dagen tot aan mijn NOD (maar mijn cyclus kan ook dag langer of korter zijn) en voel nog steeds van alles. Vandaag een beetje weeig gevoel in mn maag. Maar ook rare dingen gegeten, dus dat zou goed de oorzaak kunnen zijn. Morgen weer weer ‘gewoon’ eten en kijken of het dan nog zo is. Ik heb goede hoop, gecombineerd met een eveneens goede dosis realisme 8)



Ik ga maar eens naar bed: neefje van 4 logeert bij me en die gaat denk ik erg op tijd wakker zijn :angel:

Niet zwanger :frowning: ook nog geen duivels…

Oh wat jammer Dotje!!! Nog even afwachten, misschien komt het nog goed?! Zolang je niet ongesteld bent is er kans. Maar blijft voor nu toch balen! :hug:

Dotje :hug:

:hug: he jammer dat was nou niet het nieuws waar we op zaten te wachten…maar zolang er geen :evil: zijn is er een kans op een zwangerschap.





Hier al de hele morgen een zeurderig gevoel onder in mijn buik…wat zou dat nou weer zijn?

Oh Dotje wat jammer…

Ik zit vandaag op 9 dagen na mijn eisprong en ik had zojuist een ietsie pietsie mini helder rood bloedverlies…



Mijn vorige LF was 13 dagen… ik heb in het verleden ook wel eens een LF gehad van 9 dagen, alleen was dat nooit helder rood.

MIjn temp is wel nog steeds hoog. Kan dus of een innesteling zijn (wel een beetje laat?) of ik wordt gewoon vervroegd ongi…



Bij mijn 4e zwangerschap heb ik (achterafgezien) ook wat bloed verloren rondom de innesteling, maar weet niet meer op welke dag.



Spannend, en kan dus nog alle kanten op, ik ben benieuwd of het door gaat zetten :shifty:

Marda wat spannend!! ik duim voor je dat je niet ongesteld gaat worden.

Ik ben zo slecht in onthouden hoe het bij mijn vorige zwangerschappen ging…weet alleen dat of het duurt heel lang met zwanger worden of het gaat heel snel, hahaha.

ohhh wat jammer dotje maar misschien ben je te vroeg geweest en is je eisprong later geweest.

ik duim voor jou verder hoor!!



meissie ik heb het ook al sinds gisterenavond een apart gevoel in mn buik lijkt beetje op krampen maar dan zachter zegt maar tis meer een zeurend gevoel toen ik vanmorgen wakker werd was het niet maar het is nu weer terug.

ik wacht het maar af…



angela beterschap voor je meisje altijd zo zielig als je kindjes ziek zijn :cry:



tigru het lijsje is super!!! :thumbup:

Zo, de ovulatietesten kunnen de vuilnisbak in. Net voor de derde dag achtereen een lachend clearblue popje gezien. En dat na een serie positieve kruidvat testen.



En nee, ik ben niet zwanger. Vorige week voor de zekerheid al getest.

Misschien zijn de waardes bij mij altijd hoger dan gemiddeld?

Volgende maand maar weer een ander merk proberen. Als het nodig is te minste…



Duim nog even voor je door dotje, wie weet valt je nod deze maand wat later.

Hmm balen Kato… Lastig die onzekerheid. :?

He kato wat vervelend die onduidelijkheid!!

Het bloedverlies is helemaal verdwenen :think:

Temp nog hoog… nu maar afwachten. :pray:

Spannend Marda!!

Ff via tel;



Spannend hoor marda!



Kato, wat vreemd zeg van de ovulatietesten.



Hier nog steeds geen nieuws…zelfs geen menstruatie gevoel meer :think:

Nu ook een beetje helder bloedverlies gehad. Dat moet wel haast de innesteling zijn. Bij m’n andere zwangerschappen ook altijd gehad. Nu hopen dat het blijft plakken.

Kunnen we samen wachten Marda!!!

Misschien dat de testen daarom positief bleven??



Spannend hoor dotje!

Ohhhh jullie maken het spannend dames!!!



Kato heb je ook je afscheiding in de gaten gehouden…vruchtbaar slijm enzo?



Ik had vandaag “gewoon” last vanmn darmen.

De 2e ovulatietest is net ietsjes donkerder dan die van gisteren…er gebeurd dus hopelijk wel wat bij mij van binnen.

Oh dotje wat een onzekerheid… :frowning: niets weten is zo rot. Wat ga je nu doen?



Meissie, spannend… lastig ook voor jou dat je nu maar af moet wachten, hopelijk heb je snel meer zekerheid en een echte posi ovutest in handen!



Kato, op welke dag na de ovulatie zit jij nu en hoe verliep dat bij jouw andere zwangerschappen, had je toen ook helderrood bloed, en weet je nog hoeveel dagen na de eisprong jij dat toen had? Voel je verder nog wat?

Ik heb ook wat pijnlijke borsten nu, beetje stekerig gevoel, dat had ik in de vorige ronde helemaal niet. di/wo zou ik ongi moeten worden, spannend!!



Om eerlijk te zijn denk ik niet dat het raak is… zou wel heel snel zijn.

Ja meissie, ik heb het vruchtbaar slijm ook in de gaten gehouden. Normaal gesproken heb ik dat heel duidelijk. Nu helemaal niet. Ik hoop dat dit een goed teken is!!

Onze berichtjes hebben elkaar net gekruist Marda.



Ik ben 4x zwanger geweest. Alle keren eenmalige bij het maar de wc gaan een beetje helder bloed gehad. Pas later later besefte ik dat het waarschijnlijk innestelingsbloed was. 2 maanden terug heb ik een hele vroege miskraam gehad. Toen ongeveer 12 dagen voor nod het bloed gehad. Ik denk dat het bij de andere zwangerschappen ook zo was.



Het is natuurlijk geen garantie, maar er gebeurd in ieder geval iets…



Ik heb woensdag en donderdag behoorlijke buikpijn gehad. Nu voel ik verder niets bijzonders.



En bij jou? Heb je de eisprong misschien gevoeld? Innesteling is 4 tot 10 dagen later heb ik net ergens gelezen.