Leuk stuart loopt, nu moet je alles in de gaten houden haha, leven in huis leuk!
Tigru, ja weet ik, heb al 5 dagen gewacht, alleen is het probleem dat ik maar tot 10 uur kan bellen om een afspraak te maken bij de HA. Stom maar het is eenmaal zo, had er net nog aan zitten denken dat ik misschien toch vanmorgen had kunnen bellen, moet nu wachten tot maandag… Maar dan kunnen ze tenminste niet zeggen dat ik geen geduld heb gehad
Jeetje kleine spruit,alweer wachten :hug:
Ik zal als ik jou was ook maandag bellen hoor en niet nog een week wachten.
Clair
Mooi moment is dat hè als ineens gaan lopen.
Van mij mag het ook ECHT lente worden!!
Tuinsets? Ik sta er heel de week tussen,ik verkoop ze :mrgreen:
Dan begint het toch echt wel tijd geworden voor mooi weer.
Ik ben vandaag ziek thuis.
Ik geloof dat ik een griepje te pakken heb.
Morgen blijf ik ook nog thuis.
Zwangerschap gaat verder goed,ben super nieuwsgierig naar het geslacht :inlove:
Zo achter glas vandaag met het zonnetje erbij krijg je al echt oorjaar gevoel, maar als je dan buiten komt is dat heel snel weer over…
He Kleine spruit, wat vervelend. Ik hoop dat je toch nog ongesteld wordt voor maandag (of een nog beter een positieve test) en dat je niet verder de molen in hoeft bij de gyneacoloog.
Hoe voel je je verder? Wel klachten alsof er iets aan zit te komen?
Wat leuk Clair, dat hij loopt! Het is misschien even druk, maar dat is gelukkig maar een paar maaden en dan is het juist heerlijk. Hoef je 'm niet altijd te tillen, maar kun je 'm overal even neerzetten.
Toen mijn oudste ging lopen was ik alweer hoog zwanger van de tweede. Toen heb ik wel even gedacht; waar ben ik aan begonnen. Maar tegen de tijd dat onze jongste er was, was het juist super fijn!
En zo gezellig om samen te gaan wandelen buiten… als het tenminste eens iets warmer wordt. Hier in het zuiden is het vandaag IJS en IJS koud!!!
Onze NOD is weer ongeveer gelijk Clair. Ik verwacht het ook de 28e of 29e. Spannend! De week van denken en voelen is weer aangebroken. Vanmorgen had ik een beetje bloed bij het snuiten van m’n neus en ik ben meteen weer gaan googlen. Herinnerde van een eerder zwangerschap ook een paar bloedneusen. Lijkt me nog wat vroeg, maar wie weet toch een positief teken.
Super dat de echo goed was Diaan! Altijd bezonder om voor het eerst het hartje te zien kloppen. Ik hoop dat je je inmiddels weer wat beter voelt.
En Angela, voel jij je ook weer wat beter? Dus jullie willen weten wat het gaat worden. Heb je al een voorgevoel?
Ik ben niet eens zwanger en heb al het gevoel dat wij alleen maar meisjes kunnen krijgen. Dat vind mijn man niet leuk als ik dat zeg. Hij zou wel graag een mannetje willen. En dat snap ik. Mij maakt het echt niets uit. (hem ook niet echt hoor)
Bij jou duurt het niet lang meer Sassie, en dan komt de 20 weken echo er alweer aan, toch? Heb je al een datum?
Szus, op de wachtbank weer, spannend
Zo te lezen kun je dus ook 's avonds visjes vangen?
Ik kan me voorstellen dat jij in jouw situatie wel zo’n combinatietest wil gaan doen. Hou er alleen wel rekening mee dat er nog zoveel syndromen en ziektes zijn die niet met die combinatietest meegenomen worden.
Clair, het zou best je eisprong geweest kunnen zijn, ik heb dan ook wel eens last van misselijkheid gehad.
Goed van je zoontje dat hij het lopen onder de knie heeft
diaan84, fijn dat het spugen door een virus kwam.
Goed om te horen dat er een kloppend hartje op de echo was :inlove:
Kleine Spruit, fijn dat de verbouwing zo goed als achter de rug is.
Vervelend dat je nog niet ongesteld bent, maar ik zou het nog even aankijken. Een cyclus tussen 24 en 35 dagen wordt als normaal beschouwd, dus ik zou die 35 dagen even afwachten en dan maandag inderdaad bellen. Die cyclus van 28 dagen, was dat voor je aan de pil begon? Door de jaren heen kan je cyclus sowieso veranderen en na het stoppen met de pil kan het even duren voor je cyclus normaal is.
Angela_84, beterschap :hug:
Kato, ook alweer op het wachtbankje, spannend
Nog 3 nachtjes slapen en dan heb ik de 20-weken echo :inlove:
Hey dames,
Hier nog steeds geen verandering en heb besloten om vanmorgen toch maar eens de HA te bellen, de assistente ging het overleggen en moest na half 11 terug bellen. Zo gezegd zo gedaan, ze hadden besloten om me toch door te sturen naar de gyn, morgen kan ik terug bellen naar de HA en krijg dan een nummer waarmee ik een afspraak kan maken.
Normaal krijg je brief thuis wanneer je kan komen maar omdat ik onregelmatig werk kon ik het ook zelf proberen om een afspraak te maken.
