Oktober-November-December stoppers 2012! - deel 2!

Daar zijn we dan!



Jipenjanneke, heel veel sterkte!!











Eerste deeltje!

Willen alle dames mij hun gegevens op de pm zetten met daarin:



Je forumnaam

Je leeftijd

Hoeveelste kindje

Gestopt in welke maand

En wanneer je NOD is?



Sassie (je bent nu nog de enige) wil je mij je uitgerekende datum even pm’en? Dan kan ik een lijstje erbij maken.



Is er behoefte aan een fototopic?

@ tigru Lukte me niet om pm te sturen… Liep hele tijd vast :x

Maar ben begin okt gestopt, en NOD weet ik nog niet :wink: En de rest staat al op t lijstje… Op naar de volgende 50 pagina’s hihi :dance:

Ik heb je een berichtje gestuurd.

Ik heb je ook een berichtje gestuurd! :slight_smile:

Ik heb nog e.e.a in het vorige topic nog terug gelezen…



Tigru jij vroeg me wat PCOS is, het is een hormoonafwijking, waarbij je teveel oestrogeen in je lijf hebt. Dit kan allerlei gevolgen hebben, o.a. verwarde cyclussen/lange cyclussen of zelfs helemaal geen cyclus, waardoor zwanger worden dus wordt bemoeilijkt. Gelukkig is het in de meeste gevallen met medicijnen (hormoon behandeling) wel goed te behandelen. Ik heb op dit moment gelukkig wel een eisprong, maar wel erg lange cyclussen.



Ik las ook nog iets over weten of het een jongen/meisje wordt, wij wilden het 4x weten. Ik vond het altijd heel fijn te weten of ik een jongen of meisje in mijn buik had, waardoor ik me veel beter kon richten op ‘het persoontje’ en ook gerichter kon inkopen e.d. . Hier in de omgeving zit een echoscopiste die geslachtsbepalingen doet vanaf 16 weken. Wij zijn er bij de jongste 2 geweest, elk keer weer spannend en heel erg leuk!

Dotje spannend, ik duim voor je!

Ah kijk. Dan weet ik wat het is. En ja, met hormonen kan gelukkig veel! En Marda met al vier meiden nu een jongen of een meid erbij? Heb je een voorkeur?



Heb jullie berichtjes gezien. Maar zit nu op de foon…

@Tigru wrote:

En Marda met al vier meiden nu een jongen of een meid erbij? Heb je een voorkeur?




Mijn lichte voorkeur was bij elke zwangerschap een meisje, alhoewel een jongen natuurlijk ook hardstikke gewenst en welkom zou zijn geweest!

Voor een 5e heb ik denk ik opnieuw een lichte voorkeur voor een meisje, maar dat is gewoon omdat ik me niet zo veel voor kan stellen bij een jongen, bovendien is het meeste speelgoed, alle kleren en veel spullen enz. logischerwijze meisjes-achtig bij ons thuis, dus praktisch gezien zou het gewoon makkelijker zijn. Toch ben ik ook wel heel benieuwd hoe een jongen van ons er uit zal zien/ zal zijn! Eerlijk gezegd kan ik me niet voorstellen dat wij een jongen kunnen krijgen, ik geloof niet zo in de 50/50 therorie… In mijn man zijn familie zijn alleen maar meiden geboren. Ik denk dat ik van de echostoel af zou vallen als de volgende keer blijkt dat het een jongen is :mrgreen: Manliefs lichte voorkeur is nu na 4 meiden, een jongen. Maar hoe dan ook (gezond/niet gezond/ jongen/meisje) voorop staat dat het voor ons beiden altijd 100% gewenst en welkom is!!



Ik verwacht overigens wel opmerkingen van anderen, sowieso als we er een 5e bij krijgen, maar ook over het geslacht… dat was de laatste keer al zo, heel irritant. :thumbdown:

Heb je ook een pb gestuurd.

Ach opmerkingen houdt. Of je nu een 2e, 5e of 10e kind krijgt. Zolang de papa en de mama het er maar samen over eens zijn.



Ik heb ook toch een lichte voorkeur voor een meid. Vind de gedachte aan een jongen raar…



Overigens de 50/50 bestaat echt wel. Ik ben de oudste thuis (1981) dan een jongen (1983), weer een meid (1985) en als laatste een jongen (1988) en alleen bij de laatste wisten mijn ouders het.

Tigru, zal je zo n pb sturen.



Marda, wat voor opmerkingen kreeg je over het geslacht dan? Of je niet liever n jongen gekregen zou hebben ofzo?

Denk dat je altijd wel van die mensen hebt die er zo’n opnerking tegenaan gooien…kan me voorstellen dat dat niet leuk is.



Hier nog geen duiveltjes te bekennen…ben zo benieuwd! Denk dat als er morgenochtend nog niets is dat k dan vast maar test ipv zondag :mrgreen:

Dotje…spannend…ik :pray: met je mee dat de test positief is!!!

Ik heb zojuist mijn eerste ovulatietest gedaan…kon niet meer wachten hahaha.

Zoals verwacht nog geen eisprong maar al wel een streepje te zien op de test.

Sassie jij vroeg welke testen het waren, wondfo is het merk.

@Dotje wrote:



Marda, wat voor opmerkingen kreeg je over het geslacht dan? Of je niet liever n jongen gekregen zou hebben ofzo?

Denk dat je altijd wel van die mensen hebt die er zo’n opnerking tegenaan gooien…kan me voorstellen dat dat niet leuk is.




Oh zo veel reacties, zoasl:
- zwanger van de 4e, oh dan willen jullie nu zeker een jongen?
- Zou wel zielig zijn hoor als de 4e een jongen wordt met al die mama's
- Tegen mijn man: 4 dochters? Arme man met 5 vrouwen in huis!

Vaak wel met een lach hoor, maar als je zo'n opmerking voor de zoveelste keer hoort, is het niet leuk meer, erger vind ik het nog als de kinderen er gewoon bij staan.. beetje vernederend naar hen toe.

En over het feit dat we 4 kinderen hebben zijn er ook nog opmerkingen, ik zie mensen nu al echt tellen haha.. maar goed dat moeten ze zelf maar weten. :wink:

Spannend dotje, ik duim voor je!

duim duim voor dotje

Dotje super spannend!!

Nog steeds niks :pray:

:dance: :dance: :dance: :dance: :dance: