Oktober-November-December stoppers 2012! - deel 2!

En ik snap jou reactie, ik zou dat zou ik ook tegen iemand anders kunnen zeggen, ik snap ook nooit dat anderen kunnen wachten :wink: Maar ik heb tot gister toe inmiddels al 3 testen verbruikt (2 op donderdag en 1 gister middag), en elke keer het zelfde resultaat: praktisch wit, maar als je écht heeeeeeel goed kijkt dan zie je wel een heel dun ietsie pietsie lijntje… (ik vraag me inmiddels af of dat het stomme lijntje ook te zien is als ik mijn man in een potje zou laten piesen en daarmee een test zou doen :silenced: :wink: )

Ik had gister/eergister ook bloedverlies, dat is nu helemaal weg, wil even kijken of het niet terug komt. Mijn temp was vanmorgen iets hoger, als dat morgen weer zo is, wil ik nog wel eens een testje wagen ik zit dan op 12 dpo, dan moet er toch wel iets te zien zijn zou je zeggen :think:

Voor jou dus ook nog maar een paar dagen, spannend :pray:

Marda ik had dat ook, zo frustrerend is dat, ik dacht dat ik het streepje gewoon wilde zien, gelukkig zag een collega het streepje ook en na 3 dagen was die wat duidelijker, nog niet knallend maar wel duidelijker. Echt balen he?! Wat kan je onzeker over je eigen lichaam voelen.

Ben benieuwd morgen!! Ga heel hard duimen!!

Goed van jipenjanneke dat je gaat wachten!! Je voelt je zwanger? Last van klachten? Of gewoon je gevoel? Ga ook heel hard voor jou duimen!!

Marda, en nog getest? :pray:

Jipenjanneke, duim voor je!

MIjn test was dus een vals positieve test.

Ik heb vanmorgen weer getest en opnieuw kwam er zo’n heeeel vaag lijntje, daarna nog een test met kraanwater geprobeerd en er kwam weer een heel vaag (indroog) lijntje, mijn conclusie: ze zijn dus vals heel licht positief. Ik zou morgen ongesteld moeten worden, mijn temp is weer aan het afzakken dus duidelijk verhaal voor mij. Ik koop geen testen meer van 123zwangerschapstest.nl. Toch bedankt allemaal voor het meekijken!!

Balen Marda! Maar wat we allebei zeggen, het kleintje kont als het er klaar voor is :-*

@Amy82 wrote:

Balen Marda! Maar wat we allebei zeggen, het kleintje kont als het er klaar voor is :-*

Zo is het! :slight_smile:

marda ik vind het wel erg hoor van die testen, de test die je poste was gewoon positief.

ik zou ze mailen met hoe dat kan dat er binnen de tijd een indrooglijntje te zien was.

en ook met die test van kraanwater,dit mag gewoon echt niet kunnen!!

ik hoop voor je dat je toch nog positief test meid.

diaan en dotje tnx.

ik zag gisteren lichtroze bloed op het papiertje bij het afvegen,vanmorgen ook weer.

ik heb vorige week zaterdag of zondag pas mijn eisprong gehad dus voor een menstruatie is het toch nog te vroeg??

dat is pas een week geleden.

mijn lijf is volgens mij helemaal van slag nog van de miskraam.

Marda balen zeg! :hug:

Jipenjanneke

Het zou ook innestelingsbloed kunnen zijn.

Had ik bij Naomi ook lat van gehad.

:pray:

angela ja dat zou ook nog kunnen.

laten we het maar hopen hihi.

nog even spannende dagen…

Balen Marda :hug:

Jipenjanneke, dacht ook gelijk aan innesteling!

Spannend hoor!

jij hebt toch ook zoiets gehad dotje??

Klopt, op dag 20 (4dagen na eisprong) begon t met roodverlies eenmalig bij afvegen, sindsdien bruinverlies, op dag 22 nog 1x roodverlies en daarna nog heel kort bruinverlies…is dus schijnbaar ook innesteling geweest :slight_smile: bij M.aarten geen last van gehad.

Marda wat sund, zou ook inderdaad een klacht geven bij die zwangerschapstesten. Sensitest werkt heel goed, geen vals positief, bij negatief gewoon zo wit als het maar kan.

Jipenjanneke, de duimpjes blijven draaien voor je!

Vanmiddag mijn eerste afspraak bij de VK!

klinkt goed dotje hihi.

tigru veel plezier bij de vk!

hier echt op het wachtbankje :smiley:

geen bloed meer gezien na gisterenmorgen.

nog een paar daagjes en dan weet ik hopelijk meer.

marda hoe is het nu met jou?

Het is natuurlijk erg slecht dat een test licht positief uitwijst bij een test op kraanwater, daar zou ik dan zeker ook klacht over indienen.

Maar ik verbaas me af en toe wel met hoe vroeg dat er getest wordt :shock:

Misschien ben ik dan te geduldig maar ik ga echt niet eerder testen dan wanneer ik een paar dagen over tijd ben.

Bij mijn eerste zwangerschapspogingen heb ik uiteindelijk maar 2 periodes getest. Het was zelfs zo erg dat bij de 2de periode, de zwangerschapstest die ik in huis had (verpakking van 2) over de tht datum was. Ik moest toen nieuwe test halen omdat ik dus niet wist of de verlopen nog wel betrouwbaar was (was wel maar enkele weken over tht). Alleen gaf de nieuwe test geen uitslag, test was niet goed.

Toen weer nieuwe test gehaald en die wees positief uit.

Maar dit heb ik pas enkele dagen na NOD getest. Ik moest op maandag eigenlijk ongesteld worden en heb eerste test op de opvolgende zaterdagochtend gedaan.

nou ik kan dat niet hoor clair,zo lang wachten na mijn nod.

meestal test ik wel 1 of 2 dagen eerder gewoon omdat ik veelste nieuwsgierig ben.

wie zit er eigenlijk nog meer op het wachtbankje voor zijn nod deze week??

er zijn er nu wel al een hoop zwanger he.

Onze ukkie :inlove: :inlove:

[/url]

oh angela wat een prachtige echo!

om verliefd op te worden :inlove:

Duidelijk een fotogeniek kindje, Angela :mrgreen:

Marda: Jammer :frowning:

Een indroogstreepje op kraanwater is echt niet goed. Ik sluit me aan bij Tigru: Sensitest is ook uren na gebruik nog sneeuwwit als hij negatief is.

Jipenjanneke: Spannend! Ik duim heel hard voor je :pray:

Wauw Angela, wat gaaf! Nog maar een keer gefelciteerd met zo’n mooie echo!

Jammer Marda! Ik ken de testen niet, maar ben ook niet bekend met valse positieve testen. Ik heb wel eens een indroogstreepje gezien, maar die zien er toch echt anders uit als de positief streepjes.

Spannen Jipen janneke! Klinkt idd als innestelingsbloeding. Heb ik bij mijn zwangerschappen ook gehad. En ook idd rond de tijd die jij nu aangeeft. :pray:

Weet je al wanneer je weer zaadjes mag planten szus? Of hoe moesten we het ook alweer noemen?

Ik ben ook van het tijdig testen. Ik heb bij positeve testen ook altijd wel al een paar dagen eerder positieft getest, dus dat maakt het lastig om langer te wachten. Ikvind het eigenlijk ook wel rustgevend. Dan hoef ik er die dag tenminste niet meer zo veel aan te denken.