Sassie, had jij vandaag of morgen je echo :inlove: ben benieuwd!
Angela, hoe is het nu met je? Beetje opgeknapt?
@Kato wrote:
Onze NOD is weer ongeveer gelijk Clair. Ik verwacht het ook de 28e of 29e. Spannend! De week van denken en voelen is weer aangebroken. Vanmorgen had ik een beetje bloed bij het snuiten van m’n neus en ik ben meteen weer gaan googlen. Herinnerde van een eerder zwangerschap ook een paar bloedneusen. Lijkt me nog wat vroeg, maar wie weet toch een positief teken.
Ik heb heel het weekend een zwaar gevoel in mijn onderbuik gehad en moest gruwelijk vaak naar het toilet/plassen.
Maar nu is dat weer vrijwel over, dus geen idee... ;-)
Ik heb vandaag gebeld en kan 3 mei terecht bij de gyn… Ben benieuwd…
Fijn dat er nu een afspraak staat, jammer alleen dat je alsnog behoorlijk tijdje moet wachten voordat je terecht kan.
Even snel voor degene die nog niks op FB gelezen hebben.
Vanmiddag hadden we de 20-weken echo. De kleine lag languit dwars, dus het was moeilijk om alles goed te kunnen in beeld te krijgen, maar na wat gepor is het toch allemaal gelukt en voor zover ze kon beoordelen is alles in orde.
Op het laatst nog even tussen de beentjes gekeken en zo te zien is er een meisje op komst :inlove:
Ohhh Sassie, fijn dat de echo helemaal goed was! En een meisje op komst :inlove: superleuk zeg, na 3 jongens :inlove:
Sassie, een meid :inlove: super leuk! :inlove:
Ow sass wat leuk een meisje :inlove:
Sassie, fijn dat de echo goed was! En een meid :inlove: super leuk!
Wat een leuk nieuws Sas :mrgreen:
Hier lijkt het erop dat ik ongesteld ben geworden maar het is vroeger dan zou behoren en ook lichter/minder overtuigend dan gebruikelijk, dus ik weet nog niet zo goed wat ik er van moet denken.
Nog een keer gefeliciteerd Sassie, zo fijn een goeie echo en na drie jongens een meid erbij (ze zal in ieder geval goed beschermd worden door haar broers).
Clair, ik heb dat wat jij nu noemt ook een cyclus gehad, die erna was ik zwanger!
Hier gister ook een echo gehad! Na echt een k*t dag te hebben gehad kregen we dan bij het echobureau super nieuws. Het kindje was goed gegroeid en er was een mooi kloppend hartje te zien en te horen. Na een keer hoesten werd het kindje ook wakker en begon te schuppen met de beentjes. Zo ontzettend schattig! Ben 1 dag verlaat nu, maar ach, dat maakt me niks uit. Op de verjaardag van manlief nu uitgerekend!
Leuk verjaardagscadeau voor hubbie
Het zou inderdaad ook een inestelingsbloeding kunnen zijn, we zullen zien…
Kleine Spruit, fijn dat je nu eindelijk een afspraak hebt staan :thumbup:
Stel je voor dat je in de tussentijd ongesteld ga worden, is de afspraak dan nog nodig?
Clair, misschien een innestelingsbloeding? Wanneer zou je normaal verwachten ongesteld te moeten worden?
Tigru, fijn dat je weer een goede echo hebt gehad :inlove:
Sassie, gefeliciteerd met zo’n mooie echo! Fijn dat alles er goed uit ziet en wat leuk dat jullie een meisje erbij krijgen. Als jongste meisje met 2 grote broers kan ik uite ervaring zeggen dat ze goed beschermd en verwend gaat worden… :inlove: Krijg je nu nog meer echo’s of is het nu gewoon afwachten tot het komt?
Wij hebben bij de oudste zo’n pretecho gedaan. Vond het wel leuk, en ze leek er ook echt heel veel op. Bij de oudste heb ik zoveel controle echo’'s gehad, dat de lol er daar wel een beetje vanaf was. Tot ze in Maastricht ineens zeiden dat ze haar ook wel even in 3d konden laten zien. Toch weer leuk! Maar deze keer zagen we niet echt gelijkenis na de geboorte.
En Tigru, voor jou natuurlijk ook super dat de echo zo goed was. Zo bijzonder om ze dan even te mogen zien bewegen! :inlove: Hoezo wordt je een dag terggezet? Ik dacht dat ze dat alleen maar deden als er een week verschil tussen zat? Of is dat al weer achterhaald?
Kleine spruit, wat fijn dat de afspraak staat. Ben ook benieuwd of je toch gaat ook al wordt je ongesteld. Wellicht nooit verkeerd om een keer te laten checken of het er allemaal goed uitziet?
Spannend Clair! Het kan dus nog alle kanten op…
We wachten maar gewoon af. Ik heb echt geen tot weinig klachten. Ook niet alsof ik ongesteld moet worden. Temperatuur was vandaag nog hoog, dus het wordt spannend. Ik ga, mits er nog geen duivels zijn, waarschijnlijk vrijdag testen. Zou ik normaal gesproken niet kunnen. Maar ik moet vandaag en morgen werken en heb geen testen in huis. Pff, ben al weer zo nerveus…
Wie hebben er eigenlijk nog meer bijna hun NOD?
Jij Szus?
En hoe gaat het met JipenJanneke? Nog iemand iets van haar gehoord?