Oktober-November-December stoppers 2012! - deel 2!

tigru hoe was je echo?

dotje speciaal zn eerste verjaardag!! en nog zwanger ook van zijn broertje of zusje :inlove:

lekker je rust pakken hoor als het kan!

hier gaat het wel zit op het wachtbankje :smiley:

Spannend Marda! :pray: ik heb ook sensitest gebruikt.

Jipenjanneke, mijn duimen draaien ook weer voor jou! :pray:

en voor jou kleine spruit ook!

Tigru hoe was je echo?

Szus jammer zeg!!

Hier gaat alles goed, net als Dotje ook erg moe, en vandaag heel de dag wat misselijk geweest (voor het eerst)

Ik krijg maandag de 18e mijn eerste echo :inlove: die krijg ik op mijn werk, op de maandag assisteer ik altijd de gynaecoloog en heb het haar afgelopen maandag verteld, ze wilde gelijk al een echo maken, hahaha!! maar ja we zouden toch niks zien dus hebben het naar 2 weken verder geschoven…kan niet wachten. Ga morgen ook maar eens de verloskundige bellen.

Tigru, ik ben ook benieuwd naar je echo!

Kleine spruit, geen idee… kan van alles betekenen. Lastig die onzekerheid.

Szus, jammer!

Ik heb gisteren testen besteld; ultra gevoelige van 123zwangerschapstest.nl die zouden tot 6 dagen voor dat je ongesteld worden betrouwbaar zijn.

Ik zit vandaag op 5 dagen voor NOD, ofwel 9 dagen na mijn eisprong en er kwam een heeeel licht streepje… echt heel moeilijk te zien, maar toch… :think:

Intussen wel wat bloedverlies gehad, dus geen idee wat ik er van moet denken. Ik kan eventueel wel een foto plaatsen.

oh spannend marda!!

Plaats even de foto! ben wel benieuwd

tnx diaan :smiley:

wat fijn dat je je zo goed voelt!

lekker genieten hoor!

marda wat spannend zeg!!!

ik ben ook benieuwd naar de foto

Ik heb hem wel heel klein moeten maken, op deze foto zie ik hem eigenlijk niet… in het echt is ie iets duidelijker

ik zie hem idd onderaan een klein stukje! :pray: :pray: :pray: :pray:

Spannend zeg!!!

ga je morgen ochtend nog een test doen? of wacht je nu?

Diaan, ja denk het wel… al twijfel ik… ik zit nog maar 9 of 10 dagen na mijn ei, misschien toch verstandiger iets langer te wachten…

ik zie ook een 2e streepje!!!

spannend zeg hoe voel je je verder?

Ohh marda wat spannend zeg!!

Diaan, wow 18e al echo! Leuk!! Ik wil ooook hahaha

Ohhh Marda ik zie hem ook! Super spannend!!

Spannend Marda! Aangezien je HCG schijnbaar elke 3 dagen verdubbeld is het misschien handig om nog een paar dagen langer te wachten… maar dat zou mij eerlijk gezegd ook niet lukken als ik zo’n test in handen zou hebben. Ik duim voor je mee.

Ook spannende dagen voor kleinespruit en jipenjanneke… :pray: :pray:

Omdat mijn vorige eisprong was zo laat in de cyclus, denk ik dat ik toch maar weer een keer de ovulatietesten ga gebruiken. Dus daar beginnen we binnenkort weer mee. Eigenlijk wel fijn, dan kan ik weer bezig zijn met hopen in plaats van de teleurstelling dat het niet gelukt was de laatste ronde.

Spannend Marda! Ik lees stiekem een beetje mee hier 8)

Mijn temp was vanmorgen weer lager, :think: ik denk dus toch een indrooglijntje ik heb daarom vanmorgen niet meer getest. Ik wacht nog even tot morgen.

Zou ook even wachten Marda, maar ga heel hard voor je duimen.

Diaan, spannend een echo!!

Mijn echo was goed :inlove: compleet verliefd! Een kindje wat lekker in mijn buik lag en een mooi kloppend hartje!

marda kwam de streep wel binnen de tijd?

want dan kan het geen indroog streepje zijn.

spannend hoor die onzekerheid.

ik duim voor je!

tigru wat ontzettend fijn zeg dat je echo goed was super!!

Echo’s staan in de showtopic van de oktobermama’s!

Tigru wat fijn een goede echo!

Jip en janneke, ja kwam wel binnen de tijd.

Ik heb vanmorgen niet meer getest, misschien dat ik morgen nog test, maar voor nu wacht ik nog even af. Zulke vage streepjes maken het alleen nog maar lastiger, ik wil of gewoon of een duidelijk streepje, of gewoon geen streepje en ongi worden, dan weet ik in elk geval waar ik aan toe ben. Vandaar dat ik even afwacht, dan is de kans op onduidelijkheid kleiner.

Tigru fijn een goede echo.

Marda hopelijk word de streep steeds duidelijker. Ik duim mee.

marda knap dat je kan wachten ik had echt weer getest vandaag hihi.

maar ik snap jou ook hoor.

mijn nod is donderdag en ik wil nu dit keer ook niet eerder testen.

toch denk ik dat je zwanger bent ik duim voor je verder!