Oktober-November-December stoppers 2012! - deel 2!

Oh dotje wat spannend!! Het word tijd tijd dat er nog een zwangere bijkomt!!



Ik zal je zo even pb sturen tigru!



Gisteren en vandaag een ovulatietest gedaan van clearblue… 2x een lachend gezichtje?! Dus de testen van kruidvat zijn niet goed, of deze. Of ik ben gewoon heel lang vruchtbaar!!! Zekere voor het onzekere maar genomen en netjes om de dag geklust. Ben benieuwd of ik morgen weer een lachend gezichtje heb. Moet volgens mij niet mogelijk zijn, maar je weet dus nooit. Gooi ik ze direct allemaal de vuilnisbak in.

Marda, wat leuk dat jullie voor een 5e gaan! :inlove:



Dotje, wat spannend! Wanneer ga je eventueel testen? :slight_smile:

Oja Kato, kan best hoor, 2 dagen een smilie. Op zich zou hij wel morgen weer negatief moeten zijn. Misschien gisteren aan het begin van je piek getest, vandaag aan het eind van je piek? Sommigen vrouwen hebben nu eenmaal een langere lhpiek dan anderen :slight_smile:

Oh Dotje! Super spannend :smiley:



Hier even gek net gekeken. Had gister een ovutest gedaan en hij begon donkerder te worden, maar nu net ook een gedaan en die was weer lichter…



Kan het eraan liggen dat ik de 2 uur wachten (en niet drinken) korter heb genomen? Of zou mijn piek alweer voorbij zijn. Net als bij Kato zou dat heel bizar zijn…



Vorige maand op dag 15 een positieve test een relatief korte cyclus van 26 dagen. Ben nu uitgegaan van gemiddeld 27 dagen en 2 dagen voor en 2 dagen na die dag, plus natuurlijk de dag zelf gaan testen. Heb nog maar vijf testen liggen. Hyper gevoelige van sensitest.

Strange :shock: ik heb niet zo veel ervaring met ovulatietesten dus ik durf je geen antwoord te geven.

Ik heb die van wondfu en lees er wisselende ervaringen over…moet mijn eigen ervaring nog uitvinden hahaha

Vind het ook zo bizar… Lees niet veel negatieve ervaringen over die van sensitest… Iemand anders ervaringen?

kan best zijn hoor, dat ie nu wat lichter wordt, en dan over een paar dagen ineens een knaller. Heb ik ook vaak gehad, dacht ik dat hij positief ging worden, werd streepje bij volgende test weer lichter…



Dit is voor mij de 1e ronde zonder ovutesten, dus vanaf nu gewoon om de dag klussen :mrgreen: :inlove:

dotje spannend hoor hoe voel je je?

morgenochtend testen?welk merk gebruik je?



tigru ik gebruik ook sensi en ben er zeer tevreden over.

heb je wel op hetzelfde tijdstip als gisteren getest?

het enige wat je zou kunnen doen is morgen nog eens testen als die weer lichter is dan heb je toch je piek al gehad.



kato clearblue is het duidelijkst van allemaal(hoeft geen streepjes te vergelijken) morgen zou je geen lachend gezichtje moeten zien denk ik.

dan zijn die van het kruidvat toch niet helemaal goed denk ik.

Meld :mrgreen: (vanaf mijn nieuwe tablet :dance:)



Tigru, leuk dat je weer met het lijstje aan de slag gaat. Ik heb een pb gestuurd.

Misschien een idee om ‘deel 2’ in de titel van dit nieuwe deel neer te zetten?

Ik heb bij Luc en Stan ook dipstick ovulatietesten van Sensitest gehad, die vond ik prima. Ik zou morgen weer testen en wel probeer om er minimaal 2 uur tussen te laten zitten.



Dotje, spannend :pray:

Wanneer word je meestal ongesteld? Begin van de dag of pas later op de dag?



Meissie, ik had die van Wondfo ook, ik vond ze prima, ik heb mijn lh-piek ermee gevonden.



Kato, ik zou meer vertrouwen hebben in Clearblue dan Kruidvat :silenced:

Ik had meestal ook 2 dagen een positieve ovulatietest. Als hij morgen negatief is dan denk ik dat je eisprong vanavond is geweest.

Dubbel :oops:

Ohhhh fijn he zo’n tablet…wij hebben een ipad en gisteravond heb ik er voor het eerst mee in bed mn facebook gecheckt…zo relaxed :mrgreen:

Hoe voel jij je? al lekker zwanger??

Ik had 6 of 7 testen van Sennapen + 1 zwangerschapstest gekregen dus ik maak die op en dan heb ik een zooitje senistesten liggen.



Wilde hier vanavond de kerstprut opruimen maar dat is er niet van gekomen.

Morgen even een stukje schuren en verven in jolijn haar kamertje en hopelijk nog behangen, en dan is haar kamertje klaar.

Stijn en Wessel gaan als er straks een 4e op komst is samen op een kamer slapen…in een stapelbed!!

Tnx Amy, ik hoop dat jij ook snel weer zwanger zult zijn!



Dotje ga je morgen testen?



In het verleden werkten bij mij alleen de ovutesten van clear blue deze waren ook vaak 2 dagen positief, de LH piek duurt om en nabij de36 uur, dus helemaal niet gek als je 2x positief test. Goedkope ovutesten (sensitest) waren bij mij áltijd positief, dus daar had ik niet veel aan. Nu nog geen ovutesten gebruikt, al is dat denk ik wel een goed idee… meestal voel ik mijn eisprong aankomen, maar deze keer zat ik er 3 dagen naast. :oops: Was nog niet de bedoeling te benutten, maar is dus wel gebeurd, achteraf ben ik er eigenlijk heel blij mee.

Wanneer je temp omhoog gaat is overigens ook geen garantie voor wanneer je eisprong is, bij mij gaat deze pas altijd 3 dagen na de eisprong omhoog. Dit weet ik door anderhalf jaar pregnyl spuiten helaas precies. Maar dat is dus bij elke vrouw anders.



Ik heb vandaag 6 dipstick zwschapstesten van sensitest in huis gekregen. Ik had ze afgelopen maandag besteld. Heeft iemand daar ervaring mee?



Ik zit nu op 8 dpo, misschien dat ik van het weekend of met oud op nieuw een testje doe, met de oudste had ik op 9dpo een positieve test, en met ons derde meisje ook al voor NOD. Lastig om niet te testen met zoveel testen in huis. Geen idee overigens of het raak zou kunnen zijn, ik heb sinds gister wel vage klachten, maar ik weet inmiddels dat dat niks wil zeggen

Wanneer is jou NOD Marda?

Spannend nu er weer een paar op het wachtbankje zitten…ik hoop zo dat mijn cyclus deze keer niet zo belachelijk onregelmatig gaat zijn.

Ik gebruik dus die van Sensitest, vorige cyclus redelijke ervaring mee. Ei gespot, maar volgens mij ongeveer 2 dagen later mijn eisprong gevoeld.



Nu dus een rare ervaring…



Ik heb de lijstjes aangepast dames!

Meissie Mijn LF is 12-13 dagen dus di 1 jan of wo 2 jan.



Tigru, bedankt voor de aanpassing, ziet er leuk uit!

Ow zitten jullie hier :mrgreen:



Lekker aan het zwangeren sas? :inlove:



Beetje afwezig nu.

Mijn meisje is ziek,heeft oor en longontsteking.

Ab kuurtje gehad en moet woensdag terug op controle.

:frowning:



Over 4 dagen mijn Nod.

Geen rare klachtjes wel een beetje ongi krampen.

Ga nog niet testen.

Bij Naomi testte ik pas op dag 39.

Was wel trouwens meteen een knaltest :mrgreen:

Wat is er weer lekker gekletst hier :slight_smile:

Zit nu via tel dus lees/reageer later alles goed bij.



Nog steeds geen rode duiveltjes te bekennen…normaal gesproken start het s’ochtends vroeg net nadat ik uit bed kom, anders later op de ochtend. Dus t geeft me toch beetje hoop :pray: al durf ik dat ook niet teveel toe te laten n.a.v mn vorige onverwacht lange cyclus…(al denk ik wel mn eisprong te hebben opgemerkt deze maand)

Morgenochtend meer nieuws :slight_smile: ga sowiezo testen als er nog niks is.

:pray: :pray: :pray: spannend Dotje

Mijn duimpjes draaien voor je hoor dotje!!!

Heel spannend Dotje!



Angela veel beterschap voor je meisje.

En ja Angela, alweer een nieuw topic… Gaat hard hier!